اعزام دانشجو

بهترین روش برای مهاجرت برای ایرانی ها

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

بهترین روش برای مهاجرت

مهاجرت به خارج از کشور بیشتر به دلیل بیکاری و نابسامانی اقتصادی می باشد، بنابراین متقاضیان بسیاری هستند که با توجه به استانداردها و قدرت کشورهای خارجی برای مهاجرت اقدام می کنند.

طبق بررسی‌ هایی که وجود دارد می‌ توان گفت ۲۰ درصد از مردم ایران زمینه‌ های مهاجرت را برای خود فراهم می کنند که میانگین سنی متقاضیان بین ۲۵ تا ۴۰ سال می ‌باشد.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مردمان ساکن ایران برای مهاجرت به کشورهای مختلف  دنبال فاکتورهای مهمی چون آرامش و امنیت، سطح درآمد بالا، بالا بودن استانداردهای زندگی و سطح بالای آموزش دانشگاهی و .‌.. هستند، بر همین اساس کشورهای مختلفی با توجه به شرایط زندگی، تمکن مالی، رزومه تحصیلی و … متقاضیان مهاجرت را پذیرش می کنند.

از طرفی افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای دیگر را دارند به‌ دنبال یافتن بهترین روش مهاجرت هستند که در این رابطه روش‌ های مختلفی برای راهی شدن به سوی کشورهای دیگر وجود دارد که متقاضیان می ‌توانند یکی از آن ‌ها را با توجه به شرایطی که دارند انتخاب کنند. در ادامه مطالب روش های مختلفی را برای مهاجرت بیان می کنیم.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مهاجرت از طریق تحصیل به خارج از کشور

دانشجویان ایرانی همواره درصدد پیدا کردن راه مناسبی برای کسب علم و دانش هستند، به‌ همین‌ علت در سال‌ های اخیر مهاجرت تحصیلی متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرده و دانشجویان برای این‌ که سطح کیفی آموزش ‌های خود را ارتقا دهند، دانشگاه کشورهای خارجی را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌ کنند.

بنابراین می‌ توان گفت ادامه تحصیل در خارج از کشور یکی از بهترین روش های مهاجرت به شمار می ‌رود. در واقع هنگام مهاجرت تحصیلی متقاضیان علاوه‌ بر این‌ که تحصیلات خود را در یک دانشگاه معتبر به پایان می رسانند، به راحتی بعد از دریافت مدرک می توانند وارد بازار کار شوند و شغل متناسب با رشته خود پیدا کند، بنابراین می‌ توان ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرد.

ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ‌ارشد و دکترا در کشورهای دیگر متقاضیان بسیار زیادی دارد و دانشجویان بسیاری در کشورهای اروپایی توانسته ‌اند تحصیلات دانشگاهی خود را به اتمام برسانند.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مهاجرت کاری به خارج از کشور

از دیگر بهترین روش برای مهاجرت می ‌توان مهاجرت کاری را نام برد که از طریق پیشنهاد کاری می‌ توانید با کارفرمای کشور مورد نظر قرارداد کاری خود را منعقد کنید.

برای انجام اینکار، کارفرما درخواست کار را حدود ۶ ماه در کشور مقصد و بعد از آن در کشورهای حوزه شینگن و اتحادیه اروپا منتشر خواهد کرد، اگر طی این ۶ ماه نتواند نیروی کار مناسبی را در کشورهای تحت اتحادیه اروپا استخدام کند، به ‌راحتی می ‌تواند با متقاضیان ایرانی قرارداد کاری را امضا کند.

از دیگر روش ‌هایی که از طریق آن می ‌توان شغل مورد نظر خود را در کشورهای مقصد به دست آورد، می ‌توان دریافت ویزای جستجوی کار در مدت مشخص را نام برد تا متقاضیان بتوانند در مدت تعیین‌ شده کاری را برای خود پیدا کنند و ویزای کاری خود را دریافت نمایند.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری به خارج از کشور

افراد بسیاری در کشور ایران مشغول گذران زندگی هستند که سرمایه بسیار زیادی دارند و از تمکن مالی کافی برای مهاجرت به کشورهای خارجی برخوردار هستند، بنابراین این افراد می‌ توانند به ‌راحتی از طریق سرمایه ‌گذاری در کشورهای مقصد ویزای خود را دریافت کنند.

به ‌طور کلی برای افرادی که از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند، مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری سریع ‌ترین و بهترین روش مهاجرت  بشمار می‌ رود.

با خرید و ثبت شرکت به‌ راحتی می ‌توانید در کشور آمریکا اقدام به سرمایه‌ گذاری کنید و اقامت کشور مورد نظر را به دست آورید‌. در بسیاری از کشورها به ‌محضی که سرمایه‌ گذاری انجام دهید به‌ راحتی می ‌توانید برای اقامت خانواده خود مجوز را دریافت کنید.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مهاجرت از طریق ازدواج به خارج از کشور

یکی از بهترین راه‌ های مهاجرت به خارج از کشور می توان ازدواج با شهروند خارجی را نام برد، بنابراین متقاضیان برای مهاجرت به کشورهای دیگر گاهی اوقات با شهروند آن کشور ازدواج خواهند کرد.

به این نکته دقت کنید که به محض ازدواج نمی‌ توان مجوز اقامت آن کشور را دریافت کرد، چرا که باید اثبات کنید ازدواج شما سوری نیست، بنابراین بعد از گذشت حدود ۳ سال متقاضی می‌ تواند در صورت داشتن شرایط اقامت دائم کشور مورد نظر را به دست آورد.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مهاجرت از طریق تولد در خارج از کشور

بسیاری از کشورها برای پذیرش مهاجران از طریق تولد از تابعیت خاک و خون برخوردار هستند، بنابراین کشورهایی مثل اتریش، فرانسه تنها درصورتی اقامت را به متقاضیان اعطا می ‌کنند که یکی از والدین تابعیت کشور مورد نظر را داشته باشد، یعنی یکی از والدین حتما باید در آن کشور بدنیا آمده باشند.

و منظور از تابعیت خون این است که اگر والدین در کشوری اقامت داشته باشند فرزند آن ها در همان کشور به دنیا آید، می تواند اقامت کشور را دریافت کند.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت

مهاجرت از طریق پناهندگی به خارج از کشور

بسیاری ممکن است برای مهاجرت به کشورهای خارجی پناهندگی را انتخاب کنند، شاید از نظر بسیاری از افراد پناهندگی بهترین راه مهاجرت باشد، اما این نکته را باید بیان کنیم که تنها ۱ درصد از کشورهای جهان می توانند مهاجرت از طریق پناهندگی را انجام دهند.

با توجه به قوانینی که کنوانسیون ژنو دارد، برای مهاجرت از طریق پناهندگی باید از شرایط ویژه‌ ای برخوردار باشید، بنابراین افرادی که به دلیل رنگ پوست شما، طرز تفکر، مذهب، نحوه زندگی و عقاید  در کشور خود با آزار و اذیت ‌های زیادی رو به ‌رو می‌ شوند؛  می‌ توانند پناهندگی را دریافت کنند.

البته به این نکته دقت داشته باشید که هنگام طی مسیر پناهندگی سختی ‌های زیادی گریبان‌ گیر شما می ‌شود و حتی آسیب‌ های روحی را خواهید دید، از طرفی شما هنگام پناهندگی به‌ هیچ ‌وجه نمی ‌توانید به کشور خود برگردید، بنابراین با توجه به قوانینی که وجود دارد فردی که به ‌عنوان پناهنده مهاجرت می ‌کند باید دریافتی ‌هایی از کشور داشته باشد، یعنی هزینه تحصیل فرزندان، هزینه سر پناه، هزینه غذا، هزینه تفریحات و … برای آن‌ ها پرداخت خواهد شد.

بهترین راه برای مهاجرت,بهترین روش مهاجرت,بهترین راه برای مهاجرت
هزینه روش‌ های مهاجرت

یکی از سوالاتی که ممکن است برای افراد پیش آید این است که آیا می ‌توان بدون پرداخت هیچ‌ گونه هزینه ‌ای به کشورهای خارجی مهاجرت کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهاجرت به‌ صورت رایگان وجود ندارد، بنابراین هنگام انتخاب بهترین روش مهاجرت  باید هزینه‌ هایی که برای شما ایجاد می‌ شود را پرداخت کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا