اعزام دانشجو

شرایط مهاجرت فریلنسری

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

یکی از راه های مهاجرت به کشور های خارجی فریلنسر شدن است. افراد زیادی از طریق گذراندن آموزش های فریلنسری درخواست مهاجرت به کشور خارجی را دارند. ویزای فریلنسری یکی از انواع مختلف ویزا است که می توان از طریق آن به کشور های خارجی مهاجرت کرده و در آن جا مشغول زندگی و کار شد. اما باید بدانید که همه کشور ها این ویزا را برای افراد صادر نمی کنند و فقط برخی از کشور ها مهاجر فریلنسری را می پذیرند.

فریلنسر ها در کشور مقصد می بایست به صورت آزاد و فردی کار کنند بعد از مدت ۵ سال اقامت در یک کشور در صورتی که در کار خود موفق بودند می توانند اقامت دائم کشور مقصد را دریافت نمایند. اکثر فریلنسر ها به دلیل شرایط مساعدی که از جمله کشور آلمان دارد به این کشور مهاجرت می کنند.

هر کشوری شرایط خاصی برای پذیرش فریلنسر دارد و در صورتی که فرد متقاضی دارای شرایط مربوط باشد درخواست اقامت او از طرف کشور مقصد قبول خواهد شد. باید بدانید که ویزای فریلنسری اجازه تاسیس شرکت را در کشور مقصد به شما نخواهد داد مگر این که نوع ویزای فرد متقاضی مهاجرت فریلنسری بعد از مدتی عوض شود.

در هر نوع شغل فریلنسری که باشید در صورت کسب درآمد کافی از آن می توانید درخواست ویزا کنید. از جمله شغل های پردرآمد در زمینه فریلنسری می توان به شغل نویسندگی، پزشکی، حسابداری، معماری،مترجمی، خلبانی، هنرمندی و… اشاره نمود. اگر فریلنسر هستید و قصد مهاجرت دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

مدارک مهاجرت فریلنسری,مهاجرت فریلنسری,ویزای فریلنسری

مهاجرت فریلنسری می تواند فرصت خوبی در جهت رشد و پیشرفت این مشاغل باشد. در کشور های پیشرفته تر فریلنسر ها می توانند حوزه های شغلی خود را گسترده تر نمایند و از این طریق درآمد خود را نیز افزایش دهند.

این کار برای فرد انجام دهنده دارای استقلال مالی و زمانی بیش تری می باشد و انعطاف بیش تری دارد. فریلنسر ها می توانند به صورت فردی کار های پروژه ای را از شرکت های مختلف دریافت نمایند. همچنین می توانند با شرکتی کار کنند و قسمتی از وظایف شرکت را به صورت دور کاری انجام دهند.

مدارک مهاجرت فریلنسری,مهاجرت فریلنسری,ویزای فریلنسری

شرایط دریافت ویزای فریلنسری

اخذ ویزا جهت فریلنسری نیاز به مدارک و شرایطی دارد که فرد متقاضی می بایست آن ها داشته باشد. این مدارک را در ابتدا به همراه نامه درخواست به کنسولگری کشور مقصد، که در کشور مبدا فرد متقاضی قرار دارد، فرستاده می شود. مهاجرت فریلنسر می توان یک فرصت بزرگ برای ساخت یک زندگی خوب را به افراد بدهد. زیرا افراد می توانند با گرفتن این ویزا به کشور های دیگر سفر کرده و در با حال کار خود را نیز انجام دهد و درآمد مناسبی داشته باشد. این شرایط می تواند موارد زیر باشد:

  • متقاضی مهاجرت می بایست حتما بالای ۱۸ سال باشد.
  • حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط داشته باشد و درآمد متقاضی در این کار در ۶ ماه گذشته مبلغ قابل قبولی باشد.
  • فرد فریلنسر نباید اقامت از کشور های اروپایی داشته باشد.
  • فرد باید دارای پاسپورت با اعتبار کافی باشد.
  • شغل مورد نظر در کشور مقصد می بایست درآمد قابل قبولی داشته باشد. همچنین تمام برنامه ریزی ها و طرح هایی که برای درآمد زایی در نظر دارید می بایست شرح دهید.
  • اثبات مدارکی جهت تمکن مالی در کشور مقصد موردی ضروری است.
  • مدرک تحصیلی فرد متقاضی می بایست حداقل مدرک دیپلم باشد. برای اثبات این موضوع می بایست مدرک تحصیلی خود را ارائه دهد.
  • فرم درخواست ویزا باید به طور دقیق کامل شود و هزینه درخواست آن را نیز می بایست پرداخت نماید.
  • در صورتی که فرد متاهل باشد می بایست سند ازدواج خود را ارائه دهد. همچنین در صورتی که دارای فرزند می باشد باید مدارک هویتی آن ها را نیز تحویل دهد.

پس از ارائه تمامی مدارک به صورت کامل و بدون نقص می بایست منتظر قبول درخواست باشید و آماده مصاحبه با سفارت کشور مقصد شوید. پس از آن هزینه درخواست ویزا را پرداخت کرده و منتظر بمانید. حدودا مدت زمان ۵ تا ۶ ماه طول خواهد کشید تا ویزا برای فریلنسر صادر شود. لازم به ذکر است که در برخی از کشور ها افراد نیاز به ارائه مدرک عدم سوء پیشینه نیز دارد. در صورت داشتن سوء پیشینه درخواست آن ها قبول نخواهد شد.

مدارک مهاجرت فریلنسری,مهاجرت فریلنسری,ویزای فریلنسری

شرایط اقامت دائم در کشور مقصد

اقامت دائم آلمان از طریق مهاجرت فریلنسری امکان پذیر است. این در صورتی است که پس از تلاش در کار خود به درآمد خوبی برسید و توانایی مالی جهت پرداخت مالیات را در این کشور داشته باشید.

مهاجرت به کشور آلمان تصمیم خوبی است زیرا این کشور مشاغل فراوانی دارد که می توان از این مزایا بهره برد. درآمد سالیانه و متوسط مبلغ درآمد در این کشور نسبت به سایر کشور های جهان بالا تر است. یکی از مزایای بزرگ کشور آلمان این است که در مواقع ضروری و بحران های مالی به افراد واجد شرایط کمک کرده و از آن ها حمایت می کند.

علاوه بر مزایایی که این کشور برای فریلنسر ها دارد معایبی را نیز شامل می شود. برخی از این معایب می تواند بیمه درمانی اجباری باشد؛ زیرا این بیمه هزینه زیادی دارد و پرداخت آن برای فریلنسری که تازه شروع به کار نموده سخت است. این در حالی است که در کشور هایی نظیر اسپانیا به مهاجران تخفیفی در پرداخت هزینه های بیمه داده می شود.

موضوع دیگری که جزو معایب مهاجرت به این کشور جهت کار می باشد سیستم مالی پیچیده ای است که برای مهاجرین در نظر می گیرد. مدت زمان اعتبار ویزای فریلنسری در هر کشوری متفاوت می باشد برای مثال در کشور آلمان ۵ سال، در کشور امارات ۳ سال می باشد.

مدارک مهاجرت فریلنسری,مهاجرت فریلنسری,ویزای فریلنسری

ویزای فریلنسری در کدام کشور پذیرفته می شود؟

کشور های مختلفی از جمله پرتغال، هلند، ایتالیا، نروژ، بلژیک، قبرس، کرواسی، سوئد، ایرلند و… ویزای فریلنسری را می پذیرند و از این مهاجران استقبال می کنند. این ویزا به شما اجازه می دهد تا به عنوان یک فرد خود اشتغال در یک کشور پیشرفته تر به ارتقاء شغل خود بپردازید.

هر یک از کشور ها برای این که مهاجرت فریلنسری را بپذیرند قوانین خاصی دارند. فرد متقاضی می بایست تمامی شرایط کشور مورد نظر را با شرایط خود تطبیق دهد تا مطمئن شود در صورت درخواست ویزای فریلنسری درخواست او پذیرفته می شود.

کارهای لازم پس از قبول درخواست مهاجرت فریلنسری

پس از این که ویزای شما قبول شد باید برای سفر به کشور مقصد آماده شوید و ادامه کار های اقامت خود را در آن جا انجام دهید. ابتدا می بایست حسابی در بانک افتتاح نمود و پس از آن محلی را برای اقامت اجاره کرده و آدرس خود را ثبت نمایید.

اجاره محل اقامت قبل از سفر شما در کشور مبدا نیز از طریق سایت های املاک رایگان نیز امکان پذیر است. فقط باید مراقب بود که این سایت ها معتبر باشند. در انتها پس از اتمام تمامی کارها می بایست در اداره مالیات جهت پرداخت مالیات در زمان مقرر ثبت نام کنید و همچنین خود را بیمه کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا