اعزام دانشجو

معرفی دانشگاه کوچ استانبول

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

ترکیه کشوری اوراسیایی است که همواره تحت تاثیر فرهنگ اروپا قرار گرفته است. دانشگاه‌ هایش تحت تاثیر فرهنگ، دانش و تخصص اروپا رشد قابل ملاحظه‌ ای داشته است. دانشگاه کوچ استانبول که بیشترین کمک مالی و اقتصادی خود را از کشورهای اروپایی دریافت می ‌کند، هرسال در ردیف برترین دانشگاه ‌های ترکیه قرار می‌ گیرد.

این دانشگاه توانسته دانشجویان درس خوان و برتر را بدون آزمون ورودی کنکور پدیزا باشد.  این دانشگاه غیر انتفاعی بوده و در شهر استانبول قرار دارد. این مرکز دانشگاهی توانسته در صدر دانشگاه‌های ترکیه قرار گرفته و همین موضوع موجب گرایش تعداد زیادی از اساتید جهانی و بین المللی به این دانشگاه شده است.

برای پیدا کردن بزرگترین موسسه اعزام دانشجو به ترکیه روی لینک کلیک کنید

این دانشگاه که توسط ثروتمندان ترکیه اداره می‌ شود هر سال ۵۰ هزار دانشجو را از سرتاسر جهان پذیرفته و پس از اتمام درس روانه بازار کار می‌‌کند.
شرایط ورود به این دانشکاه سخت بوده و نیازمند ارائه مستندات و رزومه قوی است.

مزیت های تحصیل در دانشگاه کوچ استانبول

تحصیل در دانشگاه کوچ استانبول دارای مزیت‌های فراوانی است که اغلب دانشجویان را ترغیب به ادامه تحصیل در این دانشگاه نموده است. تمامی دانشجویانی که وارد این دانشگاه معتبر می‌شوند، اطمینان دارند که پس از فارغ‌التحصیلی به کار گرفته خواهند شد و آینده شغلی روشنی دارند.

بیش از ۸۰ درصد دانشجویان این دانشگاه که درسشان به اتمام می‌رسد، خیلی سریع جذب بازار کار می‌شوند. از دیگر مزیت‌های فوق‌العاده این دانشگاه معروف، داشتن امکانات جدید آموزشی، تحقیقات متنوع و گسترده در حوزه‌های مختلف است.

شرایط جغرافیایی عالی و امکانات آموزشی مدرن و پیشرفته، حضور اساتید بین‌المللی در این دانشگاه، مطابقت کوچ با استانداردهای برتر جهانی از دیگر مزایای این دانشگاه مدرن است.

مزیت دیگر دانشگاه کوچ، اهمیت اعتبار و ارزش علمی یا رتبه این مرکز آموزشی است، مدرک این دانشگاه در سرتاسر جهان پذیرفته می‌ شود‌. از مهمترین مزیت های این دانشگاه دادن خوابگاه به دانشجویان است، خوابگاه های این دانشگاه در سطح شهر استانبول از دانشجویان پذیرایی می کنند.

امکانات خوابگاه دانشجویی شامل اتاق های ۱، ۳ و ۴ نفره با کلیه امکانات رفاهی مانند حمام، آشپزخانه، مبلمان و تخت، اینترنت و تلویزیون، لپ‌تاپ، تلفن که هر دانشجو با پرداخت هزینه دانشجویی از این تجهیزات بهره برداری می‌کند. از دیگر فاکتورهای مهم این دانشگاه اجازه ادامه تحصیل موقت یا تبادل دانشجو است.
دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل موقت در این دانشگاه را داشته باشند، می توانند از امکانات آن استفاده کنند. امکانات ناب آموزشی، رفاهی، تفریحی سالنهای ورزش، استخر های شنا و امکانات مورد نیاز برای یک دانشجو از دیگر مزیت های دانشگاه کوچ استانبول است.

دانشگاه کوچ استانبول دارای امکانات ویژه ای مانند آزمایشگاه پیشرفته و مجهز به تجهیزات برتر جهان، کتابخانه بزرگ با سالن بزرگ مطالعه و کتاب‌های مورد نیاز در هر رشته، سالن های بزرگ ورزشی برای رشته هایی چون والیبال و فوتبال، مرکز بهداشتی که روزانه چند پزشک عمومی و متخصص دانشجویان را ویزیت می‌کنند‌.

هدف این دانشگاه از ارائه خدمات رفاهی کامل به دانشجویان این است که از دغدغه دانشجویان جهت امرار معاش کاسته شود و تمام وقت این افراد صرف تحصیل و آموزش تخصصی گردد.‌

از مهم ترین مزایای این دانشگاه تبادل دانشجو‌ است، یعنی اگر دانشجو به دلیل مشکلات و یا میل شخصی تقاضای جا به جایی به این دانشگاه را داشته باشد، به آسانی پذیرفته شده و جا به جایی انجام خواهد شد.

دانشگاه کوچ استانبول,دانشگاه کوچ ترکیه,شهریه دانشگاه کوچ استانبول

شرایط پذیرش دانشگاه کوچ استانبول

از مهم‌ترین شرایط پذیرش دانشگاه کوچ استانبول شرکت در دو آزمون sat و ACT و کسب نمره حد نصاب است. اگر فردی متقاضی رشته پزشکی باشد، باید رزومه قوی از گذشته خود ارائه دهد؛ یعنی نمره پیش‌دانشگاهی و دیپلم باید از ۱۸ بالاتر باشد.

این نمره در رشته‌های دیگر ۱۴ در نظر گرفته شده است، نمره و تراز علمی برای رشته پر طرفدار پزشکی ۱۶۰۰ است که متقاضی تحصیل در این رشته باید بتواند ۱۴۱۰ را کسب کند تا به عنوان دانشجوی رشته پزشکی به تحصیل بپردازد.

ممکن است تعداد متقاضی زیاد باشد اما دانشگاه کوچ با توجه به شرایط تعداد محدودی را انتخاب می‌کند.  دانشجو باید نمره، مقاله و انگیزه نامه جذاب و کاملی ارائه دهد تا بتواند مورد پذیرش قرار گیرد. برای دانشجویان ایرانی که تقاضای ادامه تحصیل در این مرکز علمی را دارند، آزمون sat بهتر بوده و سطح پذیرش بالاتری دارد.

هر دانشجو می‌تواند در کشورهای مجاور که این آزمون را برگزار می‌کند شرکت کرده و پس از کسب حد نصاب علمی وارد دانشگاه کوچ گردد.  دانشجو می‌تواند برای موفقیت از منابع آزمون استفاده کند. این منابع توسط این کالج معرفی می‌شوند. دانشگاه کوچ استانبول با توجه به نظام آموزشی مجهز و مدرنی که برای دانشجویان در نظر گرفته است، شرایط بسیار سختی برای پذیرش در نظر گرفته است تا هر دانشجو که لیاقت داشته باشد می تواند از این مرحله عبور کرده و وارد دانشگاه شود.

از مهم‌ترین شرایط پذیرش دانشگاه می توان به ارائه نمرات آزمون یا دیپلم اشاره کرد. اگر فردی نمره لازم جهت ورود به این دانشکده را کسب نکند، نمی تواند وارد دانشگاه شود. از جمله شرایط پذیرش دانشگاه کوچ می توان به ثبت درخواست آنلاین در موعد مقرر اشاره کرد که اگر این ثبت در زمان مشخص شده انجام نگیرد، اولین فرصت اسثنایی از دست می‌رود. بهتر است متقاضیان با مراجعه به سایت این دانشگاه زمان دقیق ثبت نام را دریافته و در موعد مقرر اقدام به ثبت درخواست نمایند.

هزینه دانشگاه کوچ استانبول,پذیرش دانشگاه کوچ استانبول,دانشگاه کوچ استانبول

امتیازات بورسیه دانشگاه کوچ استانبول

از آنجایی که دانشگاه کوچ یک مرکز معتبر جهانی است و از میان نوابغ و تیزهوشان دانشجو می‌پذیرد، امکانات خاص آموزشی و رفاهی را در اختیار آنها قرار می‌دهد که شامل:

تخفیف در شهریه به مقدار ۲۵ تا ۱۰۰ درصد، بیمه درمانی کامل تا زمان پایان تحصیل، حقوق و مزایای ماهیانه حدود ۱۵۰۰ لیر برای کارشناسی ارشد، ۳۰۰۰ لیر برای دکترا، پرداخت کمک هزینه‌های سفرهای علمی، تحقیقاتی، آموزشی و تفریحی برای تمامی دانشجویان میسر است.

بورسیه دانشگاه کوچ استانبول برای برای رشته پزشکی متفاوت بوده و هر دانشجوی رشته پزشکی طبق ضوابطی می تواند از بورسیه دانشگاه بهره برداری کند.

دانشجویانی که قصد ورود به این دانشگاه را دارند، از مقطع کارشناسی ارشد و دکترا می توانند از این امتیاز استفاده کنند.  این دانشگاه تحت عناوین مختلف مانند بورسیه ارائه شده توسط رییس جمهور ترکیه، بورسیه ارائه شده توسط ایالت‌های مختلف ترکیه، بورسیه های مخصوص موسسات ملی و بین المللی که هر یک از بورسیه ها دارای ضوابط و شرایطی هستند که هر دانشجو باید آن را کسب کند.

میزان بورسیه دانشگاه کوچ به طور ماهانه هم متناسب با سطح تحصیلات دانشجویان متفاوت است. از آنجایی که هدف این دانشگاه پرورش دانشجویانی خلاق، ماهر و منصف است اغلب دانشجویان را فارغ از دین، کشور، ملیت و مذهب بورسیه می کند تا هر دانشجو بتواند از این امکانات استفاده کرده و به مدارج عالی کمال و تحصیل دست یابد.

دانشگاه کوچ استانبول,دانشگاه کوچ ترکیه,شهریه دانشگاه کوچ استانبول

دانشکده ها و رشته های دانشگاه کوچ استانبول

دانشگاه کوچ استانبول دارای دانشکده های متعددی است که هر دانشجو می تواند مطابق رشته و علاقخ شخصی خویش وارد آنها شده و به ادامه تحصیل بپردازد.

این دانشکده ها شامل :

علوم اداری و اقتصادی که در آن به تحقیقاتی پرداخته می شود که به توسعه علمی دانشگاه در سطح جهان کمک می کند. این دانشکده همواره بهترین و باسوادترین دانشجویان را پرورش داده و دارای ارزش های خاصی مانند انصاف و اخلاق است.

دانشکده علوم اجتماعی و انسانی، این دانشگاه همواره بر آن است تا دانشجویانی خلاق، ماهر، کاردان و زبده تریبت کرده و راهی بازار جهانی نماید.

دانشکده پرستاری، این دانشکده در سال ۱۹۹۹ با همکاری دانشگاه جان هاپکینز راه اندازی شده و یکی از ۵ دانشکده برتر و معروف جهان محسوب می گردد.

پس از گذراندن دیپلم، دانشجویانی که مستحق ادامه تحصیل در رشته پرستاری هستند به این دانشگاه هدایت شده و در این رشته حساس ادامه تحصیل می دهند.

دانشکده حقوق دانشگاه کوچ ترکیه دانشجویان را قادر می سازد تا در رشته های مختلف سرآمد شوند. برنامه دانشکده حقوق به خوبی پاسخگوی نیاز ترکیه به وکلائی است که هم دارای مهارت زبان و هم دیدگاه بین المللی هستند.

بیش از ۳۰ درصد از کل دوره های ارائه شده با محتوای بین المللی به زبان انگلیسی تدریس می شوند، بنابراین فرصت های شغلی بین المللی ممکن است برای همه دانشجویان امکان پذیر باشد. هدف اصلی دانشکده تجارت، انجام تحقیقاتی است که به توسعه فناوری و علمی در مقیاس جهانی کمک می کند و بهترین فارغ التحصیلان ترکیه را پرورش می دهد.

این دانشکده مفتخر است که رهبران قرن ۲۱ را پرورش داده است که نشان از لیاقت، توانمندی، جذب نیروهای خلاق، سیاست طلب و بزرگ است. این دانشگاه بر آن است تا رهبران جهان را پرورش داده و روانه جهان کند.

دانشگاه کوچ ترکیه دارای دانشکده حقوق، دانشکده علوم و مهندسی، دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم بهداشت، دانشکده پزشکی، دانشکده پرستاری، کالج علوم و اقتصاد اداری، کالج علوم، کالج علوم اجتماعی و علوم انسانی، کالج مهندسی می‌باشد.

این دانشگاه پر طرفدار تنوع رشته فراوانی دارد و همین موضوع موجب جذب تعداد زیادی دانشجو شده است. رشته‌هایی چون پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، مهندسی، کامپیوتر، حقوق، مهندسی، شیمی، مدیریت، رشته های علوم پایه، مهندسی صنایع، اقتصاد و روانشناسی از رشته‌های معروف این دانشگاه است که هر ساله تعداد زیادی دانشجو از سرتاسر دنیا جذب آن می‌شوند.

دانشگاه کوچ استانبول,دانشگاه کوچ ترکیه,شهریه دانشگاه کوچ استانبول

محبوبیت رشته پزشکی در دانشگاه کوچ استانبول

رشته پزشکی در دانشگاه کوچ استانبول رشته ای محبوب است که هر ساله تعداد زیادی دانشجوی برتر و نخبه را به سوی خود جذب کرده است.
دانشکده پزشکی دانشگاه در کشور ترکیه در ردیف برترین دانشکده های پزشکی در دنیا به حساب می آید.این مرکز در سال ۲۰۰۸ میلادی آغاز به فعالیت کرد.

این دانشگاه با بهره گیری از علم نوین و‌ جدید دنیا رویکردی آموزشی،پزشکی و علم، تحقیقات به روز همواره در جریان بوده و تلاش خود را در جهت ارتقای رتبه روز افزون کرده است.  پذیرش در رشته پزشکی دانشکده بسیار اعتبار و ارزش داشته و هر سال نخبگان به مقدار زیادی از این دانشکده فارغ التحصیل شده و به سرتاسر دنیا رهسپار می‌شوند.

بیمارستانی که برای این دانشگاه در نظر گرفته شده است مدرن‌، مجهز و متصل به سیستم آموزشی جهان است، یعنی تمام رویدادهای علمی پزشکی تحقیقاتی در این دانشکده دریافت شده و در صورت نیاز به دانشجویان اطلاع رسانی میشود.

این بیمارستان به طور مرتب دوره‌های آموزشی مورد نیاز رشته پزشکی را ارائه داده و اغلب دانشجویان دوره های عملی خود را در این دانشگاه می گذرانند. دانشکده پزشکی دانشگاه کوچ به آموزش، پژوهش، تحقیفات علمی اهمیت بسیار زیادی می‌دهد که این موضوع را از تعداد ۲۳۵ عضو هیئت علمی‌اش می‌توان دریافت.

این دانشکده دانشجویانش را از سال اول تحصیلی به انجام تحقیقات آزمایشگاهی و تحقیقات در کلینیک‌ها سوق می‌دهد. هر ساله این مرکز دانشجویان خود را برای انجام تحقیقات پزشکی و علمی به سرتاسر جهان رهسپار می‌کند. این رشته سرآمد رشته‌های دیگر محسوب شده و کسانی که نمره سطح الف یا یک دریافت می‌کنند، از بورسیه، امکانات رفاهی و آموزشی برتر برخوردار می‌شوند.

دانشگاه کوچ استانبول,دانشگاه کوچ ترکیه,شهریه دانشگاه کوچ استانبول

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه کوچ استانبول

برای ثبت نام در دانشگاه کوچ استانبول هر دانشجو می‌تواند از دو راه اقدام کند. اولین راه شرکت در آزمون ورودی است که افرادی که به زبان انگلیسی مسلط هستند، بهتر است در آزمون ورودی شرکت کنند.

راه دوم ثبت تقاضای اینترنتی برای ورود به این دانشگاه است. اگر هر یک از این دو راه آزموده شود و از یک راه جواب مثبت گرفته شود، هیچ تاثیری به روی هزینه و شرایط تحصیل ندارد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه کوچ استانبول شامل:

اگر فردی در آزمون ورودی شرکت کرده، باید مدرک قبولی ارائه دهد.مدرک دیپلم رسمی و معتبر با معدل بالای ۱۷ برای رشته های پزشکی، ریز نمرات، کپی شناسنامه، کپی پاسپورت که حداقل ۶ ماه فرصت داشته باشد، رزومه تحصیلی قوی، مدرک انگلیسی پیشرفته که نشان دهنده تسلط فرد بر زبان انگلیسی باشد.

مدرک تسلط به زبان ترکی، در خصوص زبان ترکی باید گفته شود که تدریس در دانشگاه کوچ به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد به جز دو رشته پرستاری و حقوق که به زبان ترکی هم تدریس می‌شوند.

اگر کسی بخواهد در این دو رشته ادامه تحصیل دهد باید به زبان ترکی هم مسلط باشد. برای کسانی که دارای زن و فرزند هستند، ارائه مدارک تاهل مانند شناسنامه و عقدنامه معتبر لازم و ضروری است.  پر کردن فرم تقاضا هم باید دقیق، کامل و مطابق با شرایط تحصیل، رشته به دقت تکمیل شود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا