کسب و کار

10 تا از بهترین موسسات مجاز اعزام دانشجو به ترکیه

اقامت تحصیلی اعزام دانشجو به ترکیه از مسائل مهمی به شمار می‌ رود که ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده‌ است. با توجه به این ‌که کشور ایران و ترکیه در همسایگی هم قرار دارند، این کشور به‌ عنوان مقصد اول دانشجویان برای مهاجرت شناخته می ‌شود.

کشور ترکیه از امکانات شهروندی بسیار گسترده‌ ای برخوردار است و دانشگاه‌ های معتبری را دارا می‌ باشد که هزینه‌ های تحصیل در آن نسبت‌ به کشورهای دیگر بسیار پایین‌ تر است و مدارک دانشگاهی ان از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

بسیاری از افراد ممکن است قصد داشته باشند که در رشته‌ های پزشکی در کشور ترکیه بدون کنکور به ادامه تحصیل بپردازند که به ‌راحتی این فرصت در اختیار آن‌ ها قرار می‌ گیرد.

اعزام دانشجو به ترکیه از شرایط و ضوابط مختلفی برخوردار است که در ادامه مطالب سعی داریم این شرایط را برای شما شرح دهیم و بهترین مؤسسات اعزام دانشجو به ترکیه را به شما معرفی نماییم.

موسسه آموزشی اعزام دانشجو با تایید رسمی از وزارت علوم با داشتن بهترین وکیلان و مشاورهای برتر دنیا در هر لحظه کنار شماست.

اعزام دانشجو به ترکیه,موسسات اعزام دانشجو به ترکیه,موسسه های اعزام دانشجو به ترکیه

شرایط و ضوابط اعزام دانشجو به کشور ترکیه

یکی از موضوعات مهمی که در مورد اعزام دانشجو به کشور ترکیه باید بیان کنیم این است که بسیاری از افراد فکر می‌ کنند با توجه به این‌ که ترکیه مسافت کمی با ایران دارد ممکن است مقصد مناسبی برای اعزام دانشجو باشد، اما فاصله مکانی نقش زیادی در این‌ موضوع ندارد.

کشور ترکیه فضای بسیار مناسبی را برای دانشجویان خارجی فراهم می‌ آورد، به‌ عنوان مثال تعداد دانشجویان خود را به حدود یک میلیون رسانده و برای رسیدن این هدف راه ‌های دور و درازی را در پیش داشته‌ است، به‌ همین‌ علت برای افرادی که کشور ترکیه را به‌ عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند امتیازات خاصی را در نظر می‌ گیرد.

اعزام دانشجو به ترکیه,موسسات اعزام دانشجو به ترکیه,موسسه های اعزام دانشجو به ترکیه

تحصیل در ترکیه به دلیل وجود سطح علمی بالای دانشگاه‌ ها و پایین بودن هزینه تحصیلی مورد توجه دانشجویان بسیاری قرار گرفته ‌است، در واقع هزینه اعزام به ترکیه بسیار پائین می باشد.  رشته مورد علاقه بیشتر دانشجویان ایرانی در ترکیه پزشکی، دندان‌ پزشکی و داروسازی است، اما رشته ‌های دیگری چون مدیریت بازرگانی، عمران، مهندسی کامپیوتر و … متقاضیان زیادی را دارا هستند.

شرایط اعزام دانشجو به ترکیه در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به ترکیه در مقطع کارشناسی همچنان امکان ‌پذیر است و از قوانین بسیاری برخوردار است که  تمامی دانشجویان باید آن را رعایت کنند. از طرفی تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور ترکیه ۴ سال طول می ‌کشد، البته تعدادی از رشته‌ های دانشگاهی به ۶ سال زمان نیاز دارند.

بزرگ ‌ترین دانشگاه‌ های ترکیه رشته‌ های تحصیلی مهندسی مکانیک، موسیقی، رقص، زبان و ادبیات، فیزیک، ریاضیات، مهندسی صنایع، مدیریت بین‌ الملل و … را ارائه می‌ دهند.

شرایط اعزام دانشجو به ترکیه در مقطع کارشناسی ‌ارشد

در مقطع کارشناسی‌ ارشد نیازی به اجرای هیچ‌ گونه آزمون جامعی نیست، بلکه دانشگاه‌ های کشور ترکیه به‌ صورت مجزا آزمون‌ هایی را از متقاضیان خواهند گرفت که بتوانند مجوز ورود به دانشگاه را به دست آورند، این آزمون ‌ها معمولا ۲ بار در سال برگزار می ‌شود، بنابراین علاقمندان می‌ توانند هنگام برگزاری این آزمون‌ ها ثبت‌نام خود را انجام دهند.

هر رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ‌ارشد از ظرفیت مشخصی برخوردار است و برای قبولی در آن باید جز نفرات برتر آزمون باشید.

اعزام دانشجو به ترکیه,موسسات اعزام دانشجو به ترکیه,موسسه های اعزام دانشجو به ترکیه

شرایط اعزام دانشجو در مقطع دکترا به ترکیه

بسیاری از دانشجویان قصد دارند که در مقطع دکترا در کشور ترکیه به تحصیل بپردازند، بنابراین در ماه ‌های اکتبر و ژانویه دانشجویان می ‌توانند درخواست خود را ارائه دهند. تسلط دانشجو به زبان انگلیسی در مقطع دکترا بسیار حائز اهمیت است، بنابراین دانشجویان باید گواهی زبان انگلیسی خود را ارائه دهند.

در صورتی ‌که دانشجویان به زبان انگلیسی تسلط نداشته باشند کلاس ‌هایی را برای آن‌ ها برگزار می‌ کنند و مدرک خود را از کالج زبان ترکیه دریافت خواهند کرد.

با توجه به این‌ که زبان ترکی استانبولی به زبان آذری نزدیک است، دانشجویانی که از شهرهای آذری درخواست خود را به این کشور برای تحصیل ارائه می ‌دهند به‌ راحتی می‌ توانند زبان ترکی استانبولی خود را هم تقویت کند.

لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به ترکیه

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اعزام دانشجو به ترکیه,موسسات اعزام دانشجو به ترکیه,موسسه های اعزام دانشجو به ترکیه

موسسه مرحبا تهران به عنوان یک موسسه تخصصی در زمینه پذیرش دانشگاه‌های ترکیه ، قبرس و آموزش تومر با سابقه طولانی در این مسیر فعالیت می‌کند در این مدت توانسته موفقیت‌های بیشماری که لازمه یک موسسه استاندارد و قابل اعتماد است به دست آورد(مستندات در جلسات به رویت رسانده می شود.)

از ویژگی‌های موسسه مرحبا صداقت در کار، پیگیری منظم و شفاف بودن قرارداد پذیرش دانشگاه می باشد.

موسسه مرحبا تهران پرقدرت در کنار شما تمامی مراحل پذیرش را از صفر تا صد برای داوطلب عزیز
باسلامت کامل و ضمانت انجام می‌دهد تا استرس و دغدغه داوطلب و خانواده محترم را به صفر برساند در این راستا با ایجاد یک قرارداد رسمی بین موسسه و داوطلب تمام جزء به جز مراحل پذیرش و به طور کلی هر آنچه که در ذهن داوطلب می‌باشد را در بندهای قرارداد می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های موسسه مرحبا این است که در تمام طول دوره تحصیل آن چیزی که وظیفه موسسه می‌باشد را گارانتی می‌کند.

در آخر می‌بایست خاطرنشان کنم پذیرش دانشگاه‌های دولتی مورد تایید وزارت علوم و بهداشت تخصص موسسه مرحبا می‌باشد وداوطلب به راحتی و خاطری آسوده به رشته دلخواه خود می رسد.

باشد که قدمی کوچک در راه رسیدن به آرزوهای بزرگ شما باشیم

آدرس موسسه مرحبا تهران

  • تهران سردار جنگل بهار شرقی موسسه مرحبا تهران
  • شماره تماس ۰۲۱-۴۴۴۳۹۸۸۹ – ۰۹۳۹۰۲۹۷۷۶۶
  • آدرس پیج موسسه merhaba.tahran

اعزام دانشجو به ترکیه,موسسات اعزام دانشجو به ترکیه,موسسه های اعزام دانشجو به ترکیه

۱. موسسه اعزام دانشجو آرتا بورس تاپ

با توجه به این‌ که دانشگاه‌ ها برای پذیرش دانشجو از قوانین سختی برخوردار هستند، افراد غیر متخصص آشنایی زیادی با این مقررات ندارند، بنابراین بهتر است از مشاورهایی کمک بگیرن صی در زمینه اعزام دانشجو به ترکیه مشغول به فعالیت هستند.

موسسه آرتا بورس تاپ به عنوان موسسه های اعزام دانشجو به ترکیه معرفی می شود که از اعتبار بالایی هم برخوردار است، این موسسه در طول سال ۲۵۰ دانشجو را به بهترین دانشگاه‌ های ترکیه اعزام می ‌کند. موسسه آرتان بورس با ۳ موسسه معتبر در شهر استانبول، آنکارا و ازمیر درحال همکاری است.

۲. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه اتابکان

دیگر موسسات اعزام دانشجو به ترکیه موسسه اتابکان می‌ باشد که از گروه مشاوران خبره‌ ای برخوردار است و سابقه مدیریتی بالایی را دار داخل ایران و ترکیه دارا می ‌باشد.

از طرف موسسه اعزام دانشجو، دانشجویان می‌توانند برای تمام مقاطع تحصیلی درخواست خود را ارائه دهند، اما قبل‌ از هر چیزی باید در آزمون ورودی نمره مناسب را کسب کند. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ترکی یکی از شرایط اعزام دانشجو و مؤثر به ترکیه می ‌باشد.

۳. موسسه اعزام دانشجو آبتین سفیران پارس به ترکیه

موسسه ‌های زیادی وجود دارند که کار اعزام دانشجو به کشورهای خارجی را انجام می‌ دهند، از میان آن ها موسسه اعزام دانشجو آبتین سفیران پارس یکی از موسسه‌ های معتبر اعزام دانشجو به کشور ترکیه می‌ باشد که طبق گفته این موسسه برای تحصیل در دانشگاه کشورهای خارجی باید دوره دبیرستان خود را به اتمام رسانده باشید.

در واقع درس های دانشگاه ترکیه به دو زبان انگلیسی و ترکی در اختیار دانشجویان قرار می‌ ، بنابراین باید تسلط کافی به زبان انگلیسی را داشته باشید.

۴. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه نادی کاوش

موسسه نوین کاوش از موسسه‌ هایی بشمار می‌ رود که اخذ پذیرش و اعزام دانشجو به این کشور ترکیه را انجام می ‌دهد و به‌ عنوان یکی از مهم ‌ترین اهداف آن ‌ها به شمار خواهد رفت.

این موسسه دارای مجوز رسمی از سمت وزارت علوم تحقیقات می ‌باشد که دارای نمایندگان و مشاوران زیادی است. موسسه نادی کاوش با توجه به فعالیت چندین ساله‌ ای که دارد به اعزام دانشجویان به کشورهای چین ترکیه و بلاروس می‌ پردازد.

۵. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه ملک پور

موسسه‌ های بسیاری در سراسر ایران وجود دارد که هر فرد می‌ تواند با مراجعه به آن ها در مورد شرایط اخذ ویزا و مهاجرت تحصیلی اطلاعات مناسبی را بدست آورد. از میان این موسسه‌ ها می‌ توان موسسه‌ ملک‌ پور را نام برد که خدمات ارزنده‌ ای را در خصوص اعزام دانشجو به ترکیه انجام می ‌دهد.

بسیاری از افراد ممکن است در مورد اعزام دانشجو به کشور ترکیه سوالات زیادی را در ذهن داشته باشند، چرا که ترکیه مانند پلی برای رفتن به کشورهای اروپایی است؛ بنابراین باید به ‌دنبال موسسه‌ هایی باشند که  کاملا مورد اعتماد هستند.

۶. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه گوتی تو آر

مهاجرت، خرید ملک، سفر و تحصیل به خارج از کشور از جمله موضوعاتی به شمار می ‌روند که امروز از زبان هر فردی می‌ توان آن‌ ها را شنید. در این راستا موسسه‌ های بسیار زیادی وجود دارند که هدف آن‌ ها ارائه اطلاعات دقیق و مشاوره کامل می ‌باشد، بنابراین با پیدا کردن یک موسسه معتبر می ‌توانید فرآیند مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت و غیره را به‌ راحتی انجام دهید.

در فهرست موسسه اعزام دانشجو به ترکیه می‌ توان موسسه گوتوتی آر را نام برد که در شهرهای مختلفی مشغول به فعالیت هستند، موسسه نام برده تمامی مراحل مربوط به اخذ اقامت تحصیلی را برای متقاضیان شرح خواهد داد و از مشاوران خبره و حرفه ای برخوردار می باشد.

۷. موسسه اعزام دانشجو آباد مهاجر دانش

اعزام دانشجو به ترکیه  از طریق موسسه بین‌ المللی دیگری به اسم مهاجرت دانش با مجوز رسمی از وزارت علوم انجام می‌ گیرد که با مراجعه به این موسسه می‌ توانید از راهنمایی‌ ها و مشاوره صحیح افراد حاضر در این مجموعه نهایت بهره را ببرید.

از خدمات منحصر به‌ فرد موسسه اعزام دانشجو مهاجر دانش می ‌توان معادل ‌سازی مدارک تحصیلی، برگزاری آزمون اس‌ آی تی، برگزاری آزمون آلیس، آموزش زبان ترکی، برگزاری آزمون تخصص پزشکی، برگزاری آزمون یوس و … را نام برد.

۸. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه آبتین سفیران پارس

هر ساله دانشجویان بسیاری از سراسر کشورهای مختلف برای تحصیل به کشور ترکیه راهی می‌ شوند. موسسه های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها ها با مجوزی که در دست دارند می‌ توانند مراحل اخذ پذیرش دانشجویان را در دانشگاه‌ های ترکیه انجام دهد.

موسسه آبتین سفیران پارس از جمله موسسه‌ هایی بشمار می‌ رود که شرایط تحصیل در ترکیه را به‌ خوبی برای دانشجویان فراهم می‌ آورد. این موسسه با مشاوران خرفه ای که در تیم خود را اطلاعات مناسبی را در مورد چگونگی اخذ اقامت تحصیلی در کشور ترکیه به متقاضیان ارائه می دهد.

۹. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه آوات

موسسه مهاجرتی آوات حدود ۱۰ سال سابقه در امر مشاوره مهاجرت، اقامت و ویزا را دارا است و از مشاوران و وکلای خبره داخل ایران و خارج از کشور برخوردار می‌ باشد که همین امر باعث شده مسیری صحیح و درست را در پیش روی دانشجویان قرار دهد تا بتوانند برای تحصیل به کشور ترکیه راهی شوند.

موسسه مهاجرتی آوات خدماتی چون ارائه ویزای کار، ارائه ویزای تحصیلی، خرید ملک، ویزای استارت‌ آپ و ثبت شرکت و سرمایه‌ گذاری را انجام می‌ دهند.

۱۰. موسسه اعزام دانشجو به ترکیه علم گستر آران

موسسه علم گسترش آران بیش ‌از ۱۷ سال سابقه فعالیت در امر اعزام دانشجو به خارج از کشور را دارا می ‌باشد و توانسته مجوز رسمی از وزارت علوم و تحقیقات را دریافت کند. این موسسه در طی فعالیت خود پرونده‌ های موفق زیادی را در رزومه کاری خود جای داده، همچنین با مراجعه به این موسسه می ‌توانید به شرکت در آزمون زبان ترکی استانبولی، آزمون آلفا تست، آزمون yds و … بپردازید که هر کدام از این موسسه ها برای راهی شدن به کشورهای خارجی فعالیت های مناسبی را انجام می دهند.

مزایای تحصیل در ترکیه

دانشگاه‌ های معتبر  بین‌ المللی مختلفی در کشور ترکیه راه‌ اندازی شده‌ اند که هر کدام از آن ‌ها رشد چشمگیری در این سطح کیفیت آموزش داشته‌ اند، بنابراین استقبال زیادی از طرف دانشجویان ایرانی برای ورود به این دانشگاه‌ ها مشاهده می‌ شود. کیفیت آموزش در دانشگاه‌ های ترکیه تاثیر بسیار زیادی در رشد دانشجویان برای تحصیل به این کشور دارد.

مدارکی که از دانشگاه‌ های ممتاز ترکیه ارائه می‌ شود دارای اعتبار بالایی هستند، بنابراین می ‌تواند فرصت ‌های جدیدی را رو به‌ روی دانشجویان قرار دهد.

از مزیت‌ هایی که تحصیل در ترکیه برای دانشجویان ایجاد می ‌کند، امکان دریافت بورسیه تحصیلی می ‌باشد که دارای بورسیه تمام‌ وقت، پاره‌ وقت، طرح‌ های مشارکتی و تحقیقاتی می‌ باشد. مزایای دیگری چون اقامت رایگان، عدم نیاز به پرداخت شهریه، حقوق معاون دانشجویی، پوشش هزینه‌ های سفر، امکان کار دانشجویی در ترکیه، هزینه تحصیل و زندگی پایین، عدم نیاز به دریافت ویزا و … هنگام تحصیل در ترکیه شامل حال دانشجویان خواهد شد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

2 واکنش کاربران به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا