اعزام دانشجو

شرایط اعزام دانشجو به روسیه

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

اعزام دانشجو به روسیه چگونه است؟

یکی از بهترین روش هایی که امروزه بسیاری از جوانان از طریق آن به سایر کشورها مهاجرت می کنند مهاجرت از طریق تحصیل خواهد بود و به همین علت است که امروزه اعزام دانشجو به روسیه رونق زیادی یافته است. همان طور که می ‌دانید کشورهای زیادی برای مهاجرت مناسب خواهند بود، اما به عنوان یکی از بهترین آن ها می ‌توان به روسیه اشاره نمود. با توجه به این که مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل برای دانشجویان مزایای زیادی را به همراه دارد، در حال حاضر مهاجرت کردن به این کشور از طرفداران زیادی برخوردار خواهد بود. برخی از مهمترین مزایای مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل عبارتند از:

  • ارائه مدارک دوگانه
  • هزینه های مقرون ‌به صرفه
  • دارا بودن‌ جاذبه های توریستی و فرهنگی
  • بهره مندی از نظام آموزشی ‌معتبر
  • دارا بودن دانشگاه های بین‌المللی
  • نزدیک بودن به ایران جهت مهاجرت

با توجه به مزایای بیان شده باید گفت که روسیه یکی از بهترین کشورهایی است که سالانه دانشجویان زیادی را جذب می کند و بدین جهت همواره در تلاش است که نظام آموزشی خود را ارتقا دهد. به منظور مهاجرت به روسیه باید به مراحل اخذ پذیرش آن توجه کنید که اکنون به بررسی آن ها برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. همان گونه که شما عزیزان نیز در جریان هستید برای مهاجرت به کشورهای خارجی داشتن مدرک زبان معتبر یکی از مهمترین اولویت ها خواهد بود. معمولاً دانشجویان برای ورود به این کشور باید مدرک زبان روسی خود را کسب کرده و سپس جهت ورود به دانشگاه آماده شوند.

در صورتی که متقاضیان برای ورود به رشته های خاص مانند پزشکی و داروسازی نسبت به زبان روسی اطلاعی نداشته باشند دولت این کشور این امکان را فراهم نموده که دانشجویان با گذراندن دوره پادفک تا حدودی اطلاعات و دانش خود را ارتقا دهند. در حقیقت دوره پادفک قبل از ورود دانشجو به دانشگاه برگزار می ‌شود و مدت زمان آن متناسب با رشته فرد متفاوت خواهد بود که شرکت در این دوره می تواند سطح دانش شخص را بالا ببرد. دانشجو در این دوره زبان روسی را فرا گرفته و پس از پایان یافتن دوره و شرکت در امتحان نهایی و کسب نمره قابل قبول می تواند مدرک پادفک در خود را به دست بیاورد.

یکی از مهمترین قوانین کشور روسیه برای مهاجرانی که قصد اقامت بیشتر از ۷ روز را دارند، دریافت رجیستری خواهد بود. شاید این سوال برای بسیاری از عزیزان پیش بیاید که منظور از رجیستری چیست که در پاسخ باید گفت در حقیقت مهاجران باید آدرس محل زندگی خود را در اداره پلیس ثبت کنند، اما در صورتی که قصد دارند مدت کوتاهی را در این کشور ساکن باشند، می‌ توانند از خدمات رجیستری کوتاه مدت بهره مند شوند.

اخذ ویزای تحصیلی روسیه,اعزام دانشجو به روسیه,اعزام دانشجو به کشور روسیه

روش های تحصیل در روسیه

روش های تحصیلی مختلفی برای اعزام دانشجو به روسیه وجود دارد. در صورتی که دانشجو مدرک زبان انگلیسی و یا روسی را نداشته باشد، دولت روسیه پیش از اجازه ورود فرد به دانشگاه دوره ای را برای شخص برگزار می کند تا بتواند این مهارت را کسب نماید. یکی دیگر از روش های تحصیل در روسیه استفاده از مدرک زبان انگلیسی است و در صورتی که دانشجو این مدرک را داشته باشد، می تواند در رشته های مختلف تا مقطع کارشناسی ارشد و دکترا پیش برود اما مقطع کارشناسی محدود به رشته های خاصی خواهد شد. یکی از نکات حائز اهمیت جهت اعزام دانشجو به روسیه بالا بودن معدل متقاضی می باشد و به میزانی که معدل بالا تر باشد، احتمال پذیرش او توسط این کشور بیشتر خواهد بود.

قوانین آموزشی موجود در کشور روسیه شباهت بسیار زیادی به اروپای مرکزی دارد و حدود ۱۱ سال طول خواهد کشید تا فرد بتواند دوره آموزش متوسطه خود را بگذراند و پس از آن می تواند وارد بازارهای کاری شود. در صورتی که دانشجو قصد دریافت مدرک لیسانس خود از کشور روسیه را داشته باشد باید گفت که حدود ۴ الی ۶ سال طول خواهد کشید تا فرد بتواند این مدرک را دریافت کند. تحصیل در کشور روسیه با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا نیز حدود ۲ سال به طول خواهد انجامید.

هم اکنون به بررسی برخی از مهمترین دانشگاه های کشور روسیه که دانشجویان زیادی در آن مشغول به تحصیل هستند برای شما عزیزان خواهیم پرداخت. دانشگاه کازان به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی روسیه است که در شهر کازان واقع گردیده و حدود ۲۰۰ سال سابقه دارد. این دانشگاه حدود ۳۰ هزار دانشجو داشته و در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکترا دانشجو می پذیرد. دانشگاه پیراگوف یکی دیگر از معتبر ترین مراکز سطح جهان بوده که در کشور روسیه و شهر کازان واقع شده است و در حوزه های مختلف مانند علوم پایه، پزشکی، ادبیات و غیره آموزش های خود را ارائه می دهد.

دانشگاه سماشکو بیش از ۱۰۰ سال سابقه فعالیت داشته و هم اکنون نیز حدود ۱۰۰ هزار دانشجو در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. در این مرکز علاوه بر تحصیل در مقاطع مختلف امکان گذراندن دوره های زبان انگلیسی نیز برای دانشجویان فراهم گردیده و امکانات زیادی در اختیار آنان قرار دارد. دانشگاه سنپترزبورگ یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز آموزشی در سطح جهان بوده که دوره های تحصیلی مختلفی را ارائه می دهد. این دانشگاه فرصت های شغلی مختلفی را در اختیار دانشجویان قرار داده و آنان را برای ورود به بازار های کار جهانی آماده می سازد. دانشگاه سنپترزبورگ با ایجاد فرصت های شغلی مختلف به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزشی در این کشور به شمار می رود و به همین علت اعزام دانشجو به روسیه رونق زیادی دارد.

تحصیل در روسیه,هزینه تحصیل در روسیه,اخذ ویزای تحصیلی روسیه

مزایای پذیرش تحصیلی در روسیه

هم اکنون که تا حدودی با شرایط اعزام دانشجو به روسیه و بهترین دانشگاه های این کشور آشنایی یافتید پیرامون مزایای پذیرش تحصیلی در این سرزمین با شما عزیزان سخن خواهیم گفت. یکی از اصلی ‌ترین مزایای پذیرش تحصیلی در این کشور پیشینه غنی آموزشی آن می باشد، به گونه ای که روسیه در سال ۲۰۰۳ متعهد شد که آموزشات خود را مطابق با اروپا پیش ببرد. هم اکنون نیز مراکز آموزشی و دانشگاه‌ های واقع شده در کشور روسیه به عنوان بهترین مراکز جهان به شمار می ‌رود و به همین علت است که همه ساله دانشجویان زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی فوق‌العاده یکی دیگر از عواملی است که سبب افزایش اعزام دانشجو به روسیه گردیده و از آن جایی که دانشگاه‌ ها مجهز به خوابگاه هستند، دانشجویان می ‌توانند با اطمینان خاطر کامل ایام تحصیل خود را سپری کنند. اقامت تحصیلی راحت در روسیه یکی دیگر از مزایای اصلی پذیرش در این کشور خواهد بود. آموزش هایی که در زمان تحصیل به دانشجویان داده می‌ شود از سطح بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان می ‌توانند در زمینه های مختلف مانند علوم مهندسی، علوم پایه و غیره سطح دانش و اطلاعات خود را به میزان شگرفی افزایش دهند.

هزینه تحصیل در روسیه نسبت به کشورهایی مانند آمریکا و کانادا بسیار کمتر خواهد بود و به همین علت است که دانشجویان زیادی قصد مهاجرت و پذیرش تحصیلی در این کشور را دارند. در رشته های مختلف مانند پزشکی، ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی و غیره دانشکده های قدرتمند و معروفی در روسیه وجود دارد که دانشجویان می‌ توانند با گذراندن تحصیلات خود در این مراکز به سرعت وارد بازار کار شوند. مدرک ارائه شده توسط دانشگاه های روسیه از اعتبار بسیار زیادی برخوردار بوده و برای سایر کشورها نیز قابل قبول می ‌باشد. در صورتی که متقاضیان در هنگام گذراندن تحصیلات خود وارد بازارهای کاری شوند می ‌توانند پس از پایان یافتن تحصیلات، اقامت خود جهت زندگی در این کشور را نیز دریافت کنند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دکمه بازگشت به بالا