اعزام دانشجو

بهترین روش مهاجرت به کانادا

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

کشور کانادا به دلیل کیفیت و امنیت بالا، رشد تولید ناخالص داخلی، چندفرهنگی بودن، اعتبار و کیفیت بالای دانشگاه ‌ها، مراقبت‌ های بهداشتی و درمانی بر می‌ گردد در مورد توجه بسیار زیادی قرار می‌گیرد و از طرفی برای بدست آوردن سرمایه هایی از نیروهای کار اما تخصص خارجی استفاده می‌کنند و مسیرهای مهاجرتی متنوعی را برای متقاضیان فراهم آورده است.

با توجه به این‌ که راه‌ های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد شرایط متفاوتی را برای متقاضیان هم به‌ همراه دارد، بنابراین افرادی که درصدد مهاجرت به کانادا هستند معمولا به پیدا کردن بهترین روش مهاجرت به کانادا می ‌پردازد.

افرادی که قصد اقامت دائم در کشور کانادا دارند از طریق مهاجرت تحصیلی نمی ‌توانند اقامت دائم را بدست آورد و پس‌ از اتمام تحصیل باید اقامت خود را تغییر دهد، اگر شما هم قصد دارید به کشور کانادا مهاجرت کنید با سوالات بسیار زیادی مواجه شده‌ اید بهتر است تا ادامه مطالب با ما همراه باشید.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کشور کانادا

هر فردی که قصد مهاجرت به کشور کانادا داشته باشد بدون شک به بررسی شرایط مهاجرت به این کشور می ‌پردازد که در قدم اول باید با انواع روش های اقامت و بهترین راه مهاجرت به کانادا آشنا شوید، از طرفی می‌ توانید با توجه به شرایط مورد نظر خود یکی از آن‌ ها را انتخاب کنید.

یکی از مهم ‌ترین مواردی که هنگام اقامت در کانادا باید به آن توجه داشته باشید، داشتن مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سن مناسب، سابقه کار و میزان سرمایه می ‌باشد. هر کدام از این فاکتورها برای روشی مدنظر قرار می‌ گیرد، به ‌عنوان مثال هنگام مهاجرت تحصیلی به کانادا سن شما از اهمیت زیادی برخوردار است به ‌نحوی که اگر مدت زمان زیادی از دریافت آخرین مدرک تحصیلی شما نگذشته باشد به‌ راحتی می‌ توانید اقامت کانادا را بدست آورید.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

راه ‌های مهاجرت به کانادا

تمامی افراد از مهاجرت به عنوان فرآیندی هزینه‌ بر و زمان‌ بر یاد می ‌کنند، اما باید بگوییم از بین روش‌ هایی که برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، راه‌ های ارزان‌ تر و کم ‌هزینه ‌تری پیش روی متقاضیان قرار خواهد گرفت.

بسیاری از افراد که سرمایه زیادی ندارد می‌ توانند به انتخاب ارزان ‌ترین راه مهاجرت به کانادا بپردازند، به ‌عنوان مثال روشی مثل مهاجرت کاری از طریق اسکیل ورکر هزینه‌ های بسیار کمی را پیش روی متقاضیان قرار می دهد‌

بهترین روش مهاجرت به کانادا معمولا به روشی گفته می ‌شود که در زمان کمتری و با هزینه‌ های بسیار پایینی انجام گیرد، در واقع روش ‌های زیادی وجود دارد که شما می‌ توانید یکی از آن ها را برای مسیر مهاجرتی خود انتخاب نمایید، اما متقاضیان اگر قصد اقامت دائم کشور کانادا را داشته باشند باید به نوع مسیر مهاجرتی هم دقت داشته کنند.

روش ‌های استارتاپی یا نو آفرینی، روش‌ های اکسپرس، روش مهاجرت از طریق تحصیل و … می ‌توانند به ‌عنوان بهترین مسیر مهاجرت به کانادا معرفی شوند که در ادامه مطالب برخی از آن ‌ها را برای شما شرح خواهیم داد.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

همان طور که گفته شد روش های بسیاری وجود دارد که متقاضیان می توانند برای مهاجرت خود یکی را با توجه به شرایطی که دارند انتخاب کنند. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری این گونه است که فرد متقاضی باید از شرایط مالی عالی برخوردار باشد تا سرمایه گذاری هایی را از طریق خرید ملک، کار آفرینی، ثبت شرکت و … انجام دهند.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق کارآفرینی به کانادا

یکی از روش‌ های سرمایه ‌گذاری در کشور کانادا کارآفرینی می ‌باشد، در واقع باید بگوییم که هر کدام از شهرهای کانادا برنامه جداگانه ‌ای برای اقامت سرمایه‌ گذاران بین ‌المللی طراحی کرده‌ اند که از بین آن ‌ها می ‌توان سرمایه ‌گذاری از طریق کارآفرینی را نام برد که به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا معرفی می شود.

در این روش معمولا به فاکتورهای مختلفی چون سن، میزان سرمایه، سابقه کار مدیریتی، مدرک تحصیلی و … توجه ویژه ‌ای می ‌شود. در صورتی ‌که فرد متقاضی بتواند امتیاز کافی را بدست آورد اقامت کاری کانادا را کسب خواهد کرد و به این  افراد طی ۲ سال اجازه داده می ‌شود که طرح کارآفرینی خود را اجرا کنند و بعد از آن در صورت مورد تایید قرار گرفتن اقامت دائم کانادا را دریافت می ‌کنند.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق نوآفرینی به کانادا

از دیگر روش ‌های جدیدی که متقاضیان مهاجرت به کانادا می‌ توانند آن را انتخاب کنند نو آفرینی و استارتاپی می ‌باشد، بنابراین اگر فردی یک ایده‌ خلاقانه و جدید را در نظر بگیرد، می تواند به کشور کانادا مهاجرت نماید.

در هر کار استارتاپی ۵ نفر می‌ توانند به‌ عنوان شریک کار خود را استارت بزند و بعد از مورد تأیید قرار گرفتن، اقامت دائم کانادا را برای خود و فرزندان زیر ۲۲ سال به دست آورند.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق ثبت شرکت به کانادا

ثبت شرکت در کانادا به‌ عنوان یکی از بهترین روش ‌های مهاجرت به کانادا معرفی می شود که متقاضیان از این طریق می‌ توانند تجارت خود را در کشور مقصد راه‌ اندازی کنند، به این معنی که اگر فردی در کشور خود شرکتی داشته باشد می‌ تواند در کشور کانادا شعبه‌ ای از آن را راه‌ اندازی کند و  به همراه خانواده خود در کانادا اقامت دائم را به دست آورد.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

بسیاری از افراد ممکن است به‌ دنبال راحت ‌ترین و بهترین روش مهاجرت به کانادا باشند که تحت این شرایط می ‌توانند برای ادامه تحصیلات خود در مدارس و دانشگاه‌ های کشور کانادا درخواستی را ارسال کنند و بعد از آن به ‌راحتی اقامت خود را برای این کشور دریافت نمایند.

در واقع مدارس بین‌ المللی مختلفی چون کالج برین مار، کالج تامسون، کالج پتیسن و … در این کشور مشغول به فعالیت هستند که از سیستم آموزشی پیشرفته ‌ای برخوردار هستند.

با توجه به این ‌که کشور کانادا به‌ عنوان یکی از مراکز علم و دانش دنیا معرفی می شود هر سال بیش ‌از ۱۵۰ هزار دانشجو به دانشگاه های این کشور ورود می ‌کنند، بنابراین می‌ توان گفت که مهاجرت تحصیلی به کانادا به‌ عنوان یکی از پر متقاضی ترین راه‌ های مهاجرت به کانادا معرفی می شود که متقاضیان می ‌توانند با توجه به شرایط و دانشگاه‌ ها و هزینه‌ های پیش رو مهاجرت تحصیلی خود را انجام دهد.

بهترین روش مهاجرت به کانادا,مهاجرت به کانادا,بهترین روش مهاجرت به کانادا

شرایط پذیرش در دانشگاه کانادا

متقاضیانی که به‌ دنبال ادامه تحصیل در کشور کانادا هستند  باید شرایط پیش رو را مورد بررسی قرار دهند، بنابراین به این نکته توجه داشته باشید که متقاضیان باید مدارک زبان انگلیسی تافل را برای دانشگاه مقصد ارسال کنند و بعد از بررسی شرایط متقاضیان، دانشگاه نامه پذیرش تحصیلی را برای آن ‌ها ارسال می ‌کند و هزینه‌ های تحصیل در دانشگاه را به متقاضیان اعلام می کند.

اگر قصد دارید در مقطع کارشناسی به ادامه تحصیل  بپردازید و بهترین روش مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید، باید مدرک دیپلم ۱۲ ساله خود را ارائه دهید‌. در دست داشتن مدرک آیلتس با نمره‌ ۶ و داشتن تمکن مالی از الزامات اولیه می‌ باشد، دانشجویانی که از سطح مناسب زبان مناسبی برخوردار نباشند می‌ توانند در کالج ‌های کانادا دوره ‌های زبان را پشت سر بگذارند.

البته به این نکته دقت داشته باشید که برای دریافت مدرک کارشناسی باید ۳ ‌تا ۴ سال به تحصیل در دانشگاه ها بپردازید و تمامی واحدهای درسی را به اتمام برسانید.

دانشجویانی که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ‌های کانادا هستند باید مدرک لیسانس خود و مدرک آلیس را با نمره ۶.۵ و گپ تصحیلی و سن مناسب ارائه دهند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا