اعزام دانشجو

شرایط اخذ ویزا همراه ایتالیا

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

ویزا همراه ایتالیا یا به عبارتی دیگر، ویزای خانوادگی برای افرادی که به همراه فرد مورد نظر سفر می کنند صادر می شود. ویزای همراه ایتالیا یکی از انواع ویزای اقامت چندین ساله یا بلند مدت است، کسی که ویزای همراه ایتالیا را دارد می تواند بیشتر از سه ماه اقامت داشته باشد.

ویزای همراه برای درخواست متقاضی اصلی باید دارای تاییدیه ورود به کشور باشد. تاییدیه که اشاره کردیم باید کمتر از ۶ ماه به وسیله اداره مهاجرت ایتالیا صادر شود.

گرفتن ویزای همراه ایتالیا برای فرد متاهل یکی از روش های مهاجرت به همراه همسر به این کشور می باشد. گرفتن ویزای همراه ایتالیا از روش‌ هایی مانند کار، سرمایه گذاری و همچنین تحصیل امکان پذیر می باشد. کشور ایتالیا بیشتر از ۶۰ میلیون نفر جمعیت دارد و جزو بزرگترین و وسیع ترین کشور های اروپا محسوب می‌شود. بعضی از افراد به علت اقتصادی و بعضی ها برای دانشگاه و غیره به ایتالیا مهاجرت می‌کنند و اخذ ویزای همراه ایتالیا دارای شرایط و مقررات خاصی است که در ادامه این مقاله با آنها آشنا می شوید.

بنابراین امروزه افراد زیادی به علت های مختلف به ایتالیا سفر می‌کنند و کشور ایتالیایی کشور بزرگ و مجهز است که امکانات زیادی دارد و یک کشور معروف و جذاب است و هزینه های ماهیانه یک زوج در کشور ایتالیا حدود ۱۲۰۰ تا ۱۷۵۰ یورو محاسبه می شود.

اخذ ویزا همراه ایتالیا,شرایط ویزا همراه ایتالیا,ویزای همراه ایتالیا

شرایط دریافت ویزای همراه ایتالیا چگونه است؟

یکی از نگرانی ها و دغدغه های متقاضیانی که قصد ورود به خاک کشور ایتالیا دارند دریافت ویزای همراه ایتالیا برای اعضای خانواده‌شان می‌ باشد. شرایط دریافت ویزای همراه ایتالیا به این صورت است که همسر و یا والدین و فرزندان متقاضی نباید شهروند و یا تبعه بقیه کشورهای اروپایی باشند.

از شرایط دیگر دریافت ویزای همراه ایتالیا این است که متقاضی باید ثابت کند که حداقل درآمد سالیانه خود نزدیک به ۶۰۰۰ یورو باشد و همچنین به ازای هر نفر از خانواده مبلغی به آن اضافه شود. همچنین دریافت ویزای همراه ایتالیا این است که خانه‌ای که به عنوان جای اقامت اعلام می شود باید طبق قانون و مقررات باشد و قرارداد خانه ثبت و قید شود.

لازم به توضیح است بگوییم که طبق قانون اعلام شده متراژ منزل برای دو نفر حداقل ۴۵ متر و یک خواب می‌باشد. بنابراین هر چه تعداد افراد بیشتر شود متراژ خانه نیز زیادتر خواهد شد. به طور کلی کشور ایتالیا شرایط خوبی را برای افراد مهیا کرده تا امکان همراهی اعضای خانواده متقاضی و دارندگان ویزای این کشور فراهم شود.

مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه‌گذاری، مهاجرت کاری و غیره از مهاجرت‌ هایی است که به ویزا نیاز دارید. چنانچه شما دوستان عزیز مشتاق کسب اطلاعات بیشتر هستید می‌توانید به کارشناسان با سابقه و مجرب مجموعه ما در ارتباط باشید.

اخذ ویزا همراه ایتالیا,شرایط ویزا همراه ایتالیا,ویزای همراه ایتالیا

مدارک لازم برای ویزای همراه ایتالیا

برای دریافت ویزای همراه ایتالیا شرایط ها و مدارک هایی لازم است که باید به سفارت تحویل دهید. همانطور که اشاره کردیم روش های مختلفی برای مهاجرت به کشور ایتالیا وجود دارد که متقاضیان در تلاش هستند که اعضای خانواده خود را به همراه ببرند و در کنار خود داشته باشند.

به همین علت به ویزای همراه نیاز دارند که برای ویزای همراه مدارک هایی لازم است که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. تکمیل فرم درخواست، یکی از مدارک های لازم برای ویزای همراه ایتالیا است.

گواهی اثبات تمکن مالی، برای تامین هزینه های زندگی خود و همچنین اعضای خانواده یکی از مدارک های مهم می باشد که از اهمیت خاصی برخوردار است. گذرنامه معتبر با اعتبار سه ماهه، مدارک شناسایی همراهان، عکس پاسپورتی با زمینه سفید، سند ازدواج، رسید پرداخت هزینه درخواست، مجوز اقامت فرد اصلی یا متقاضی اصلی، انگیزه نامه، که باید به طور واضح توضیح داده شود. آدرس دقیق محل اقامت در کشور مقصد و غیره از دیگر مدارک لازم برای ویزای همراه ایتالیا می باشد. شما دوستان عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای همراه ایتالیا می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و به کارشناسان و مشاورین ما متصل شوید.

ویزای همراه ایتالیا یکی از ویزا های رایج است که امروزه متقاضیان زیادی دارد و با اهداف مختلف صادر می شود.

اخذ ویزا همراه ایتالیا,شرایط ویزا همراه ایتالیا,ویزای همراه ایتالیا

ویزای همراه ایتالیا از طریق کار

ویزای همراه ایتالیا از طریق کار یکی از ویزاهای رایج است که همان طور که از نامش پیداست افراد برای کار و اشتغال درخواست می کنند. یکی از روش های زیادی که برای مهاجرت به این کشور سفر می کنند مهاجرت از طریق کار می باشد که برای این روش باید ویزای همراه ایتالیا از طریق کار دریافت کنید.

اقتصاد در این کشور بسیار چشمگیر است و ایتالیا جزو کشورهای برتر صنعتی در جهان محسوب می‌شود. افراد خارجی و بین المللی برای شروع فعالیت و کار در این کشور نیاز به دعوت نامه کار دارند که از طرف کارفرما و یا موسسه معروف و معتبر در کشور صادر می شود.

شما می توانید از طریق موسسات و روزنامه‌ های محلی و همچنین سایت های کاریابی آگهی های استخدام را مورد بررسی قرار دهید و بهترین گزینه را انتخاب کنید. افرادی که موفق به یافتن کار و شغل مناسب می شوند مجوز اقامت یک ساله دریافت می‌کنند و از طریق آن می توانند درخواست الحاق خانواده را داشته باشند.

بعضی مواقع امکان همراهی همراه با خانواده با متقاضی اصلی به صورت همزمان وجود نخواهد داشت و در این هنگام متقاضی باید پس از اقامت در ایتالیا اقدامات لازم را برای خانواده یا همراه انجام دهد.

کارگران فصلی نیز که ویزای کاری آنها کمتر از یک سال است امکان دریافت اجاره پیوست خانوادگی را نخواهند داشت، که این قانون کشور ایتالیا می باشد. برای ویزای همراه ایتالیا از طریق کار نیز مدارک هایی مانند شناسنامه فرزندان، گواهی عدم سابقه کیفری، رسید پرداخت هزینه درخواست، دعوت نامه از سوی کارفرما های معتبر، اجاره نامه معتبر، سند ازدواج ترجمه شده به زبان ایتالیایی و غیره نیاز است. متقاضی می تواند بعد از گذشت پنج سال کار و پرداخت مالیات درخواست اقامت دائم داشته باشد و سپس تابعیت و شهروندی آن کشور را بدست آورد.

ایتالیا شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که برای زندگی و کار گزینه مناسبی می باشد. زندگی در ایتالیا بسیار هیجان انگیز و جذاب است و آرزوی هر فردی می باشد. ایتالیا امکانات زیادی دارد که برای تحصیل و سرمایه‌گذاری نیز مناسب است. این کشور جاهای تفریحی و گردشگری زیادی دارد که برای سفر به یادماندنی نیز مکان مناسبی خواهد بود.

اخذ ویزا همراه ایتالیا,شرایط ویزا همراه ایتالیا,ویزای همراه ایتالیا

ویزای همراه ایتالیا از طریق تحصیل

ویزای همراه ایتالیا از طریق تحصیل نیز یکی دیگر از ویزاهای همراه است. افراد زیادی هستند که برای تحصیل و کسب مدرک های معتبر و ارزشمند به کشور ایتالیا سفر می کنند. ویزای همراه ایتالیا از طریق تحصیل به افراد درجه یک خانواده فرد متقاضی داده می شود. هر کشور قانون مربوط به خود را دارد و طریقه صادر کردن آنها متفاوت می باشد.

اگر فردی در ایتالیا در حال تحصیل می باشد، می تواند به اعضای خانواده خود دعوت نامه صادر کند. بهتر است بدانید که از طریق ویزای تحصیلی نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید و متقاضی باید بعد از فارغ التحصیلی، آن را به ویزای کاری و یا سرمایه گذاری تبدیل کند.

کشور ایتالیا یکی از برترین کشورهای اروپایی برای ادامه تحصیل می باشد. همانطور که گفتیم شرایط محل زندگی و همچنین تمکن مالی از اهمیت زیادی برخوردار است. اغلب ویزای همراه ایتالیا از طریق تحصیل برای افراد متاهل صادر می شود و متقاضیان این ویزا متاهل می باشند.

شما برای دریافت این ویزا نیاز به مدارک و شرایط های لازم دارید و باید به سفارت تحویل دهید و اخذ ویزای همراه از طریق تحصیل در کشور ایتالیا با سختگیری های زیادی همراه است و معمولاً تعداد کمتری موفق به دریافت این ویزا از سوی سفارت می شوند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دکمه بازگشت به بالا