عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین اتفاقات دنیا – خشک شدن آبشار نیاگارا

افزایش بازدید در گوگل

معرفی عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان

دنیا با تمام زیبا یی هایش پر از اتفاقات عجیب و دور از انتظار است. در گوشه و کنار جهان به اندازه تمام انسان ها رخدادهای متنوع، مضحک، غم انگیز و شگفت آور وجود دارد که در برخی موارد انسان ها در بروزشان بی تقصیر می باشند. شاید با هر سپیده صبح زندگی فهرستی از بهترین یا بدترین پیش آمدها را برای افراد در آستین داشته و یا سرنوشتی متفاوت را برای هر شخصی رقم بزند.

همه ما گمان می کنیم روزمرگی ها به صورت یکنواخت و خسته کننده در جریان بوده و اوضاع کسالت باری را به دنبال خود می کشانند، اما اگر به روند زندگی بعضی اشخاص بنگرید، می بینید که گاهی یکسان بودن حال جهان هم چیز بدی نیست. بسیار خرسند می شویم اگر Bestfarsi را تا پایان این مقاله همراهی نمایید تا با هم ۱۰ تا از عجیب ترین اتفاقات دنیا را بشناسیم.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۱۰. عوض شدن گروه خونی

دختری به نام “دمی لی برنان” که به بیماری کبد دچار شده بود پس از رسیدن به سن ۹ سالگی با یک عمل پیوند توانست زندگی جدیدی را از سر بگیرد. RH خونی دمی زمان بیماری منفی و چند ماه پس از جراحی به مثبت تغییر وضعیت داد و به یکی از عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان مبدل شد.

این اتفاق در ابتدا پزشکان را به موجی از سردرگمی فرو برد، اما بعد از چندین دوره آزمایش مشخص گردید که کبد فعالیت خود را بر اساس حافظه ژنتیکی که در سلول هایش داشت، شروع کرده و گروه خونی دمی را عوض نموده. این رخداد ضمن ایجاد شگفتی، دریچه ای نوین را به روی  دنیای طب گشود.

عجیب ترین وقایع دنیا,عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا

۹. دن کوپر مجرمی که ناپدید شد

مجرمی سابقه دار به نام دن کوپر در سال ۱۹۷۱ پس از فرار از زندان در اقدامی عجیب یک هواپیما بوئینگ را ربود و طی نامه ای تقاضای ۲۰۰ هزار دلار و ۴ چتر نجات را به کابین خلبان رساند. از سوی نیروهای امنیتی خواسته اش را اجابت کردند و دن کوپر پس از پریدن از هواپیما برای همیشه ناپدید شد.

اف بی ای هنوز هم دلیل تقاضای چهار چتر نجات را متوجه نشده و فقط گمان می کند که کوپر همدستانی داشته. از سوی دیگر مکان فرود و یا علائمی از حیات او به دست نیامده که سوالات بیشماری را برای گروه تجسس و پلیس باقی گذاشته است.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۸. مردان ماسکی و سفر به فضا

در سال ۱۹۶۶ در تپه های ویتنام جسد دو مرد به نام های “مانوئل پریرا داس کروز” و”میگل خوزه ویانا” که هردو حدودا ۳۳ ساله بودند، با ظاهری کاملا تمیز و آراسته به همراه دو ماسک سربی بر صورتشان پیدا شدند.

نامه مشکوکی با مضمون” ماسک سربی را بزن و در انتظار سیگنال های تماس بمان” در دست آن ها توجه پلیس را به خود جلب نمود که یکی از عجیب ترین اتفاقات دنیا را رقم زده است.

اطرافیان و دوستان این دو مرد اظهار داشتند، که به ارتباط با فضایی ها علاقه وافری نشان می دادند، و همین موجب گردید احتمال ربوده شدن از سوی آدم فضایی ها را در بین مردم انتشار دهند. تحقیقات پزشکی و کالبد شکافی هیچ اثری از هر گونه اشعه، مسمومیت یا ضربه به دست نیاورد و همچنان راز مرگ دو جوان کنجکاو بر همگان پوشیده ماند.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۷. خنده های هیستریک در تانزانیا

در سال ۱۹۶۲ در یک اتفاق کاملا عجیب و غیر منتظره ویروسی ناشناخته سبب ابتلای مردم تانزانیا به خنده های هیستریکی و بی پایان گردید. پس از این رخداد، چندین مدرسه تعطیل شد و چندین هزار نفر به خنده های عصبی غیر قابل کنترل دچار شدند.

شیوع خنده به مدت ۱۸ ماه به طول انجامید و موجی از رعب و وحشت را در میان مردم به راه انداخت که موجب یکی از عجیب ترین وقایع دنیا شد.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۶. خشک شدن آبشار بزرگ نیاگارا

آبشار عظیم و خارق العاده نیاگارا، که بین کشورهای آمریکا و کانادا مشترک می باشد، در سال ۱۹۶۹ طی یک اتفاق ناشناخته کاملا خشک شد.

نیاگارا غول پیکر ناباورانه به تلی از خاک تبدیل گردیده و توریست های فراوانی از سراسر جهان از نزدیک نابودی آن را مشاهده نمودند. بعدها با همکاری و همفکری دولت های کانادا و آمریکا اقداماتی در جهت احیا این پدیده شگرف صورت پذیرفت که تا به امروز هم کارآمد بوده.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۵. دریاچه قاتل

دریاچه ای به نام نیوس در کامرون، طی یک واکنش طبیعی اما عجیب مقدار بسیار زیادی گاز دی اکسید کربن را در هوا منتشر ساخت، و موجب مرگ بیش از ۲۰۰۰ انسان و گونه های مختلف جانوری و گیاهی گردید.

برخی از اقوام ساکن در کامرون معتقدند، دریاچه انتقام آلودگی های صنعتی را از بشر گرفته و با این کار اعتراض خود را نشان داده است.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۴. شکست ناباورانه ایدز

شخصی به نام “تیموتی براون” اهل کشور آمریکا، نخستین کسی بود که موفق به شکست بیماری ایدز گردیده. زمانی که تیموتی متوجه شد که به ویروس اچ آی وی مبتلا شده، خود را در اختیار تیم تحقیقاتی قرار داد تا با تزریق سلول های بنیادی مورد مداوا قرار بگیرد.

در سال ۲۰۰۷ و پس از حدود یکسال اولین آزمایش براون حاکی از درمان کامل او بود و برای اطمینان از نتیجه به دست آمده چندین بار دیگر هم تست های متفاوتی را بر وی امتحان کردند. بهبود شگفت انگیز براون موجی از امید را به بیماران مبتلا به ایدز هدیه کرد، که شاید روزی بتوان این مریضی نابودگر را برای همیشه ریشه کن کنند.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۳. رد پای شیطان

شهر دوون یکی از بخش های اشرافی نشین کشور انگلستان می باشد، که در سال ۱۸۵۵ شاهد اتفاقی عجیب و ترسناک بود. پس از بارش سنگین برف صبح که مردم از خواب برخاستند، دیدند که بر روی پشت بام ها، دودکش ها، بالکن و مناطق مرتفع جای پاهایی شبیه به نعل قرار دارد.

هنوز هیچ دلیل منطقی برای وجود رد پاها عنوان نگردیده و فقط در بین ساکنان شهر شایعه گذر شیطان از دوون قوت گرفته است. هنوز هم پس از گذشت سال ها مردم از اتفاقات آن سال سخن گفته و معتقدند، شهرشان مورد توجه شیاطین واقع شده.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۲. هنگ نورفولک، سربازان ناپدید شده

روستایی به نام “آنافارتا” در ترکیه در سال ۱۹۱۵ مورد حمله نظامی هنگ نورفولک قرار گرفت. محیط اطراف روستا را ابری غلیظ و مه گونه پوشانده بود و پس از ورود سربازان به مه تنها چند تن موفق به خروج از آن شدند و ۲۶۷ نفر در ابر مشکوک ناپدید گردیدند.

علی رغم تحقیقات و تفحص های فراوان متاسفانه هیچ رد یا نشانی از هنگ مفقود به دست نیامد و به یکی از عجیب ترین اتفاقات دنیا تبدیل شد.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان,عجیب ترین اتفاقات دنیا,عجیب ترین اتفاقات ماورایی

۱. پیش بینی عجیب سرنوشت کشتی تایتانیک

نویسنده ای به نام “مورگان رابرتسون”در سال ۱۹۸۹ رمانی فانتزی تخیلی در مورد کشتی تحت عنوان “تایتان” نوشت که به شکلی اعجاب انگیز اتفاقات کشتی تایتانیک را پیش بینی نموده بود. ۱۴ سال پس از انتشار کتاب، حادثه تایتانیک، نام نویسنده را به عنوان کاشف حقایق پنهان بر سر زبان ها انداخت.

به نظر شما کدام اتفاق جزء عجیب ترین اتفاقات تاریخ جهان می باشد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا