عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین تجهیزات نظامی جهان

افزایش بازدید در گوگل

آشنایی با تجهیزات عجیب نظامی دنیا

از پیدایش بشریت همیشه حس انحصار طلبی و دست یابی به قدرت های برتر در وجود انسان ها شعله ور بوده و با رسیدن به هر نوع ابزار جنگی زمینه های شورش و حمله به سرزمین های مجاورش را در سر پرورانده است.

با پیشرفت خارق العاده علم و اختراع سلاح های خطرناک اقوام و ملیت ها برای ایجاد امنیت و مقابله با هجمه سایر کشورها، سعی در ساخت برترین تجهیزات نظامی داشته و گاها همین ابزار راهی برای تسلط یک ملت بر چندین کشور می شد. اگر با ما تا پایان این مقاله همراه باشید شما را با ۱۰ تا از عجیب ترین تجهیزات نظامی دنیا آشنا می کنیم.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۱۰. بوئینگ ایکس ۴۵ | Boeing X-45

بوئینگ ایکس .۴۵ در واقع نوعی پهباد یا هواپیمای بدون سرنشین می باشد، که در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی فانتوم طراحی و ساخته شد.

این پهباد به دو مخزن بمب افکن قوی با ۸ موشک قدرتمند مجهز بوده و به راحتی می تواند با کمترین درصد خطا اهداف نظامی دشمن را مورد پرتاب موشک ها قرار دهد. قابلیت پرواز در ارتفاع بسیار پایین آن را به نوعی شبه خوفناک تبدیل نموده است.

عجیب ترین تجهیزات نظامی دنیا,عکس عجیب ترین تجهیزات نظامی دنیا,قویترین تجهیزات نظامی جهان

۹. تانک شوالیه سیاه | Black Knight Tank

تانکی بسیار مجهز با پیشرفته ترین تکنولوژی های هدایت الکترونیکی به نام شوالیه سیاه، یکی دیگر از عجیب ترین دستاوردهای نظامی دنیا به شمار می رود.

این تانک بدون سرنشین بوده و صاحبان قدرت می توانند بدون کمترین تلفات انسانی به خاک کشورها وارد شده و به تخریب یا شناسایی اهداف خود بپردازند. مسلسل قدرتمند و یک توپ ۳۰ میلیمتری از جمله سلاح های تعبیه شده در شوالیه سیاه هستند.

پیشرفته ترین تجهیزات نظامی جهان,بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان

۸. قایق پروتکتور | Protector Boat

قایقی به طول ۹ متر و توان حرکتی با سرعت بالا که به مسلسل کالیبر ۵۰ و مسلسل کالیبر ۶۲/۷ و نارنج انداز ۴۰ میلی متری مجهز می باشد، به نام پروتکتور، توانسته یکی از ابزار های جنگی موفق و عجیب دنیا را به نام خود ثبت نماید.

این قایق در نگاه اول فقط یک گشت زن معمولی به نظر می رسد، اما قویترین سلاح دفاعی را در خود پنهان نموده.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۷. رژ لب کشنده | Lipstick Pistol

سلاحی عجیب که در ابعداد کوچک طراحی شده به نام رژ لب قاتل یا کشنده، در ابتدا برای زنان جاسوس طراحی و ساخته شد، که بعدها به یکی از تجهیزات همراه نظامیان نیز تبدیل گردید.

ماموران “کا گ ب” انحصار تولید این سلاح را در اختیار داشته و به گلوله های کالیبر ۵/۴ مجهز کرده اند تا او را به یکی از عجیب ترین تجهیزات نظامی دنیا مبدل کنند.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۶. چتر حاوی سم | Bulgarian Umbrella

سازمان سیا در ادامه ساخت ابزار جاسوسی اقدام به ساخت نوعی چتر آلوده به سم نمود، که در مواقع ضروری بتوان از آن برای از بین بردن دشمن یا انتحار فرد جاسوس از آن بهره گرفت.

چتری که نمونه های اولیه اش را بلغاری ها ساختند و آمریکایی ها به بهترین شکل ممکن تبدیل کردند. این چتر علاوه بر تولید سم به اسلحه ای کوچک نیز مجهز می باشد، که در برخی فیلم های جیمزباند نیز از آن استفاده شده است.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۵. بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری | Bell Boeing V-22 Osprey

هواگردی شبیه به یک هلیکوپتر که قابلیت نشست و برخاست به صورت عمودی را داشته و با چرخش موتورها در ارتفاع به یک هواپیما نظامی تبدیل می گردد. از این هواگرد عظیم و قدرتمند در جنگ عراق استفاده شد و بیشترین کاربردش جابجایی ابزار و مهمات جنگی می باشد.

اما به دلیل پرهزینه بودن تولید این ابزار نظامی، مراحل تولید ثانویه متوقف شد. سرعت خارق العاده بل.بوئینگ یکی از مشخصه ها و وجوه تمایزش نسبت به هلیکوپتر است.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۴. هواپیمای دبل وی.۱۴ | Airplane Vva 14

هواپیمای دبل وی.۱۴ ساخت کشور روسیه یکی از عجیب ترین تجهیزات نظامی جهان و نخستین ابزار جنگی پروازی با قابلیت فرود بر سطح دریا بود و به راحتی می توانست زمانی که بر آب شناور است نیز به پرواز در آید.

این امکان فوق العاده برای یک هواپیما موفقیتی بزرگ به شمار می رفت، اما به دلیل سایز بسیار عظیمش در همان مرحله اول تولید متوقف گردید، زیرا جهان به سوی سرعت حرکت و پنهان ماندن از دید و رادارها گام برمی داشت.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۳. هلیکوپتر ام کیو.۸ فایر اسکوت | MQ-8 Fire Scout

هلیکوپتر ام کیو.۸ فایر اسکوت اولین وسیله پروازی با قابلیت کنترل از راه دور بود، که به راحتی و بدون کمترین تلفات انسانی قادر بود مهمات، آذوقه و امکانات پزشکی را به افرادی که در مناطق جنگی به سر می بردند، برساند.

پس از جنگ جهانی دوم کشورها به دنبال ساخت تجهیزات نظامی بدون سرنشین بودند تا از مرگ و میر افراد جلوگیری به عمل آورند.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۲. تالون سوردز | Talon Swords

تانکی بسیار کوچک و با وزنی حدود ۵۰ کیلو که به مسلسل های ۴۰ میلیمتری مجهز شده اند، همانند یک سرباز به دل دشمن نفوذ کرده و به کشتار می پردازد تالون سوردز یکی از عجیب ترین تجهیزات نظامی دنیا نام دارد.

این سلاح خارق العاده در تاریکی شب به آرامی به میان اردوگاه نظامیان رفته و در کمترین زمان ممکن به شلیک پرداخته و با تنها ۳ درصد احتمال خطا ترسناک ترین ابزار جنگی را به وجود آورده است.

بل بوئینگ وی-۲۲ آسپری,بهترین تجهیزات نظامی جهان,عجیب ترین تجهیزات نظامی

۱.فوک. ولف تریبفلوگل | Focke Wulf Triebflügel

هواپیمای جنگنده فوک.ولف تریبفلوگل ساخت کشور آلمان از جمله بهترین تجهیزات نظامی جهان است که می تواند به صورت عمود به پرواز در آید.

این سلاح پیشرفته قابلیت نشستن و برخاستن را برای هواپیما در هر شرایطی امکان پذیر می کند، که در شرایط بحرانی یک امتیاز طلایی محسوب می گردد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا