خبری

10 تا از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی دنیا

خلاصه نوشته
  • بهترین سایت های دکوراسیون داخلی سعی می کنند برترین و خلاقانه ترین ایده های طراحی را در قالب تصاویر ارائه دهند تا کاربران با مشاهده آن ها بتوانند با خلاقیت خود و ایجاد تغییراتی در این ایده ها طراحی دکوراسیون محیط منزل خود را به بهترین شکل ممکن و با کمترین هزینه انجام دهند. همچنین این سایت ها با ارائه روش هایی کمک می کنند که افراد بتوانند ایده های خود را به سادگی پیاده سازی نمایند.

بهترین سایت طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از موضوعاتی که امروزه اهمیت بسیاری در میان مردم جوامع مختلف پیدا کرده است طراحی و دکوراسیون داخلی منزل می باشد. این پروژه می تواند دربرگیرنده موارد بسیاری از جمله خرید و انتخاب مبلمان و سایر لوازم منزل و یا طراحی داخل منزل، محل کار و … به شیوه ای کاملا مدرن و جدید مانند پارتیشن شیشه ای باشد. افزایش دادن دانش و اطلاعات و ایده گرفتن از طرح های موجود در این زمینه کمک می کند که بهتر بتوانید طراحی و دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر خود را انجام دهید. امروزه بسیاری از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی راه اندازی شده اند که به کاربران کمک می کنند با جدیدترین و بروزترین ایده ها و طرح ها و نیز آخرین تکنیک های مدرن طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه اجرای آن ها آشنا شوند.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

مهم ترین مزیت این سایت ها آن است که پیشنهادات کاملا سنجیده و مقرون به صرفه ای را به منظور تغییر یا طراحی دکوراسیون داخلی منزل به شما ارائه می دهند. علاوه بر این در سایت های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی  هزاران طرح و ایده مختلف وجود دارد که کمک می کنند ایده های جدیدی در ذهن شما شکل بگیرد. در واقع این وب سایت ها با ارائه تکنیک هایی به شما کمک می کنند تا بهترین دکوراسیون داخلی را در فضای منزل خود داشته باشید. با ما همراه باشید تا با ۱۰ سایت تخصصی دکوراسیون داخلی منزل بیشتر آشنا شوید.

بهترین سایت دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت طراحی دکوراسیون داخلی,بهترین سایت های دکوراسیون داخلی

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی با زیبایی رابطه مستقیمی دارند به همین منظور طراحان سعی می کنند که با استفاده از اصول و قوانین رنگ شناسی این رابطه را حفظ نمایند و بیشتر استحکام بخشند. البته توجه داشته باشید که جغرافیایی مکانی و زمانی کاملا تاثیر گذار بر معنی و مفهوم زیبایی می باشد، همین امر موجب شده است که سبک های معماری متفاوتی وجود داشته باشد. در این میان برخی از سبک ها رایج تر هستند و طرفداران بیشتری دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

سبک کلاسیک یکی از زیبا ترین و ظریف ترین سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. در این سبک از رنگ های ملایم و نقوش بسیار ظریفی بر روی سطوح استفاده می شود. تمامی تزئینات و وسایلی که در این سبک به کار می روند به صورت اشکال کاملا ظریفی طراحی شده اند. برخی از تزئینات این سبک  خیلی پر کار هستند و نمی توان از آن ها در فضای منازل کوچک استفاده نمود و برای آنکه بتوانند زیبایی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند به فضای بزرگی نیاز دارند.

سایت تخصصی دکوراسیون داخلی منزل,سایت دکوراسیون داخلی منزل,سایت طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون داخلی به سبک مدیترانه ای

این سبک معماری طرفداران بسیاری دارد و از طرح هایی استفاده می کند که نشان دهنده فضای باز به ویژه دریا و نور خورشید می باشد. طراحان به منظور ایجاد این طرح ها رنگ های شاد و نور را به کار می برند.

دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی

هنرمندان و طراحان دکوراسیون با صنعتی شدن زمانه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند با این تفاوت که تغییراتی در سبک های خود ایجاد نموده اند و صنعت را نیز با معماری ترکیب کرده اند که به این سبک، سبک صنعتی می گویند. در فضاهایی که دکوراسیون داخلی آن ها به این سبک طراحی می شود معمولا در بخش های مختلف فضای آن ها آهن آلات و وسایل صنعتی به چشم می خورد. برخی بر این باورند که این سبک همان سبک هایتک می باشد در حالی که آن سبک تلفیقی از تکنولوژی پیشرفته با صنعت است.

سایت های دکوراسیون داخلی منزل,سایت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

قدمت این سبک به قرن ۲۰ باز می گردد و از آن زمان تا به حال توانسته است نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید. از شاخص ترین ویژگی های این سبک می توان به حداقل استفاده از رنگ ها و به کارگیری احجام ساده اشاره نمود. معمولا خانه هایی که به این سبک طراحی می شوند دارای دیوارهایی به رنگ سفید، طوسی و سایر رنگ های خنثی هستند، و همین سادگی آن ها بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند. در این سبک طراحی تمامی اکسسوری ها، مبلمان و … به نحوی انتخاب می شوند که کمترین تجملات ممکن را داشته باشند.

دکوراسیون داخلی به سبک تلفیقی

در این سبک می توانید هر آنچه که از سبک های دیگر نظر شما را به خود جلب نموده اند را در کنار یکدیگر اجرا نمایید. مهم ترین نکته در استفاده از سبک تلفیقی این است که رنگ، بافت و جنسی را که انتخاب می کنید با هم همخوانی داشته باشند. در این سبک می توانید انواع سبک های مدرن، روستایی، کلاسیک و .. را به صورت یک ترکیب منسجم و حتی با تکرار در یک محیط به کار ببرید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل,انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون

دکوراسیون داخلی به سبک ساحلی

این سبک از بهترین گزینه ها برای دکوراسیون فصل تابستان می باشد زیرا در آن از رنگ های  خنک و عناصر ساحلی استفاده می شود. تشخیص سبک ساحلی در فضاهایی که از این سبک استفاده نموده اند بسیار راحت است، زیرا حس و حال ساحلی و سبک آن به خوبی احساس می شود و هر یک از وسایل و المان ها تداعی کننده موج و دریا برای شما خواهند بود. اگر می خواهید در فضای منزل خود دیزاین ساحلی داشته باشید می توانید از وسایل چوبی، حصیری و صدف و .. استفاده نمایید.

دکوراسیون داخلی منزل به سبک انتقالی

در این سبک از تمامی المان های سنتی و مدرن در کنار یکدیگر برای طراحی دکوراسیون استفاده می شود و با مشاهده آن گذر زمان را به خوبی می توان تماشا نمود. برخی از افراد این سبک را با سبک تلفیقی و معماری یکی می دانند در حالی که آن ها زیر شاخه ای از سبک انتقالی هستند. مهم ترین تفاوت این سبک با سبک های معماری و تلفیقی توازن بسیار خوبی است که بین سبک مدرن و سنتی ایجاد می شود.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی به سبک معاصر

این سبک تابع هیچگونه قانونی نیست و فقط بر اساس مد روز عمل می کند. مهم ترین مشخصه این سبک قانون شکنی است و در آن می بینید که از المان های قدیمی و مدرن در کنار یکدیگر به بهترین شکل ممکن استفاده شده است.

دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی و اسلامی

این سبک به نقوشی که در آن استفاده می شود شهرت دارد. به منظور طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ایرانی باید به تمامی المان ها توجه نمود و به بهرین شکل ممکن رنگ های سنتی را به کار برد. البته می توان سبک ایرانی و مدرن را با یکدیگر ترکیب نمود.

بست فارسی در این مقاله قصد دارد شما را با بهترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی دنیا در سال ۲۰۲۲ آشنا کند. با ما همراه باشید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۱. سایت دکوراسون داخلی HOUZZ

این سایت بهترین سایت دکوراسیون داخلی دنیاست چراکه یکی از برترین سایت ها از نظر تنوع ایده های طراحی است به طوری که کمتر سایتی قادر به رقابت با آن می باشد. معتبرترین وبگاه های جهان در رابطه با این سایت می گویند HOUZZ سایتی است که به کاربران خود آموزش می دهد که چگونه به بهترین شیوه از اقامتگاه خود خانه ای امن و زیبا بسازند. برای طراحی و داشتن منزلی زیبا و مدرن باید به تمامی بخش های مختلف ساختمان از جمله اتاق ها، کمدها، سایبان و سایر جزئیات توجه نمود. وب سایت HOUZZ کلکسیونی از با کیفیت ترین عکس هایی از دکوراسیون داخلی که از اقشار مختلف جامعه به دست او می رسد را پس از بررسی های فراوان و عبور از فیلترهای لازم در سایت خود منتشر می کند. اگر به این وب سایت مراجعه کنید با بیش از یک میلیون تصویر مختلف مواجه خواهید شد که قطعا به شما کمک خواهد کرد که بهترین دکوراسیون را برای منزل خود انتخاب نمایید. به عبارتی می توان گفت این سایت بزرگترین مجموعه آنلاین از برترین ایده ها به منظور کیفیت فضای منزل است که طرفداران بسیاری دارد.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۲. سایت طراحی دکوراسیون داخلی BRIGHT BAZAAR

این سایت بهترین سایت طراحی دکوراسیون داخلی می باشد که مملو از طراحی های معاصر است که همگی ناشی از ایده های ذهنی طراحی به نام ویلی تیلور می باشد. اگر به این سایت سری بزنید متوجه می شوید که طراح چندان موافق به استفاده از رنگ بژ در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نمی باشد و سعی دارد به نحوی رنگ ها را ترکیب نماید که فضایی شیک و جذاب ایجاد شود. آنچه که این سایت را از سایر سایت ها متمایز می کند امکان خرید وسایل و لوازم موجود در سایت در کنار ایده گرفتن از سبک چیدمان شان می باشد. البته توجه داشته باشید که خرید آنلاین از چنین سایت هایی برای ایرانیان به راحتی امکان پذیر نیست.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۳. سایت دکوراسون داخلی COCO LAPINE DESIGN

برخی از افراد علاقمند هستند که مبلمان و برخی از دیوارهای منزل بیشتر از سایر اجزا خود نمایی کند و جلوه ای خاص به محیط دهد. چنین افرادی می توانند به این سایت مراجعه کنند که توسط طراح بلژیکی سارا ون پتهگه طراحی و راه اندازی شده است. این سایت هم از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی می باشد که ایده ها و راهکارهایی برای دکوراسیون داخلی ارائه می دهد که ساده و مینیمالیسیتی هستند و می توانند به شما کمک کنند بتوانید فضای پذیرایی منزل کوچک خود را به زیبایی طراحی کنید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۴. سایت طراحی دکوراسیون داخلی STYLE BY EMILY HENDERSON

این سایت ارائه دهنده بروز ترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد و برای افرادی که دنبال کننده مد و سبک جدید دکوراسیون داخلی هستند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. با ایده های موجود در بهترین سایت دکوراسیون داخلی منزل تمامی افراد جامعه با هر سطح مالی می توانند دکوراسیون داخلی منزل خود را بروز نمایند. به عنوان مثال این سایت پیشنهاد می دهد که برای طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی از رنگ آبی آسمانی یا صورتی پاستیلی در کنار دیوار یا میزی پر از قاب عکس های متفاوت استفاده نمایید. توجه داشته باشید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تمامی چیدمان ها بستگی به خلاقیت و سلیقه شخصی خودتان دارد و می توانید ایده های بسیار خاصی را اجرایی نمایید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۵. سایت دکوراسیون داخلی منزل MARTHA STEWART

این سایت یکی از برترین سایت های طراحی دکوراسیون داخلی منزل می باشد. اگر به این سایت مراجعه کنید مجموعه ای از ایده ها در زمینه تغییر در دکوراسیون، دکور و طراحی گردآوری شده است که بسیار جذاب و کاربردی هستند. ایده های سایت MARTHA STEWART کاملا کاربردی، کم هزینه و قابل اجرا هستند و از پر طرفدارترین ایده های آن می توان به طراحی یک آشپزخانه در گوشه اتاق خواب اشاره نمود. این سایت همچنین امکانی را فراهم نموده است که کاربران بتوانند ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و صدها تصویر از قبل و بعد طراحی دکوراسیون مشاهده نمایند و متوجه تاثیر طراحی بر زیبایی و جذابیت محیط شوند.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۶. سایت طراحی دکوراسیون داخلی منزل THE EAST COAST DESI

این سایت در سال ۲۰۱۶ توسط طراح داخلی shruthi راه اندازی شد و ایده هایی را ارائه می دهد که با استفاده از آن ها می توان طراحی دکوراسیون داخلی منزل را با سبک زیبا هندی تلفیق نمود. اگر به این سایت مراجعه کنید ایده هایی را می بینید که در آن هنرهای قومی هندی کاملا با مدرنیته ترکیب شده اند و دکوراسیونی بسیار جذاب و منحصر به فرد خلق کرده اند. این سبک از طراحی طرفداران خاصی دارد.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۷. سایت دکوراسیون داخلی منزل NORA SCHNEIDER

سازندگان و مدیران این سایت معتقد هستند که سایت آن ها برترین سایت در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی منزل می باشد. آن ها سعی دارند با ترکیب مناسب اشیا و مکان ها دکوراسیون هر منزلی را به بهترین شکل ممکن تغییر دهند. در این سایت تصاویر متعددی وجود دارد که بسیار زیبا و مبهوت کننده هستند به طوری که شما را کاملا برای پروژه تغییر دکوراسیون داخلی تشویق و آماده می کنند. این سایت یکی از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی دنیا می باشد و به قدری کامل است که کاربر را بی نیاز از مراجعه به وب سایت های دیگر می نماید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۸. سایت طراحی دکوراسیون داخلی ARDESIA DESIGN

این سایت با ارائه ایده های بسیار جذاب و طرح های زیبا کمک می کند که بتوانید فضای روحانی متفاوتی را در منزل خود ایجاد نمایید. در واقع این سایت با استفاده از لوازم تزئینی کوچک تغییراتی را در محیط ایجاد می کند که بسیار خیره کننده و چشم نواز هستند.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۹. سایت طراحی دکوراسیون اتاق HOME & DESIGN

این سایت یکی از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی است که طراحی دکوراسیون آماتور و غیر حرفه ای را بسیار عالی آموزش می دهد و ایده های جالبی در رابطه با طراحی حیاط، ایوان، پاسیو و … در آن وجود دارد. ایده های باورنکردنی موجود در HOME & DESIGN به شما کمک می کند که طرز نگرش دیگری به فضا ها و قابلیت های محیط منزل و اتاق های آن پیدا کنید و با خلق ایده های جدید و تغییر دکوراسیون محیط شیک و با صفایی را برای منزل خود ایجاد نمایید. با الهام گرفتن از تصاویر سایت قطعا می توانید دکوراسیون داخلی منزل را به بهترین شکل ممکن تغییر دهید و محیطی شیک ایجاد نمایید.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

۱۰. سایت طراحی دکوراسیون خانه APARTMENT THERAPY

از محبوب ترین وب سایت های دکوراسیون داخلی در جهان می توان به وب سایت APARTMENT THERAPY اشاره نمود که بیشترین طرفداران آن ساکنین ایالت متحده آمریکا هستند. ایده های این سایت به بخش های کوچک منازل محدود نیست و با استفاده از ایده های بروز آن می توان یک خانه ۵۰ یا ۲۰۰ متری را به نحوی طراحی نمود که محیط بسیار دل چسبی داشته باشد. تصاویر قبل و بعد از طراحی دکوراسیون موجود در سایت آپارتمان تراپی بسیار حیرت انگیز هستند. این سایت امکانی را فراهم نموده که شما بتوانید جنبه های بازسازی محیط منزل یا محل کار خود را شناسایی نمایید تا با اجرایی کردن ایده های خود فضای مدرن و دل چسبی را ایجاد کنید.

با ارائه مطالب ذکر شده سعی داشتیم که شما کاربران گرامی را با انواع سبک های دکوراسیون داخلی آشنا کنیم اما اینکه کدام سبک می تواند انتخاب بهتری باشد به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن می توان به موقعیت جغرافیایی، ابعاد و اندازه محیط و سلیقه فرد و … اشاره نمود.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

پیشنهاد کاربران

سایت طراحی دکوراسیون اتاق SOUTHERN LIVING

قطعا یک مکان برای تبدیل شدن به منزل شما نیاز به کمی حس شخصی بودن دارد که می توانید این حس را از طریق قرار دادن چندین عکس خانوادگی در محیط منزل ایجاد نمایید. این سایت در این زمینه ایده های بسیار جذابی را به شما ارائه می دهد که با استفاده از آن ها می توانید فضای ملک خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نمایید، به طوری که اطرافیان از طراحی و دکوراسیون منزل شما حیرت زده شوند. در این سایت کافی است کلمه بهار را جستجو کنید تا هزاران ایده و تصویر از دکوراسیون زیبای بهاری برای شما نمایش داده شود.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

سایت طراحی دکوراسیون  AMBER INTERIORS

این وب سایت مناسب افرادی است که به طراحی در زندگی اهمیت می دهند و بسیار علاقمند به دکوراسیون داخلی هستند.  اگر به این سایت طراحی دکوراسیون مراجعه نمایید با ایده های بسیار جذاب و مطابق روز و طرح های شیکی مواجه می شوید که کاملا قابل اجرا می باشند و هزینه چندان بالایی ندارند. طرح های موجود در این سایت همانند سایت آپارتمان تراپی فقط برای پروژه بزرگ قابل استفاده نیستند، بلکه می توان از آن ها به عنوان طراح هایی برای تغییرات سریع در محیط های کوچک نیز استفاده نمود.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

سایت طراحی دکوراسیون داخلی LARK & LINEN

این سایت که ایده ها و طرح های ژاکلین کلارک که از طراحان برجسته در زمینه ایده های ظریف می باشد را به اشتراک می گذارد از برترین سایت ها در زمینه دکوراسیون منزل است. در این وب سایت طراحی دکور، ایده ها، نکات و ترفندهایی قرار داده شده است که کاربران با استفاده از آن ها بتوانند تعادل کامل را در دکور خانه ایجاد نمایند و فضای شیک و مدرنی را ایجاد کنند.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

سایت دکوراسیون منزل JUNGALOW

این سایت نوعی طراحی و دکوراسیون خاص به نام دکوراسیون طبیعی بوهمایی را به اشتراک قرار می دهد که این سبک پر از طرح های رنگی و شاد است. اگر به این مجموعه مراجعه کنید دیوارهای پر از سبد رنگارنگ آفریقایی و روتختی های نیلی رنگی را مشاهده می کنید که ترکیب بسیار جذابی را ایجاد نموده اند.

انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل,بهترین سایت دکوراسیون,بهترین سایت دکوراسیون داخلی

سایت تخصصی دکوراسیون داخلی منزل REMODELISTA

قطعا طراحی یک پروژه بزرگ تغییر دکوراسیون داخلی منزل، بسیار راحت از اجرایی نمودن آن در محیط مورد نظر می باشد. این سایت راهکارهای بسیار جالبی را به شما ارائه می دهد که بتوانید به خوبی طرح مورد نظر خود را پیاده سازی نمایید. از اقدامات این سایت می توان به ارائه توضیحات دقیق و کامل در رابطه با هر وسیله یا ابزاری است که در طراحی دکوراسیون به کار می رود اشاره نمود. طبیعتا زمانی که افراد با کاربرد و مصرف هر وسیله آشنا باشند قطعا طراحی دکوراسیون را به شیوه بهتری انجام می دهند.

خوان مونتویا از معروف ترین طراحان داخلی معتقد است که اتاق نباید چشم را در یک جا قرار دهد، باید به شما لبخند زده و فضایی فانتزی ایجاد نماید. بر این اساس و مطالب ذکر شده در بالا بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تغییر دکوراسیون منزل خود اقدام نمایید و فضایی جدید و پر انرژی را برای خود ایجاد نمایید.

لطفا با نظرات خود و معرفی سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند ما را همراهی کنید.

3 واکنش کاربران به این مقاله

  1. خیلی عالی، از سایت دنیای طرح هم بازدید کنید یک سایت جامع و عالی برای معماری است.
    donyayehtarh.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا