خبری

10 تا از بهترین سایت های رپورتاژ آگهی ایران

خلاصه نوشته
  • بهترین سایت های رپورتاژ آگهی، سایت هایی هستند که نه تنها معتبر، بلکه خودشان از لحاظ سئو و نتایج گوگل و رتبه بندی، دارای بهترین رتبه باشند. این سایت ها به کسب و کارهایی که تازه راه افتاده اند و یا استارتاپ های جدید کمک می کنند تا نوع خدمات شان را به مردم بهتر معرفی کنند.

بهترین سایت های خرید رپورتاژ آگهی

با توسعه روز افزون اینترنت و شبکه های اجتماعی، روش های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی هم روز به روز در حال پیشرفت است. انواع رپورتاژ آگهی هم یکی از جدید ترین متدهای بازاریابی اینترنتی است. با این روش در سایت هایی که از میزان بازدید بالایی برخوردار هستند رپورتاژها را قرار می دهند، آن هم به این صورت که ابتدا یک لینک از سایتی دیگر باشد و آن را دقیقا مرتبط با محتوای سایت تان انتخاب کنند.

اگر صاحب کسب و کار باشید، قطعا این جمله شنیده اید که می گویند، آگهی تبلیغاتی خوب، آگهی است که مردم متوجه جنبه تبلیغاتی آن نشوند! امروزه بسیاری از آگهی هایی که در اکثر رسانه های مختلف و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند، جنبه تبلیغاتی دارند و علتش هم این است که تاثیر این روش بسیار زیاد است. در عصر حاضر مردم دیگر توجه خاصی به تبلیغات ندارند و کمتر کسی برای بازدهی بیشتر به سراغ تبلیغات سنتی می رود! چراکه تبلیغات سنتی نه تنها دیگر کاربردی ندارند بلکه بسیار کسل کننده هستند، به همین خاطر رپورتاژ آگهی سایت های معتبر تبدیل به یک نوع روش تبلیغاتی بسیار محبوب و موثر شده است.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی کلمه ای است که شاید بارها آن را در فضاهای مجازی، روزنامه ها یا سایت های رپورتاژ آگهی مختلف خوانده باشید و همانطور که از نامش پیداست، به نوعی تبلیغات گفته می شود که در آن هیچگونه اصرار بیجا و نادرست برای یک محصول یا خدمات وجود ندارد. در این روش تبلیغاتی، سعی می شود تا با منطق نوشتاری محصولات را برای کاربران توضیح دهند و بگویند که دقیقا چه کاربردی داشته و می تواند چه مزایا و معایبی داشته باشد. با این روش کاربران به بهانه دیدن یک متن تبلیغاتی از آن نمی گذرند و مجاب می شوند که آن را تا آخر مطالعه کنند. در واقع با بیانی دیگر باید گفت که رپورتاژ آگی نوعی حرفه برای مجاب کردن مشتری است تا از محصولات یک سایت خرید کند.

رپورتاژ آگهی یک شیوه تبلیغاتی عالی برای برندسازی و افزایش اعتبار یک سایت اینترنتی است. اگر شما هم قصد شروع یا پیشرفت کسب و کارتان را دارید، بهترین گزینه این است که سری به بهترین سایت های رپورتاژ آگهی بزنید. در چنین مجموعه هایی با رعایت تمامی قوانین سئو و محتوا نویسی و از همه مهم تر با در نظر گرفتن تمام نیاز ها و استراتژی هایی که شما در نظر دارید، رپورتاژ آگهی مناسب و بهینه شده برای تان تولید می کنند. پس اگر در مقایسه با رقیب های تان در سطح پایین ترین قرار دارید، چنین روش هایی بسیار کار آمد هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی رپورتاژ آگهی برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف این است، که قیمت به صرفه تری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی گرانقیمت دارد. برای مثال ممکن است که شرکت یا کسب و کارتان هنوز به اندازه کافی به در آمد بالا و سود دهی نرسیده باشد اما از طرف دیگر به شناخته شدن و تبلیغات برای ارائه نوع کارتان به مردم داشته باشید، پس با این وجود بهترین راه استفاده از تبلیغاتی موثر و به صرفه مانند رپورتاژ آگهی رایگان است که می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت های سفارش رپورتاژ آگهی اقدام به تبلیغاتی موثر کنید.

تعرفه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی سایت های

رپورتاژ آگهی چند نوع است؟

انواع رپورتاژ آگهی بستگی به نوع رسانه و شبکه های اجتماعی دارد که قرار است در آن منتشر شوند. رپورتاژ آگهی انتشار یافته در سایت هایی که جنبه خبری دارند و همچنین رسانه های دیجیتالی، رپورتاژ آگهی تلویزیونی و رپورتاژ آگهی انتشار یافته در روزنامه ها از جمله انواع رپورتاژ آگهی هایی هستند که این روزها بسیار باب شده اند. البته نوع هر یک از این رپورتاژها از لحاظ محتوای و موضوعی در هر رسانه ای متفاوت است و هر یک اصول خاصی برای تولید و ارائه دارند.

سایت رپورتاژ آگهی,سایت سفارش رپورتاژ آگهی,مزایای رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

همانطور که می دانید رپورتاژ آگهی با سایر آگهی های معمولی تفاوت دارد. چنین آگهی هایی محتوا محور بوده و معمولا در مورد مزایای یک محصول یا خدمات خاص هستند. در برخی از موارد هم از عناصر بصری برای جذابیت بیشتر آگهی استفاده می شود. رپورتاژ آگهی یک فرصت نوین است تا هر فرد با هر نوع کسب و کاری، بتواند تبلیغات بهینه ای را برای مجموعه اش ارائه دهد. شما به عنوان کسی که قصد نوشتن یک رپورتاژ آگهی را دارید، این فرصت را به دست خواهید آورد که داستان کسب و کارتان را برای مردم توضیح دهید تا آن ها نه تنها بیشتر در مورد نوع خدمات شما بدانند بلکه کنجکاو شده و برای فهمیدن اطلاعات بیشتر به سوی سایت تان روانه شوند و در نهایت برای خرید و استفاده از خدمات شما ترغیب می شوند.

این را یادتان باشد که مردم همیشه رپورتاژ آگهی هایی که در رسانه هایی مانند تلویوزیون می بینند و یا در روزنامه ها می خوانند را بیشتر باور دارند و راحت تر اعتماد می کنند. پس اگر دارای یک کسب و کار تکنیکی و حرفه ای هستید و یا تازه شروع به کار کرده اید، بهتر است هر چه زودتر اقدام نمایید. به طور کلی رپورتاژ آگهی را باید به گونه ای بنویسید که حس وفاداری مشتریان خود را تحریک کنید و هنگامی که به بهترین سایت های رپورتاژ آگهی مراجعه می کنید آن ها به شما این پیشنهاد را می دهند که رپورتاژهای شما را توسط تولید محتوا کارهای شان ارائه دهند، به این صورت که شما توضیحات کامل را به همراه هدف تان از ارائه رپورتاژ داده و آن ها به کارشناسان تولید محتوا شان منتقل می کنند تا برای شما یک متن رپورتاژ بنویسند. اما پیشنهاد می کنیم که نوشتن محتوای رپورتاژ را خودتان بر عهده بگیرید، چراکه هیچکس جزء شما نمی تواند صادقانه داستان کسب و کارتان را در قالب یک آگهی بنویسید!

وب سایت رپورتاژ,چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم,بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی

در ادامه این مقاله با پاسخ سئوال چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم با شما خواهیم بود. ابتدا باید با اجزا و قسمت های مختلف در متن رپورتاژ آگهی آشنا شویم. مواردی که در این مقاله می خواهیم به آن ها بپردازیم به شرح زیر است:

  • رپورتاژ آگهی شامل چه بخش هایی است؟
  • آموزش رپورتاژ آگهی در ۱۰ مرحله
  • رپورتاژ آگهی دارای چه بخش هایی است؟

ساختار رپورتاژ آگهی

هر رپورتاژ آگهی دارای یکسری بخش ها و اجزا می باشد. اگر نویسنده از این بخش ها آگاه باشد مطلب مناسب تری را می نویسد. برای مثال متنی که در لید مقاله نگارش می شود، با بدنه اصلی و میان تیتر ها کاملا متفاوت است.

تیتر اصلی رپورتاژ آگهی

تیتر اصلی بسیار مهم است و اگر این بخش را یاد گرفته باشیم به بخش زیادی از سئوال چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم پاسخ داده ایم. تیتر اصلی رپورتاژ آگهی باید به گونه ای باشد که بتواند اولین تماس با خواننده را برقرار نماید.

چگونه تیتر مناسب راجع به رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

  1. پرسونای مخاطب
    قبل از هرچیزی باید بدانید که مخاطب شما چه کسی است تا بدانید چگونه باید بنویسید تا آن ها را ترغیب به خواندن رپورتاژ های آگهی کنید.
  2. مبهم یا شفاف
    این که تیتر رپورتاژ آگهی خود را مبهم یا شفاف بنویسید بسیار مهم است. اگر تیتر رپورتاژ آگهی مبهم نوشته شده باشد نتیجه منفی خواهد داد از سمت دیگر مبهم بودن باید به گونه ای باشد که مخاطب علاقه پیدا کند که به مرحله بعدی برود و خواندن رپورتاژ آگهی را ادامه دهد.
  3. استفاده نکردن از صفات تفصیلی!!!
    صفات تفصیلی ممکن است به خوانند چنین بفهماند که ممکن است در ادامه رپورتاژ آگهی تبلیغات زیادی وجود داشته باشد، که موجب می شود از خواندن و ادامه دادن صرف نظر کنند.
  4. به خاطر داشتن هرم
    هرم وارونه تکنیکی است که در میان ژورنالیست ها به کار برده می شود. هرم وارونه،نشان دهنده یکسری اطلاعات را به مخاطب طوری انتقال دهد که مخاطب تشخیص دهد خبر این رپورتاژ آگهی درباره چیست؟

لید

لید همان بخش خلاصه بعد از تیتر اصلی در رپورتاژ آگهی است که حدود ۴۰ الی ۵۰ کلمه می باشد که باید مخاطب را از اصل مطلب آگاه کند.

در نوشتن لید رپورتاژ خبری باید به یکسری نکات توجه نمود

  • در نوشتن لید نباید به جزییات پرداخت چون در این نوع رپورتاژ محدودیت کلمه دارید.
  • لید باید شفاف بوده و هیچ گونه کلمات مبهمی در آن وجود نداشته باشد.
  • تمرکز را روی ارزش خبری بگذارید تا خواننده ترغیب شود ادامه رپورتاژ آگهی را هم مطالعه کند.
  • در لید نباید از نقل قول به طور مستقیم استفاده کنید.
  • آگهی های رایگان و خلاقانه در رپورتاژ آگهی را به کار برده و حتی ایده های جدید را آزمایش کنید.

متن اصلی رپورتاژ آگهی

در متن اصلی باید با روش و لحنی که برای تمام رپورتاژ در نظر گرفته اید حق مطلب را ادا کنید. یعنی در بخش های قبلی طوری ذهن خواننده را برای خواندن متن اصلی رپورتاژ آگهی آماده کنید.مثلا اگر قصد دارید در رپورتاژ آگهی ادعای خبری راثابت کنید.

میان تیتر رپورتاژ آگهی

میان تیتر ها به خواننده کمک می کنند تا بتواند متن رپورتاژ آگهی را بهتر خوانده و درک کند. میان تیتر ها باید طوی باشند که خواننده با خواندن آن ها متن اصلی را درک کند.

  • دعوت کردن به انجام عمل
    بخش آخر سئوال چگونه رپورتاژ آگهی بسازیم را در این قسمت پاسخ می دهیم. رپورتاژ باید به گونه ای باشد که خوانندگان به عمل کردن دعوت کند ونظر بسیاری را به خود جلب نماید. این بخش خیلی مهم است و باید در دعوت از خواننده به موفقیت برسید که مستلزم موفقیت در بخش قبلی است.

نوشتن رپورتاژ آگهی در ۱۰ قدم

با خواندن و یاد گرفتن این ۱۰ نکته شما می توانید رپوتاژ آگهی حرفه ای بنویسید:

  1. محل درج نمودن رپورتاژ آگهی را تعیین کنید
    قبل از هر چیزی باید محل رپورتاژ آگهی مشخص شود چون بعضی از رپورتاژ ها رسانه ای قوانین خاص مربوط بهه خودشان را دارند. نکته مهم دیگر این است که باید خوانندگان و مخاطب خود را بشناسید این گونه می دانید که چه مطلبی بنویسید که مورد پسند واقع شود، که کمک بزرگی هم برای نویسنده به شمار می آید.
  2. مقررات و سیاست های رسانه ها
    هر رسانه ای برای خود قوانین مختلفی مثلا فونت و استایل خاصی را برای رپورتاژ های آگهی در نظر می گیرد، که البته باید قابل درک و شناسایی توسط مخاطب و خواننده باشد.
  3. تعداد کلمات رپورتاژ آگهی
    مهم ترین مرحله در نوشتن رپورتاژ آگهی این مرحله است کلمات باید ساده و تابع محل انتشار و قالب محتوا نوشته شوند.
  4. تیتر رپورتاژ آگهی
    تیتر ها اولین تماس با مخاطب را برقرا می کنند پس بهتر است آن ها به زبان ساده و کوتاه نوشت.
  5. تیتر دوم رپورتاژ آگهی
    در این قسمت نویسنده باید اطلاعات مهم تری را راجع به تیتر اول تکمیل کند.
  6. استفاده از تصاویر به همراه کپشن
    اگر رپورتاژ های خبری و آگهی با عکس منتشر شوند بازدهی خیلی بیشتری خواهد داشت. مثلا رپورتاژهایی که قصدشان معرفی کردن یک محصول است با چند تصویر همراه هستند.
  7. لید آگهی را طوفانی شروع نمایید و خودتان آن طوفان را به پایان برسانید. لید باید طوفانی شروع شد تا خواننده را به خواندن ترغیب کند و از طرفی هم طوفانی به پایان برسند تا خواننده برای خواندن قسمت های بعدی ترغیب نماید.
  8. استفاده از نقل قول
    طبق بررسی ها، اگر از نقل قول ها درست و به موقع در رپورتاژ آگهی استفاده نماییم خوانندگان بیشتر به خواندن آنها علاقه نشان می دهند.
  9. میان تیتر ها رامهم تلقی کنید
    میان تیتر علاوه براین که توجه خوانندگان را به نقاط مهم جلب می کند، متن های طولانی را برای خوانندگان قابل فهم تر می کند.
  10. دعوت به انجام عمل
    رپورتاژ آگهی در نگاه اول همچون یک مقاله به نظر می رسد اما نه رپورتاژ آگهی فقط یک تبلیغ است و باید دعوت گونه به کار برده شود.

با آموختن این ۱۰ نکته می توانید رپورتاژ های آگهی نشر دهید اما خود را محدود به این چند نکته ندانید چون ملزم یادگیری بیشتر دراین زمینه برای موفقیت خواهید بود. شما می توانید در رپورتاژ های آگهی بدون هیچ هزینه ای فعالیتتان را آغاز کنید.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

  • افزایش مشتری و بازدید:

    شما می توانید با انتشار رپورتاژ آگهی شانس دیده شدن وب سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید چراکه با این کار شانس دیده شدن برند و همچنین فروش تان افزایش می یابد.

  • به صرفه بودن هزینه ها:

    برای هر نوع تبلیغ دیگری باید حسابی دست به جیب شده و هزینه های گزافی بابتش بپردازید، اما رپورتاژ آگهی جزء آن دسته از تبلیغات موثر با بازدهی بالایی است که هزینه بسیار کمی هم دارد.

  • بهینه سازی سایت و بهبود در زمینه سئو:

    هنگامی که شما رپورتاژ خود را در وب سایت رپورتاژ معروف منتشر می کنید، در واقع بر روی کلمات کلیدی که انتخاب کرده اید لینک داده و در نهایت از یک سایت معتبر و از نظر گوگل یک سایت بهینه، لینک فالو دارید. تمامی این ها سبب می شوند که متن رپورتاژی که شما منتشر کرده اید در نتایج گوگل رتبه بسیار بالایی داشته باشند.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو چگونه است؟

اگر رپورتاژ آگهی را به بهترین سایت رپورتاژ آگهی ایران و تولید رپورتاژ بسپارید، جای هیچ نگرانی از بابت کاهش رتبه سایت تان وجود نخواهد داشت. اما در مورد تاثیر آن بر روی سئو سایت باید گفت که یکی از مهم ترین ویژگی ها و البته مزایای این روش تبلیغاتی این است که به صورت دائمی در سایت باقی خواهد ماند و همین موضوع تاثیر بسزایی در بهینه سازی سایت تان خواهد داشت.

شما با انتشار و درج رپورتاژ آگهی همزمان بک لینک هایی را که مخصوص سایت شماست ارائه می دهید، با این کار مخاطب در نگاه اول متوجه این موضوع نمی شود که پست شما جنبه تبلیغاتی دارد، بنابراین وسوسه می شوند که تا آخر آگهی را مطالعه نمایند و در نهایت از سایت تان هم بازدید می کنند. پس با این وجود سایت شما چه از لحاظ بادید و چه از لحاظ بک لینک سازی بهینه شده و افزایش رتبه سایت تان بالا خواهد رفت.

بست فارسی در این مقاله قصد دارد به تحلیل و معرفی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی ایران در سال ۱۴۰۲ بپردازد. با ما همراه باشید.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

سایت رایا مارکتینگ در سال ۱۳۸۹ راه اندازی شد. تیم رایا مارکتینگ با بیش از ۱۱۰۰۰ تایپیست محتوا گذار، ۷۰۰۰ نویسنده سئوکار، ۳۰۰۰ گوینده و ۹۰۰۰ موشن کار و گرافیست موفق شده است که با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه امکاناتی را مانند برگزاری آزمون های تخصصی نویسندگی و گرافیکی، دیتا ماینینگ، گروه های بازبینی و کنترل کلیه دپارتمان ها در کنار مدیریتی ویژه در اختیار کاربران قرار دهد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

رایا مارکتینگ بهترین سایت درج رپورتاژ آگهی است که در ۱۵۰ سایت مختلف و معروف با توجه به عوامل مختلفی مانند، رتبه الکسا، نوع نگار مطالب و سن دامنه، رپورتاژ هایی در قالب سئو ارائه می دهد.

تعرفه رپورتاژ آگهی رایا مارکتینگ

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، جورجیا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، شاپرک، واتساپ، یاهو، دیجی کالا
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۱۸.۳
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۷.۵۱
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۱۱:۲۰
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: رایا مارکتینگ، سفارش تولید محتوا، تولید محتوا، طراحی موشن گرافیک، رایا مارکتینگ چیست

امکانات سایت رایا مارکتینگ

  • دسته بندی لیست خدمات (تولید محتوا متنی، تولید محتوا صوتی و تصویری، طراحی گرافیکی، دیجیتال مارکتینگ، آموزشی، مشاوره)
  • دسته بندی نمونه کارها (طراحی موشن گرافیک، طراحی لوگو، سئو، طراحی کارت ویزیت و …)
  • دسته بندی لیست هزینه (در این دسته بندی تعرفه خدمات رایا مارکتینگ اعم از هزینه تولید محتوای متنی، هزینه رپورتاژ آگهی، هزینه بک لینک و … را می توانید مشاهده کنید)
  • دسته بندی مقالات آموزشی
  • تب راهنمای ارسال سفارش
  • تب برخی از نویسنده ها، گرافیست ها، و محتوا گذاران
  • تب نمونه کار موشن گرافیک
  • تب نمونه کار طراحی لوگو
  • تب رایا مارکتینگ از نگاه کارفرمایان
  • تب جدید ترین مطالب بلاگ رایا مارکتینگ

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” ششمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

رسانه تجارت نوین بهترین سایت رپورتاژ آگهی در ایران است که بالغ بر یک دهه در زمینه فناوری های دیجیتال فعالیت دارد. بر اساس آمار و تحقیقات صورت گرفته رسانه های دیجیتال در بهبود کیفیت زندگی مردم تاثیر به سزایی دارند. همین مسئله موجب شد که سایت نوین تصمیم بگیرید برای گسترش و بهبود رسانه های دیجیتال فارسی وارد دنیای بازاریابی دیجیتال شود.

این وب سایت با اکثر سایت های ایرانی فعالیت می کند و یکی از مهم ترین مزایای نوین این است که رپورتاژ آگهی های شما را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از سایت آژانس بازاریابی نوین

  • امکان انتشار رپورتاژ آگهی شما در هر سایت معتبری که فکرش را بکنید در نوین وجود دارد.
  • ارائه رپورتاژ با قیمتی باور نکردنی و بسیار مناسب.
  • نگارش رپورتاژ های خبری در هر زمینه ای در قالب سئو و کاملا بهینه سازی شده.

تعرفه رپورتاژ آگهی نوین

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، کانادا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، linkedin.com، اینستاگرام، وبسیما، پرتال
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۵۲.۴
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲.۴۷
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۴:۲۶
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: طراحی سایت، طراحی وب سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی فروشگاه اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ

امکانات آژانس بازاریابی نوین

  • دسته بندی آکادمی
  • دسته بندی خدمات (طراحی، بهینه سازی، تولید محتوا سایت، تبلیغ، توسعه)
  • دسته بندی وبلاگ
  • دسته بندی نمونه کار ها
  • تب آخرین نمونه کار ها
  • تب آژانس بازاریابی نوین
  • تب خدمات سایت
  • تب درخواست مشاوره رایگان
  • تب آموزش های بازاریابی دیجیتال

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” دهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

وب سایت اخبار رسمی در سال ۱۳۹۳ فعالیتش را در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی آغاز کرد. این وب سایت تازه ترین خبرها چه در سطح بین المللی و چه در سطح کشوری را انتشار می دهد و یک محیط عالی برای مشاغلی است که می خواهند اطاعیه هایی در مورد کسب و کارشان ارائه دهند. به طور کلی تمامی کسب و کارها از کسب و کارهای کلان گرفته تا دیگر دسته بندی ها مانند فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی. هر مجموعه می تواند انتشار مطالب مرتبط با زمینه فعالیتی خود را به اخبار رسمی بسپارد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

اخبار رسمی بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی می باشد چراکه یکی از اولین پلتفرم هایی است که به صورت تخصصی در زمینه توزیع خبر فعالیت دارد. با سیستم رپورتاژ آگهی این مجموعه شما می توانید هم کسب و کار خود را رونق دهید، وهم با گذشت زمان حرفه ای تر شوید.

تعرفه رپورتاژ آگهی اخبار رسمی

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، noref.ir، واتساپ، ویرگول، یاهو
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۴۵.۷
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۴.۳۸
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۵:۴۲
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: اخبار رسمی، واتساپ وب، جاب ویژن، نوین هاب، واتس اپ وب

امکانات سایت اخبار رسمی

  • دسته بندی خدمات (تولید محتوا، انتشار محتوا و …)
  • دسته بندی پایگاه خبری
  • دسته بندی تعرفه ها (تولید محتوا، رپورتاژ آگهی)
  • دسته بندی وبلاگ
  • تب آخرین کمپین ها در پایگاه خبری

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” چهاردهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

یکی از جدیدترین سایت هایی است که فعالیت خود را در زمینه تبلیغات اینترنتی آغاز نموده و به صورت تخصصی در این حوزه کار می کند سرویس تبلیغات اینترنتی تسمینو می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

سایت تسمینو در سال ۱۳۹۵ با هدف ارائه بهترین خدمات رپورتاژ آگهی ( روابط عمومی دیجیتال) راه اندازی شد و در مدت کوتاه فعالیت خود توانست بالغ بر ۵۰۰۰ اخبار تبلیغاتی را در بهترین سایت های خبری منتشر نماید.

تعرفه رپورتاژ آگهی تسمینو

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، ترکیه
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، شاپرک، آریافن، ورزش ۳، iwmf.ir
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۸.۱
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۴.۱۳
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۹:۰۴
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: کسب و کار اینترنتی، تسمینو، رپورتاژ آگهی، خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی

امکانات سایت تسمینو

  • دسته بندی خدمات (رپورتاژ آگهی، بک لینک، تولید محتوا)
  • دسته بندی وبلاگ
  • تب مطالب برگزیده وبلاگ
  • تب خدمات تسمینو

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” نهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

سایت میموس هم یکی دیگرا از فعالات در زمینه وب و دیجیتال مارکتینگ است که فعالیتش را از سال ۱۳۹۵ شروع کرده است. اکثر سایت های بروز دنیا در زمینه نگارش و انتشار رپورتاژ آگهی خبری با میموس همکاری دارند چراکه بهترین سایت سفارش رپورتاژ آگهی می باشد. میموس قیمتی بسیار مناسب را به کاربران ارائه می دهد که با آن می توان بدون تلف کردن وقت و گشتن به دنبال سایت های مختلف، در کمترین زمان رپورتاژ هایی با کیفیت و مرتبط با کسب و کار را در هر رسانه ای تبلیغ کند.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از سایت میموس

  • هزینه مناسب برای انتشار رپورتاژ
  • صرف جویی در وقت
  • قابلیت سفارش سازی از سوری کاربران
  • امکان انتخاب در میان معتبر ترین ناشران

تعرفه رپورتاژ آگهی میموس

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، آونشو، همیاروردپرس، رادزاد، آژانس بازاریابی نوین
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۵۴.۴
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۳.۱۵
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۴:۱۵
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: میموس، enamad، ای نماد، اینماد، خدمات سئو

امکانات سایت میموس

  • دسته بندی آکادمی (دوره های آکادمی)
  • دسته بندی خدمات سئو
  • دسته بندی وبلاگ
  • تب آموزش سئو وردپرس، پشتیبانی سئو وردپرس، خدمات سئو وردپرس
  • تب دوره های آموزشی آکادمی
  • تب نمونه بازخورد استراتژی تولید محتوا
  • تب نمونه بازخورد استراتژی لینک سازی
  • تب صدای مشتریان

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” بیست و دومین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

شرکت مهندسی راتین فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرد. وب سایت راتین به تمامی سایت های میزبان مخصوص رپورتاژ آگهی دسترسی دارد و خدمات کاربران را با هزینه ای به صرفه و مناسب انجام می دهد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از سایت راتین

  • لیستی پر از سایت های معتبر به بروز دنیا را در زمینه رپورتاژ دارد
  • دارای تخفیفات ویژه ای برای رپورتاژ می باشد
  • دارای مشاورین متخصص در زمینه تولید رپورتاژ آگهی
  • امکان تنظیم برنامه رپورتاژ برای وب سایت ها
  • قابلیت راه اندازی انواع کمپین های مختلف در پنل هایش

تعرفه رپورتاژ آگهی راتین

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، کانادا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، شاپرک، جی ادز، جابینجا، اینستاگرام
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۵۲.۳
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲.۸
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۳:۱۵
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: آژانس دیجیتال مارکتینگ، راتین، گوگل آنالیتیکس، ادسنس، کمپین تبلیغاتی

امکانات سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین

  • دسته بندی خدمات (بازاریابی دیجیتال، تبلیغات اینترنتی، رپورتاژ آگهی، بهینه سازی نرخ تبدیل و …)
  • دسته بندی راهکار ها (بازاریابی گردشگری، بازاریابی جاذبه ای، راهکار های افزایش فروش و …)
  • دسته بندی مقالات
  • تب آخرین تجربیات راتین
  • تب پر بحث ترین ها

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” چهل و ششمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از بهترین پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی، وب سایت تریبون است که یکی از پر بازدیدترین و بهترین سایت های رپورتاژ آگهی ایران محسوب می شود. از طریق این مجموعه می توانید در قالب سفارش رپورتاژ آگهی کسب و کار خود را رونق دهید. در این مجموعه متخصصین زبده ای وجود دارد که به شما کمک می کنند تا بهترین بازدهی را از تبلیغات تان داشته باشید. این تیم بزرگ تمامی جزئیات لازم در مورد هر رسانه ای که مد نظرتان باشد را به خوبی بررسی می کند.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از سایت تریبون

  • قیمت مناسب انتظار آگهی ها
  • دارای ویترین های خبری متفاوت
  • قابلیت دائمی بودن لینک های موجود
  • همکاری تمامی کاربران در تولید و تهیه محتواها
  • صرفه جویی در وقت
  • دارای سیستم گزارش دهی به صورت لحظه ای

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، ترکیه
  2. بیشترین بازدید از سایت های: یکتانت، گوگل، نجوا، مدیااد، تسمینو
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۵.۵
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۴.۳
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۳:۴۹
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: تریبون، triboon، رپورتاژ آگهی، سایت تریبون، تریبون رپورتاژ

امکانات سایت تریبون

  • دسته بندی چرا رپورتاژ آگهی؟
  • دسته بندی چرا تریبون؟
  • دسته بندی وبلاگ

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” یازدهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

وب سایت تخصصی ویرلن یکی دیگر از معتبرترین و بهترین سایت های رپورتاژ آگهی در کشور است که از سال ۱۳۸۶ آغاز به کار نمود. این مجموعه خدماتی ویژه را در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سیستم و خدمات رپورتاژهای تبلیغاتی ارائه می دهد و با معتبر ترین برندها و استارتاپ ها همکاری دارد. این مجموعه خدمات رپورتاژ آگهی را بر اساس جدیدترین تکنیک ها و در قالب سئو انجام می دهد. وب سایت ویرلن ۲ زبانه می باشد.

به طور کلی ویرلن ۳ اصل خیلی مهم در خصوص استراتژی های رپورتاژ دارد که شامل موارد زیر می شوند:

  1. ارائه و تولید محتوابرای رپورتاژ اگهی به صورت تخصصی و حرفه ای.
  2. ارائه بهترین وب سایت های برند و معتبر برای انتشار رپورتاژ.
  3. رمان بندی تخصصی برای انتشار رپورتاژ ها در زمان های کوتاه و بلند.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از شرکت ویرلن

  • مشاوره تیم های تخصصی به صورت حرفه ای به کاربران
  • دارای برترین مشاورین زبده در حوزه سئو و برندینگ به صورت کاملا رایگان
  • دارای ضمانت بهترین قیمت
  • سرعت بسیار بالا در پروسه خرید و انتخاب نوع رپورتاژ برای سایت ها
  • تهیه و تولید محتوای ارزشمند در قالب تکینک های سئو به صورت کاملا رایگان
  • ارائه تصاویر و ویدئو های رایگان در محتوای خبری
  • ارائه اخبار رپورتاژ آن هم در اولین صفحه سایت هایی که در زمینه خبرگذاری هستند
  • ارتباط با تمام خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید ایران در زمینه های مختلف
  • تولید محتوای خبری به واسطه حرفه ای ترین تیم های تخصصی محتوا
  • دارای ۳ الی ۵ لینگ فالو به صورت دائمی در هر رپورتاژ
  • قابلیت انتخاب زمان منتشر شدن اخبار توسط کاربران در هر سایتی که بخواهند
  • قابلیت منتشر کردن رپورتاژ های مختلف در چندین سایت مختلف به صورت همزمان
  • قابلیت گروه بندی کمپین در قالب ماهیانه و حتی سالیانه بر اساس نوع پرداختی کاربر و زمانی که برای انتشار تعیین کرده است
  • دارای یک آرشیو خبری به صورت دائمی که در سایت ها موجود است
  • منتشر خبرها به صورت رایگان
  • گارانتی ۵ سال خدمات پس از فروش
  • دارای تیم حرفه و ماهر که تجربه نگارش و انتشار بیش از ۱۵۰۰۰ رپورتاژ آگهی را داشته اند

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا، ترکیه
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، مدیااد، تسمینو، رپورتاژ ادز
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۶۱.۳
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۱.۶
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۱:۳۸
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: بازدید گوگل، رپورتاژ آگهی، افزایش بازدید گوگل، افزایش بازدید گوگل، تبلیغات در اینستاگرام

امکانات سایت ویرلن

  • دسته بندی خرید رپورتاژ آگهی
  • تسته بندی تولید محتوای رپورتاژ آگهی
  • دسته بندی خدمات (تولید محتوا، تبلیغات در گوگل، تبلیغات کلیکی، بک لینک و …)
  • دسته بندی سئو
  • دسته بندی دیجیتال مارکتینگ
  • دسته بندی مقالات
  • تب رپورتاژ آگهی در خبرگزاری ها
  • تب سئو سایت
  • تب تبلیغات بنری
  • تب تبلیغات در گوگل

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” سومین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

نوین مارگتینگ هم یکی دیگر از سایت های دیجیتال مارکتینگ آنلاین در کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرد. تبلیغات کلیلی و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو، از جمله فعالیت های اولیه این وب سایت بود که پس از مدتی با گسترش تیم خود توانست در زمینه های متفاوت دیگری همچون تولید محتوا، طراحی وب سایت و بازاریابی از طریق شبکه خای اجتماعی فعالیت کنید.

شاید فکر کنید که نوین مارکتینگ تنها در زمینه انتشار متن رپورتاژ آگهی فعالیت می کند، در حالی که اینگونه نیست. این مجموعه حرفه با بررسی نیازهای اصلی شما دقیقا خدماتی را به شما ارائه می دهد که به دردتان بخورد. برای مثال در ردجه اول اهداف شما را مورد بررسی قرار داده و سپس بهترین پکیج های رپورتاژ آگهی خود را در قالب سئو و کاملا بهینه سازی شده منتشر می کند.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی از سایت نوین مارکتینگ

  • بررسی نیاز کاربران
    این تیم بزرگ در وهله اول نیازهای شما را شناسایی کرده و پس از بررسی و آنالیز کلمات کلیدی مورد نظر شما و همچنین موضوع انتخابی در کمترین بازه زمانی، رپورتاژی منحصر به فرد را به شما ارائه می دهد.
  • مدیریت دقیق و منظم
    مدیریت چنین مجموعه نیازمند یک مدیر منظم و دقیق است. در نوین مارکتینگ تمامی سفارشات شما از همان لحظه اول مدیریت و بررسی می شود و پس از پیگیری های متعدد خدمات مورد نظر را به شما ارائه می دهند.
  • محتوای یونیک و خاص
    تولید رپورتاژ و محتوای بهینه و یونیک جزء مهم ترین اصول این مجموعه بزرگ است که آن را توسط حرفه ای ترین سئوکاران و تولید محتوا کاران انجام می دهند. اصول تولید محتوا بسیار پیچیده و حساس است که تیم حرفه ای نوین مارکتینگ تمامی این اصول را به درستی رعایت می کند.
  • صرفه جویی در هزینه ها
    تعرفه های نوین مارگتینگ بسیار به صرفه است. فرقی نمی کند که چه نوع خدماتی بخواهید و یا پروژه درخواستی شما کوچک یا بزرگ باشد. هزینه های این مجموعه بسیار به صرفه بوده و این خود یکی از مهم ترین ویژگی هایش می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، آژانس بازاریابی نوین، جی ادز، آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین، وب رمز
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۶۲.۷
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۱.۷
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲:۲۴
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: آژانس دیجیتال مارکتینگ، نوین مارکتینگ، سرچ کنسول، تبلیغات گوگل، گوگل کنسول

امکانات سایت نوین مارکتینگ

  • دسته بندی خدمات (تبلیغات در گوگل، سئو، طراحی سایت، تولید محتوا، شبکه های اجتماعی، رپورتاژ آگهی)
  • دسته بندی مقالات
  • دسته بندی نمونه کار ها
  • تب آخرین مقالات مارکتینگ
  • تب بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • تب رپورتاژ آگهی

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” بیست و هشتمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

آژانس دیجیتال مارکتینگ راش وب یکی از برترین سایت ها در حوزه تبلیغات اینترنتی و رپورتاژ آگهی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و تا به امروز توانسته با طیف گسترده ای از مشتریان که قصد تبلیغات در فضای وب داشته اند، همکاری نماید. از خدمات راش وب می توان به طراحی سایت، تولید محتوا، سئو، ساخت انواع بک لینک در معتبرترین سایت ها و انتشار رپورتاژ آگهی اشاره کرد.

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

راش وب امروزه تبدیل به یکی از آژانس های شناخته شده در حوزه تبلیغات اینترنتی شده است به طوری که می توان از مشتریان آن به انواع آژانس های مسافرتی (مانند: دلتابان، علی بابا، الی گشت، ستاره ونک، تیکبان، سام سیر، سالیان سفر، عتیق گشت و …)، سایت های فروشگاهی، سایت های محتوایی و شرکت های فعال در سئو اشاره کرد.

این شرکت در زمینه سئو بسیار فعال بوده و توانایی بالایی دارد. از نمونه پروژه های موفق سئو راش وب می توان به سایت رزرو تور سفرباتو اشاره کرد که در حال حاضر در بیش از ۴۰ کلمه کلیدی در صفحه اول نتایج جستجو حضور دارد.

تعرفه رپورتاژ آگهی راش وب

بهترین سایت خرید رپورتاژ آگهی,بهترین سایت رپورتاژ آگهی,بهترین سایت های رپورتاژ آگهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ترکیه
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، تسمینو، رایامارکتینگ، ماز، ویرلن
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۷۰.۱
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۱.۶
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲:۰۲
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: راش وب، سفارش تولید محتوا، خرید رپورتاژ، خرید رپورتاژ آگهی، رپورتاژ آگهی

امکانات سایت راش وب

  • دسته بندی طراحی سایت
  • دسته بندی سئو سایت
  • دسته بندی سفارش تولید محتوا
  • دسته بندی تبلیغات گوگل
  • دسته بندی رپورتاژ آگهی (خرید رپورتاژ آگهی، حرید پکیج رپورتاژ آگهی)
  • دسته بندی بک لینک
  • دسته بندی بلاگ

این سایت با کلمه کلیدی “رپورتاژ آگهی” سیزدهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

لطفا با نظرات خود و معرفی سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند ما را همراهی کنید.

به نظر شما بهترین سایت رپورتاژ آگهی ایران کدام است؟

مشاهده نتایج

Loading ... Loading ...

7 واکنش کاربران به این مقاله

  1. واقعا با شرکت معتبر قرارداد بستن مهمه، ما اول سایت رو دادیم به یه شخص که خیلی اذیتمون کرد بعدش به یه شرکت معتبر به اسم راستین وب دادیم طراحی سایت رو انجام داد و خداروشکر راضی هستم. بنظرم از همون اول خوب تحقیق کردن خیلی مهمه.

  2. من برا دوره آموزشی خیاطی از سایت کد تولز رپورتاژ اگهی گرفتم به شدت تخفیف میدن و شفافیت دارن
    ممنون که این لیست و تهیه کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا