رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی چیست؟

اکثر شرکت هایی که به دنبال یک روش مطمعن و به روز برای بالا بردن کیفیت سایت خود از طریق محتوای نوشتاری و تبلیغاتی هستند، می توانند از تکنیک هایی موثر و جدید مانند (رپورتاژ آگهی) استفاده کنند.
برای اقدام به این کار کافیست در گوگل سرچ کنید ومتخصصین سئو رپورتاژ آگهی که رتبه اول را در گوکل دارند را مشاهده نمایید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که در سایت های مختلف و بهترین فروشگاه های اینترنتی با مطالبی جالب اعم از تبلیغاتی و آگهی های وسوسه انگیر مواجه شده باشید، به این دسته از تبلیغات (رپورتاژ آگهی) یا تبليغات اينترنتي گفته می شود، که یک روش جدید برای معرفی انواع خدمات و محصولات کسب کار در سایت های مختلف برای جذب مخاطب می باشد.

رپورتاژ در اصل یک کلمه فرانسوی بوده که از کلمه رپورت گرفته شده است. رپورتاژ در لغت به تبلیغاتی محتوا محور گفته می شود که از آن روش برای معرفی برندها و انواع محصولات در سایت های متفاوت استفاده می کنند. بیشتر از رپورتاژ آگهی؛ برای معرفی محصولات یک شرکت و یا یک گزارش و یا مقاله های متفاوت استفاده میشود که هدفشان آشنایی هر چه بیشتر مخاطب با محصول و یا شرکت مورد نظر است.

تبلیغات اینترنتی یا رپورتاژ آگهی چگونه باعث ارتقاء رتبه سایت ما در گوگل میشود؟

در تولید محتوای روپورتاژ از سه تا پنج کلمه کلیدی استفاده شده و در خبرگذاری های معتبر در اولویت های اول گوگل قرار گرفته و منتشر می شود و برای همیشه جز آرشیو سایت قرار می گیرد.

بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید با اتوریتی بالا ، تاثیرگذاری منحصر به فردی در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد. رپورتاژ با جدیدترین الگوریتم هایی که در گوگل وجود دارد تاثیرگذاری بسیار زیادی در رتبه و بازدید سایت در گوگل دارد.
و باید گفت که این روش جز روش های ماندگار بوده و همیشه در سایت مورد نظر باقی می ماند.

نکات مهم برای تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ آگهی و نمونه های رپورتاژ آگهی

نکات مهمی برای تاثیر گذاری بیشتر رپورتاژ در سایت وجود دارد که چند مورد از آن را شرح می دهیم.

اول اینکه تولید محتوا از طریق رپورتاژ کاری بسیار مهم و دقیق بوده که لازم است حتما توسط یک تیم متخصص انجام شود که دارای بازاریاب ها و خبرنگارهای حرفه و از همه مهم تر مختصص سئو باشند، و در تولید خبرگذاری ها از وب سایت های معروف و معتبر استفاده شود. (بررسی و سئو محتوا را تیم بست فارسی انجام میدهد). رپورتاژ سایت باید حتما با توجه به کابران سایت تولید و منتشر شده تا از تاثیر گذاری و استقبال بیشتری برخوردار شود.

با کمک چه شیوه هایی میتوانیم تاثیرگذاری این تکنیک سئو سایت و برندینگ را افزایش دهیم و نتیجه ای عالی را از این روش دریافت کنیم؟

اکثر مخاطبان علاقه ای به خواندن کاتالوگ های تبلیغاتی و خبری ندارند بنابراین در هنگام تولید محتوای رپورتاژ یک سایت باید حتما این نکته را در نظر گرفت که متن نوشته شده شباهتی به کاتالوگ های خبری نداشته باشد، زیرا اکثر کاربران جذب مطالبی در قالب مقاله باشد می شوند و این روش از تاثیرگذاری بیشتری برخوردا است و موجب میشود که مخاطب تا آخر مطلب منتشر شده را مطالعه کنند.

رپورتاژهایی که در قالب خبری متتشر می شوند از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و برای این کار لازم است تا مقدمه ای کوتاه اما جالب نوشته شود تا خواننده از همان ابتدا با صنعت مورد نظر آشنا شده و برای ادامه محتوا بهتر است تمامی مطالب مقاله محور نوشته شود.

از دیگر فاکتور های مهمی که باید در هنگام رپورتاژ آن را در نظر گرفت این است که تمامی ویژگی های مثبت و خدمات خود را شرح دهید و حس کنجکاوی کاربر را برای ورود به سایت تحریک کنید.

از کلمات کلیدی مورد نظر سئو در متن خبر بصورت استاندارد استفاده کنید و مهمترین کلمات را به وب سایت خود لینک دهید. یک واژه را به صفحه اول و دو کیورد مهم را به صفحات داخلی مرتبط لینک دهید.

مهم ترین نکته استفاده از کلمات کلیدی مورد نشر سئو در محتوای نوشته شده است که باید بر اساس یک سری استاندارد ها از آنها استفاده کرد.

بهتر است از دو تصویر جذاب و جالب برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید و یا لوگوی برند مورد نظر را به بهترین شکل طراحی کرده و درج نمایید.
تولید محتوا در رپورتاژ اگهی امری مهم می باشد که تیم بست فارسی محتوای شما را با سئو محتوایی حرفه ای تبدیل به بهترین رپورتاژ آگهی رایگان میکند.

ارسال رپورتاژ آگهی رایگان

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای‌ها: 1 امتیاز: 5]
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن