رپورتاژ آگهی رایگان

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو

لطفا به این مطلب رای دهید
[رای‌ها: 2 امتیاز: 5]

رپورتاژ آگهی چیست,تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو,رتبه وب سایت

رپورتاژ آگهی چیست و تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو به چه شکل است؟

در سال های اخیر استفاده های فراوانی از اینترنت شده و همین موجب می شود تا روش های جدیدی برای تبلیغات و رپورتاژ های انلاین طراحی شود که یکی از موثر ترین روشها برای فهم بهتر مخاطب و شناخت آن نسبت به محصول و یا خدمات مورد نظر استفاده از انواع تصاویر و ویدئو های تبلیغاتی است که مهم ترین روش تولید محتوا به صورت نوشتاری می باشد.

خواسته گوگل این است که لینک هایی که در رپورتاژ اگهی قرار دارند دارای تگ “rel=”no follow باشند تا اختلالی در پیج و رنک گوگل پیش نیاید به این دلیل که لینک های رپورتاژ اگهی نباید با لینک هایی که قابلیت خریدن را دارند یکسان باشد.
که در غیر این صورت و رعایت نکردن مقرراتی که گوگل تعییین کرده وبسایت جریمه می شود.
و از همه مهم تر مخاطب باید ار همان لحظه اول متوجه تبلیغاتی بودن محتوا شود.

برای اکثر مخاطبان این سوال پیش می آید که تولید محتوای نوشتاری چه مزایایی می تواند بر کسب کار اینترنتی داشته باشد؟
که در پاسخ به این سوال باید گفت سئو بهترین گزینه است!

آیا رپورتاژ آگهی بر سئو و رتبه وب سایت من در گوگل تاثیر دارد؟

تولید رپورتاژ آگهی رایگان می تواند تاثیر بسزایی بر روی سئو و رتبه سایت شما داشته باشد.
برای فهم بهتر رپورتاژ باید بگوییم که ارائه رپورتاژ آگهی مانند نوشتن یک پست مهمان است.
اگر کمی در مورد سئو و بهینه سازی در بهترین سایت های سئو کشور تحقیق کرده باشید متوجه می شوید که نوشتن یک پست به صورت وبلاگی میتواند کمک زیادی به سئوی سایت تان بکند.

مصلماً هنگامی که قصد دارید یک رپورتاژ آگهی برای معرفی بهتر کسب و کار خود ارائه دهید به سراغ وب سایت های معتبر میروید که کاملاً مرتبط با تجارت تان هستند برای دسترسی به این وبسایت ها کافیست در گوگل سرچ کنید تا آنهایی که از اعتبار بالایی برخوردار بوده و دارای ویژگی Domain Authority بسیار خوبی می باشند، به راحتی در دسترس شما قرار گیرند. در این پروسه با قرار گرفتن لینک وبسایت مورد نظر در متن رپورتاژ آگهی سیگنال های قوی برای موتور های جستجو ارسال می شود که قطعبه یقین داشتن یک لینک از یک وبسایت معتبر تاثیر بسیاری بر روی سئوی سایت شما دارد.

وبسایت های معتبری که رپورتاژ آگهی منتشر می کنند از بازدید زیادی برخوردار هستند و برای بازدید بیشتر از سایت خود می توانید لینک تان را در متن رپورتاژ آگهی قرار دهید تا مخاطبان بیشتری به سمت سایت شما هدایت شوند. همچنین برای معرفی و شناخته شدن بهتر برند شما و جلب اعتماد و توجه مشتری بهتر است رپورتاژ آگهی خود را در سایت های معتبر ارائه دهید.

رپورتاژ آگهی چیست,تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو,رتبه وب سایت

گوگل درباره رپورتاژ آگهی چه نظری دارد؟

با گذشت زمان ارائه خدمات رپروتاژ آگهی در میان وبسایت ها از محبوبیت خاصی برخوردار شده است و استقبال فراوانی از آن شده رپورتاژ آگهی به محتوایی گفته می شود که ازای مبلغ از پیش تعیین شده ای در قالب یک مقاله و یا یک خبر ارائه می گردد.

از هدف های مهم گوگل این است که قسمت تبلیغاتی یک رپورتاژ آگهی توسط نویسندگان به صورت کاملا واضح نمایش داده نشود و در صورت نمایش داده شدنش کاملا نامحسوس و غیر مستقیم باشد که مخاطب متوجه تبلیغاتی بودن پست نشود.
زیرا از مهم ترین دغدغه های گوگل این است که انتشار این محتوای پولی باعث گمراه شدن کابران و سوق دادن آنها به سمت تجارت های نامعبتر نشود.

این موضوع در فوریه سال 2013 برای گوگل بسیار مهم شد هنگامی که وب سایت Interflora در انگلستان فعالیت هایی در زمینه فروش گل آنلاین داشت و از این رو کمپین رپورتاژ آگهی بزرگی ارائه داد و در نتایج گوگل اختلالات جدی ایجاد کرد.

این مطلب را از دست ندهید
رابطه رپورتاژ آگهی و سئو سایت در کسب و کارهای آنلاین

این قضیه در حالی بود که همه ی تولید در کمپین Interflora به عنوان رپورتاژ اگهی انتخاب شده بودند و تمامی لینک هایی که در مقاله ها قرار داشت با انکر تکست و یا Exact Match بهینه سازی شده بودند تا نتیجه بهتری در جستجو به دست بیاورند، و هنگامی که گوگل متوجه این موضوع شد این وبسایت را به همراه تمامی سایت های منتشر کننده رپورتاژ جریمه کرد.

از سال 2013 به بعد و بعد از اتفاقاتی که گوگل با وبسایت Interflora از سر گذراند وبسایت های بیشتری برای کیفیت و بهبود رتبه خود به این روش روی آوردند به همین دلیل سرپرست تیم اسپم گوگل مت کاتس تصمیم گرفت اخطارهایی در رابطه با این موضوع به وب مستر ها بدهد.

او در یک ویدئو به وب مستر ها اخطاری جدی داد که در صورت استفاده از رپورتاژ های اگهی باید به دو نکنه مهم توجه داشته باشند اول از همه اطمینان حاصل کنند لینک هایی که در محتوای آگهی استفاده می شوند به صورت Nofollow بورده تا اختلالی در جستجوی طبیعی گوگل به وجود نیاورند، زیرا اگر غیر از این باشد رپورتاژ آگهی که ارائه شده با خرید لینک آن هیچ فرقی ندارد.

مت کاتس افزود : حتما مطمعن شوید که بعد از ارائه آگهی رپورتاژ مخاطبان از این موضوع مطلع شوند.
طوریکه مخاطب در همان نگاه اول متوجه شود که با یک آگهی تبلیغاتی مواجه شده و بعد تصمیم به خواندن محتوا بگیرد.

پکیج رپورتاژ آگهی باید در برگیرنده چه مواردی باشد؟

  1. مشاوره های تخصصی به صورت رایگان در مورد ایده های خبری برای کسب و کار شما.
  2. دادن یکسری اطلاعات لازم در خصوص انواع دسته بندی های رسانه ای و انتخاب درست پکیج.
  3. انتشار محتواهای شخصی سازی شده، در رابطه با کسب و کار شما.
  4. ویرایش های استاندارد برای محتوای شما.
  5. تحلیل و تعیین کلید واژه مناسب برای بهینه سازی و سئو سایتتان.
  6. پربازدید نمودن کسب و کار شما برای دیده شدن در بستر اینترنت.
  7. همکاری با شما در طول تمام مراحل و حتی پایان آن.
  8. تحلیل و تعیین گزارشهای کاربردی در خصوص حوزه کسب و کاری شما.

ارسال رپورتاژ آگهی رایگان

مشاهده بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن