بیوگرافیمشهورترین ها

۱۰ چهره مشهور ایرانی متولد اسفند

افزایش بازدید در گوگل

افراد مشهور متولد اسفند را بشناسیم

اگر برای شما هم جالب است بدانید کدام یک از چهره های مشهور ایرانی در اسفند ماه به دنیا آمده اند باید بگوییم که افرادی چون آفرین عبیسی، اتابک نادری، الیزابت امینی، بابک نوری، جلیل فرجاد، رضا بابک، زهرا اویسی و … از بازیگران ایرانی اسفند ماهی هستند.

بسیاری از افراد که در اسفند ماه متولد شده اند علاقه دارند در مورد چهره های مشهوری که متولد اسفند ماه هستند اطلاعاتی را بدست آورند. در واقع طبق طالع بینی های قدیمی که وجود دارد افرادی که در اسفند ماه متولد شده اند ویژگی های یکسانی دارند و زیاد اهل تظاهر نیستند، این افراد بسیار خوشایند و ملایم می‌ باشند و بیشتر گرایش به سمت آخرت دارند به ‌همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ چهره‌ مشهور ایرانی اسفند ماهی آشنا کنیم.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۱۰. الیزابت امینی | Elizabeth Amini

یکی از بازیگران متولد اسفند الیزابت امینی نام دارد که بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می ‌باشد. این بازیگر در ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۵۴ چشم به جهان گشود و تحصیلات خود را در رشته روانشناسی به‌صورت نیمه ‌کاره رها کرد، چرا که به بازیگری علاقه زیادی داشت و برای ادامه تحصیل در این حرفه اقداماتی را انجام داد.

در ابتدای سال ۱۳۷۶ آموزش بازیگری را در آموزشگاه استارت زد و به‌ صورت حرفه‌ ای کار خود را در تئاتر شروع کرد، بعد از بازی در ۴ گروه تئاتر در سال ۱۳۷۹ به ایفای نقش در فیلم خواب سفید پرداخت و این فیلم آغازی برای استارت کار بازیگری الیزابت امینی بود.

متولد اسفند,افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند

۹. پروانه معصومی | Parvaneh Massoumi

چهره‌ های مشهور بسیاری در سینما و تلویزیون فعالیت دارند که در اسفند ماه به دنیا آمدند و از میان آن‌ ها می‌ توان به سکینه کبودرآهنگ که با اسم پروانه معصومی آن را می‌ شناسیم اشاره کرد. وی در ۱۱ اسفند ماه سال ۱۳۲۳ در تهران چشم به جهان گشود و تحصیلات خود را ابتدا در دانشکده زبان ‌های خارجی به اتمام رساند، سپس در سال ۱۳۵۰ نقش کوتاهی را در فیلم بی تا نقشی ایفا کرد و بعد نقش از آن نقش اول زن را در فیلم رگبار پذیرفت.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۸. آفرین عبیسی | Afarin Obeisi

از میان چهره های مشهور ایرانی اسفند ماهی می ‌توان صغری با عبیسی را نام برد که نام هنری وی آفرین عبیسی است. این بازیگر مشهور در ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۳۰ در لاهیجان به دنیا آمد و اولین فیلم خود را بعد از انقلاب برای مردم به نمایش گذاشت.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۷. بابک نوری | Babak Noori

یکی از افراد مشهور متولد اسفند بابک نوری نام دارد که در ۱۶ اسفند ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد و توانست مدرک فارغ التحصیلی رشته بازیگری را از دانشکده هنر و معماری کسب کنند و فعالیت ‌های هنری خود را با بازی در فیلم باد سرخ که کارگردانی آن را ایرج ملک ‌پور انجام می داد در سال ۱۳۶۶ شروع کرد.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۶. جلیل فرجاد | Jalil Farjad

از دیگر افراد معروف متولد اسفند ماه می ‌توان جلیل فرجاد را نام برد که در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۳۰ چشم به جهان گشود و مدرک تحصیلی وی لیسانس بازیگری و کارگردانی می باشد، از طرفی اولین تجربه سینمایی او ل سال ۱۳۶۱ در فیلم بازداشتگاه بر می‌ گردد، همچنین باید بگوییم که پدر مارال و مونا فرجاد است.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۵. رضا بابک | Reza Babak

رضا فشنگچی که  نام هنری وی رضا بابک است از بازیگران متولد اسفند ماه سال ۱۳۲۴ می ‌باشد که در تهران به دنیا آمد. رضا بابک اولین فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع کرده‌ است و می توان گفت که در گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش‌ هایی را اجرا کرد.

بابک توانست تئاتر را به‌ صورت حرفه ‌ای از دهه ۷۰ شروع کنند و برای اولین‌ بار در فیلم سینمایی چریکه تارا که مربوط به سال ۱۳۵۶ است به ایفای نقش پرداخت و بعد از انقلاب به‌ عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر فعالیت خود را همچنان ادامه داد. از میان کارهای وی که نویسندگی آن را انجام داده است می‌ توان به آقای شانس اشاره کرد، همچنین از دیگر سریال‌ های تلویزیونی این بازیگر محبوب آرایشگاه زیبا نام دارد.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۴. زهرا سعیدی | Zahra Saeedi

یکی از چهره‌ های محبوبی که ممکن است بیشتر افراد آن را بشناسند زهرا سعیدی نام دارد که در پنجم اسفند ماه ۱۳۳۲ در شهر آبادان به دنیا آمد. وی در سریال‌ هایی زیادی به ایفای نقش پرداخت که محبوبیت او توسط سریال مریم مقدس انجام شد. خانم سعیدی علاوه‌ بر بازیگری به نویسندگی هم علاقه زیادی دارد و رمانی را به اسم بی ‌دل هوا به چاپ رسانده است که تاثیر جنگ هشت‌ ساله ایران و عراق را بر روی زنان و خانواده ‌ها نشان می دهد.

این چهره مشهور ایرانی اسفند ماهی اولین فعالیت خود را با تئاتر مدرسه شروع کرد و به ‌صورت حرفه‌ ای در سال ۱۳۴۹ با گروه تئاتر شیراز فعالیت خود را شروع نمود سپس از سال ۱۳۶۹ نقش‌ هایی در سریال‌ های تلویزیونی ایفا کرد.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۳. عاطفه رضوی | Atefeh Razavi

عاطفه رضوی از دیگر چهره‌ های مشهور زن ایرانی است که متولد سوم اسفند اسفند ماه سال ۱۳۴۷ می ‌باشد و توانست در دوران دبیرستان رتبه اول اجرای نمایش را کسب کند و به وسیله آموزش ‌و پرورش به وزارت ارشاد معرفی شد، از طرفی دوره دو ساله ای را در تئاتر پشت‌ سر گذاشت سپس توانست در سال ۱۳۶۵ به‌ عنوان هنرجوی گریم کار خود را شروع کند.

عاطفه رضوی بیشتر در حوزه تئاتر و  گریمور فعالیت داشته، همچنین می توان گفت که همسر اول مهرداد شکرابی است که بعد از مدتی از هم جدا شدند و با حسین پاکدل ازدواج کرد که صاحب یک فرزند به اسم صبا است.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۲. ایرج نوذری | Iraj Nozari

ایرج نوذری از افراد مشهور متولد اسفند است که متولد هفتم اسفند ماه سال ۱۳۴۲ می ‌باشد که در تهران به دنیا آمد و از بازیگرانی است که به هنرپیشگی اخلاقی زیادی دارد، همچنین قهرمان کنگ ‌فوی ایران می ‌باشد. ایرج نوذری فرزند منوچهر نوذری است که دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زبانشناسی می باشد و به زبان ‌های هندی، اسپانیایی، اردو، سانسکریت، فرانسوی و انگلیسی هم تسلط دارد. اکنون علاوه‌ بر بازیگری ریاست امور بین‌ الملل کونگ فوی ایران را هم عهده‌ دار شده‌ است.

افراد مشهور متولد اسفند,افراد معروف متولد اسفند,بازیگران متولد اسفند

۱. مرجانه گلچین | Marjaneh Golchin

مرجانه گلچین از بازیگران ایرانی اسفند ماهی است که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۴۹ به دنیا آمد و در فیلم‌ های طنز بسیاری بازی کرده که از مهم‌ ترین آن‌ ها می ‌توان به بزنگاه اشاره کرد. مرجانه گلچین در فیلم‌ های مهمی مثل پرنده کوچک خوشبختی، شب بیست و نهم و دو نیمه سیب به ایفای نقش پرداخته است همچنین با تار و خوانندگی هم آشنایی دارد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا