کسب و کار

۱۰ بهترین کشور با سریع‌ ترین اقامت از طریق سرمایه‌ گذاری

افزایش بازدید در گوگل

بهترین کشورها مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

برنامه ‌های اقامت به وسیله سرمایه گذاری به دلیل اینکه بر روی روش زندگی تاثیر گذار است به افزایش کیفیت زندگی مردم کمک می ‌کنند. شما به‌ عنوان یک شخص مهاجر برای ‌اینکه بتوانید در یک کشور دیگر اقامت داشته باشید باید از نظر مالی تعهدات لازم را انجام دهید.

از فواید برنامه‌ های اقامت و سفر بدون ویزا فراهم بودن امکانات بهداشتی و آموزشی با بهترین کیفیت ممکن و یک محیط مناسب برای زندگی را می‌ دوان نام برد، از طرفی با فرصت ‌های تجاری زیادی مواجه خواهید شد که با استفاده از آن ‌ها می ‌توانید از نظر مالی زندگی خود را تقویت کنید تا به یک ثبات مالی و وضعیت اقتصادی مناسب برسید. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه ۱۰ بهترین کشور برای اقامت از طریق سرمایه گذاری را شرح می دهیم.

اقامت از طریق سرمایه گذاری,مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری,اقامت از طریق سرمایه گذاری

۱۰. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در هلند

برای این ‌که در کشور هلند اقامت داشته باشید ابتدا باید به مبلغ ۲۵ میلیون یورو در یکی از شرکت ‌های این کشور سرمایه‌گذاری انجام دهید. با این کار کشور هلند سرمایه ‌گذاران زیادی بدست می‌ آورد و در نتیجه از نظر مالی گسترش پیدا می ‌کند.

۹. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در مونته نگرو

می ‌توانید به‌ صورت موقت به مدت زمان یک ‌سال همراه استثناهای قانونی در مونته‌ نگرو اقامت داشته باشید. البته توجه داشته باشید یک ماه قبل از اینکه انقضای مجوز اقامت شما به پایان برسد باید آن را تمدید کنید. این کشور که جزو اتحادیه اروپا است ارزش ملک به‌ صورت قابل توجهی افزایش داده، بنابراین بهترین انتخاب برای اقامت از طریق سرمایه‌ گذاری ملک است.

اگر میخواهید به‌ صورت موقت در این کشور اقامت داشته باشید باید پنج سال از اقامت خود را در مونته‌ نگرو گذرانده باشید، هیچ گونه سابقه کیفری نداشته باشید، ویژگی‌های مثبت داشته باشید و مالک یک ملک باشید.

۸. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در سوئیس

کسانی که عضو اتحادیه اروپا نیستند و شغلی هم در سوییس ندارند می ‌توانند از طریق های مختلف در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین ناگفته نماند که سرمایه ‌گذاران از امتیاز اقامت در این کشور برخوردار هستند و می‌ توانند تحصیلات خود را در آن‌ جا ادامه دهند.

اقامت از طریق سرمایه گذاری,مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری,اقامت از طریق سرمایه گذاری

۷. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در تایلند

برای اقامت از طریق سرمایه گذاری در تایلند گزینه‌ های متفاوتی وجود دارد. به عنوان مثال از طریق برنامه اقامت نخبگان تایلند می ‌توانید به مدت بیست سال در تایلند اقامت داشته باشید و از خدمات این کشور بهره کامل ببرید.

۶. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در اتریش

اتریش در دنیای اقامت از طریق سرمایه‌گذاری رتبه پنجم را متعلق به خود کرده است به همین علت هر فردی می تواند اقامت از طریق سرمایه‌گذاری  را در این کشور برای خود رقم بزند.

۵. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در مالزی

با استفاده از برنامه خانه دوم مالزی و ویزای حق بیمه می‌ توانید اقامت از طریق سرمایه گذاری را در این کشور به دست آورید. برنامه خانه دوم مالزی برای افرادی که بیشتر از سی و پنج سال سن دارند و یا بازنشستگانی که تمایل دارند وضعیت مالی خود را تقویت کنند گزینه مناسبی است.

افرادی که می‌ خواهند از این طریق در کشور مالزی اقامت داشته باشند ابتدا باید یک میلیون برای خود و پنجاه میلیون برای شخصی که سرپرستی آن را بر عهده دارد در یک حساب سپرده ثابت محلی سرمایه‌ گذاری کنند.

از طریق برنامه ویزای حق بیمه می ‌توانید بدون انجام هیچ تعهدی هنگام دریافت اقامت مدت زمان بیشتری در این کشور زندگی کنید و شناخت بیشتری از آداب‌ و رسوم کشور مالزی داشته باشید، بنابراین این برنامه برای کسانی که می‌ خواهند یک دوره طولانی در این کشور اقامت داشته باشند اما اقامت آن ‌ها به ‌صورت دائم نباشد انتخاب مناسبی است.

۴. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در بریتانیا

افرادی که سرمایه‌ گذاری‌ های بزرگ در بریتانیا انجام می ‌دهند می‌ توانند از طریق برنامه ویزای سرمایه‌ گذاری سطح یک در این کشور اقامت داشته باشند. سرمایه ‌گذاری در این کشور به‌ صورت خرید اوراق قرضه دولتی، سهام شرکت ‌ها، اعطای وام به کسب‌ و کارها انجام می‌ شود. بریتانیا با طراحی این برنامه در لیست اقامت براساس سرمایه‌ گذاری توانسته در لیست ۱۰ کشور برتر قرار بگیرد.

اقامت از طریق سرمایه گذاری,مهاجرت از طریق سرمایه ‌گذاری,اقامت از طریق سرمایه گذاری

۳. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در لتونی

برای اقامت در لتونی با گزینه‌ های متفاوتی مواجه خواهید شد به ‌عنوان مثال می‌ توانید از طریق سرمایه‌ گذاری، ارائه وام به یکی از بانک ‌های این کشور و خرید اوراق قرضه دولتی در لتونی اقامت داشته باشید.

۲. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در پاناما

در حداکثر سی روز با فراهم کردن شرایط لازم می توانید  در پاناما اقامت داشته باشید. یکی از این شرایط سرمایه‌ گذاری پنج ساله به میزان سیصد دلار است، اما اگر قصد دارید براساس سرمایه‌ گذاری اقامت داشته باشید ابتدا باید اقامت خود را به‌ صورت دائمی فعال کنید، البته توجه داشته باشید علاوه‌ بر سرمایه‌ گذاری و دریافت اقامت برای‌ اینکه در این کشور یک شهروند محسوب شوید و گذرنامه پاناما را دریافت کنید باید حدود ۵ سال  در پاناما باشید.

۱. اقامت ازطریق سرمایه گذاری در جرسی

کشور جرسی به ‌عنوان یکی از کشورهای وابسته به بریتانیا شناخته می‌ شود که امکان اقامت براساس برنامه از طریق سرمایه‌ گذاری را برای شما فراهم می‌ کند، همچنین باید در اقتصاد محلی جرسی سرمایه‌ گذاری ‌هایی انجام دهید که شامل خرید املاک، مستغلات و دارایی‌ های مالی می ‌باشد.

برای اقامت در جرسی باید شرایط لازم را فراهم کنید این شرایط عبارتند از داشتن ثروت بیشتر از ده میلیون دلار، درآمد مالیاتی سالانه بیشتر از صد و نود هزار دلار و سن حداقل هیجده سال که بعد از گذراندن پنج سال از اقامت خود در جرسی می‌ توانید اقامت خود را به‌ صورت دائمی فعال کنید.

به طور کلی می‌ توانید برای دریافت شهروندی بریتانیا و پاسپورت این کشور اقدامات لازم را انجام دهید که تمامی موارد گفته‌ شده را می ‌توانید در مدت زمان شش سال به پایان برسانید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا