کسب و کار

۱۰ وب ‌سایت عالی برای یادگیری زبان انگلیسی

افزایش بازدید در گوگل

بهترین وب سایت آموزش زبان انگلیسی

وب سایت یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند که به راحتی انگلیسی را یاد بگیرید. وب سایت های مختلفی چون Duolingo، lang، ted، talk english، live mocha و… برای آموزش مناسب هستند.  ‌سایت های بسیاری وجود دارد که به ارائه فیلم، مقاله، پادکست و … می‌ پردازند که هیچ‌ کسی نمی‌ تواند برای یاد گیری زبان انگلیسی دنبال بهانه باشد، چرا که به ‌راحتی می‌ توان با مراجعه به اینترنت آموزش‌ های لازم را دید به‌ همین علت در ادامه می ‌خواهیم به معرفی ۱۰ وب سایت آموزش زبان انگلیسی پردازیم.

آموزش زبان انگلیسی,سایت آموزش زبان انگلیسی,وب سایت آموزش زبان انگلیسی

۱۰. وب ‌سایت Duolingo

یکی از سایت‌ های مناسب برای یادگیری دستور زبان انگلیسی که از طریق بازی و آزمون‌ های تکاملی انجام می ‌شود Duolingo نام دارد که بیشتر بر روی تلفظ شما تأکید دارد، چرا که شما هر بار باید کلمات قبلی را تکرار کنید و قبل ‌از رفتن به درس بعدی آن را به‌ درستی یاد بگیرید.

۹. وب‌ سایت Lyrics training

گوش دادن به پادکست و مقالات کمک می‌ کند که تلفظ واژگان انگلیسی را به درستی یاد بگیرید، در واقع این وب‌ سایت سرگرم‌ کننده به شما کمک می ‌کند به تایپ کلمات بپردازید و مهارت ‌های خود را با این روش افزایش دهد.

۸. وب ‌سایت Talk English

از میان بهترین وب سایت یادگیری زبان انگلیسی می‌ توان Talk english را نام برد که تمرینات شنیداری و رایگانی را در اختیار شما قرار می‌ دهد و می‌ توانید به یادگیری دروس عمومی انگلیسی، انگلیسی تجاری، انگلیسی برای سفر و … بپردازید.

۷. وب‌ سایت Ted

برای این‌ که زبان گفتاری انگلیسی شما تقویت شود می‌ توانید از وب ‌سایت ted استفاده کنید، چرا که سخنرانی ‌های کوتاهی را درون وب ‌سایت خود قرار داده و می‌ توانید انواع آن را بررسی کند. هر چند این وب‌ سایت تخصصی تنها برای یادگیری زبان انگلیسی نیست، اما برای افرادی که غیربومی هستند دسترسی مناسبی دارد چون تمامی زیرنویس ها برای تمامی گفت ‌و گوها در وب‌ سایت وجود دارد.

۶. وب سایت News in Levels

اگر از افرادی هستید که به دنبال کردن اخبار علاقه دارید بهتر است آن را به انگلیسی دنبال کنید. وب ‌سایت news in levels اخبار جاری حتی آرشیو گسترده ‌ای از آن‌ ها را دارد که آن را به سه قسمت تقسیم می‌ کنند تا بتوانید از تمامی اتفاقاتی که در جهان وجود دارد مطلع شوید.

۵. وب سایت Live Mocha

وب ‌سایت live mocha شما را با افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند آشنا می کند تا بتوانید تبادل آنلاین داشته باشید و باعث می شود شما آن ها را به‌ عنوان بخشی از جامعه جهانی برای یادگیری زبان انگلیسی بشناسید. در وب سایت یادگیری زبان با اصطلاحات، راهنمایی‌ ها و نظرات خود به شما کمک می‌ کنند تا بتوانید زبان انگلیسی را به ‌خوبی یاد بگیرید.

۴. وب سایت Fllo-Joe

افرادی که زبان انگلیسی را به ‌خوبی یاد گرفته‌ اند معمولا برای شرکت در آزمون iltes آمادگی‌ های لازم را پیدا می‌ کنند، اما قبل‌ از هر چیز باید به‌ دنبال پیدا کردن راهی برای تمرین اضافی باشند که وب سایت fllo-joe به شما کمک می ‌کند تمرینات تکمیلی بسیار زیادی را در رابطه با این آزمون انجام دهید. از طرفی زمانی‌ که از این تمرینات استفاده می‌ کنید می ‌توانید با شرایط امتحان آشنا شوید و  آموخته های خود را یادداشت کنید.

۳. وب سایت Lang

وب ‌سایت آموزش زبان انگلیسی lang کمک می‌ کند که نوشتن را به‌ خوبی تمرین کنید و باید بگوییم که یاد گرفتن زبان انگلیسی در آن‌ جا برای شما رایگان است، از طرفی می ‌توانید در این وب‌ سایت به یک جامعه یادگیری چند زبانه دسترسی داشته باشید یعنی صرف ‌نظر از این ‌که می ‌خواهید چه زبانی را یاد بگیرید می ‌توانید تنها برای بهبود نوشتن خود از وب ‌سایت lang استفاده کنید.

برای استفاده از این وب‌ سایت ابتدا باید یک حساب کاربری را ایجاد کنید و مقالاتی را بنویسید سپس دوستانی که در آن وب ‌سایت حضور دارند پیشنهاداتی را برای نوشتن مقالات به شما ارائه می ‌دهند بعد از آن‌ هم می‌ توانید برای ویرایش جملات انگلیسی به خارجی‌ ها کمک کنید.

۲. وب ‌سایت British Council Learn English

برای این‌ که بتوانید زبان انگلیسی را به‌ راحتی یاد بگیرید باید به‌ دنبال پیدا کردن بهترین وب ‌سایت برای یادگیری زبان انگلیسی باشید که در وب‌ سایت British council learnin english به شما کمک می‌ کند که با تمامی زبان آموزان در همه رده ‌های سنی و همه سطوح ارتباط داشته باشید. در این وب‌ سایت می ‌توانید مهارت ‌های انگلیسی خود را از طریق فوتبال، بازی ‌ها، پادگست، مقالات، پرسیدن سؤالات و مشاوره تقویت کنید.

۱. وب‌ سایت BBC Learning English

بی بی سی یک وب سایت یادگیری زبان انگلیسی است که تمامی مطالب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که شامل دستور زبان، واژگان، نمایش آنلاین، مقالات درجه بندی شده و بخش هایی برای بزرگسالان و نوجوانان می شود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا