کسب و کار

۱۰ روش بازاریابی برای بهره وری بیشتر

افزایش بازدید در گوگل

بهترین روش برای بازاریابی در کسب و کار

روش های بازاریابی موثر برای کسب درآمد بیشتر شامل تولید محتوا، گزینش محتوا، انجام مصاحبه، بازاریابی تعاملی و … می شود.

هر کسی که کارهای تجاری و بیزینسی را انجام می ‌دهد صرف‌ نظر از این ‌که در چه سازمانی مشغول به‌ کار است باید محتوایی را در اختیار داشته باشد که بتواند توجه مخاطبان را جلب کند و افراد زیادی را به خرید ترغیب کند.

برای رسیدن به این مقصود باید ایده خوبی داشته باشید به‌ عنوان مثال محتوای بازاریابی موثری را ایجاد کنید که اطلاعات کسب ‌و کار شما در اختیار خوانندگان قرار دهد، از طرفی برای ‌اینکه هزینه ‌های شما به حداقل برسد و بتوانید کسب ‌و کار خود را ارتقا دهید باید یک نقشه سازماندهی ‌شده داشته باشید. حال در ادامه مطالب قصد داریم به ۱۰ روش بازاریابی برای بهره‌ وری بیشتر بپر اندازیم.

روش بازاریابی,روش های بازاریابی,روش های بازاریابی آنلاین

۱۰. تولید محتوا

ایجاد یک محتوای کارآمد کمک می‌ کند که خدمات و محصولات فیزیکی و رسانه ‌ای خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید، از طرفی کمک می ‌کند که به اهداف خود در مورد کسب‌ و کار مورد نظر برسید بهتر است.

هنگام ایجاد یک محتوای مناسب از قدمت شرکت و کسب‌ و کار خود اطلاعاتی را در اختیار مخاطبان قرار دهید. در واقع شما باید همیشه این سوال را در ذهن خود داشته باشید که چه چیزی باعث می‌ شود مخاطبان به سمت شما جلب شوند که اولین مورد آن پیشینه ای از شرکت موردنظر است که می‌ توانید آن را به ‌صورت داستان ‌سرایی، فیلم یا تصاویر به مخاطبان خود ارائه دهید.

در کنار این موارد باید افرادی را برای تیم خود پیدا کنید که به محصول شما علاقه و اشتیاق داشته باشند و از آن ها برای تولید محتوا کمک بگیرید که این ‌ها می‌ توانند کسب ‌و کار شما را به‌ درستی تبلیغ کند.

۹. ایجاد محتوای خاص

هنگام تولید محتوا ها بهتر است اطلاعات مناسبی را به مخاطبان ارائه دهید تا همه افراد از همه جوامع به سمت بیزینس شما ترغیب شوند این موضوع می ‌تواند برای بازدید از کسب‌ و کار شما و دیگر رسانه‌ های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی داشته باشد، در واقع می‌ توانید طیف‌ های مختلفی از محتواها و فرمت های متفاوتی از آن را بکار ببرید.

روش های بازاریابی کسب و کار,روش بازاریابی,روش های بازاریابی

۸. انجام مصاحبه

انجام مصاحبه می ‌تواند به عنوان یکی از اصلی‌ ترین روش بازاریابی برای بهره ‌وری بیشتر کسب‌ و کار شما معرفی شود که  از آن برای جلب مخاطبان بیشتر استفاده کنید، بنابراین بهتر است افرادی را برای این کار بیابید که پتانسیل کمک به کسب ‌و کار شما را داشته باشند، همچنین صحبت کردن با افراد کلیدی که به کسب‌ و کار شما مرتبط باشند مهم‌ تر است.

۷. گزینش محتوا

زمانی‌ که شما از روش‌ های نوین بازاریابی استفاده می ‌کنید باید حتما محتوای خود را تحلیل کنید، چرا که عدم ارائه‌ اطلاعات مناسب به ترغیب بیشتر مخاطبان کمک نمی کند، بنابراین باید بتوانید تخصص خود را در این زمینه بیشتر کنید.

این امر می ‌تواند به ارزش محتوای شما بیفزاید و به‌ عنوان یکی از بهترین روش‌ ها برای بروز کردن محتوای قدیمی در نظر گرفته می‌ شود، از طرفی به ‌جای این‌ که از لینک های زیادی برای محتوای خود استفاده کنید بهتر است گزارش‌ هایی در قالب یادداشت را به آن اضافه نمایید، چرا که کمک می کند مخاطبان درک بیشتری از مطالب شما داشته باشند.

روش بازاریابی,روش های بازاریابی,روش های بازاریابی آنلاین

۶. ایجاد پرسش و پاسخ

مشتریان می ‌توانند سوالاتی را در مورد کسب ‌و کار شما بپرسند، بنابراین شما با جواب دادن به آن‌ ها می‌ توانید ارزش مطالب خود را بالا ببرید و اطلاعاتی که بدست می ‌آید را می‌ توانید به‌ عنوان بخشی از فرایند محتوای کلی خود جمع‌ آوری کنید که این مطالب را به ‌راحتی می ‌توان از طریق صدا، متن  و فیلم گسترش داد.

۵. استفاده از صنعت فیلمسازی

فیلم هایی که امروزه در اختیار مردم قرار می‌ گیرد اگر محتوای معنی داری داشته باشد می تواند توجه افراد زیادی را جلب کند، بنابراین بهتر است هنگام تهیه محتوای ویدیویی از موضوعاتی استفاده کنید که به کسب و کار شما ارتباط دارد.

روش بازاریابی,روش های بازاریابی,روش های بازاریابی آنلاین

۴. بازاریابی دیجیتال

از بهترین روش بازاریابی و فروش که به بهره‌ وری بیشتر کمک می ‌کند انجام بازاریابی دیجیتال است، در واقع شما با استفاده از بازاریابی می توانید مشتریان بسیاری را جذب کنید. به عنوان مثال تبلیغات خود را در فضاهای اجتماعی، اینستاگرام، فیسبوک، گوگل و … انجام دهید.

از طرفی بازاریابی دیجیتال خود دارای استراتژی ‌ها و تکنیک ‌های خاصی است که می ‌توانید با به‌ کارگیری آن‌ ها تاثیرگذاری بیشتری هم داشته باشید. بازاریابی دیجیتال معمولا شما را با هزینه کمتری مواجه می‌ کند و دسترسی آسان تری را برای شما ایجاد خواهد کرد همچنین انعطاف‌ پذیری بیشتری هم دارد.

۳. بازاریابی انگیزشی

یکی از روش های بازاریابی و فروش بهره بردن از بازاریابی انگیزشی است. استفاده از احساسات مشتریان و برانگیختن انگیزه آن ‌ها به شما کمک می‌ کند که یک تکنیک مناسبی را برای فروش بیشتر انجام دهید. در واقع تبلیغ انگیزشی خود به ‌عنوان تکنیک بازاریابی در نظر گرفته می‌ شود که می‌ تواند حس مثبتی را در مشتریان ایجاد کند.

به ‌عنوان مثال شما می ‌توانید پاداش‌ های مختلفی مثل جوایز، تخفیف، بسته ‌بندی‌ های شیک و … را برای آن ‌ها در نظر بگیرید، همچنین اگر در یک وب ‌سایت آنلاین مشغول فعالیت هستید به‌ راحتی می ‌توانید با توجه به مناسبت‌ های فصلی که وجود دارد تخفیفاتی را برای آن‌ ها در نظر بگیرید.

روش بازاریابی,روش های بازاریابی,روش های بازاریابی آنلاین

۲. بازاریابی تعاملی

شما می ‌توانید با استفاده از محتواهای مختلفی که درون وب‌ سایت خود قرار می ‌دهید کاربران بیشتری را جذب کنید که به مشتری شما تبدیل شوند به‌ عنوان مثال استفاده از محتواهای تعاملی مثل برگزاری نظرسنجی ها و ایجاد قرعه‌ کشی باعث ارتباط بین فروشنده و مشتری خواهد شد که این خود نوعی بازاریابی است و می‌ توانید آن را با استفاده از رسانه‌ های اجتماعی، ایمیل، پیامک و … انجام دهید.

۱. بازاریابی اجتماعی

برای بهره‌ وری بیشتر می ‌توانید انواع مختلفی از بازاریابی را بکار ببرید. مثلا بازاریابی اجتماعی به‌ عنوان یکی از پرکاربردترین بازاریابی ‌ها در دنیا معرفی می‌ شود که می ‌توانید آن را با استفاده از شبکه‌ های اجتماعی انجام دهید و ارتباط مناسبی را بین مشتری و فروشنده به وجود آورید، همچنین می‌ توانید از تبلیغات توییتر و لینکدین هم استفاده کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا