کسب و کار

10 کتاب برتر انگیزشی دنیا

افزایش بازدید در گوگل

کتاب های انگیزشی برتر دنیا

برای ایجاد روحیه و انگیزه راه های مختلفی وجود دارد. برخی از افراد به سراغ تماشای فیلم های انگیزشی و مستندهایی در این خصوص می روند و برخی دیگر ترجیح می دهند انرژی خود را با ورزش یا کار تخلیه کنند تا فکرشان به سوی نکات منفی نرود! اما چه چیزی بهتر از خواند کتاب است؟ کتاب شما را به دنیای دیگر خواهد برد و باعث می شود ذهن و احساس و روح تان جور دیگری تحریک شود جوری که شاید هیچوقت با شنیدن یک پادکست موفقیت یا تماشای یک فیلم اینگونه متحول نشوید! کتاب های انگیزشی به شما کمک می کند تا دیگر کارهای تلنبار شده تان را به شنبه ای که قرار نیست هیچوقت انجامش دهید، موکول نکنید. این کتاب ها به شما کمک می کنند که از همین امروز رژیم لاغری تان، خواندن درس های کنکوری و رفتن به سراغ هر هدفی که دارید را شروع کنید. شاید در نگاه اول این نوع از کتاب ها را کلیشه ای بدانید، اما یادتان باشد که موضوعات کلیشه ای اگر خوب نبودند هیچگاه کلیشه نمی شدند. با خواندن چنین کتاب هایی به خودتان کمک می کنید و این باعث می شود که اگر روزی انگیزه و هدف های تان را از دست دادید، باز هم خودتان را بازنده ندانید و بتوانید سریعا از گوشه جاده برخیزید و خاک های خود را بتکانید و ادامه دهید. در این راه بهترین سایت موفقیت می تواند برای شما راهنما باشد.

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۱۰. ۷ عادت افراد بسیار مؤثر | The 7 Habits of Highly Effective People

این کتاب یکی از کتاب های انگیزشی برتر دنیا محسوب می شود. نقشه راه استفن کاوی برای زندگی فقط به شما در پیشرفت عادات بهتر کمک نمی کند. شما را متقاعد می کند که دستیابی به آنها شما را به شخصیت بهتری تبدیل می کند.

کاوی اثربخشی را به عنوان تعادل بدست آوردن نتایج مطلوب با مراقبت از نتایج حاصل از آن تعریف می کند. او این مطلب را با اشاره به داستان غازهایی که تخمهای طلایی گذاشته تند، نشان می دهد.

بهترین نقل قول: “اندیشه بذار، عملی را درو کن؛ عملی را کاشت کن، عادت درو کن؛ یک عادت کاشت، یک شخصیت را درو کن؛ یک شخصیت را کاشت، یک سرنوشت را درو کن.”

معروف ترین کتاب های انگیزشی دنیا,پرفروش ترین کتاب انگیزشی دنیا,کتاب های انگیزشی برتر دنیا

۹. چگونه دوستان و نفوذ افراد را جلب کنیم | How to Win Friends & Influence People

قبل از کلاسیک دیل کارنگی، آمیخته کردن روابط تجاری با روابط شخصی، مانند نئوپوتیسم، اندکی کم اهمیت تلقی می شد. پس از کارنگی، روابط تجاری و روابط شخصی نه تنها به همان اندازه سازگار، بلکه کاملاً جدانشدنی تلقی می شد.

بهترین نقل قول: “حقیقت غیرقابل توصیف این است که تقریباً تمام افرادی که با آنها ملاقات می کنید خود را به نوعی برتری از شما نشان می دهند و یک راه مطمئن برای قلب آنها این است که به آنها اجازه دهید به طرز ظریفی متوجه شوند که اهمیت آنها را می شناسید، و آن را صمیمانه تشخیص دهید. ”

کتاب های انگیزشی معروف دنیا,انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا

۸. فکر کنید و ثروتمند شوید | Think and Grow Rich

فکر کنید و ثروتمند شوید از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا محسوب می شود. ناپلئون هیل برای کشف فرایندها و رفتارهای فکری مشترک که منجر به موفقیت آنها شده بود، با “۴۰ میلیونر” مصاحبه کرد. مطالعه وی در مورد این “بهترین شیوه ها” انقلابی در جهانی بود که به طور عمده فرض بر این بود که ثروت بزرگ، ناشی از ترکیبی از طمع و خوشبختی است.

بهترین نقل قول: “تمام استراحت های مورد نیاز در زندگی منتظر تخیل شما هستند. تخیل کارگاهی از ذهن شماست که قادر است انرژی ذهن را به موفقیت و ثروت تبدیل کند.”

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۷. غول درون را بیدار کنید | Awaken the Giant Within

آنتونی رابینز برخلاف بیشتر نویسندگان انگیزشی در کتاب غول درون را بیدار کنید که بهترین کتاب انگیزشی دنیاست از دو طریق راهکار ارائه می دهد، اول ، او با آموزش ذهن و بدن به عنوان یک چالش تکنولوژیکی و نه ضروری اخلاقی رفتار می کند. دوم ، او به نوعی می تواند الگوی الهام بخش و آزار دهنده ترین فرد روی کره زمین باشد.

بهترین نقل قول: “اگر نمی توانید، باید. اگر لازم باشد، می توانید.”

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۶. همانطور که یک مرد فکر می کند | As a Man Thinketh

معروف ترین کتاب های انگیزشی دنیا معمولاً درمورد اقدام فوری است. در مقابل، این کلاسیک در سال ۱۹۰۲ توسط جیمز آلن کمی بیشتر، خوب، متفکر است. این توضیح می دهد که چگونه افکار شما شخصیت شما را شکل می دهد، و چگونه آن شخصیت شما را به سمت عملی سوق می دهد و نوع عملی را که انجام می دهید تعیین می کند.

بهترین نقل قول: “رؤیاها ناجیان جهان هستند. همانطور که جهان قابل مشاهده توسط افراد نامرئی پایدار می شود، بنابراین مردان از طریق تمام محاکمات و گناهان و حرفه های صادقانه، خود را با دیدن زیبایی های رویاهای انفرادی شان تغذیه می کنند.”

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۵. بزرگترین فروشنده در جهان | The Greatest Salesman in the World

خیلی بیشتر از یک کتاب فروش، مضمون کتاب مقدس Og Mandino شما را ترغیب می کند تا با ایمان به خودتان و توانایی خود برای کمک به دیگران، زندگی خود را به بهترین وجه پیش ببرید.

بهترین نقل قول: “من این روز زندگی خواهم کرد که گویی آخرین من است. این روز تمام من است و این ساعت ها اکنون ابدیت من است. من این طلوع آفتاب را با گریه های شادی به عنوان زندانی که از مرگ بازپس گیری می شود ، سلام می کنم. من با تشکر از این هدایای بی ارزش یک روز جدید ، اسلحه خود را بلند می کنم.

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۴. چیزهای کوچک را غرق نکنید | Don’t Sweat the Small Stuff

بخش بزرگی از انگیزه پاک کردن ذهن شما از درهم و برهمی است که وزن آن را پایین می آورد. ریچارد کارلسون به شما کمک می کند تا بین آنچه واقعاً مهم است – و شایسته توجه شماست- و آنچه فقط “سر و صدا در سیستم” است ، تمایز قائل شوید.

بهترین نقل قول: “استرس چیزی غیر از یک شکل اجتماعی قابل قبول از بیماری روانی نیست.”

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۳. رانندگی کنید | Drive

انگیزه ناشی از استفاده قاطع از هویج و چوب است، درست است؟ نویسنده می گوید دانیل پینک، چنین نویسنده ای نیست. کتاب او این واقعیت را نشان می دهد که انگیزه از منابع بسیاری ناشی می شود و این که در بالاترین سطح عملکرد، انگیزه از عمیق ترین و عمیق ترین احساس شما در مورد اینکه شما چه کسی هستید و می خواهید باشید، نشأت می گیرد.

بهترین نقل قول: “برای هنرمندان، دانشمندان، مخترعین، دانش آموزان مدرسه و بقیه ما، انگیزه ذاتی – انگیزه انجام کاری به دلیل جالب، چالش برانگیز و جذب برای سطوح بالای خلاقیت ضروری است.”

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۲. قدرت تفکر مثبت | The Power Of Positive Thinking

این کتاب که از بهترین کتاب های انگیزشی دنیا می باشد هنگامی که برای نخستین بار منتشر شد، هم روانشناسان و هم متکلمان به این کتاب به عنوان بد اخلاق حمله کردند و نویسنده نورمن وینسنت پیر را متهم کرد که یک لنگ است. امروزه، علم مفهوم اساسی کتاب را تأیید کرده است- اینکه خوش بینی بودن شما را سالم تر و شادتر می کند و بنابراین به احتمال زیاد موفق می شوید.

بهترین نقل قول: “عمل ترمیم کننده عالی و سازنده، اعتماد به نفس است. عدم تحمل نه تنها نتیجه، بلکه علت و ترس است. شاید عملی که انجام می دهید موفق باشد؛ شاید اقدامات یا تعدیل های مختلفی نیز باید دنبال شود. اما هر اقدامی بهتر از هیچ عملی نیست. ”

انگیزشی ترین کتاب دنیا,بهترین کتاب انگیزشی دنیا,بهترین کتاب های انگیزشی دنیا

۱. مورد علاقه شما در اینجا

خوب، من نه کتاب فوق العاده از پرفروش ترین کتاب انگیزشی دنیا را برای شما لیست کردم که هر یک از آنها به معنای واقعی کلمه می تواند زندگی شما را تغییر دهد.

حالا نوبت شماست.

چه کتابی باید در این لیست باشد؟ چه کتابی باعث ایجاد انگیزه در شما شده است؟ کدام کتاب انگیزشی را به دوستان خود توصیه می کنید؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا