مشهورترین ها

10 تا از مشهورترین مافیاهای جهان

افزایش بازدید در گوگل

بزرگترین مافیاهای جهان

مافیا که در ایتالیا به نام کوزا نوسترا هم شناخته می شود، نخستین بار برای گروه های استفاده شد که در سیسیل ایتالیا و به دلیل بی اعتمادی مردم به دولت وتکیه آنها بر بزرگان محلی شکل گرفتند.

با مهاجرت تعداد زیادی از ایتالیایی ها به آمریکا و استرالیا، مافیا در استرالیا و شرق آمریکا هم جای خود را باز کرد. در حال حاضر از این نام برای گروه های جنایت کارانه سازمان یافته ای استفاده می شود که در کشورهای مختلف شکل گرفته و فعال هستند.

بزرگترین مافیای جهان کیست؟

بزرگترین مافیاهای دنیا معمولا با نام ملیت یا کشوری شناخته می شوند که اکثریت اعضای آن را تشکیل داده اند. در این مقاله قصد داریم تا ۱۰ مورد از بزرگترین و خطرناک ترین مافیای جهان را به خوانندگان معرفی می کنیم.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۱۰. مافیای اسرائیل | Israeli Mafia

مافیای اسرائیل از جمله مافیاهای بزرگ با فعالیت در سطح جهانی است که در این مقاله باید به آن بپردازیم. اگرچه این مافیا در قدیم مورد ترس آمیخته با احترام مردم عادی بود اما امروزه و به دلیل قتل های انجام شده توسط این گروه، مردم آن را یک گروه ظالم قلمداد می کنند.

مافیای اسرائیلی در زمینه های مختلفی مانند قاچاق انسان یا مواد مخدر فعال است و گستردگی آن به قدری زیاد است که حتی بخش اسرائیلی – روسی آن توانسته در بدنه دولت آمریکا هم نفوذ کند

بزرگترین مافیای مواد مخدر جهان,خطرناک ترین مافیای جهان,بزرگترین مافیاهای دنیا

۹. اتحادیه مواد مخدر کلمبیا | Colombian Mafia

اتحادیه مواد مخدر کلمبیا یکی از بزرگترین مافیاهای دنیا است که به صورت سازمان یافته در کشورهای مختلف فعال می کند. این اتحادیه از کارتل های مختلفی مانند کالی کارتل، نورته دل واله کارتل و مدلین کارتل تشکیل شده است. اگرچه عمده فعالیت این اتحادیه در زمینه قاچاق مواد مخدر است، اما این اتحادیه در زمینه گروگان گیری و تروریسم هم فعال است.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۸. یاردی های جامائیکایی – بریتانیایی | Jamaican Yardie

در دهه ۵۰ میلادی، تعدادی از مردم جامائیکا به بریتانیا مهاجرت کردند. بخشی از این مهاجران به تدریج در قالب گروه های سازمان یافته دست به خشونت و تجارت های ممنوعه ای مانند تجارت اسلحه یا مواد مخدر زدند.

نکته مهم در مورد این گروه که به نام یاردی هایی حامائیکایی – بریتانیایی شناخته می شوند این است که آنها تمام جنایات خود را با استفاده از سلاح گرم انجام می دهند. با توجه به کنترل های شدید موجود بر روی سلاح گرم در بریتانیا، این موضوع اهمیت زیادی در انگلیس پیدا کرده است.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۷. مافیای مکزیک | Mexico Mafia

یکی از بزرگترین و در عین حال خطرناک ترین مافیاهای دنیا، مافیای مکزیک است که با بیش از سی هزار عضو، دردهه ۵۰ میلادی و با هداف محافظت از زندانیان مکزیکی در برابر سایر زندانیان و ماموران، در زندان های آمریکا شکل گرفت.

اعضای این گروه معمولا از طریق خالکوبی نماد ملی مکزیک، یعنی دایره مشتعل و چاقوهای ضربدری، شناخته می شوند. مسئولان معتقدند که این گروه ها سایر زندانیان را وادار به پرداخت مالیات محافظت می کند و افراد مخالف را به قتل می رساند.

بر اساس بررسی ها، ۱۵۰ نفر از اعضای این مافیا اختیار صدور حکم قتل را دارند و احکام صادرشده توسط آنها توسط ۲۰۰۰ نفر از اعضای مافیا اجرا می شود.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۶. مافیای سیسیل | Sicilian Mafia

یکی از معروف ترین گروه های تبهکاری دنیا، گروه مافیای سیسیل است که حتی نام خود، یعنی مافیا را به سایر گروه های تبهکاری دنیا بخشیده است.

نکته منحصربه فرد در مورد این مافیا، کوچک بودن اندازه هسته اصلی آن است که تنها بین ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ عضو دارد. گفته می شود که اعضای این مافیا برای ورود به گروه باید در طی یک مراسم، فردی را به قتل را برسانند.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۵. مافیای آلبانی | Albanian Mafia

یکی از بزرگترین مافیاهای دنیا که توانسته جای پای محکمی در اروپا و آمریکا به دست بیاورد، گروه مافیای آلبانی است. اگرچه خشونت های سازمان یافته از قرن ۱۵ میلادی در کشور آلبانی به وجود آمدند اما این گروه مافیایی که از کشور آلبانی سرچشمه گرفته اند، کار خود به صورت جهانی را از دهه ۸۰ میلادی آغاز کرد.

مافیایی آلبانی که بیشتر دز زمینه قاچاق مواد مخدرفعالیت می کند به دلیل خشونت سریع در زمان انتقام گیری ها، شهرت فراوانی دارد.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۴. مافیای ژاپن | Japan Mafia

یکی از معروف ترین گروه های مافیایی در سرتاسر دنیا، گروه مافیای ژاپن یا همان یاکوزاها هستند. تخمین زده می شود تعداد اعضای این گروه که معمولا تمام بدن خود را خالکوبی می کنند، چیزی بالغ بر ۱۱۰ هزار نفر از ۲۵۰۰ خانواده مختلف باشد. حوزه فعالیت مافیای ژاپن در زمینه هایی مانند قاچاق کارگران جنسی، مهاجرت غیرقانونی و پورنوگرافی است.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۳. مافیای روسیه | Russia Mafia

مافیای روسیه از جمله خطرناک ترین مافیاهای دنیا است که نخستین بار کار خود را از شوروی آغاز کرد ولی اکنون در بسیاری از کشورهای دنیا مانند آمریکا، کانادا، اسپانیا و … فعال است.

بر اساس آمارها این مافیا در حال حاضر دارای ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر عضو است که اقدامات تبهکارانه آن را انجام می دهند. از جمله نکات خاص در مورد این مافیا، قوانین سختگیرانه آن برای اعضا است. برای مثال اعضای که در زمان دستگیری اعترافاتی انجام داده باشند، بعد از آزادی به قتل خواهند رسید.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۲. مافیای صربستان | Serbian Mafia

مافیای صربستان در عمل از ۳ گروه عمده به نام های Zemun، Vozdovac و Surcin تشکیل شده است که سایر گروه ها را تحت نظارت خود دارند.

گستردگی فعالیت این مافیا که در زمینه های مختلفی مانند مواد مخدر، دزدی، قتل و قاچاق فعال است بسیار زیاد است و حضور آن را می توان در کشورهای مختلفی مانند آمریکا، فرانسه، بریتانیا، آلمان و … مشاهده کرد.

بزرگترین مافیاهای دنیا,بزرگترین مافیای تاریخ,بزرگترین مافیای جهان کیست

۱. مافیای چین | China Mafia

با توجه به جمعیت چین، جای تعجب نیست که مافیای این کشور یکی از بزرگترین مافیای تاریخ باشد. مافیای چین علاوه بر چین در سایر کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا مانند مالزی، تایوان، سنگاپور، هنگ کنگ و … هم فعال است. از جمله حوزه های فعالیت این گروه تبهکاری می توان به جعل پول، قاچاق مواد مخدر، قتل، دزدی و اخاذی اشاره کرد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا