مشهورترین ها

10 خانواده مشهور نفرین شده

مشهورترین خانواده های نفرین شده

احتمالا شما هم تاکنون در زندگی تان با شرایطی مواجه شده اید که اتفاق های بد و مداوم باعث شده تا فکر کنید آدم بدشانسی هستید. حتی گاهی اوقات این شرایط تا حدی پیش می رود که فکر می کنید نفرین شده اید!

هر چند که در نهایت این اتفاقات از سر می گذرند، اما در طول تاریخ خانواده هایی وجود داشته که نه تنها خودشان بدشانس بودند، بلکه اتفاقات بد تا نسل‌های بعد شان نیز ادامه پیدا کرده و گریبان فرزندان شان را هم گرفته است.

اگر شما هم علاقه دارید در مورد آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ خانواده نفرین شده آشنا کنیم.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۱۰. گریمالدی | Grimaldi

ازدواج گریس کلی با شاهزاده موناکو، یعنی شاهزاده رینر سوم در سال ۱۹۵۶ مانند افسانه ها بود، اما باید بدانید که این ازدواج اصلا با دوران خوشی همراه نشد. در سال ۱۹۸۲ بود که گریس به علت یک حادثه مشکوک و تصادف با ماشین جانش را از دست داد.

استفانی دختر جوان او بود که پس از این اتفاق از لحاظ روحی آسیب دیده و ارتباطات ناموفقی را در زندگی اش تجربه کرد.

دختر بزرگتر این خانواده مشهور نفرین شده، یعنی همسر کارولین، در سال ۱۹۹۰ زمانی که با یک قایق سریع السیر تفریحی در حال تفریح بود، طی یک تصادف جانش را از دست داد. پنج سال پس از این اتفاق پدر خانواده نیز فوت کرد. کارولین در ادامه برای بار سوم ازدواج کرد، اما در نهایت همسر سومش نیز به علت ابتلا به بیماری پانکراتیت جانش را از دست داد.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۹. فریزر | Fraser

مدل سابق بریتانیایی، هونور فریزر، خواهر لرد Lovat بوده و از اعضای یکی از خانواده های سرشناس فئودال اسکاتلند می باشد. متاسفانه در سال ۱۹۹۵ این خانواده نفرین شده مجبور شدند که در سه مراسم خاکسپاری متفاوت شرکت کنند.

اولین مراسم برای جوان ترین پسر لرد، یعنی اندرو برگزار شد. او به خاطر حمله یک بوفالو در تانزانیا کشته شده بود. مراسم تدفین بعدی برای باردر اندرو، سیمون، که در طی شکار به حمله قلبی دچار شده بود، برگزار شد. آخرین مراسم تدفین نیز به خود لرد اختصاص داشت و این سال را به بدترین سال ممکن برای آن ها تبدیل کرد.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۸. اوناسیس | Onassis

داستان این خانواده یک تراژدی یونانی و تمام عیار به شمار می رود. ابتدا بهتر است بدانید که اوناسیس، یکی از ثروتمندترین و معروف ترین مردان دنیا بود. بدبیاری های این خانواده در سال ۱۹۷۳ با کشته شدن پسر آریستوسل اوناسیس، الکساندروس، در یک سانحه هوایی آغاز شد.

پس از این اتفاق همسر اوناسیس به علت فوت پسرش خودکشی کرد و در ادامه خود آریستوسل اوناسیس نیز به عفونت ریه دچار شده و جانش را از دست داد.

کریستینا دختر خانواده بود که پس از تجربه کردن تمامی این اتفاقات، سبک زندگی نادرستی را انتخاب کرده و در نتیجه آن بیشتر ثروت آن ها را بر باد داد.

او علاوه بر آن که چهار ازدواج ناموفق را تجربه کرد، به اختلال وزن نیز دچار شد و این شرایط تا جایی ادامه پیدا کرد که در نهایت در سال ۱۹۸۸ و در سن ۳۷ سالگی، به علت استفاده مداوم از داروهای کاهش وزن و قرص های خواب آور جانش را از دست داد.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۷. آنیلی | Agnelli

یکی دیگر از معروف ترین خانواده های نفرین شده در این لیست، خانواده آنیلی می باشند. در سال ۱۹۶۸ بود که رئیس شرکت اتومبیل سازی یعنی، جیووانی آنیلی، فوت کرد اما در ادامه پیدا کردن جانشینی برای ثروت ۲ میلیارد دلاری او با مشکل مواجه شد.

پسر بزرگ خانواده، یعنی ادواردو، به این تجارت خانوادگی علاقه ای نشان نداد و در سال ۱۹۹۰ به علت جابجایی مواد مخدر در کنیا دستگیر شد. ادواردو در نهایت در سال ۲۰۰۰ با پایین پریدن از یک پل خودکشی کرد.

پس از این اتفاق، خواهرزاده جیووانی آنیلی به عنوان رئیس بعدی انتخاب شد، اما او نیز در سال ۱۹۹۷ یعنی در سن ۳۳ سالگی به علت ابتلا به یک سرطان نادر جانش را از دست داد. نوه او نیز به علت ابتلا به سرطان پروستات در سال ۲۰۰۳ در گذشت.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۶. لی | Lee

بروسلی یکی از مشهورترین ستاره های فیلم های رزمی بود که در سال ۱۹۷۳ و ۳۲ سالگی اش برای درمان یک سردرد ساده به پزشک مراجعه کرد، اما متاسفانه به علت آلرژی داشتن به داروی تجویز شده به کما رفته و پس از مدتی فوت کرد.

بیست سال از این ماجرا گذشته بود که پسر او به نام براندون، در طی فیلم برداری یک فیلم در سانحه ای تصادفی جانش را از دست داد. در واقع اسلحه ای که تصور می شد خالیست، یک گلوله داشت و همین  موضوع باعث شد که براندون در اثر شلیک گلوله کشته شود.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۵. گتی | Getty

خانواده گتی از دیگر خانواده های نفرین شده می باشند که بدبیاری های آن ها نه تنها برای خودشان، بلکه برای فرزندان شان نیز ادامه پیدا کرد. موسس شرکای نفتی گتی، جان پل گتی نام داشت که در سال ۱۹۵۷ توسط مجله فوربز با عنوان ثروتمندترین مرد ایالات متحده آمریکا معرفی شد.

او در طی زندگی اش ۵ بار ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شد که متاسفانه یکی از آن ها جانش را در جوانی از دست داد. این اتفاق پایان بدبیاری های آن ها نبود و نفرین این خانواده، جان پل گتی جی آر، پسر خانواده را نیز دامن گیر کرد. همسر او در سال ۱۹۷۱ به علت اوردوز دارو جانش را از دست داد.

در سال ۱۹۷۳ بود که پسر او توسط مافیای ایتالیا دزدیده شد. آن ها گوش پسرش را قطع کرده و پس از فرستادنش برای او خواستار ۳.۴ میلیون دلار شدند. پسر خانواده پس از اتفاقی که تجربه کرده بود از لحاظ روحی دچار مشکل شده و به علت مصرف زیاد دارو از دو پایش فلج شد. خواهر وی نیز در سال ۱۹۸۴ به ایدز مبتلا شد.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۴. براندو | Marlon Brando

مارلون براندو که دوبار موفق به دریافت جایزه اسکار شده بود نیز خانواده نفرین شده ای داشت. مادر خانواده نفرین شده براندو یک فرد الکلی بود و آنا کاشفی، همسر وی نیز پس از به دنیا آمدن پسرش کریستین، به اعتیاد و الکل روی آورد.

متاسفانه کریستین هم به اعتیاد روی آورد و در سال ۱۹۹۰ بود که دوست پسر خواهر ناتنی اش چیینه (Cheyenne) را کشته و به قتل عمد محکوم گردید. در ادامه او به مدت چندین سال زندانی شد. در سال ۱۹۹۵ چیینه خودکشی کرده و کریستین نیز پس از ابتلا به عفونت ریه در سال ۲۰۰۸ جانش را از دست داد.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۳. ازموند | Esmond

یکی دیگر از خانواده های نفرین شده که در طول زندگی شان بدبیاری های زیادی را تجربه کردند، خانواده ازموند بودند. دو پسر این خانواده به نام های تام و ویرل به طور مادرزادی ناشنوا بودند. در ادامه یکی از آن ها ورشکسته شده و دیگری نیز با تومور مغزی مبارزه می کند. متاسفانه دیگر فرزند این خانواده نیز در امان نبود و به ام اس مبتلا شد.

یکی از معروف ترین اعضای این خانواده، دانی نام داشت که پس از مشکلات حرفه ایش با افسردگی شدید دست و پنجه نرم می کرد. این برادرهای بدشانس یک خواهر به نام ماری نیز داشتند که یک بار از خودکشی جان سالم به در برده و بعدها مشخص شد که مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است.

پسر ماری نیز در سن ۱۸ سالگی خودکشی کرده و باعث شد تا این خانواده به یکی از بخت برگشته ترین خانواده های تاریخ تبدیل شوند.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۲. همینگوی | Hemingway

همینگوی از نظر پزشکی با افسردگی شدید دست و پنجه نرم می کرد. در واقع حرفه نویسندگی همینگوی در ۲۸ سالگی و پس از فوت پدرش در اثر خودکشی با اسلحه، به طور کل مختل شد، اما او با وجود تمام این مشکلات توانست برنده جایزه پولیتزر و نوبل شده و همچنین در کنار ثروت فراوانش، شهرتی بین المللی کسب کند.

متاسفانه ارنست در سن ۶۲ سالگی، یعنی در سال ۱۹۶۱ با شات گان به خودش شلیک کرد. پنج سال پس از این اتفاق اورسولا، خواهر وی، که در حال مبارزه با سرطان و افسردگی بود، با مصرف مقدار زیادی دارو خودکشی کرد.

تنها برادر ارنست به نام لیستر، شانزده سال بعد وقتی متوجه شد که پزشکان به خاطر دیابتی که دارد باید پایش را قطع کنند، خودش را با اسلحه کشت. نوه دختری او به نام مارگوکس نیز در سال ۱۹۹۶ با مصرف زیاد داروی باربیتورات، خودکشی کرد.

خانواده نفرین شده,خانواده نفرین شده براندو,خانواده ی نفرین شده ی کندی

۱. کندی ها | Kennedy

بدون شک رتبه اول این لیست به هیچ خانواده دیگری، جز خانواده نفرین شده کندی، اختصاص ندارد. هیچ گاه مشخص شد که جوزف کندی چه خطاهایی در طول زندگی انجام داد که باعث شد خانواده اش در طی سال های متمادی بدبیاری های زیادی را تجربه کنند.

دختر این خانواده یعنی رزمری کندی، به عقب ماندگی ذهنی دچار بود، اما به علت حرکات خشونت آمیزی که داشت پزشکان توصیه کردند که باید تحت عمل لوبوتومی قرار گیرد. متاسفانه پس از این عمل رزماری توانایی های شناختی اش را از دست داده و در آسایشگاه بستری شد. در نهایت او در سال ۲۰۰۵ فوت کرد.

جوزف جی آر، پسر بزرگ تر این خانواده بود که در سال ۱۹۴۴ در جنگ کشته شد. دخترش کاتلین نیز در سال ۱۹۴۸ به علت یک سانحه هوایی جانش را از دست داد.

پسر دوم جان اف کندی رئیس جمهور وقت بود که در سال ۱۹۶۳ ترور شده و بعد از آن برادر وی، سناتور رابرت کندی نیز در سال ۱۹۶۸ به سرنوشتی مشابه دچار شد.

دیوید، پسر رابرت کندی، به علت اوردوز کوکائین در سال ۱۹۸۴ درگذشت. پسر دیگر او به نام مایکل نیز در یک سانحه اسکی، در سال ۱۹۹۷ جانش را از دست داد.

در نهایت پسر جان اف کندی به همراه خواهر و پسرش به علت سقوط هواپیمای شان در اقیانوس، در سال ۱۹۹۹ فوت کردند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا