اعزام دانشجو

معرفی دانشگاه آنادولو استانبول

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

استانبول نه تنها در زمینه‌های مختلف بلکه در زمینه تحصیلی و آموزشی توانسته پیشرفته شایانی را به خود اختصاص دهد ،که شما با مشاهده‌ی انواع مختلفی از دانشگاه ها می توانید به این امر پی ببرید.

شما می‌ توانید ۱۲ دانشگاه، ۷ دانشکده و ۴ دانشکده ای هنری و حتی ۲۸ مرکز تحقیقات را در دانشگاه آنادولو استانبول مشاهده کنید. این دانشگاه کاملاً دولتی میباشد و شما بدون در نظر گرفتن هیچ هزینه به راحتی می‌توانید مشغول به تحصیل شوید و دقت داشته باشید که این دانشگاه در موقعیت جغرافیایی مناسبی در استانبول قرار گرفته که شما می توانید به مرکز شهر و امکانات دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

برای پیدا کردن موسسات اعزام دانشجو به ترکیه روی لینک کلیک کنید

جدیدترین و به روز ترین رشته ها در دانشگاه آنادولو استانبول اموزش داده می‌شود، به عنوان مثال شما می توانید انواع مختلفی از مهندسی به نام هوانوردی را در این دانشگاه مشاهده کنید که شاید به جرأت بگوییم که دانشکده‌ی آنادولو توانسته جایگاه مناسبی را برای رشته های مهندسی ایجاد کند. وجود دارد ترکی و انگلیسی و حتی فرانسوی و آلمانی نیز می باشد و شما می توانید تعداد زیادی از دانشجویان داخلی و خارجی را در این دانشگاه مشاهده کنید.

دانشگاه آنادولو استانبول ترکیه در امکانات و مزایای ویژه ای قرار گرفته است و از این رو دانشجویانی که قصد دارند در این دانشگاه تحصیل کنند باید شرایط های ویژه ای را دارا باشند، به عنوان مثال باید در آزمون یوس نمره قبولی را کسب کنند و دانشجویان خارجی باید پاسپورت داشته باشد و به زبان انگلیسی مسلط باشند.

آنادولو استانبول,تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول,دانشگاه آنادولو استانبول

رنکینگ دانشگاه آنادولو استانبول

رنکینگی که برای دانشگاه های استانبول در نظر گرفته شده هر سال در حال افزایش می باشد و این امر نشان می ‌دهد که استانبول توانسته تحصیلات جهان را در دست بگیرد و همین امر باعث شده سالانه ۶۵۰ هزار دانشجوی خارجی در استانبول مشغول به تحصیل شوند.

انگیزه و شوق تحصیل در این دانشگاه در بین دانشجویان این است که می‌توانند از تحصیلات ارزان ولی کیفیت بالا استفاده کنند و همین امر باعث می‌شود که به راحتی وارد بازار کار شوند و از بورسیه های مختلف نیز استفاده کنند و در عین تحصیل از مزایای مسکن و بیمه نیز برخوردار می‌شوند.

در این دانشگاه انواع مختلفی از رشته های تحصیلی وجود دارد و همین امر باعث می‌شود که استعدادهای مختلف جهان در این دانشگاه جمع شود. تمام این امکانات و مزایا باعث شده که استانبول در رنکینگ بسیار مناسبی قرار بگیرد.

رنکینگ دانشگاه آنادولو استانبول بنابر شرایط های مختلفی محاسبه می شود به عنوان مثال این رتبه بندی بر اساس بورسیه هایی که در این دانشگاه وجود دارد، امکانات پژوهشی ،داشتن اساتید و یا تعداد دانشجویانی که مشغول به تحصیل هستند بستگی دارد.

از آنجایی که دانشگاه آنادولو توانسته در تمام این زمینه ها در رتبه‌بندی بالایی قرار بگیرد قطعاً شما می توانید رتبه بسیار عالی را نسبت به دانشگاه‌های دیگر مشاهده کنید. رنکینگ دانشگاه آنادولو در بین دانشگاه‌های جهان رتبه ۱۰۰۱ را دارد و نسبت به دانشگاه هایی که در قاره آسیا وجود دارد توانسته رتبه ۳۰۱ تا ۳۵۰ را به خود اختصاص دهد.

میانگین و اعدادی که در این رتبه بندی ها وجود دارد نشان می‌دهد که این دانشگاه در سطح بسیار بالایی قرار گرفته و شما به راحتی می توانید از معتبر بودن مدارک تحصیلی اطمینان حاصل کنید. شما فقط با مشاهده‌ی رتبه بندی این دانشگاه می توانید به امکانات و شرایط دیگر آن پی ببرید.

رنکینگ دانشگاه آنادولو استانبول,آنادولو استانبول,تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول

مزیت های تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول

تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول دارای مزیت‌های بسیار زیادی میباشد، که در زیر به چند نمونه از این مزایا می‌پردازیم تا دانشجویان با مطالعه کردن این مقاله بتوانند به هدف اصلی خود برسند. قطعاً مزایای بسیار زیادی در این دانشگاه وجود دارد که توانسته این دانشگاه را در تمام کشورها و شهرهای جهان شناخته کند.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت هایی که شما می توانید در سال‌های اخیر تحصیلی خود کسب کنید ،این است که نسبت به دانشجویان دیگر در سطح علمی بسیار بالا هستید، چون مطالبی که در این دانشگاه تدریس می شود قطعاً شبیه آن در هیچ دانشگاهی دیگری نیست.

وقتی در این دانشگاه فارغ التحصیل می شوید سریع می توانید به بازار کار جذب شوید و همین امر به نوبه خود بزرگترین مزیت را در خود جای داده چون اکثر دانشجویان پس از گرفتن مدرک تحصیلی به دنبال شغل دلخواه خود هستند.

تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول برای دانشجویان با استعداد و تیزهوش مزیت بسیار زیادی دارد چون این دانشجویان اگر در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند نه تنها می توانند استعدادهای موجود خود را بشناسند بلکه از استعدادهای نهفته خود نیز با خبر می شوند.

وقتی شما در این دانشگاه مشغول به تحصیل می شوید قطعا می توانید از بورسیه های تحصیلی برخوردار شوید و به راحتی مدارک های تحصیلی دیگر را در این دانشگاه کسب کنید.

مزیت دیگری که در این دانشگاه وجود دارد این است که اگر شما مطالب و یا مقاله های مفیدی را به بخش آموزشی و علمی ارائه دهید و مورد تایید آنها قرار بگیرید می توانید از امتیازات ویژه برخوردار باشید و پس از پایان تحصیل در بخش آموزشی مشغول به تحصیل شوید.

نحوه ی پذیرش دانشگاه آنادولو استانبول

دانشجویان خارجی وقتی می خواهند در دانشگاه آنادولو مشغول به تحصیل شوند قطعاً باید با نحوه پذیرش آن از صفر تا صد آشنایی داشته باشند تا بتوانند تصمیم گیری کنند ،چون انتخاب یک دانشگاه عالی می تواند آینده این افراد را تضمین کند.

پذیرش دانشگاه آنادولو استانبول امروزه کمی سخت شده و دارای قوانین و مقررات بخصوصی است ،چون تعداد متقاضیان روز به روز در حال افزایش است، پس دانشجویان باید از یک فیلتر بسیار سختی رد شوند تا لایق استفاده از امکانات این دانشگاه باشند.

افرادی که میخواهند در این دانشگاه پذیرش شوند باید از یک شرایط برخوردار باشند و آن شرایط این است که باید مدرک دیپلم دبیرستان ارائه دهنده و در این مدرک باید از معدل عالی برخوردار باشند.

دانشجویان داخلی و خارجی برای اینکه در این دانشگاه پذیرش شوند باید در یک آزمون ثبت نام کنند و باید دقت داشته باشند که این آزمون برای آنها بسیار حیاتی می باشد و باید حداقل نمره را کسب کنند تا بتوانند در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند. دانشجویان اگر بتوانند آزمون اولیه را با نمره بالا پشت سر بگذارند قطعاً در اولویت قرار می‌گیرند و به راحتی می توانند ثبت نام خود را در این دانشگاه انجام دهند.

یکی از شرایطی که در پذیرش دانشگاه آنادولو استانبول مورد توجه قرار گرفته این است که، دانشجویانی که دارای مدارک زبان انگلیسی هستند قطعاً از امتیازات ویژه‌ای برخوردار هستند پس افرادی که در امتحان کتبی نتوانند حداقل نمره را کسب کنند می توانند با داشتن مدارک زبان انگلیسی خود را در اولویت قرار دهند.

به این امر نیز توجه کنید که در این دانشگاه انواع مختلفی از رشته ها وجود دارد که شما بدون آزمون اولیه می توانید در دانشگاه آنادولو پذیرش می شوید و توجه داشته باشید که پذیرش در این رشته‌ها نیز قطعاً شرایط به خصوص خود را دارد. به عنوان مثال نحوه پذیرش در این دانشگاه در رشته مهندسی بدون کنکور می باشد ولی شما به مدت ۴ سال در مقطع کارشناسی باید تحصیل کنید و به زبان ترکی و انگلیسی نیز مسلط باشید.

اگر شما می خواهید به صورت رسمی در این دانشگاه پذیرش شوید باید در آزمون یوس شرکت کنید و پس از قبولی رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آنادولو استانبول,تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول,دانشگاه آنادولو استانبول

امکانات دانشگاه آنادولو

استانبول در سال های اخیر از نظر تحصیلی و آموزشی در سطح بالایی قرار گرفته و توانسته دانشگاه ها و دانشکده های مختلفی را با امکانات بالا تاسیس کند، و همچنین استادان خبره در این دانشگاه مشغول به ارائه خدمات علمی و آموزشی هستند.

امکانات دانشگاه آنادولو به قدری زیاد میباشد که آرزوی بسیاری از نوجوانان و جوانان این است که در این دانشگاه مشغول به تحصیل شوند، چون این دانشگاه توانسته رتبه های بین ۳۰۰ تا ۳۰۱ را در بین دانشگاه های آسیا کسب کند.

اولین امکاناتی که در این دانشگاه به چشم می‌خورد داشتن تجهیزات بسیار بالای آن می باشد. شما می توانید انواع مختلفی از آزمایشگاه را در این دانشگاه مشاهده کنید و همچنین فضای بسیار سبزه و آرامش‌بخشی دارد و شما می توانید از امکانات کتابخانه در هنگام امتحانات برخوردار باشید و نیاز نیست برای خرید کتاب ها هزینه کنید، چون می توانید از کتابهای کتابخانه استفاده کنید.

امکانات دیگری که در دانشگاه آنادولو به چشم می‌خورد این است که شما میتوانید به صورت رایگان زبان انگلیسی را یاد بگیرید، چون بخش آموزشی دانشگاه برای شما یک برنامه‌متفرقه از دروس را برنامه‌ریزی می‌کند و شما می توانید در کوتاه‌ترین زمان به زبان انگلیسی مسلط شوید.

کارکنان و اساتید بسیار مجرب و کار بلد هستند و شما در رشته های مربوط به خود می‌توانید از بهترین اساتید بهره ببرید و همین امر باعث می‌شود که پس از فارغ التحصیل شدن در رشته خود از نظر دانش و تجربه در سطح بالایی باشید. افرادی که در شهرها و کشورهای دیگر وارد این دانشگاه می شوند قطعا باید هزینه‌های زیادی را علاوه بر تحصیل در نظر بگیرند ، ولی این دانشگاه توانسته وام های بلند مدت را برای دانشجویان در نظر بگیرد تا کمک خرجی برای انها باشد.

امکانات دانشگاه آنادولو‌ باعث شده شوق و لذت تحصیل در دانشجویان چند برابر شود. امکانات دیگری که در دانشگاه آنادولو وجود دارد این است که شما می توانید از امکانات ورزشی برای گذراندن اوقات فراغت خود استفاده کنید و همچنین می‌توانید در رستوران این دانشگاه انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه و بهداشتی را میل کنید و پس از پایان امتحانات می توانید از سالن سینما و تئاتر نیز بهره ببرید.

آنادولو استانبول,تحصیل در دانشگاه آنادولو استانبول,دانشگاه آنادولو استانبول

شرایط زندگی دانشجویی در استانبول

استانبول به دلیل داشتن شرایط و امکانات خاص نسبت به شهرها و کشورهای دیگر متمایز شناخته شده است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فردی که در استانبول جای گرفته، داشتن شرایط مساعد برای دانشجویان کشورهای خارجی و بین المللی می باشد.

دقت داشته باشید که زندگی دانشجویی در استانبول دارای شرایط هایی می باشد ، و افرادی که به این شرایط نزدیک تر باشند قطعا نسبت به دانشجویان دیگر در اولویت قرار میگیرند.

یکی از این شرایط ها این است که دانشجویان باید در سطح اقتصادی مناسبی باشند، چون استانبول از نظر هزینه های تحصیلی و امکانات دیگر در سطح بالایی قرار دارد و از این رو دانشجویانی که نتوانند هزینه زندگی و تحصیل و موارد دیگر را فراهم کنند قطعاً از این شرایط برخوردار نمی شوند.

شرایط زندگی دانشجویی در استانبول برای تمام افراد یکسان نمی باشد چون افراد با یکدیگر فرق می‌کنند و ممکن است هر فردی در شرایط های مختلفی بتواند زندگی کند و راه خود را ادامه دهد.

به عنوان مثال: افرادی که از نظر اقتصادی در سطح بسیار بالایی هستند قطعاً می توانند در استانبول یک زندگی دانشجویی عالی داشته باشند ولی افرادی که در سطح اقتصادی متوسطی هستند نباید نگران باشند چون از سوی دانشگاه می توانند در شرایط مناسبی تحصیل کنند و در کنار آن زندگی خوبی داشته باشند.

اگر شما دانشجوی خارجی و بین المللی باشید قطعا می توانید از امکانات استفاده کنید و همین امر باعث می‌شود که شرایط زندگی دانشجویی برای شما راحت تر باشد.

از آنجایی که تعداد متقاضیان دانشگاه آنادولو بسیار زیاد می باشد قطعاً شرایط ثبت نام خوابگاه ها کمی دشوار می‌باشد چون به تمام دانشجویان خوابگاه تعلق نمی گیرد و این افراد قطعاً در سال های تحصیلی ممکن است زندگی سختی داشته باشند، چون برای داشتن یک سرپناه باید هزینه زیادی را صرف کنند.

بسیاری از دانشجویان در هنگام تحصیل مشغول به کار هستند و می‌توانند در رستوران ها و کافه ها کسب درآمد کنند و اگر در شرایط سختی هستند بتوانند شرایط را برای خود راحت تر کنند.

قطعا اگر شما مدتی را در شهر و کشور خارجی مشغول به تحصیل باشید از خانواده‌های خود دور هستید و همین امر باعث می‌شود که شرایط زندگی دانشجویی برای بعضی از افراد سخت باشد ،چون دوری از خانواده می‌تواند خلأ های بسیار زیادی را در نوجوانان به خصوص دختر ها ایجاد کند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دکمه بازگشت به بالا