اعزام دانشجو

بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس عمران

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس عمران کجاست؟

مهندسی بستری بسیار سودمند است که با به تعریف علم اقتصاد، تقاضا بیش از عرضه در نیروی کار متخصص جهانی است. فلذا بر خلاف سایر مشاغل وحرفه ها، شما این فرصت را خواهید داشت که به هر نقطه از جهان بروید که بیشتر شما را جذب می کند.

پس اگر شما مهندس عمران هستید و قصد دارید از ایران مهاجرت کنید یا می ‌خواهید در دانشگاه‌ های کشوری دیگر در رشته مهندسی عمران تحصیل کنید، فرصت ‌های طلایی بسیاری در اختیار شما خواهد بود.

در ادامه این مطلب شما را با تعدادی از کشورهایی آشنا خواهیم کرد که مقاصد محبوب و جزو بهترین کشورها برای مهاجرت مهندسان عمران به شما می‌روند.

مهاجرت مهندس عمران به کانادا

کانادا یک کشور مدرن و پیشرفته با زیرساخت و پایه ریزی بسیار سالم، قوی، اصولی، استاندارد و دارای چرخه اقتصاد فعال و رو به پیشرفت می باشد. این کشور همچنین دارای قانون گذاری مترقی محیطی و اجتماعی است و از این رو مقصدی بی نظیر برای مهندسین توانمند و متخصصین رشته پر طرفدار عمران به شمار می رود.

مهاجرت کاری به کشور کانادا از طریق یک سیستم امتیازبندی انجام می پذیرد که سیستم اکسپرس اینتری نام دارد. اگر می ‌خواهید در کانادا به کار و تحصیل و زندگی بپردازید، ابتدا باید در این سیستم ثبت ‌نام نمایید. سپس با توجه به شرایط مختلفی مانند سن، میزان تسلط به زبان انگلیسی و فرانسوی، رزومه و سوابق کاری، پژوهشی و علمی شما امتیازی برای شما در نظر گرفته می‌شود. با  کسب امتیاز بالاتر از ۶۷، احتمال دریافت دعوت‌ نامه کاری به مراتب بالاتر خواهد رفت.

مهاجرت مهندس عمران به آلمان

با عبور از اقیانوس اطلس، تعداد معدودی از کشورهای جهان همچون آلمان سابقه غنی در مهندسی دارند. آلمان که بخاطر رونق صنعت خودرو و داروسازی خود مورد توجه قرار گرفته است، مکانی بسیار سودمند و مناسب برای فراهم نمودن بستر های شغلی برای رشته های مهندسی، به ویژه مهندسین عمران  به شمار می رود. دانشگاه های آلمان برای تحقیقات جزو بهترین های جهان قرار دارند و این روحیه نوآوری موجب ترقی  پیشرفت روز افزون در صنایع مختلف موجود در آلمان خواهد شد.

مهاجرت مهندس عمران به امارات متحده عربی

امارات متحده عربی، یکی از کشورهایی است که در حال تبدیل شدن به آهنربایی جذاب برای مهندسین و متخصصین صنایع مختلف از سراسر جهان می باشد. امارات متحده عربی دارای برخی از بزرگترین ذخایر نفتی جهان است و از درآمد های کلان صنایع نفتی، برای توسعه سایر بخش های چرخه اقتصاد خود استفاده نموده تا در سطح جهانی وارد رقابت با کشورهای ابرقدرت شود. امارات متحده عربی در بازار کار بین المللی دارای فرصت های شغلی و تحصیلی زیادی برای مهندسین صنایع مختلف علی الخصوص مهندسین عمران است که به دنبال اشتغال در خارج از کشور هستند.

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس عمران,مهاجرت مهندس عمران,بهترین کشور برای مهاجرت مهندس عمران

مهاجرت کاری مهندس عمران به چین

کشور چین به زودی به عنوان بزرگترین اقتصاد جهان از ایالات متحده پیشی خواهد گرفت، بنابراین نباید شگفت زده شد که یک نیروی کار با استعداد و متخصص و حرفه ای مهندسی نقش مهمی در توسعه سریع آن داشته است. دولت چین با سیاست گذاری های درست و اصولی، سرمایه گذاری های زیادی در نوآوری های زیرساختی، علمی و فناوری انجام داده و همچنین تلاش می کند تا جهان خود را به یک نظم بین المللی جدید تبدیل کند. به همین دلیل سالانه مهندسین عمران بسیار زیادی که متقاضی اخذ ویزای کاری یا تحصیلی در کشورهای خارجی هستند، به دلیل شرایط فوق العاده عالی برقرار در چین، عازم اینم  کشور ابر قدرت می شوند و متقابلا دولت چین نیز تسیهلات بسیار مناسبی را در اختیار افراد واجد شرایط و توانمند قرار داده و فراهم نموده است.

درآمد مهندسین عمران در کشورهای مختلف

در اینجا لیستی از کشورهای سراسر دنیا که در سال ۲۰۲۲ بالاترین دستمزد را برای مهندسی عمران پرداخت می کنند، فراهم شده است. رشته مهندسی عمران، زمینه ای امیدوار کننده است که فرصت های شغلی بسیاری فراهم می نماید و با رشد و دستمزدی بسیار مطلوبی همراه است.

درآمد مهندس عمران آمریکا

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور آمریکا ۶۹ هزار دلار آمریکا می باشد.

درآمد مهندس عمران کانادا

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور کانادا ۶۸ هزار دلار کانادا می باشد.

درآمد مهندس عمران آلمان

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور آلمان ۶۳ هزار یورو می باشد.

درآمد مهندس عمران فرانسه

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور فرانسه ۷۸ هزار دلار آمریکا می باشد.

درآمد مهندس عمران چین

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور چین ۳۰۱ هزار یو آن می باشد.

درآمد مهندس عمران هند

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور هند ۳۲۴ هزار روپیه می باشد.

درآمد مهندس عمران نیوزیلند

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور نیوزیلند ۷۴ هزار نیوزیلند می باشد.

درآمد مهندس عمران استرالیا

متوسط دستمزد سالانه  برای مهندسین عمران در کشور استرالیا ۸۱ هزار دلار استرالیا می باشد.

سخن آخر

رشته عمران یکی از بهترین رشته‌ ها برای اخذ ویزای تحصیلی و کاری در کشورهای دیگر به شمار می‌رود. کسانی که در این رشته تحصیل کرده‌اند، می‌توانند با شرایط خوبی برای استخدام خارج از ایران اقدام کنند. زیرا در حال حاضر بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر به نیروی کار در رشته مهندسی عمران نیاز دارند و این یک فرصت طلایی و شانس فوق العاده برای افراد واجد شرایط می باشد.

انتخاب کشور مقصد به نیازها، اهداف، شرایط شخصی شما و امکاناتی که در اختیار دارید، بستگی دارد. در این مطلب تلاش نمودیم تا با معرفی چندین کشور محبوب در بین مهندسین عمران جهان، شما را در این مسیر لذت بخش یاری نماییم. توصیه می گردد با کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر نسبت به مقاصد مختلف، شرایط کار و مهاجرت به هرکدام از آنها را بررسی کنید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید و با فراغ بال در این مسیر به سوی اهداف عالی خود گام بردارید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا