اعزام دانشجو

صفر تا صد مهاجرت به کانادا

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

در سال‌ های اخیر مهاجرت به کانادا به‌ یکی از بحث ‌های داغ بین ایرانیان تبدیل شده‌ است، چرا که در این کشور اقتصاد همواره در حال پیشرفت است و شرایط بی‌ نظیری را برای مهاجران به وجود می‌آورد، بنابراین متقاضیان درصدد پیدا کردن بهترین و سریع ‌ترین راه‌ های دریافت اقامت به کانادا هستند.

بسیاری از افراد ممکن است بخواهند تحصیلات خود را در این کشور ادامه دهند، بنابراین می ‌توانند ویزای خود را از طریق مهاجرت تحصیلی اخذ کنند و در حین تحصیل در کارهای پاره‌ وقت به فعالیت مشغول شوند.

از طرفی عده‌ ای دیگر ممکن است بخواهند سرمایه‌ گذاری‌ هایی را در کانادا انجام دهند که در سریع‌ ترین زمان ممکن می ‌توانند اقامت این کشور را بدست آورند، بنابراین شیوه‌ های گوناگونی وجود دارد که متقاضیان می ‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از آن‌ ها را برای مهاجرت انتخاب نمایند.

حال ممکن است عده‌ ای از افراد با شرایط پیش رو و مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا آشنایی نداشته باشند، به‌ همین علت در این مقاله اطلاعات مناسبی را در خصوص مهاجرت به کانادا در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا بسیاری از افراد ممکن است خود اقدامات پیش رو را انجام دهند، اما اگر با مدارکی که نیاز دارند آشنایی نداشته باشند، دریافت ویزای با مشکل مواجه می‌ شود‌

از این ‌رو موسسه‌ مهاجرتی می ‌تواند به آن هر کمک کند که مدارک را به ‌درستی در اختیار سفارت کشور کانادا قرار دهند. این مدارک شامل اسناد هویتی مثل شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی، عکس سه ‌در چهار، اسناد بانکی برای اثبات تمکن مالی، مدارک تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل و مدارک شغلی می‌ شود.

اقامت موقت و دائم کانادا چیست؟

متقاضیانی که قصد دارند که در مدت زمان کمی در کشور کانادا اقامت داشته باشند می ‌توانند اقامت موقت این کشور را بدست آورند و برای مدت زمان کوتاهی در این کشور سکونت داشته باشند، متقاضیانی که ویزای موقت را دریافت می‌ کنند می‌ توانند ۶ ماه در کشور کانادا زندگی کنند.

از طرفی ممکن است متقاضیان مهاجرت به  کانادا از مجوز یک ‌بار ورود برخوردار باشند، بنابراین برای مدت ۶ ماه تنها یک ‌بار می ‌توانند به کشور کانادا وارد شوند، سپس از آن‌ جا به کشور خود بازگردند، اما متقاضیانی که از مجوز چند بار ورود برخوردار باشند می توانند تا به اتمام رسیدن دوباره ویزا چندین ‌بار به ‌صورت موقت به این کشور ورود داشته باشند.

از طرفی متقاضیان بین‌ المللی دیگری ممکن است بخواهند برای ادامه تحصیل، پیدا کردن شغل و یا زندگی به‌ صورت دائم در این کشور سکونت داشته باشند که با داشتن شرایط لازم می‌ توانند اقامت دائم کانادا را بدست آورند، این افراد با اخذ کارت اقامت دائم مجوز ورود به کشور کانادا را بدون ویزا دارا هستند.

روش های اخذ اقامت کانادا

با توجه به این ‌که کانادا یکی از محبوب‌ ترین مقاصد مهاجران در جهان می ‌باشد روش‌ های مختلفی پیش روی متقاضیان قرار خواهد گرفت تا بتوانند ویزای خود را برای ورود به کشور کانادا دریافت کنند.

اگر به‌ دنبال پیدا کردن بهترین روش مهاجرت به کانادا هستید باید این را در نظر داشته باشید که با مهاجرت تحصیلی می‌ توانید در حین تحصیل در یک حیطه شغلی به صورت پاره وقت فعالیت داشته باشید و بعد از آن ویزای خود را با پیدا کردن یک شغل مناسب به ویزای کاری تبدیل کنید، بنابراین با توجه به شرایط تحصیلی، خانوادگی و شرایط شغلی و اقتصادی خود می ‌توانید هر کدام از روش ‌های مهاجرت به کانادا را انتخاب نمایید.

از صفر تا صد مهاجرت به کانادا,صفر تا صد مهاجرت به کانادا,صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

اقامت در کانادا از طریق کار

مهاجرت کاری به کانادا به ‌عنوان یکی از بهترین روش ‌های مهاجرت به کشور کانادا معرفی می‌ شود که متقاضیان باید از طریق برنامه ‌های استانی، خود اشتغالی، اکسپرس اینتری و … اقامت خود را در کانادا بدست آورند.

انتخاب هر کدام از این روش ‌ها از قاعده و قوانین خاصی است، به‌ عنوان مثال اگر قصد دارید از طریق کار راهی کانادا شوید باید پیشنهاد کار را از یک کارفرمای کانادایی معتبر دریافت نمایید، سپس طی مصاحبه ‌های به‌ عمل‌ آمده بتوانید رضایت کارفرما را جلب کنید.

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

یکی از بهترین روش ‌های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می‌ باشد، در واقع  متقاضیان می‌ توانند در دانشگاه‌ های خصوصی و دولتی این کشور تحصیلات خود را به اتمام برسانند.

مهم‌ ترین شرایط پذیرش از طریق تحصیل به کانادا شامل داشتن رزومه عالی و منحصر به ‌فرد، داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسوی، گپ تحصیلی کم، سن مناسب و تمکن مالی و ریز نمرات بالا می ‌باشد.

از مزایای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می‌ توان ورود به بازار کار را نام برد که بعد از آن مهاجران می ‌توانند اقامت دائم این کشور را بدست آورند.

از صفر تا صد مهاجرت به کانادا,صفر تا صد مهاجرت به کانادا,صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری به کانادا

یکی از روش‌ های مهاجرت به کشور کانادا برای اخذ اقامت دائم سرمایه‌ گذاری در این کشور می‌ باشد. با توجه به این ‌که کانادا از مساحت بسیار زیادی دارد پذیرای سرمایه‌ گذاران خارجی زیادی می‌ باشد، به‌ همین علت مهاجران بین ‌المللی می ‌توانند با ثبت شرکت، نو آفرینی، کارآفرینی و … در این کشور به سرمایه‌ گذاری بپردازند.

متقاضیانی که قصد دارند از طریق کارآفرینی به کانادا مهاجرت داشته باشند معمولا شرایط کار یا تحصیل را ندارند، اما از شرایط مالی بسیار خوبی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌ توانند یک کسب‌ و کار نوپا و خلاقانه و جدید را راه‌ اندازی کنند.

همچنین متقاضی که در کشور خود شرکتی راه اندازی کرده باشند، می‌ توانند  شعبه‌ ای از آن را در کشور کانادا به ثبت برساند و این‌ گونه اقامت دائم را برای خانواده خود بدست آورند.

بسیاری از افراد برای اینکه در کشور کانادا سرمایه گذاری انجام دهند، ملک هایی را خریداری خواهند کرد و از این طریق راهی کانادا می شوند، اما به این نکته دقت داشته باشید که خرید ملک در کانادا نمی ‌تواند باعث اخذ اقامت شود بلکه تنها مراحل مهاجرت به کانادا را راحت تر می‌ کند.

مهاجرت از طریق ازدواج به کانادا

بسیاری از افراد برای ‌اینکه اقامت کانادا را بدست آورند با فردی که تابعیت کانادایی دارد ازدواج می‌ کنند، یعنی مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی از راه های مناسب برای متقاضیانی به شمار می روند که قصد دارند در کانادا اقامت دائم داشته باشند.

برای این‌ که اقامت دائم شامل حال این افراد شود باید واقعی بودن ازدواج خود را برای دولت کانادا اثبات کنند که تحت این شرایط بعد از ازدواج باید ۵ سال در کشور کانادا اقامت داشته باشند و با هم زندگی کنند، در نتیجه دولت کانادا اقامت دائم را برای این افراد در نظر می گیرد.

مهاجرت از طریق فرزند آوری به کانادا

روش های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که از میان آن ها می توانید به انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به کانادا بپردازید، در واقع کانادا یکی از کشورهایی است که از اصل خاک برای فرزند آوری تبعیت می ‌کند.

با توجه به این شرایط هر کسی که فرزند خود را در کشور کانادا به دنیا آورد، می ‌تواند اقامت این کشور را دریافت کند، بنابراین ممکن است مهاجران هنگام بدنیا آمدن فرزندان خود به کانادا مهاجرت کنند تا بتوانند اقامت دائم کانادا را بدست آورند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا