اینستاگرام

9 راهکار فوق العاده برای نوشتن کپشن اینستاگرام

نوشتن کپشن اینستاگرام به صورت حرفه ای

امروزه در کسب و کار ها نادیده گرفتن اینستاگرام یک کار اشتباه می باشد زیرا در این شبکه اجتماعی بیش از یک میلیارد کاربر فعالیت دارد که هر روز به تعداد آن ها نیز افزوده می شود اما توجه داشته باشید که در  زمان فعالیت در اینستاگرام به نوشتن کپشن اینستاگرام توجه نکنید و برای نوشتن متن وقت نگذارید امکان دارد که فرصت های کلیدی شما از دست برود.

آشنایی با مزایای کپشن نویسی در اینستاگرام

  • افزایش دادن ترافیک وب سایت
  • داشتن فالوور بالا
  • بیش تر کردن فروش محصولات

آشنایی با ویژگی های کپشن نویسی در اینستاگرام

با نوشتن کپشن های مناسب می توانید تعامل بیش تری ایجاد کنید که این موضوع در الگوریتم های اینستاگرام بسیار اهمیت دارد. نوشتن کپشن اینستاگرام با متن قوی موجب می شود تا شخصیت برند شما شکل بگیرد که این کار به کاربران کمک می کند تا آن ها با فروش شما آشنا شوند.

نوشتن کپشن مناسب در اینستاگرام شما را به قله موفقیت نزدیک تر می کند و کار شما در شبکه های اجتماعی بهتر پیش می رود.

امروزه با بروز رسانی هایی که در الگوریتم اینستاگرام رخ داده است شاهد هستیم که اگر پلتفرم نرخ تعامل شما را بپسندد محتوا های شما بیش تر از سایر پست ها دیده می شوند و نشان دهنده این است که آیا نظرات کاربران نسبت به پست شما بیش تر است یا خیر…

امروزه باید کاربران را برای تعامل با پست خود تشویق کنید که برای چند ثانیه پست شما را تماشا کنند، بست را لایک کنند و یا درباره پست شما نظر دهند… در ادامه مقاله شما را با نه روش کپشن نوشتن اینستاگرام آشنا خواهیم کرد که با کمک گرفتن از آن ها می توانید در کسب و کارتان به موفقیت برسید.

این مطلب را از دست ندهید
سئو اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟ + تکنیک ‌های سئو اینستاگرام

۹ ترفند کپشن نویسی اینستاگرام جذاب و تاثیر گذار

۱. مهم بودن جمله اول کپشن اینستاگرام

کپشن اینستاگرام چهار یا پنج خط اول را به شما نشان می دهد پس نوشتن جملات تاثیر گذار و جذاب در اولین خطوط کپشن بسیار مهم است زیرا باعث می شود کاربر را ترغیب به خواندن ادامه متن کند پس تمام سعی خود را بکنید تا از چند خط اول استفاده لازم را ببرید.

درست نوشتن کپشن اینستاگرام,نوشتن کپشن اینستاگرام,درست نوشتن کپشن اینستاگرام

۲. با پرسیدن سوالاتی در کپشن دعوت به اقدام کنید

هر کپشنی که نوشته می شود باید دارای اهداف باشد پس سعی کنید نوشتن کپشن را با هدف خاص شروع کنید و تا پایان کار ادامه دهید.

  • دوست دارید دنبال کنندگان پیجتان چه کاری را برای شما انجام دهند؟
  • از وب سایت مربوط به شما بازدید کنند؟
  • پست شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند؟
  • وارد مسابقه با جایزه شوند؟

نکته طلایی که در این میان وجود دارد تشویق برای ایجاد کرد خس گفت و گو می باشد. این کار راهی است برای هم قدم شدن با الگوریتم اینستاگرام که در این زمان تعامل را برای ارائه پست های شما معیار اصلی دنبال کنندگان به حساب می آورد

۳. افزودن ارزش به کپشن اینستاگرام

پورتنوی در گفته های خود به این نکته نیز اشاره کرده است که نکته ها و ترفند ها یا هر گونه اطلاعات دیگری را که برای کمک به آموزش و افزایش ارزش افزوده پست اینستاگرام خود وجود دارد را ارائه دهید. بالا بردن ارزش کپشن اینستاگرام به کاربران می کند و درصد اشتراک گذاری پست را بالا می برد.

این مطلب را از دست ندهید
بهترین سایت خرید تیک آبی اینستاگرام

۴. در هنگام کپشن نویسی متن ها را مانند نوشته یک انسان بنویسید نه نوشته ربات

در هر کاری وجود اصالت از چیزی با ارزش تر است در زمان نوشتن محتوا و کپشن سعی کنید خود واقعی باشید و نوشته هایتان همان طور که صحبت می کنید نوشته شود.

۵. کپشن های اینستاگرامی که نوشته اید را در یک پلتفرم جدا پیش نویس کنید

اگر سعی کنید متن خود را در یک پلتفرم دیگری بنویسید به احتمال زیاد استراتژیک خوبی خواهید داشت و بدون حواس پرتی می توانید فکر کنید. اگر برای نوشتن متن بتوانید از تلفن همراهتان دور باشید ذهن خلاق تری خواهید داشت بنابراین کپشن هایی که می نویسید خلاقانه تر خواهند شد و بعد از اتمام کار می توانید آن ها را ویرایش کنید و برای پست کردن متن ها برنامه ریزی کنید.

۶. در هنگام کپشن نوشتن داستان سرایی کنید

سعی کنید در هنگام نوشتن کپشن اینستاگرام خشک رفتار نکنید چاشنی را به نوشته هایتان اضافه کنید. از کلمات حسی عبارات حکایات و… در متن به کار ببرید سعی کنید از توصیف کردن صد تصویر طعم و احساسات نیز کمک بگیرید.

۷. از ایموجی ها در کپشن غافل نشوید

سعی کنید از ایموجی ها برای جان بخشیدن به متن استفاده کنید با استفاده از ایموجی ها در آخر هر جمله می توانید نوشته های طولانی را از یک دیگر جدا کنید. استفاده از ایموجی بسیار پیشنهاد می شود اما به کار بردن بیش از حد از شکلک ها موجب می شود تا متن نوشته شده دیده نشود.

این مطلب را از دست ندهید
ناگفته های کسب در آمد از آپارات (پست جدید)

۸. طول کپشن اینستاگرام را در نظر داشته باشید

در زمان نوشتن کپشن کیفیت از کمیت اهمیت بیش تری دارد کپشن می تواند دارای متنی کوتاه یا بلند باشد هیچ منعی در کم و زیادی وجود ندارد. اگر متن نوشته شده دارای مفهوم و ارزش افزوده باشد کاربر تا پایان متن را می خواند.

۹. از هشتگ ها در کپشن استفاده کنید

هشتگ ها در کپشن یک راه بسیار عالی برای جست و جو پذیر شدن پست به حساب می آید اما شرط اصلی در این میان به کار بردن درست هشتگ ها می باشد. هرگز از هشتگ هایی که ربطی به موضوع شما ندارد به کار نبرید که بازخورد خوبی را مشاهده نخواهید کرد، در زمان هشتگ گذاری سعی کنید افراط نکنید استفاده کردن سی الی بیست و پنج هشتگ مناسب برای هر کپشنی می باشد.

نکته کلیدی و سخن پایانی (جذب و دفع)

یک اصل مفید در هنگام صحبت از برند سازی وجود دارد که باید آن را در نظر داشته باشید، این اصل را به عنوان دفع کننده و جذب کننده می شناسند. همان طور که می دانید شما نمی توانید برای همه افراد همه چیز باشید پس برند سازی شما در این میان کمک می کند تا شما مشتریان مناسبی را جذب کنید و مشتریان نامناسب را دفع کنید. تمرکز کردن بر روی مشتریان بالقوه کمک می کند تا آن ها را به راحتی جذب کنید و نحوه نوشتن کپشن اینستاگرام را بهتر از قبل مدیریت کنید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا