اینستاگرام

فوت‌ و فن افزایش فروش در اینستاگرام

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

اگر شما یک فروشگاه را در اینستاگرام دایر کرده اید باید همیشه به فکر افزایش فروش خود باشد که به‌ عنوان یکی از دغدغه‌ های مهم صاحبین کسب‌ و کار به شمار می‌ روند، یکی از راهکارهای مهم افزایش درآمد یادگیری فوت و فن فروش در اینستاگرام می باشد.

اینستاگرام به ‌عنوان یکی از محبوب‌ ترین و پر مخاطب ‌ترین شبکه‌ های اجتماعی معرفی می‌ شود که میلیون ‌ها مخاطب در سراسر دنیا دارا است و همین موضوع باعث شده تا در سال های گذشته افراد زیادی از طریق اینستاگرام کسب ‌و کار خود راه‌ اندازی کنند.

در حال ‌حاضر در کشور ایران از طریق اینستاگرام درآمدهای قابل‌ توجهی ایجاد شده ‌است، بنابراین می ‌توان گفت که فضای کسب درآمد توسط اینستاگرام بیش ‌از گذشته در بین کاربران مشاهده می ‌شود و رقابت بسیار سختی را برای فروش بیشتر ایجاد کرده‌ است.

ویژگی‌ های مهمی که می‌ توان برای اینسااگرام برشمرد این است که راه ‌اندازی فعالیت در آن به هیچ سرمایه ‌ای نیاز ندارد، تنها سرمایه‌ ای جزئی برای انجام تبلیغات و دیگر موارد نیاز خواهد داشت، بنابراین شما می ‌توانید به‌ راحتی محصولات خود را به کاربران معرفی کرده و با مخاطبان در ارتباط باشید.

اینستاگرام امکانات و قابلیت ‌های ویژه‌ ای را به اکانت‌ های تجاری اضافه کرده که باعث می‌ شود کاربران علاقه بیشتری به فعالیت در این پلتفرم پیدا کنند، در نتیجه بسیاری از کسب‌ و کارها فعالیت خود را در این شبکه اجتماعی شروع خواهند کرد.

افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,

ایده فروش در اینستاگرام

از این رو  می‌ توان گفت با توجه به این‌ که بازار رقابتی هم در خارج و هم در داخل کشور ایجاد شده، باید فوت‌ و فن فروش در اینستاگرام را به‌ خوبی یاد بگیرید.

فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,

تغییر حساب کاربری شخصی به امکانات تجاری

یکی از مهم‌ ترین کارهایی که برای افزایش فروش در اینستاگرام باید انجام دهید این است که صفحه‌ ای را با شرایط ویژه به عنوان فروشگاه برای خود طراحی کنید، به‌ هنوان مثال در صفحه مربوط به کسب‌ و کار خود شماره تماس و ایمیل، آدرس وب‌ سایت و … را قرار دهید، همچنین به‌ راحتی می ‌توانید اکانت شخصی خود را به حالت بیزینس اکانت تغییر دهید، چرا که با استفاده از اکانت تجاری نت به‌ راحتی می‌ توانید پست‌ های خود را آنالیز کنید.

افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,

نوشتن بیوگرافی مناسب

بعد از این‌ که حساب کاربری خود را به حالت تجاری تغییر دادید باید تمامی اطلاعات مربوط به کسب‌ و کار خود را در بخش بیوگرافی وارد کنید. البته به این نکته دقت داشته باشید که اطلاعات خود را با بیانی ساده و خلاصه به توضیح دهید که مخاطبان به ‌راحتی متوجه شوند کسب ‌و کار شما چییسا.

در واقع بیوگرافی اکانت تجاری شما باعث می‌ شود که مخاطبان با کمترین تلاشی با صفحه شما ارتباط برقرار کنند.

راحتی در فرایند خرید

در واقع هر چه فرآیند خرید از کسب‌ و کار شما راحت باشد، مشتریان بیشتری را دریافت خواهید کرد و افزایش فروش در اینستاگرام را بدنبال خواهد داشت. علاوه‌ بر این موارد باید تلاش کنیم که دسترسی به پل ‌های ارتباطی و وب سایت شما به ‌آسانی امکان ‌پذیر باشد.

از طرفی باید توضیحات کاملی را از مراحل خرید، شرایط ارسال محصولات، قیمت محصولات و … قرار دهید تا مخاطبان با وارد شدن به صفحه کاربری شما با سردرگمی همراه نشوند، تمامی این موارد می ‌تواند فرآیند خرید را برای مشتریان راحت کند.

این مطلب را از دست ندهید
فرآیند فروش در اینستاگرام را حرفه ای و کوتاه کنید

فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,

ایجاد تقویم محتوایی

یکی از مناسب‌ ترین فوت‌ و فن های فروش در اینستاگرام این است که برای صفحه کسب‌ و کار خود یک تقویم محتوایی را راه‌ اندازی کنیم، یعنی باید مشخص کنید که در چه بازه زمانی باید محتواهای شما منتشر شوند.

در حقیقت برنامه‌ ریزی را باید به نوعی انجام دهید که کاملا به کسب‌ و کار شما وابسته باشد، در این تقویم محتوایی به‌ صورت کامل جزئیات را در مورد منتشر شدن پست ‌ها، کپشن ها، هشتگ، لوکیشن و … قرار دهید.

افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,

استفاده از برنامه‌ های هدفمند برای تبلیغات

در بحث افزایش فروش در اینستاگرام می ‌توان به اینفلوئنسر مارکتینگ  اشاره کرد که به‌ عنوان اثرگذارترین نوع تبلیغات در اینستاگرام معرفی می‌ شود، به‌ همین ‌علت بسیاری از صاحبین کسب‌ و کارها برای‌ اینکه فروش خود را افزایش دهند از بازاریابی و تبلیغات در این بستر استفاده می ‌کنند.

یکی از مهم ‌ترین کارهایی مه در زمینه تبلیغات می توانید انجام دهید استفاده از اینفالوئنسر مارکتینگ می باشد، به‌ عنوان مثال شما می ‌توانید با پرداخت هزینه‌ ای از اینفلوئنسرها بخواهید که کسب ‌و کار شما را معرفی کند، همچنین برای این ‌که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد باید با اینفلوئنسرهایی همکاری کنید که مخاطبان هدف زیادی دارند.

فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,

استفاده از ویدیوها و تصاویر باکیفیت

همان طور که متوجه هستید اینستاگرام به عنوان یکی از فضاهای مجازی عکس محور معرفی می‌ شود که کاربران عکس‌ ها و ویدیوهای مختلفی را بر روی این پلتفرم منتشر می ‌کنند.

در واقع زمانی‌ که شما عکس یا ویدیویی را بر روی پیج خود منتشر می ‌کنید باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند توجه کاربران را جلب کند، بنابراین سعی کنید که زمان بیشتری را به عکاسی اختصاص دهید.

در واقع تصاویر و ویدیوهایی که استفاده می‌ کنید، می تواند به‌ عنوان مهم‌ ترین مؤلفه جذب کاربران معرفی شود که باعث نگه‌ داشتن مشتری خواهد شد. بسیاری از افرادی که قصد خرید از پیج شما را هم نداشته باشند به‌ علت جذابیتی که در محتواهای پیج شما می‌ بینند بدون‌ شک به دنبال کردن اکانت کاری شما خواهند پرداخت و در آینده ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل شوند.

افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,

به کار بردن هشتگ ها

با توجه به این ‌که بیشتر مشاغل کسب ‌و کار خود را در بستر اینترنت راه ‌اندازی می‌ کنند، مشتریان به‌ جای این ‌که به فروشگاه ‌ها و مراکز خرید مختلف مراجعه کنند خریدهای خود را از طریق شبکه مجازی انجام خواهند داد.

در واقع اپلیکیشن اینستاگرام به‌ عنوان یکی از پلتفرم‌ های شبکه مجازی به کاربران معرفی می‌ شوند که توسط آن می‌ توانند خریدهای خود را به سرانجام برسانند. در این برنامه هشتگ ها از کاربرد بسیار زیادی برخوردار هستند، بنابراین هر فردی که دارای یک کسب و کار باشد می‌ تواند محصول یا خدمات خود را بر اساس هشتگ ‌های مرتبط به کاربران معرفی کند.

به طور کلی یکی از فوت‌ و فن های فروش در اینستاگرام همین هشتگ ها می‌ باشد که باید سعی کنید آن ‌ها را مرتبط با حوزه کاری خود انتخاب نمایید، چرا که این اشتراک‌ ها معمولا به دفعات زیادی در اینستاگرام سرچ خواهند شد و ممکن است مخاطبان با آن‌ ها رو به‌ رو شوند.

از طرفی می توانید هشتگ‌ های کم مخاطبی را هم به کار ببرید، چرا که استفاده از این هشتگ ها باعث بیشتر دیده شدن پیج کاری شما خواهد شد؛ زیرا از تعداد رقبای کمتری برخوردار هستید. به طور کلی می‌ توانید هشتگ‌ های اختصاصی خود را مورد استفاده قرار دهید و مخاطبان می ‌توانند دسته‌ ای از پست ‌های شما را از طریق همین هشتگ ها مشاهده کنند.

این مطلب را از دست ندهید
چگونه پیش نمایش استوری اینستاگرام را ببینیم؟

فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,

استفاده از درگاه‌ های پرداخت در اینستاگرام

یکی از مهم ‌ترین کارهایی که برای جذب مشتری و اعتماد سازی آن ‌ها باید انجام دهید این است که از درگاه‌ های پرداخت معتبر استفاده نمایید.

زمانی ‌که برای فروش محصولات خود  به‌ جای درخواست شماره کارت، از مشتریان  بخواهید که از طریق یک لینک معتبر پرداخت‌ های خود را انجام دهند، اعتماد بیشتری به شما خواهند داشت. به ‌همین‌ علت یکی از پرکاربرد ترین راه‌ های افزایش فروش در اینستاگرام استفاده از لینک ‌های پرداخت معتبر می ‌باشد.

به‌ طور کلی می‌ توانید از لینک‌ های مستقیم پرداخت برای هر محصولی در اینستاگرام استفاده کنید تا سرعت بازدیدهای شما را بالا ببرد.

افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,

استفاده از طرح‌ های تشویقی

از دیگر روش ‌هایی که به شما کمک می ‌کند مخاطبان را به سوی پیج کاری خود جذب کنید، ایجاد طرح ‌های تشویقی و تخفیفات می‌ باشد. به‌ عنوان مثال سعی کنید برای رویدادهای ویژه تخفیفات و خدمات مناسبی را ارائه دهید تا باعث جلب توجه مشتریان شود یا این ‌که می ‌توانید از مخاطبان خود بخواهید که دوستان خود را معرفی کنند و در ازای آن تخفیفی را از شما دریافت کنند.

ایجاد اعتماد در مشتریان یکی از مهم ‌ترین چالش‌ هایی که هنگام فروش آنلاین ممکن است پیش آید عدم اعتماد مشتریان به فروشنده‌ ها یا محصولات مورد نظر است، چرا که در سال‌ های گذشته خریدهای ناموفق، کلاه‌ لرداری‌ های اینترنتی، محصولات تقلبی و … بسیاری وجود داشته باشد که باعث سلب اعتماد شمار بسیاری از مشتریان شده‌ است.

گاهی اوقات ممکن است شرایطی پیش بیاید که مشتریان بخواهند محصولات مورد نظر شما را به‌ صورت حضوری خریداری کنند، تحت چنین شرایطی اگر ممکن باشد باید روش‌ های مشاهده محصول را به مشتریان معرفی کنید.

از  طرفی ممکن است این شرایط برای بسیاری از کسب‌ و کارها امکان نداشته باشد، بنابراین باید بتوانید اعتبار لازم را به‌ نحو دیگری ارائه دهید. به عنوان مثال از پشت صحنه تهیه محصولات، بسته‌ بندی، ارسال، رضایت مشتریان، پرداختی‌ ها و … اسکرین شات‌ هایی را درون پیج کاری خود قرار دهید. این موضوعات باعث می‌ شود که مشتریان به شما اعتماد بیشتری کنند و در نهایت فروش شما افزایش خواهد یافت.

فروش در اینستاگرام,افزایش فروش در اینستاگرام,فروش در اینستاگرام,

پاسخگویی مناسب به مشتری

یکی از مهم‌ ترین مواردی که بسیاری از افراد به آن توجه ویژه‌ ای دارند پاسخگویی مناسب به کاربران می‌ باشد و مستقیماً در افزایش فروش در اینستاگرام تاثیر گذار است.

ادمین هایی که پیج کاری شما را اداره می‌ک کنند باید بتوانند در سریع‌ ترین زمان ممکن جواب دایرکت کاربران و پیام‌ های خصوصی آن‌ ها را بدهند، این پاسخ دهی سریع باعث می شود که مخاطبان صفحه شما را به‌ عنوان فروشگاهی دائمی و شبانه‌ روزی بشناسند و آن را به دیگران هم معرفی کنند.

همین اطمینان به‌ عنوان یکی از مؤلفه های مهم برای فروش معرفی می‌ شود، بنابراین می‌ توان گفت پاسخگویی مطلوب به مشتری یکی از فوت‌ و فن های فروش در اینستاگرام بشمار می‌ رود.

پیشنهاد ویژه بست فارسی

یک سایت خوب و معروف جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی و شرایط مهاجرت کاری میخوای بزن رو دکمه پایین

مهاجرت تحصیلیمهاجرت کاریتحصیل در انگلستانتحصیل در کانادا

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا