خبری

10 تا از بهترین سایت های تخفیف گروهی ایران

خلاصه نوشته
  • ایده سایت خرید و تخفیف گروهی زمانی استارت خورد که برخی فروشندگان تعدادی کالای مشخص را با تخفیفی که در نظر می گرفتند در اختیار مشتریان خود قرار می دادند. رفته رفته این مدل گسترش یافت تا جایی که هم اکنون اکثر افراد بهترین سایت های تخفیف گروهی را می شناسند، در کمترین زمان ممکن وارد این سایت ها می شوند و از تخفیف های گروهی استفاده می نمایند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی

شما هیچ فردی را در جهان پیدا نمی کنید که از تخفیف بیزار باشد، همه به نوعی دنبال تخفیف هستند، چرا که این امر سبب می شود در خرج پول صرفه جویی شود و حتی خریدهای بیشتری انجام داد. عمل تخفیف یک فرآیند سرعت بخش است که هم به خریدار و هم به فروشنده کمک می کند که سود خود را کسب کنند.

فروشنده در این فرآیند قمیت کالاهای خود را به اندازه دلخواه کاهش می دهد و سعی می کند از طریق اطلاع رسانی های مختلف آن را به گوش خریداران برساند. تخفیف ها معمولا در مناسبت های خاصی عرضه می شوند، مثلا تخفیف های ویژه شب عید و جشن ها، به مناسبت افتتاح فروشگاه و یا بازگشایی مدارس که در این ایام مشتریان به دنبال کالاهای مورد علاقه خود می روند.

سودآوری فروشنده و خریدار در این فرآیند به این شکل است که ابتدا فروشنده کالاهای زیادی از فروشگاه خود را در مدت زمان کمی به فروش می رساند و سود خود را افزایش می دهد سپس خریدار با خریدن کالای مورد نظر مبلغ کمتری را هزینه کرده و به این شکل سود می کند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

تاریخچه تخفیف و خرید گروهی

سال ۲۰۰۰ شروعی بود برای شکل گیری تاریخچه سایت تخفیف گروهی، جایی که یک سایت اینترنتی برای اول بار از فروشندگان و تولید کنندگان دعوت کرد عضو سایت شوند و کالاهای خود را در عرصه نمایش بگذارند. در ادامه هر زمان که مشتریان یک کالای مشخص به حد نصاب می رسید، آن کالا با تخفیف ویژه به فروش می رفت. این سایت یک نقطه ضعف داشت و آن هم این بود که تمام کالاها را پوشش نمی داد و هر خدماتی را نیز پشتیبانی نمی کرد. به همین دلیل این سایت نتوانست با سایت های معتبر و معروفی مثل آمازون رقابت کند و ناچار به کناره گیری از دنیای اینترنت شد.

تخفیف گروهی چیست؟

این روزها واژه تخفیف گروهی بیش از بیش به چشم می خورد و شما حتما از طرق مختلف از جمله دوستان و آشنایان این مفهوم را شنیده اید. امروزه سایت خرید و تخفیف گروهی به عنوان نیاز مهم و ضروری برای افراد تبدیل شده است. نحوه کار سایت های تخفیف گروهی به این شکل است که کالاهای فروشگاه های اینترنتی را با تخفیف ویژه و کمتر از قیمت واقعی خود روی سایت قرار می دهند. در صورتی که مشتریان به تعداد مشخصی برسند، آن کالا به فروش می رود و تخفیف اعمال خواهد شد. این امر موجب شده مخاطبان سایت های تخفیف گروهی روز به روز در حال افزایش باشند.

بهترین سایت های تخفیف گروهی,تخفیف و خرید گروهی,سایت تخفیف گروهی

سایت تخفیف گروهی در ایران

چند سال قبل گروپ شاپ سایت تخفیف گروهی خود را راه اندازی کرد که مدت زمان کمی فعالیت کرد. بازار ایران با این سایت نیز مانند دیگر کشورها این مدل تجاری را استارت زد. پس از مقطع کوتاهی فعالیت گروپ شاپ پایان یافت. در سال ۱۳۹۰ چند سایت خرید و تخفیف گروهی دیگر با فاصله کمی کار خود را در بازار ایران با این مدل تجاری آغاز کردند. این چند سایت موفق شدند با ظاهری کاربر پسند و برخوردی دوستانه خریداران علاقه مند به تخفیف را به سمت خود جذب نمایند. از جمله امکانات مشترکی که سایت های تخفیف گروهی دارند می توان به: تخفیف رستورانی، کافی شاپ، آرایشگاه، تئاتر و سینما، تورهای مسافرتی و … اشاره کرد.

سایت تخفیف های گروهی,سایت تخفیف و خرید گروهی,سایت تخفیف گروهی

مزایای سایت های تخفیف گروهی

سایت های خرید گروهی مزایای بسیاری دارند که ممکن است از دید بسیاری کاربران پنهان مانده باشد. با دانستن مزایای این سایت ها می توانیم اطلاعات ارزشمندی داشته باشیم که به ما در خریدهایمان کمک می کند.

  1. هر فردی می تواند کالای مورد علاقه خود را با تخفیف ویژه ای خریداری کند.
  2. فروشنده ها و صاحبان کسب و کار می توانند با همکاری با بهترین سایت های تخفیف گروهی برند خود را به مشتریان معرفی کنند و به این شکل فرصت های شغلی خود را ایجاد نمایند.
  3. فروشندگان و صاحبان کسب و کار مجبور نیستند هزینه های گزافی را بابت تبلیغات محیطی و بازاریابی به روش سنتی صرف کنند،‌ آنها با این مدل می توانند تمرکز خود را بر روی خریداران واقعی بگذارند.
  4. خانوارها با دریافت بن تخفیف، می توانند هزینه های خدمات تفریحی خود را تا حد قابل قبولی کاهش دهند.

معایب سایت های تخفیف گروهی

مانند هر موضوع دیگری، سایت های خرید و تخفیف گروهی نیز معایب خاص خودشان را دارند. این معایب اجتناب ناپذیر هستند و در طول رشد آنها به وجود آمده اند. در زیر معایب این سایت ها را برای شما بازگو می کنیم.

  1. به جز یکی از این سایت ها مابقی آنها نماد الکترونیکی ندارند، هر چند که نیازی به دریافت این نماد نیز ندارند. برخی از این سایت ها هیچ نشانی و تلفن مشخصی ندارند و پیگیری درخواست ها غیر ممکن می باشد. از آنجا که این سایت ها اکثرا توسط افراد غیر متخصص ایجاد شده اند،‌ هیچ تضمینی برای جبران خسارات احتمالی وجود ندارد.
  2. یکی از مشکلات دیگر این سایت ها این است که اگر تعداد درخواست های تخفیف به حد نصاب نرسد،‌ بن تخفیف فعال نخواهد شد و اگر تعداد افراد مدنظر جذب نشوند، تکلیف آنها معلوم نمی شود. حتی برخی سایت های ارائه دهنده بن تخفیف در صورت به حد نصاب نرسیدن خریدها پول خریدار را بر نمی گردانند.
  3. عمدتا تمام اطلاعاتی که در مورد هر کالا در این سایت ها درج می شود باید حقیقی باشد، در غیر اینصورت کاربران نمی توانند به آنها اعتماد کنند. اکثر کدهای تخفیف در این سایت ها مربوط به رستوران ها، تورهای مسافرتی و .. می باشد، اما در این باره هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت، چرا که ممکن است اصلا قراردادی وجود نداشته باشد.
  4. به علت ناراضی بودن برخی مشتریان از نداشتن نماد اعتماد در این سایت ها، بهتر است اقدام به دریافت این نماد بکنند تا در آینده از به وجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری نمایند. رعایت ماده ۳۳ و ۳۴ قانون تجارت الکترونیک که در زمینه حمایت از حقوق مصرف کننده و ماده ۳۷ و ۳۸ که در حوزه رعایت حق انصراف از خرید مشتری می باشد، به کمک می کند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند.

پیشنهاد ویژه بست فارسی

سایت تخفیف گروهی چیست,سایت های تخفیف گروهی,بررسی سایت های تخفیف گروهی

سایت گیلان تخفیف

گیلان تخفیف اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در گیلان میباشد. گیلان تخفیف فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز کرده و تا به امروز توانسته مشتریان زیادی در سطح استان گیلان جذب کند. گیلان تخفیف ارائه دهنده تخفیف های مراکز تفریحی و گردشگری ، زیبایی و سلامتی در رشت و استان گیلان می باشد. این پلتفرم برای ارائه خدمات و تخفیفات خود تنها به سایت بسنده نکرده و با ارائه اپلیکیشن برای موبایل و تبلت خدمات دهی را برای مشتریان خود بسیار ساده تر کرده است.

همچنین ارائه اپلکیشن گیلان تخفیف این امکان را به مشتریان میدهد تا بتوانند به صورت لحظه ای از تخفیفات شگفت انگیز گیلان تخفیف مطلع و از آنها بهره مند شوند. گیلان تخفیف به صورت آنی و لحظه ای تخفیفاتی تا ۸۰ درصد را برای دسته بندی هایی همچون هنری و آموزشی، زیبایی و آرایشی، پزشکی و سلامت، ورزش و تفریحی، رستوران و کافی شاپ ارائه میکند. ویژه ترین تخفیفات گیلان تخفیف برای استخر و کارتینگ میباشد.

سایت گیلان تخفیف علاوه بر اینکه بستری برای خرید ارزان و راحت مشتریان باشد. برای تولیدکنندگان و فروشندگان خدمات نیز سودآور و رقابتی است. مشتریان گیلان تخفیف در واقع با مقایسه خدمات و انتخاب بهترین گزینه به سادگی از هزینه های روزانه خود کم می کنند. گیلان تخفیف بستری برای خریدی ارزان و صر فه جویی در زمان و هزینه محسوب میشود. راز موفقیت گیلان تخفیف را میتوان کیفیت خدمات، سرعت و پشتیبانی ۲۴ ساعته، تخفیفات ویژه و شگفت انگیز آن در سطح استان گیلان دانست.

بست فارسی در این مقاله قصد دارد به تحلیل و معرفی بهترین سایت های تخفیف گروهی ایران در سال ۱۴۰۱ بپردازد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

تخفیفان نخستین و بهترین سایت تخفیف گروهی است که در سال ۱۳۹۰ با هدف ارائه خدمات با کیفیت پا به عرصه بازار تخفیف و خرید گروهی گذاشت. تخفیفان بستری را برای محصولات و خدمات زندگی روزمره افراد آماده کرده است، این سایت که پرطرفدارترین بستر تخفیف گروهی به شمار می رود بیش از ۱۰۰ پیشنهاد تخفیف ۴۰ الی ۸۰ درصدی خدماتی همچون: رزرو رستوران، رزرو هتل، رزرو تورهای مسافرتی، خرید بلیط استخر و بلیط هواپیما را به مشتریان مورد اعتماد خود ارائه می دهد.

تخفیفان نه تنها داری وب سایتی معتبر در این زمینه، بلکه خدمات خود را بر روی اپلیکیشن موبایل و تبلت ارائه کرده است، بطوریکه تمام امکاناتی که در وب سایت تخفیفان وجود دارد به صورت کاملا واضح و راحت در اپلیکیشن نیز در دسترس قرار گرفته است. همچنین این سایت در شبکه های اجتماعی حضوری فعال داشته و آخرین اخبار و اطلاعات خود را از این طریق در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر شما هم می خواهید از کاربران تخفیفان باشید می توانید با عضویت در خبرنامه به صورت روزانه پیشنهادهای تخفیف را از طریق ایمیل دریافت کنید.

تخفیفان در شهرهای بزرگ کشور مثل تهران، کرج، مشهد، تبریز، رشت،‌ شیراز و اصفهان فعالیت می کند و خدمات خود را گسترده تر کرده است. یکی از برنامه هایی که تخفیفان در آینده اجرا خواهد کرد ارسال سفارش های هموطنان به تمام نقاط کشور می باشد.

تخفیفان تنها سایت خرید گروهی می باشد که موفق شده است نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت نماید.

پول تو در تخفیفان یکی از ویژگی هایی است که جدیداً راه اندازی شده است و شما اگر در هنگام سفارش از کد تخفیف استفاده نکنید از این سایت پول نقدر دریافت خواهید کرد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای:  ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های:  گوگل، نت برگ، موپن، دیجی کالا، یکتانت
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۸.۸
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۳.۵۹
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۴:۲۷
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: تخفیفان، نت برگ، takhfifan، کد تخفیف دیجی کالا، تور کویر مصر

امکانات سایت تخفیف گروهی تخفیفان

  • ارائه تخفیف های رستورانی، هتل، تور مسافرتی، کافی‌ شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، تئاتر، کالاها و برندهای معتبر
  • دسته بندی تخفیف های روز، رستوران و کافی شاپ، هنور و تئاتر، تفریحی و ورزشی، آموزش، سلامتی و پزشکی، زیبایی و آرایشی، خدمات (کارواش، قالیشویی و …)، تور و سفر، پولِ تو، کد تخفیف
  • تب تخفیف های ویژه و روز

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تخفیف گروهی” دومین سایت جستجو گوگل می باشد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

نت برگ بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که زیر نظر مدیر عاملی علیرضا صادقیان، تحت عنوان شرکت سهامی خاص در سال ۱۳۹۰ دقیقا پس از بیست روز بعد از تخفیفان فعالیت خود را آغاز کرده است. مراحل اولیه آماده سازی زیرساخت در این وب سایت با نظارتی دقیق و جامع شروع شده تا جایی که گفته می شود نام تجاری نت برگ پس از چهار ماه فعالیت از بین ۱۰۰ اسم پیشنهادی انتخاب شده است.

شروع نت برگ بسیار هوشمندانه و با ظرافتی دقیق بود. این سایت قبل از اینکه حضور خود را در بازار ایران به طور رسمی اعلام کند با راه اندازی وبلاگی آخرین اخبار و اطلاعات مراحل کاری خود را در اختیار عموم قرار می داد.

در حال حاضر نت برگ یکی از بزرگترین سایت خرید و تخفیف گروهی ایران است که هر روز پیشنهادات شگفت انگیز و متنوعی از کالاها را با تخفیف ۴۰ تا ۹۹ درصدی به مشتریان ارائه می دهد. تمام این پیشنهادات از بهترین مکان ها و فروشگاه های شهر مثل رستوران ها، مراکز تفریحی و ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … می باشند. در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ پیشنهاد تخفیف گروهی از طریق نت برگ به کاربران هر شهر ارائه شده است.

نت برگ به خاطر ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به سمت خود بکشاند. این ویژگی ها شامل خرید ارزان و بدون واسطه، صرفه جویی در زمان و هزینه، کیفیت خدمات،‌ پشتیبانی کامل و مطمئن در فرآیند خرید و تخفیف های شگفت انگیز می باشند که همگی برگ برنده نت برگ به شمار می روند. نت برگ تمرکزی خاصی روی شیوه های تبلیغاتی مدرن داشته است، همچنین با دقت بالایی در طول روز روی فرآیند انتخاب اعضا و سرویس های خدماتی نظارت دارد تا به این شکل استفاده از امکانات را برای اعضای سایت خود راحت تر کند. نت برگ با در نظر گرفتن قدرت خرید گروهی پیشنهادات هیجان انگیزی را به کاربران پیشنهاد می کند طوری که هیچکس نتواند از خرید صرف نظر کند!

نت برگ با ایجاد بستر و فضای مناسب از طریق اپلیکیشن موبایل و تبلت و وب سایت نت برگ خدمات خود را به کاربران میلیون نفری خود به آسان ترین و راحت ترین شکل ممکن ارائه می دهد. کاربران از طریق فضای موبایل و سایت می توانند به سادگی پیشنهادات خود را مشاهده کرده و از امکانات نت برگ بهره مند شوند. پیشنهادات آنی و پیشنهادات غیر آنی دو دسته کلی پیشنهادات نت برگ می باشند. شما با استفاده از پیشنهادات آنی می توانید پس از خرید یک کالا تا زمانی تعیین شده از آن استفاده کنید. پیشنهادات غیر آنی نیز پس از خرید باید تا زمانی که مهلت خرید به اتمام می رسد صبر کرد تا پیشنهاد بعدی روی سایت نت برگ قرار بگیرد که شما بتوانید آن را مشاهده کنید. یکی دیگر از موفقیت های نت برگ فعالیت روزانه در شبکه های اجتماعی است که با انتشار آخرین اخبار و اطلاعات روی بازار تهران متمرکز شده است. نت برگ در شهرهای مهم و بزرگ ایران مثل تهران، کرج،‌ شیراز،‌ اصفهان، مشهد و ارومیه نمایندگی داشته و خدمات خود را به طور گسترده ارائه می دهد.

از ویژگی های برتر نت برگ پاسخگوی آنلاین این سایت می باشد که در سایت های رقیب کمتر مشاهده می شود.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، تخفیفان، دیجی کالا، یاهو، موپن
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۷.۴
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۴.۱۰
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۶:۰۸
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: نت برگ، لیزر موهای زائد در شهر قدس، netbarg، تور کویر، نت برگ تهران

امکانات سایت تخفیف گروهی نت برگ

  • دسته بندی نت برگ های روز، رستوران و فست فود، تفریحی و ورزشی، پزشکی و سلامت، هنر و تئاتر، آموزشی، زیبایی و آرایشی، تورهای مسافرتی، خدمات(کارواش، قالیشویی و …)، پیشنهاد های لوکس، تخفیف های لحظه آخری
  • تب پیشنهاد ها صبحانه، استخر، رستوران با موسیقی زنده

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تخفیف گروهی” اولین سایت جستجو گوگل می باشد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

موپن اولین سایت تخفیف است که کد تخفیف فروشگاه های بزرگ مثل بامیلو، دیجی کالا، اسنپ، دیجی استایل، سینما تیکت، علی بابا، ایرانسل و همراه اول را به اشتراک می گذارد. این پلتفرم در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. موپن بستر مناسبی برای فروشگاه های آنلاین و خدمات وب سایت هایی می باشد که می توانند محصولات و کالاهای خود را به مشتریان معرفی نمایند. در موپن، فروشگاه های آنلاین این فرصت را دارند که از رقیبان خود پیشی بگیرند و مشتریان بیشتری جذب کنند. از طرفی کاربران می توانند با مقایسه کالاها، بهترین کیفیت را انتخاب کرده و از خدمات آنها بهره ببرند. در نهایت فروشگاه های آنلاین در موپن،‌ می توانند بازخورد خود را از مشتریان دریافت کرده و در اقدامات بعدی خدمات هیجان انگیزتری را به آنها ارائه دهند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، دیجی کالا، سنپ فود، تخفیفان، کانال تخفیف        .
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۴۵.۳
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲.۷۱
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲:۱۷
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، دیجی کالا، اسنپ فود، سینما تیکت

امکانات سایت تخفیف گروهی موپن

  • دسته بندی اپراتور تلفن همراه و اینترنت، تاکسی اینترنتی، تخفیف گروهی، خدمات آنلاین، رزرو هواپیما و هتل، سفارش غذا، فروشگاه اینترنتی، فروشگاه مد و لباس، کتاب، مشاوره و آموزش، موسیقی، تئاتر و سینما
  • تب جدید ترین، محبوب ترین و پربازدید ترین تخفیف ها، وبلاگ، فرصت های شغلی، همکاری با ما، آموزش

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تخفیف گروهی” بیست و دومین سایت جستجو گوگل می باشد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

گلدتگ یکی از بهترین سایت های تخفیف گروهی است که فعالیت خود را با یک تیم حرفه ای از دی ماه سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است. به گفته خود آنها، انگیزه و هدف گلدتگ این است که یک استراتژی بلند مدت با بهترین سرویس دهی را جامه عمل بپوشاند.

هدف گلدتگ این است که با جذب مشتریان طلایی در سرتاسر کشور با قدرت چانه زنی بیشتر، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را با قیمتی استثنایی در اختیار کاربران قرار دهد. گلدتگ در صدد است مشتریانی را که به دنبال خرید کالاهای مورد نظر هستند، طوری جذب کند که پیشنهادات شگفت انگیز ارائه شده را رد نکنند. این پلتفرم از زیر مجموعه های آروین وب به شمار می رود و همچنان با همکاری مجموعه های بزرگتر اینترنتی به فعالیت خود در ایران ادامه می دهد. گلدتگ قرار است سایتی تحت عنوان فروش لوازم الکترونیکی را راه اندازی کند. همچنین پروژه محصول رسانی از کشور آمریکا، سایت طراحی وب و بازاریابی از دیگر اهداف این پلتفرم می باشد که به زودی کاربران خود را سوپرایز خواهد کرد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران، ایالات متحده امریکا
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، دیجی کالا، شاپرک، یاهو، ورزش۳
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۴.۸
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۶.۲۴
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۶:۴۱
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: goldtag، گلدتگ، گلدتگ کالا، گلدتک، گلد تگ

امکانات سایت تخفیف گروهی گلدتگ

  • دسته بندی کالا، خدمات، لوازم خانگی، ورزش و سرگرمی، کالای دیجیتال، پوشاک، لوازم شخصی
  • تب تخفیف های ۲۴ ساعت گذشته، پیشنهادات ویژه کالا، پیشنهادات ویژه خدمات
  • تب گدلتگ بر اساس دسته ها (لوازم جانبی موبایل، پوشاک، آرایشی و بهداشتی، انواع خوراکی)

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تخفیف گروهی” سومین سایت جستجو گوگل می باشد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

پلتفرم این سو فعالیت جدی خود را در سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. این سو را می توان اولین موتور جست و جویی دانست که می توان در آن به جستجوی هوشمند کالاهای ایرانی پرداخت. به همین خاطر خیلی از افراد این سو را فراتر از یک فروشگاه محصولات ایرانی می دانند. هر فروشنده و تولید کننده ای می تواند در این سو یک پنل کاربری و اختصاصی داشته باشد و خود را به این شکل معرفی کند.

از سوی دیگر بازدیدکنندگان نیز می توانند با جستجوی دقیق بین ده سالن مجزا کالاهایی که از بیشترین تخفیف برخوردار هستند را مشاهده کنند. همچنین مشتریان می توانند اطلاعات دقیق تری راجع به این کالاها،‌ سازنده آنها و حتی مشاهده محصولات مشابه دریافت کنند. دسته بندی محصولاتی که در این سو وجود دارند شامل: نوشت افزار، لوازم دیجیتالی، تجهیزات ساختمانی، صنعت و کشاورزی، لوازم آرایشی و پزشکی، مواد غذایی و شوینده، پوشاک و زینتی، خانه و آشپزخانه و ورزشی و سرگرمی می باشند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: دانشگاه تهران، بازرگام، مرکز آموزش و موسسه تحقیقات رهنمود النا، جدول یاب، خبرگزاری شبستان
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۶.۰
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۳.۹۳
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲:۳۱
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: این سو، اینسو، برایند شاپ، فروشگاه کالای ایرانی، محصولات ایرانی

امکانات سایت این سو

  • دسته بندی مواد غذایی و شوینده، خانه و آشپزخانه، پوشاک و زینتی، نوشت افزار، فرهنگ و هنر، آرایشش و پزشکی، ورزشی و سرگرمی، لوازم دیجیتال، تجهیزات ساختمانی، صنعت و کشاورزی
  • تب همه فروشگاه ها، همه برند ها، همه تخفیف ها

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

برای استفاده از تخفیف های شگفت انگیز، قبل از خرید کالای خود از فروشگاه آنلاین می توانید به سایت آف سی اچ مراجعه کرده و با اعمال کردن کدهای تخفیف،‌ محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید. فعالیت کانال تخفیف که یک سایت خرید و تخفیف گروهی است و از اوایل سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده است. این سایت با پیشرفت روز افزون، در حال حاضر بهترین مرکز به اشتراک گذاری کدهای تخفیف به صورت کاملا رایگان در ایران است.

کانال تخفیف، برگزاری انواع مسابقات،‌ جشنواره ها و کمپین ها، همچنین کد تخفیف و آفر بیش از ۷۵۰ فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن از جمله دیجی کالا، اسنپ فود، اسنپ، چیلیوری، تپ سی و چنگال را به اطلاع کاربران می رساند. در کانال تخفیف نه تنها هزینه های مشتریان به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند، بلکه افراد بیشتری با فروش کسب و کارهای آنلاین آشنا خواهند شد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، موپن، دیجی کالا، تخفیفان، چتربازان
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۵.۱
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲.۸
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۱:۵۳
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف، تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف ژاکت

امکانات سایت تخفیف گروهی کانال تخفیف

  • دسته بندی فروشگاه اینترنتی، تاکسی و حمل و نقل، اپراتور های مخابراتی، سفارش آنلاین غذا، کتاب و کتاب خوانی، آموزشی دانشگاهی، موسیقی و سینما، تخفیف گروهی، مد و لباس، گردشگری، خدمات و …
  • تب نوع تخفیف (سفارش اول، سفارش غیر اول، مخصوص اپلیکیشن، کمپین ها)

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

سایت تخفیف های گروهی شیراز تخفیف در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را به شیوه تبلیغاتی کاملا نوین و مدرن در شهر شیراز آغاز کرد. تکنیک های خرید گروهی و تبلیغات آنلاینی که در شیراز تخفیف به کار گرفته می شود، باعث شده سود خوبی نصیب صاحبان کالاها و خدمات شود، از طرفی دیگر مشتریان نیز هزینه های خود را کاهش دهند. شیراز تخفیف با ارائه کوپن های تخفیف به مشتریان فضای لذت بخشی را در سایت خود ایجاد کرده است. این پلتفرم یک تیم قوی و حرفه ای در اختیار دارد که هر کدام به نوعی کیفیت شیراز تخفیف را بالا برده اند. نیروهای کارآمدی در زمینه دیجیتال مارکتینگ فروش و تبلیغات در این تیم های حرفه ای تلاش می کنند تا ایام لذت بخشی را برای کاربران خود خلق نمایند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، آفکادو، شاپرک، تخفیف بازان، دیوار
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۲۴.۴
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۷.۲
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۱۲:۴۳
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: شیراز تخفیف، shiraztakhfif، مزوتراپی شیراز، فست فود شیراز، باشگاه ورزشی شیراز

امکانات سایت تخفیف گروهی شیراز تخفیف

  • دسته بندی همه تخفیف ها، رستوران و کافی شاپ، تفریحی و ورزشی، پزشکی و سلامت، فرهنگی و آموزشی، زیبایی و آرایشی، کالا، پیشنهادات بیشتر
  • تب جعبه جادویی، تخفیف های روز، پرفروش ترین های ماه

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تخفیف گروهی” بیست و یکمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

چتربازان هم سایت خرید و تخفیف گروهی است که فعالیتش را در سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. چتربازان تمامی کدهای تخفیف، پیشنهادهای هیجان انگیز و کوپن های متنوع را جمع آوری کرده و با کاربران خود به اشتراک می گذارد. به دلیل استقبالی که از کانال و سایت شد به دنبال آن نیز برند چتربازان متولد شد. برای بهره مند شدن از تخفیف های ویژه از سایت های معتبری همچون دیجی کالا نیاز است که کد تخفیف را به همراه داشته باشید. چتربازان به صورت آنلاین و فوری به شما کمک می کند که به این کدهای تخفیف دسترسی داشته و با استفاده از آنها از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

برای این کار کافی است یک بار به سایت چتربازان مراجعه کرده و با انتخاب فروشگاه مورد نظر و دسته بندی های کالاهای مورد علاقه، کد تخفیف خود را دریافت کنید. اگر شما عضو کانال و ربات تلگرامی چتربازان شوید جزء اولین نفراتی خواهید شد که از کدهای تخفیف پیشنهادی بهره مند می شود.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، کانال تخفیف، موپن، تخفیفان، دیجی کالا
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۵۷.۶
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۲.۸
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۴:۰۳
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف، تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف اسنپ

امکانات سایت تخفیف گروهی چتربازان

  • دسته بندی سفارش غذا، فروشگاه اینترنتی، حمل و نقل، سوپر مارکت، بلیت و سفر، خدمات، مد و لباس، کتاب و خدمات آموزشی، سنما و موسیقی و فیلم، بیمه، اپلیکیشن، اینترنت و اپراتور ها
  • تب منتخب کد های تخفیف (تازه ترین ها، بیشترین تخفیف، محبوب ترین ها)
  • تب منتخب پیشنهاد ها (تازه ترین ها، بیشترین تخفیف، محبوب ترین ها)

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

سایت ارزانکده در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف ارزانکده این بود که کالاهای با کیفیت را از فروشگاه های معتبر دریافت و با قیمت استثنایی و مناسب در اختیار کاربران قرار دهد. سایت ارزانکده در مدت زمان کمی توانست بیش از ۲۰۰۰۰ کاربر را از سرتاسر ایران به سمت خود جذب کند و اعتماد آنها را بگیرد.

این پلتفرم با قراردادی که با اکثر وارد کننده های معتبر دارد توانسته قیمت نهایی کالاها را تا حدودی برای مشتریان کاهش دهد تا از خرید خود لذت ببرند. ارزانکده تاکید بسیاری بر روی ارائه کالاهای با کیفیت و درجه یک دارد و به هیچ عنوان کالاهای دسته دوم را عرضه نمی کند. این تنها یک بخش کوچکی از خدمات این پلتفرم به شمار می رود. علاوه بر این، پشتیبانی همه جانبه از مشتریان و چک کردن مداوم کالاها از جمله ویژگی های منحصر به فرد ارزانکده می باشد که باعث شده از دیگر سایت ها متمایز شود. در این فرآیند اگر مشتری با مشکلی مواجه شود، ارازنکده حاضر است که کالاهای فروخته شده را پس گرفته یا تعویض کند و حتی مبلغ واریزی آنها را به حساب مشتریان برگرداند.

ارزانکده با حضور فعال و منظم در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام مرتباً از مشتریان خود پیشتیبانی می کند. همچنین امکان خرید از طریق ربات تلگرام نیز برای کاربران فراهم شده است تا بدین شکل از امکانات ارزانکده به ساده ترین شیوه ممکن استفاده کنند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، گولدتگ، آوینا مارت، دیجی کالا، ترب
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۳۷.۷
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۳.۶
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۴:۴۸
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: فروشگاه اینترنتی ارزان، تخفیف گروهی، ارزانکده، لوازم آشپزخانه، فروشگاه اینترنتی

امکانات سایت تخفیف گروهی ارزانکده

  • دسته بندی جدید ترین کالاها، لوازم دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، بهداشت و زیبایی، سرگرمی و فراغت، مد و پوشاک

این سایت با کلمه کلیدی “سایت تخفیف گروهی” چهارمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

در انتهای بررسی سایت های تخفیف گروهی میرسیم به سایت آفکادو. سایت تخفیف گروهی آفکادو فعالیت های خود را از شهر شیراز و از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. آفکادو اولین سایت تخفیف گروهی است که به عنوان زیر مجموعه ای از پاک علم و فناوری در حال فعالیت است. این سایت بستری را برای فروشندگان و تولید کنندگان فراهم کرده است که سودآوری خوبی را برای آنها داشته باشد. از طرفی مشتریان با مراجعه به آفکادو با بهره گیری از کدهای تخفیف هزینه های خود را تا حد قابل قبولی کاهش می دهند.

نیروها و تیم های حرفه ای و کارآمدی در آفکادو در زمینه برندینگ و دیجیتال مارکتینگ فعال هستند که همواره تلاش می کنند تا استفاده از امکانات آفکادو را برای کاربران لذت بخش نمایند. سایت آفکادو اطلاعاتی را راجع به نیاز مشتریان جمع آوری کرده و در ازای آن کالاها و خدمات با کیفیتی را در اختیار آنان قرار می دهد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد آفکادو این است که با استفاده از سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) هر کاربری می تواند با معرفی سایت به آشنایان و دوستان خود، به ازای هر خرید آنها مبلغی پورسانت دریافت کند.

بررسی سایت های تخفیف گروهی,بزرگترین سایت تخفیف گروهی,بهترین سایت تخفیف گروهی

  1. بیشترین مراجعین از کشورهای: ایران
  2. بیشترین بازدید از سایت های: گوگل، گفتینو، واستاپ، شیراز تخفیف، اینستاگرام
  3. رتبه محتوای بی ارزش سایت: %۱۶.۴
  4. میزان بازدید متوسط از صفحات سایت: ۱۷
  5. میزان متوسط حضور هر نفر در سایت: ۲۷:۲۳
  6. کلمات کلیدی مهم سایت: اف کادو، offkado، آفکادو، سایت تخفیف، تخفیف گروهی

امکانات سایت تخفیف گروهی آفکادو

  • دسته بندی همه تخفیف ها، رستوران و کافی شاپ، سرگرمی و ورزشی، پزشکی و سلامت، فرهنگی و آموزشی، آرایشی و زیبایی، کالاها، سایر خدمات
  • تب تخفیف های روز

این سایت با کلمه کلیدی”سایت تخفیف گروهی” هشتمین سایت جستجو گوگل می باشد.

لطفا با نظرات خود و معرفی سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند ما را همراهی کنید.

به نظر شما بهترین سایت تخفیف گروهی ایران کدام است؟

مشاهده نتایج

Loading ... Loading ...

3 واکنش کاربران به این مقاله

  1. متشکرم از سایت خوبتون. همیشه برای پیدا کردن چند تا از بهترین سایت در حوزه های مورد نیازم، اول به سایت خوب شما مراجعه می کنم. انصافا سایت های خوبی رو معرفی کردید و خیلی جاها بدردم خوردن.
    در حوزه تخفیف من هم سایت نت برگ و تخفیفان رو به شدت دوست دارم ولی در ارومیه فعالیت ندارند و سایت تخفیفی ویرا برگ در ارومیه، واقعا جاش در بین این سایت ها خالی بود. خیلی قوی شروع کردن و به شخصه به شدت قبولشون دارم.
    از ویژگی های جالب ویرا برگ، 50 هزار تومان جریمه هست که گذاشتن برای هر کسی که به هر دلیلی تخفیف دریافت نکنه و یا بلاخره صنف بخواد اذیت کنه.
    ممنون از سایت خوبتون.
    virabarg.com

  2. مقایسه و معرفی سایت های تخفیفی مقاله خیلی مفید و جالب بود.
    همچنین کامنت دوست عزیزمون در مورد سایت تخفیفی ویرا برگ اینو میرسونه که صداقت و دادن تضمین به کاربران می تونه اعتماد رو در بین کاربران ببره بالا و حفظ این روند خیلی می تونه توی موفقیت کسب و کار مفید باشه.
    تخفیف همیشه جذاب بوده و خصوصا در فرهنگ ما ایران چیز شیرینی هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا