رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,نحوه درج رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی رایگان در سایت بست فارسی

اکثر افراد با دنیای اینترنت آشنا هستند و مطمئناً مقالات زیادی درباره رپورتاژ آگهی مطالعه کرده اند. این نوع از تبلیغات در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در تجارت اینترنتی باعث رونق کسب و کارهای اینترنتی خواهد شد. اگر از رپورتاژ آگهی درست استفاده شود مزایای خوبی برای کسب و کارهای اینترنتی خواهد داشت. رپورتاژ آگهی رایگان از خدماتی است که وب سایت های پربازدید و معروف، به وب سایت هایی که قصد دارند بازدیدکنندگان خود را افزایش دهند، می دهند. وب سایت هایی که در SERP در سطح بالایی قرار دارند شرایطی را برای وب سایت های دیگر فراهم می کنند تا آن ها آگهی های رپورتاژ خود را در وب سایت قرار دهند و بازدید کنندگان زیادی را برای خود جذب کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را ثبت رپورتاژ آگهی ارزان در سایت بست فارسی آشنا کنیم.

معنی کلمه رپورتاژ چیست؟

رپورتاژ یکی از راه های بروز بازاریابی می باشد که می تواند تأثیر مثبت و خوبی روی سئوی سایت شما بگذارد. توضیح در مورد رپورتاژ سؤال خیلی از کسانی است که به دنیای بازاریابی اینترنتی علاقه دارند که در این مقاله سعی نموده ایم رپورتاژ را برای شما به خوبی توضیح دهیم. رپورتاژ از کلمه انگلیسی ADVERTISEMENT REPORTING برگرفته شده و به معنی گزارش تبلیغاتی می باشد. اگر به لیست بهترین سایت های ایران که در صفحه اول گوگل قرار دارند دقت کنید خواهید فهمید که اکثر آن ها لینک های قوی از سایت های قدرتمند خبری کسب کرده اند پس می توان گفت که رپورتاژ یکی از دلایل مهمی است که برای رتبه گرفتن سایت مؤثر می باشد.

در واقع رپورتاژ آگهی به صورت خبر یا گزارش در سایت های خبری منتشر می شود به همین دلیل لینکی که در خبر وجود دارد توجه بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو گوگل را به خود جلب می کند. رپورتاژ از بهترین لینک هایی است که یک وب سایت می تواند داشته باشد به همین دلیل سایت های معروف از رپورتاژ بهره می برند. آگهی های رپورتاژی به صورت خبر ارائه می شوند و نویسنده با متنی که قرار می دهد ذهن بازدیدکنندگان را در مورد محصولش درگیر می کند.

در سایت بست فارسی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را به شما معرفی کردیم که می توانید از آنها برای کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

فرم ثبت رپورتاژ آگهی رایگان در انتهای مقاله

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر در اینترنت و وب سایت های مختلف یک موضوع خاص را جستجو کرده باشید قطعا با مطالبی روبرو شده اید که مشابه آگهی های تبلیغاتی هستند اما به دلیل تفاوت های خاصی که دارند کمتر کاربران متوجه تبلیغاتی بودن آن ها می شوند. به این تبلیغات رپورتاژ آگهی می گویند. رپورتاژ آگهی در اکثر مواقع لینک دارد و با هدف معرفی خدمات و محصولات یک سایت در سایتی دیگر قرار داده می شود. رپورتاژ ها تاثیر بسزایی در بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک آن دارند. نوشتن رپورتاژ آگهی نیز دارای اصول و قوانین خاصی است و باید به نحوی باشد که جنبه تبلیغاتی بودن آن کمتر جلب توجه نماید.

یکی از خدمات بست فارسی رپورتاژ آگهی رایگان برای معرفی بهترین سایت های ایران است و سایت هایی که خود را در میان بهترین ها می بینند می توانند به فرم ثبت رپورتاژ آگهی رایگان رجوع کرده و محتوای خود را بر اساس قوانین مندرج ثبت نمایند.

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چه مزایایی دارد؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در واقع نوعی محتوا متنی است. البته این محتوا می تواند در برخی از موارد به صورت ویدیویی نیز باشد که این گونه محتواها معمولا سایت، روزنامه، تلویزیون و … قرار می دهند تا بهتر دیده شوند. ویژگی های منحصر به فرد رپورتاژ آگهی ها موجب می شود زمانی که مخاطبان و کاربران آن ها را در مجلات یا رسانه ها مشاهده می کنند احساس می کنند که خود آن رسانه این محتوا را منتشر نموده و اصلا متوجه تبلیغاتی بودن آن نخواهند شد. در صورتی که آن رسانه جهت تبلیغ و معرفی این رپورتاژ از صاحب برند آن هزینه ای دریافت نموده است و نوعی تبلیغ محسوب می شود. البته گاهی اوقات این رپورتاژ ها به صورت رایگان هستند و بازدهی بسیار عالی دارند.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی

چرا نوشتن رپورتاژ آگهی اهمیت ویژه ای دارد؟

رپورتاژ آگهی کاملا وابسته به محتوا است و دارای اهمیت ویژه ای می باشد. از مهم ترین مواردی که در نوشتن رپورتاژ آگهی باید به آن توجه نمود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در صورت استفاده از رپورتاژ در چند سایت حتما باید متن های متفاوت و جذابی داشته باشند.
  • متن رپورتاژ در درجه اول باید از نظر مخاطب جذاب باشد و نباید صرفا به جنبه تبلیغاتی آن توجه نمود.
  • استفاده از تیترهای جذاب و کاربر پسند.
  • هرگز نباید از جملات و کلمات صریح جهت تبلیغات استفاده شود بلکه باید تبلیغات به شکل غیر مستقیم صورت گیرد.
  • به طور کلی تفاوتی ندارد که رپورتاژ از نوع رایگان است یا خیر باید در نوشتن آن به تمامی نکات ایجاد رپورتاژ آگهی توجه شود.

رپورتاژ هایی که به صورت حرفه ای تهیه شوند قطعا می تواند مزایای فراوانی داشته باشد. زیرا بک لینک های متعددی برای سایت تولید می کنند و موجب افزایش ترافیک آن خواهند شد. علاوه بر این بر سئو سایت نیز تاثیر گذار هستند و کمک می کنند که سایت رتبه بالاتری دریافت کند و در اولین نتایج جستجوهای گوگل قرار گیرد.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی

انواع رپورتاژ آگهی کدام است؟

تعداد زیادی از افراد فکر می کنند که رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه به صورت گزارش و قالب های متنی منتشر می شود، به صورت های دیگری هم قابل انتشار می باشد. نکته اولی که حائز اهمیت می باشد این است که باید بدانیم هر رپورتاژ آگهی را در کجا و چه زمانی به کار ببریم. علاوه بر قالب رپورتاژ آگهی رایگان ویسرت ویلیام رپورتاژ آگهی را به سه دسته تقسیم کرده است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

1. رپورتاژ آگهی تصویری

در رپورتاژ آگهی تصویری محتوایی که آماده شده است را درون یک عکس قرار می دهند که بیشتر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت هایی که قصد دارند محصولات خود را در وب سایت هایی به نمایش بگذارند یا تبلیغ کنند از این نوع رپورتاژها استفاده می کنند. این نوع رپورتاژ باید بگونه ای باشد که توجه کاربران و بازدید کنندگان را به خود جلب کند.

2. رپورتاژ آگهی دفاعیه

شرکت های معروف و شناخته شده بیشتر اوقات در معرض انتقادهای رسانه ها قرار می گیرند که در این مواقع این شرکت ها با استفاده از ابزارهایی تلاش می کنند که این بحران ها را کم کنند، یا آن ها را به نفع خود تمام کنند که با استفاده از رپورتاژ آگهی دفاعیه به راحتی می توانند این کار را انجام دهند و اذهان عمومی را تحت تأثیر قرار دهند.

3. رپورتاژ ژورنالیستی

رپورتاژ ژورنالیستی دقیقا برعکس رپورتاژ دفاعیه می باشد، شرکت ها در این نوع از آگهی ها نظر رسانه ها را به سمت خود جلب می کنند. هدف اصلی از استفاده از این نوع رپورتاژ جلب نظر مخاطبان برای نوشتن متنی در مورد شرکت و محصولات است. این نوع از آگهی های خبری که به دست ژورنالیست ها نوشته می شود ارزش بسیار زیادی دارد.

4. رپورتاژ آگهی نوشتاری

معمولا در روزنامه ها و مجلات از این نوع رپورتاژ استفاده می کنند. به عنوان مثال در یک گزارش یا مقاله که در رابطه با ورزش است یک محصول که می توان از آن برای تندرستی استفاده نمود را معرفی کرد.

5. رپورتاژ آگهی رسانه ای

در رسانه هایی مثل رادیو و تلویزیون از این رپورتاژ استفاده می شود. کلیپ هایی که از محصولات یک کارخانه و مراحل تولید آن به صورت حرفه ای تولید می شود و در تلویزیون پخش می گردد از جمله این رپورتاژ ها محسوب می شود. در رپورتاژ آگهی هایی که برای رادیو تولید می شوند به منظور تاثیر گذاری بیشتر بر مخاطبان و جذاب تر نشان دادن کسب و کار می توان از گزارش و مصاحبه نیز استفاده نمود.

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,رپرتاژ آگهی رایگان

چگونه یک محتوای موثر بنویسیم؟

برای نوشتن رپورتاژ آگهی باید به موارد زیر توجه نمایید.

  • ساده نویسی و روان نویسی
  • تولید محتوای متنی با کیفیت
  • سعی کنید که از لحن و ادبیات مناسبی استفاده نمایید
  • موضوعات جذاب و بروز را انتخاب نمایید
  • شناسایی و درک مخاطبان هدف
  • رعایت اصول نگارشی

محتوایی که یک بازدید کننده قرار است در رپورتاژ آگهی خبری مشاهده کند بهتر است به عنوان یک خبر یا به صورت مقاله نوشته شود این موضوع به دلیل این است که اکثر مخاطبان مطالبی را دنبال می کنند که تبلیغ محصولات در آن ها به صورت غیر مستقیم نوشته شود، این روش باعث می شود که ذهن مخاطب کنجکاو شود و تاثیرات بهتری را برای خرید محصول تداعی کند.

تیتر مطالب یکی از مهم ترین نوشتار های متن آگهی می باشد با یاد گرفتن نوشتن این قسمت می توانید یک آگهی موفق را منتشر کنید تیتر باید به گونه ای باشد که بتواند مخاطب را برای خواندن مطالب ترغیب کند، همچنین باید این موضوع را بدانید که برندهای مشهور از تصاویر مرتبط با محتوا استفاده می کنند پس باید از نوشتن متن تکراری در آگهی خود داری کنید.

10 نکته جادویی تولید رپورتاژ آگهی تاثیر گذار برای وبمستران

رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی در ذهن مخاطب و تشویق او به خرید محصول و خدمت مورد نظر برندها و کسب و کارها دارد، بنابراین باید خیلی به آن توجه نمود. یک رپورتاژ استاندارد و تاثیر گذار رپورتاژی است که به تمام اصول نگارشی آن به طور کامل توجه شده باشد و شباهت بسیاری به مقاله داشته باشد.

رپورتاژ یا Advertorial با هدف قرار دادن نامحسوس و ناخودآگاه ذهن کاربران به معرفی برند مورد نظر خود می پردازد. رپورتاژ یکی از مهم ترین علل موثر بر سئو سایت ها است و لری پیج بنیان گذار گوگل نیز ایده راه اندازی موتور جستجوی گوگل را از بک لینک دریافت نمود. البته امروزه گوگل بسیار پیشرفته تر شده است و با دقت فوق العاده بالایی، بک لینک ها را مورد بررسی قرار می دهد اما با این وجود هنوز هم درج آگهی رپورتاژ آگهی مناسب ترین راه جهت دریافت بک لینک های دائمی طبیعی می باشد.

امروزه تمامی برندها و کسب و کارها به منظور پیشرفت و یافتن جایگاهی مناسب در بازار به مارکتینگ نیاز ویژه خواهند داشت. میزان کسب جایگاه اجتماعی و شهرت با روش های تبلیغاتی سنتی رابطه عکس دارند و به میزانی که نیاز به شهرت بیشتری داشته باشد کمتر می تواند از روش های سنتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده نماید.

مدتی است که تمامی کسب و کارها از انواع راهکارهای مارکتینگ برای موفقیت و کسب جایگاه بهتر استفاده می کنند اما در این میان ثبت رپورتاژ آگهی همچنان از قدرت و کارایی خوبی جهت تبلیغات برخوردار است. رپورتاژ ها از آن جهت بیشتر اهمیت دارند که موجب افزایش آگهی عمومی کاربران می شوند، به همین دلیل از آن ها به شکل ایمیل، پادکست، مقاله و …استفاده می کنند.

اگر می خواهید در کسب و کار خود از تبلیغات سنتی و معمول فاصله بگیرید و وارد دنیای رپورتاژ شوید به شما پیشنهاد می کنیم که متن زیر را با دقت مطالعه نمایید تا با حقایقی که در رابطه با رپورتاژ وجود دارد بیشتر آشنا شوید.

معرفی اصولی و توضیحات جذاب

رپورتاژ آگهی در واقع چارچوب خاصی است که به شکل ناخودآگاه در ذهن مخاطبان نفوذ می نماید و آن ها را با محتوای خود درگیر می کند. به عبارتی می توان گفت یک رپورتاژ استاندارد هرگز به شکلی مبتذلانه به معرفی یک برند نمی پردازد بلکه کلیه جوانب موضوع و کسب و کار مورد نظر را به صورت علمی و اصولی معرفی می نماید و خیلی ماهرانه کاربران را به استفاده از محصولات و خدمات تشویق می کند.

بر اساس تحقیقات انجام شده می توان گفت رپورتاژ نوعی جلب توجه مخاطب می باشد.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی

رایج ترین نوع رپورتاژ : رپورتاژ اینترنتی است!

امروزه بستری فراهم شده است و اینترنت شرایطی را به وجود آورده که کلیه کسب و کارها بتوانند در مقیاس دلخواه به معرفی و تبلیغ برند خود بپردازند. در حال حاضر فقط کمپانی های بزرگ نیستند که می توانند رپورتاژ تولید نمایند بلکه هر کسب و کاری می تواند با توجه به نکات ریزی که در رابطه با نگارش رپورتاژ وجود دارد به تولید رپورتاژ آگهی بپردازد. در تولید رپورتاژ آگهی توجه داشته باشید که هرگز نباید از لوگوی برندتان استفاده نمایید بلکه باید از عناوین قوی و پر مفهوم و عکس های بسیار مرتبط و با کیفیت استفاده نمایید تا به یک مقاله واقعی شباهت داشته باشد.

ساختار رپورتاژ آگهی چه مواردی است؟

ثبت رپورتاژ آگهی دارای قالب خاصی می باشد، رپورتاژهای حرفه ای معمولاً غیر از محتوایی که در متن اصلی قرار می دهند عنوان هایی بین 130 تا 170 کلمه را دارند. استفاده نمودن از کلمات کلیدی در عناوین مثل یک معجزه برای معرفی مقاله شما خواهد بود. بعد از انتخاب یک سر تیتر مناسب که از بارزترین ویژگی های یک رپورتاژ حرفه ای می باشد، یک مقدمه مناسب را باید قرار دهید، این مقاله باید اطلاعات سودمندی از شما را نام ببرد و در متن اصلی به شرح کامل آن ها بپردازد. به هیچ عنوان محتوای مقاله خود را از سایت های دیگر کپی نکنید این کار باعث می شود که مخاطبان به شما اعتماد نداشته باشند و شما را فردی غیر خلاق نشان دهد.

خاص بودن چه در نحوه نوشتن مقاله و چه در کسب و کار و تولید محصولات، مشتریان متنوعی را برای شما رقم خواهد زد، زیرا با خلاق بودن خود را از رقیبان بهتر نشان می دهید. بعد از مقدمه می توانید ویژگی های محصول خود را بیان کنید و رپورتاژهای گوناگونی منتشر کنید تا بهتر شناسایی شوید. مثلا در نوشتن رپورتاژ آگهی رایگان باید با مخاطبان صادق باشید و از کلمات ترغیب کننده در متن به استفاده کنید و عکس هایی که برای محصول خود قرار است بگذارید را متناسب با مطالب انتخاب نمایید.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان

تاکنون بیشتر به بررسی توصیفی و کیفی رپورتاژ پرداختیم و هدف ما آشنایی کاربران با کیفیت، کارایی و نحوه عملکرد Advertorial بود. اما در ادامه قصد داریم نکات ریز و دقیقی که در رابطه با تولید و ثبت رپورتاژ آگهی وجود دارد بپردازیم.

1. توجه داشتن به اقتضای تبلیغاتی

یک رپورتاژ گهی مناسب حتما باید تا حد بسیاری شبیه به مقاله باشد اما نباید هدف اصلی آن که معرفی و فروش می باشد را فراموش نمود و باید سر نخ هایی به مخاطب جهت خرید محصولات داد.

2. به کارگیری نقل قول

استفاده از سخنان بزرگان در هنگام ثبت رپورتاژ آگهی موجب می شود که بهتر بتوانید مطالب و مفهوم مورد نظر خود را به دیگران منتقل کنید.

3. استفاده از توضیح یا Caption برای تصاویر

تصاویر برای آنکه بتوانند کارکرد خوبی داشته باشند حتما نیاز به توضیح دارند.

4. در مطالب خیلی بلند از زیر تیترهای کوتاه تا حد ممکن استفاده نمایید

با نوشتن توضیحات کوتاه در زیر هر تیتر متن را برای مخاطب جذاب تر خواهید کرد و او بهتر می تواند آن را درک نماید.

5. برای رپورتاژ خود شروع و پایان در نظر بگیرید

یک مقاله یا رپورتاژ حتما باید مقدمه و جمع بندی داشته باشد تا بتواند موثر واقع گردد.

6. به تیتر توجه ویژه داشته باشید

انتخاب تیتر در جذابیت مقاله و تشویق مخاطب به خواندن مقاله بسیار موثر خواهد بود.

7. درج نام تولید کننده محتوا یا نویسنده

مقاله با ارزش، مقاله ای است که نشانی از نویسنده آن وجود داشته باشد، بنابراین حتما نام خود یا تولید کننده محتوا را بنویسید.

8. داشتن شناخت از سایت انتشارات مورد همکاری

به عنوان مثال ببینید که رپورتاژ شما قرار است در چه قسمتی چاپ شود، علاوه بر این سعی کنید که رپورتاژ تان تا حد امکان در قالب مقاله باشد.

9. توجه نمودن به سایز

رپورتاژ نباید خیلی کوتاه باشد و باید تا حدودی مشابه یک مقاله باشد. (بیشتر از 700 کلمه)

10. داشتن شناخت و اطلاعات کافی از انتشارات و پروسه چاپ و نشر

به این معنی که بدانید با چه کسی همکاری دارید؟ محتوای شما قرار است در چه قالبی چاپ و ارائه گردد.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی

از مزیت های رپورتاژ آگهی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

رپورتاژ آگهی در صورتی که به صورت کاملا حرفه ای نوشته شود می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت و موفقیت کسب و کارها داشته باشد. از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • بهتر دیده خواهید شد

با توجه به اینکه رپورتاژ آگهی و خبری دارای جامعیت خیلی بالایی است می توانید به منظور تبلیغات  از کمپین های متعددی که وجود دارد استفاده نمایید. از جمله این کمپین ها می توان به شبکه های مجازی، سایت های محبوب و پر ترافیک، رسانه های مکتوب و .. اشاره نمود. گستردگی این کمپین ها شرایطی را فراهم می کند  که بتوانید به راحتی آگهی معرفی محصولات خود را منتشر کنید و به کاربران نشان دهید. به این ترتیب میزان بازدید تبلیغات شما افزایش می یابد و طی مدت زمان کوتاه تری می توانید به اهداف خود دست یابید.

  • موجب برند سازی و افزایش اعتبارتان می شود

هنگامی که از طریق سایت ها، نشریات، کانال ها و …محتواهایی که مرتبط با برندتان هستند منتشر نمایید نظر افراد بیشتری به شما جلب می گردد و بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. در نتیجه اگر این روند را در کمپین های مختلف ادامه دهید اعتبار برندتان افزایش می یابد.

  • برای همه مناسب است

مهم ترین مزیت رپورتاژ این است هر کسب و کاری شرایط استفاده از آن را دارد و می تواند به منظور دستیابی به اهداف خود از انواع رپورتاژ استفاده نماید. به منظور توسعه و گسترش انواع کسب و کارها می توان از رپورتاژ آگهی استفاده نمود و تحولاتی در آن ایجاد کرد.

  • رپورتاژ آگهی موجب ارتقا رتبه سایت می شود

رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی در بالا رفتن رتبه سایت دارد. در واقع اگر شما یک سایت پر بازدید را برای قرار دادن رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید و یک بک لینک در آن قرار دهید قطعا سئو سایت شما بهبود می یابد. با بهینه سازی سئو سایت در رتبه بندی گوگل می توانید رتبه بهتری دریافت کنید و وب سایت تان جز پیشنهادات اول گوگل قرار گیرد. به این ترتیب میزان ترافیک سایت نیز افزایش می یابد.

بالا بردن رتبه سایت با رپورتاژ آگهی

با رعایت کردن اصول و نکات گفته شده و خلاقیت داشتن در مورد رپورتاژ آگهی رایگان می توانید تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید و در بعضی مواقع ممکن است سایت های دیگر از مطالب وب سایت شما استفاده کننده و آن ها را بازنشر دهند که این کار باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

انتشار رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی

فرق های عمده رپورتاژ و دیگر روش های تبلیغاتی

در دنیای تکنولوژی امروزه رپورتاژ های خبری یکی از بهترین نوع تبلیغات اینترنتی هستند و همان طور که قبلاً توضیح دادیم این نوع آگهی تبلیغ غیر مستقیم محصولات شما را با ارائه عکس های مختلف در سایت های معتبر انجام می دهد، حتی علاوه بر اینکه توضیحاتی راجب شما و کسب و کارتان می دهد چند صفحه از سایت شما را لینک گذاری خواهد کرد به همین دلیل است که این روش از بهترین تبلیغاتی است که رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بالا می برد. به طور کلی می توان گفت رپورتاژ آگهی با آگهی های معمولی تفاوت زیادی دارد، زیرا توجه این نوع از آگهی ها بر روی محتوا است که بیشتر به معرفی محصولات و کسب کار شما میپردازد، در مقابل بنرهای تبلیغاتی که هیچ گونه توضیحی در مورد محصول شما ارائه نمی دهند در فضاهای مجازی و وب سایت ها بسیار زیاد شده اند و معمولاً به چشم مخاطبان نمی آیند و برای مشاهده این آگهی ها ترغیب نمی شوند اما رپوتاژ آگهی در بست فارسی به دلیل اینکه به شکل خبری منتشر می شود و توضیح مناسبی برای محصولات ارائه می دهد در وب سایت های خبری مورد توجه زیادی از مخاطبان قرار می گیرد.

تبلیغات معمولی و رپورتاژ آگهی کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. در رپورتاژ آگهی هدف اصلی توجه به نیاز مشتری است و بر اساس آن محتوا تولید می گردد و صرفا تبلیغ محصول هدف نیست. به عبارتی  محتوای رپورتاژ بیشتر جنبه اطلاع رسانی دارد و به توضیح محصول می پردازد و به صورت کاملا نامحسوس کاربران را به خرید تشویق می کند. اما در تبلغات معمولی به صورت کاملا شفاف یک محصول به کاربران معرفی می گردد و تبلیغ می شود. رپورتاژ های خبری نسبت به تبلیغات معمولی دارای تاثیر گذاری بیشتری می باشد و بهتر می تواند نظر مخاطب را جذب نماید.

تاثیرات رپورتاژ آگهی رایگان بر خدمات ما

رپورتاژ آگهی و رپورتاژ آگهی رایگان می تواند تاثیر بسزایی بر خدمات و محصولات سایت شما و معرفی آن ها داشته باشد. به میزانی که رپورتاژ آگهی برند، سایت، شرکت، کسب و کار و …بیشتر در وب سایت های محبوب و پر بازدید قرار داده شود بهتر دیده خواهند شد و موجب رشد و توسعه آن شغل یا برند می گردد. برندها و وب سایت هایی که دارای شهرت چندانی نیستند اگر از تعداد بالایی لینک های بهینه  و رپورتاژ خبری استفاده نمایند  قطعا راحت تر می توانند به اهداف خود دست یابند و بهتر دیده خواهند شد.

گوگل نسبت به رپورتاژ آگهی های رایگان چه دیدگاهی دارد؟

از نظر ربات های گوگل رپورتاژ آگهی ها متن هایی کاملا طبیعی هستند و در صورتی که محتوا و متن این رپورتاژ ها در سایت های معتبر و پر ترافیک منتشر گردد می تواند در رتبه بندی سایت تاثیر گذار باشد. در صورت تبلیغات معمولی، معمولا توسط ربات های گوگل شناسایی می شوند و مضر هستند، در نتیجه تاثیرات منفی بر رتبه سایت خواهند داشت.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی

از رپورتاژ آگهی استفاده کنیم یا خیر؟

روش های مختلفی برای معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات وجود دارد که از جمله کم هزینه ترین آن ها می توان به استفاده از رپورتاژ آگهی اشاره نمود. سایت های فراوانی وجود دارند که درج رپورتاژ آگهی را می پذیرند که در این میان برخی از آن ها رپورتاژ آگهی را به صورت کاملا رایگان در وب سایت خود قرار می دهند مانند سایت بست فارسی. خیلی از افراد بر این باورند که استفاده از رپورتاژ رایگان نمی تواند کارایی و بازدهی چندانی داشته باشد که تصور کاملا اشتباهی است.

در واقع میزان تاثیر گذاری رپورتاژ آگهی در معرفی برند و بهتر دیده شدن کسب و کارها به وب سایتی که رپورتاژ را در آن قرار می دهند بستگی دارد. هر چقدر که سایتی که رپورتاژ در آن درج می گردد پر ترافیک تر و محبوب تر باشد قطعا بازخورد بهتری خواهد داشت و موجب می شود که رتبه سایت شما افزایش یابد.

چگونه می توان تاثیر گذاری رپورتاژ آگهی را افزایش داد؟

تکنیک های فراوانی وجود دارد که اگر به آن ها توجه کنید قطعا می توانید یک رپورتاژ آگهی حرفه ای و کاربر پسند تولید نمایید. از جمله مهم ترین این تکنیک ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سعی کنید از کلمات دشوار استفاده ننمایید و متن تا حد امکان روان و خوانا باشد.
  • متن رپورتاژ را نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند در نظر بگیرید.
  • در رپورتاژ به تمامی جزئیات اشاره نکنید بلکه فقط مهم ترین موارد را بیان کنید تا کاربران تشویق شوند برای مشاهده باقی موارد به وب سایت تان مراجعه کنند.
  • بهتر است که متن در قالب گزارش یا مصاحبه باشد و کمتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد.
  • استفاده از تیترهای جذاب و کاربرپسند می تواند میزان تاثیر گذاری رپورتاژ آگهی را افزایش می دهد.
  • در کنار متن با کیفیت از عکس و فیلم های مرتبط استفاده نمایید.
  • استفاده مناسب و به جا از کلمات کلیدی
  • تعداد کلمات متن یک رپورتاژ آگهی حرفه ای و استاندارد باید بین 350-800 باشد.
  • بهتر است از لینک های فالو استفاده نمایید.
  • پرهیز از استفاده از مطالب کپی شده
  • تعداد بک لینک ها را در نظر بگیرید و سعی کنید از 3 بک لینک بیشتر نشود.

در متن رپورتاژ به ویژه ترین ویژگی محصول اشاره کنید تا موجب کنجکاوی کاربران گردد.

نوشتن رپورتاژ قواعدی دیگری هم دارد

در بالا قواعدی را برای ثبت رپورتاژ آگهی حرفه ای بیان کردیم که باید بگوییم استفاده از سه تا پنج کلمه کلیدی در متن ضروری می باشد و باید در آن کلمه کلیدی ها سایت شما لینک شود که مخاطبان بتوانند به وسیله آن لینک به سایت شما مراجعه نمایند. سایت های خبری پر بازدید دارای آرشیو آگهی هستند که این ویژگی به مرور برای شما سودمند خواهد بود به این صورت که وب سایت ها معمولاً رپورتاژها را در آرشیو آگهی های خود نگهداری می کنند و برای مدت زمان نا محدودی رپورتاژ شما روی وب سایت قرار خواهد گرفت. کلمه کلیدی هایی را که در متن خود استفاده می کنید بهتر است استاندارد باشند و لینک سایت خود را روی آن هایی که مهم تر هستند قرار دهید.

انتشار رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان

5 اشتباه رایج در خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی در میزان رشد و بازدهی سایت بسیار موثر است اما باید دقت نمود که رپورتاژ را از چه سایت هایی و با چه متنی خریداری می نمایید که بیشترین تاثیر گذاری ممکن را داشته باشد. همچنین در خرید رپورتاژ آگهی زمان آن و دامین اتوریتی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

روش های مختلفی برای برند سازی کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که یکی از موثر ترین آن ها رپورتاژ می باشد. رپورتاژ در واقع نوعی روش تبلیغاتی می باشد که مانند رپورتاژ آگهی رایگان بست فارسی به معرفی کسب و کارها در برترین سایت های خبری، روزنامه ها و … می پردازد.

با توجه به تاثیر گذاری بسیار خوب رپورتاژ بر مخاطبین در مبحث برند سازی از آن به عنوان بهترین راه تبلیغات اینترنتی یاد می کنند. قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت هایی که دارای رنکینگ بالا هستند موجب می شود که مخاطبین دقیقا با کلمات کلیدی (انکر تکست ها) که مورد نظر شما است به سایتتان وارد شوند. از طرفی چون از طریق آن سایت پر بازدید مخاطبان به سایت شما راه یافته اند سئوی سایت نیز بیشتر خواهد شد.

برای دریافت بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی ها باید خرید آن ها را کاملا بررسی کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید، در غیر این صورت کل هزینه شما هدر می رود. از این رو ما تصمیم گرفته ایم 5 اشتباه رایج در خرید رپوتاژ آگهی را به شما معرفی نماییم پس تا پایان با ما همراه باشید.

خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان

اشتباهات فراوانی در خرید و انتشار رپورتاژ آگهی ها وجود دارد اما در این میان برخی از آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. چه زمانی برای خرید رپورتاژ مناسب تر است؟

موتورهای جستجو و به ویژه گوگل که بسیار حساس و ریز بین هستند و رفتار و اعمال کلیه ی سایت ها را مورد بررسی قرار می دهند، از این رو در مبحث سئو باید خیلی دقت نمود که بتوان نظر موتورهای جستجو را به سایت خود جلب کرد. به همین منظور سایت ها رپورتاژ را با هدف دریافت بک لینک خریداری می کنند، زیرا با این تکنیک گوگل متوجه لینک سازی های انجام شده نخواهد شد و می توان گفت رپورتاژ برای یک سایت همانند دوپینگ می باشد. فرض کنید ورزشکار آماتوری قصد دارد دوپینگ نماید و در صورتی که دوپینگ کند باز هم احتمال کسب مقام و موفقیت چندانی نخواهد داشت در صورتی که اگر ورزشکاری حرفه ای تصمیم به دوپینگ بگیرد احتمال آنکه به مقام بالا دست یابد بیشتر خواهد بود.

زمان مناسب خرید رپورتاژ آگهی بسیار اهمیت دارد زیرا در صورتی که زمان مناسبی را انتخاب ننمایید شاید در نخستین روزهای پس از خرید رپورتاژ رشد و بازدید خوبی داشته باشید اما به محض اینکه موتورهای جستجو متوجه غیر عادی بودن این موضوع شوند با کاهش جایگاه سایت شما، سایتتان را پنالتی خواهند کنند. بنابراین انتخاب رپورتاژ آگهی و زمان خرید آن باید با تحقیق و بررسی های لازم انجام شود.

2. استفاده از متون تکراری ممنوع!

گوگل بسیار حساس است به طوری که اگر رپورتاژ آگهی هایی را با یک متن از سایت های مختلف خریداری نمایید تمامی آن ها را یکی تلقی می کند و برای سایت شما چندان بازدهی مناسبی نخواهد داشت، بنابراین نیاز است که برای هر رپورتاژ متن یونیک و سئو شده انتخاب نمایید. از طرفی متن رپورتاژ و جدید بودن آن خیلی در جذب کاربران تاثیر گذار خواهد بود، بنابراین باید در انتخاب متن رپورتاژ بیشتر دقت نمود.

3. تهیه رپورتاژ از سایت هایی که شبیه به هم هستند

محوریت و موضوع کاری سایتی که از آن رپورتاژ آگهی خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد و باید حتما سایتی را برای خرید رپورتاژ انتخاب نمایید که باحیطه کاری سایت شما مرتبط باشد، زیرا در غیر اینصورت نمی توانید نظر کاربران هدف را به سایت خود جلب نمایید و کاربری وفادار داشته باشید. بنابراین حتما نیاز است سایتی را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید که موضوعیتی مشابه شما داشته باشد.

4. بررسی دامین اتوریتی و Spam Score سایت آگهی دهنده

عمر و اعتبار دامنه سایت هایی که برای خرید رپورتاژ در نظر می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این اسپم اسکور سایت ها نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا ممکن است برخی از سایت ها از دامین اتوریتی بالایی برخوردار باشند اما چون لینک دهی های متعددی انجام داده اند دارای اسپم اسکور بالایی باشند. بنابراین در هنگام خرید رپورتاژ آگهی سعی کنید سایت هایی را انتخاب نمایید که اسپم اسکور آن ها بیشتر از 5 نباشد و دارای دامین اتوریتی بالای 20 باشند. سایت های دارای دامین اتوریتی بالای 40 سایت های ایده آل و بالای 50 سایت های فوق العاده عالی برای خرید رپورتاژ هستند.

5. رپورتاژ هایی که به صورت پکیج هستند را نخریم!

برای افزایش سئو سایت و بالابردن میزان بازدیدهای سایت باید صبر و حوصله داشته باشید و نباید عجولانه عمل نمایید. از این رو توصیه می شود که هرگز رپورتاژ آگهی ها را به صورت پکیج خریداری نکنید، زیرا موجب می شود که این پکیج ها ویژگی های زیادی را برای سایتتان داشته باشند و در بازه زمانی کوتاهی لینک های فراوانی به سایت شما داده شود.

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,رپرتاژ آگهی رایگان

قیمت رپورتاژ آگهی چگونه مشخص می شود؟

قیمت رپورتاژ آگهی تعرفه ثابتی ندارد و در سایت های مختلف قیمت های متفاوتی دارد. هر وب سایت طبق سیاست های خود هزینه ای را برای انتشار رپورتاژ آگهی در نظر می گیرد؛ اما در وب سایت بست فارسی انتشار رپورتاژهای خبری با یک لینک نوفالو به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

چه فاکتورهایی بروی قیمت رپورتاژ های آگهی تاثیر می گذارند؟

عوامل مختلفی وجود دارد که تعیین کننده قیمت رپورتاژ آگهی هستند و برای استفاده از این رپورتاژ ها باید هزینه ای بپردازید. اما در این میان گاهی اوقات برخی از سایت ها شرایطی را فراهم می آوردند که بتوانید از رپورتاژ آگهی رایگان استفاده نمایید. در واقع این سایت ها گاهی اوقات جشنواره هایی برگزار می کنند و خدمات خود را با قیمت بسیار کمی یا رایگان ارائه می دهند و یا اینکه اگر از مشتریان ثابت آن ها باشید پس از چندین سفارش یک تخفیف خیلی ویژه برای شما در نظر می گیرند که با استفاده از آن رپورتاژ آگهی شما را رایگان یا بسیار ارزان منتشر می کنند و در سایت خود قرار می دهند. ولی به طور کلی برای درج رپورتاژ آگهی باید هزینه بپردازید و میزان این هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه: این دو اعتبار در رتبه بندی صفحه گوگل بسیار مهم و مورد توجه هستند و عاملی برای تعیین قیمت رپورتاژ و کیفیت وب سایت به شمار می آیند. اعتبار دامنه و صفحه می توانند پیش بینی کننده رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجوی گوگل باشند، نتایج این پیش بینی اعدادی مابین 0 و 100 خواهد بود. توجه به اعتبار دامنه و صفحه از مهم ترین عوامل تأثیر گذار روی قیمت رپورتاژ آگهی خواهد بود.

اسپم اسکور: یک معیار برای مشخص نمودن اسپم سایت است که اعدادی مابین 0 و 100 می باشد. هر چه امتیازی که سایت در اسپم دارد به 100 نزدیک تر باشد هزینه رپورتاژ آگهی هم ارزان تر خواهد بود.

رتبه الکسا: یک سیستم امتیاز دهی است که به عنوان یکی از زیر مجموعه های آمازون مدیریت می شود و تعداد بازدید از وب سایت ها را محاسبه و بررسی می کند. هرچه تعداد بازدید کنندگان یک سایت بالا رود رتبه الکسا کم می شود و اگر تعداد بازدیدکنندگان یک سایت کم باشد رتبه الکسا بالا می رود پس می توان گفت هرچه رتبه الکسا کمتر شود ارزش سایت بیشتر می شود یعنی داشتن رتبه تک رقمی در الکسا یک مزیت محسوب می شود که می تواند روی قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر بگذارد.

تعداد لینک های فالو: یکی از نکات مهم در بهبود سئو سایت می باشد. هزینه رپورتاژ های آگهی را لینک های فالو آن سایت مشخص می کند.

چقدر لازم است تا برای رپورتاژ آگهی هزینه کنیم؟

این موضوع که چه اندازه باید برای رپورتاژ آگهی های خود هزینه کنیم بستگی به کسب و کار اینترنتی شما دارد، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که همیشه هزینه های زیاد به معنی موفق شدن در کار نیست، بلکه گاهی اوقات می توانید با هزینه های خیلی کمتری با منتشر نمودن رپورتاژهای آگهی موفقیت کسب و کار خود را دو چندان نمایید. مثلا می توانید در قالب رپورتاژ آگهی رایگان سایت خود را به عنوان یکی از بهترین سایت های ایرانی معرفی نمایید.

پایان خوش رپورتاژ آگهی

منتشر کردن رپورتاژ آگهی متحمل زحمت های زیادی است و دارای مراحل طولانی می باشد به طور مثال قبل از اینکه شروع به کار نمایید باید اطلاعات مناسبی از محصول و کسب وکار مورد نظر جمع آوری کنید و توسط کارشناسان تولید محتوا آن را به عنوان یک گزارش خبری یا داستان بنویسید؛ اما باز هم با توجه به این زحمت ها دارای ارزش زیادی می باشد زیرا رپورتاژ آگهی برای همه مخاطبان، خوانندگان و آگهی دهندگان مفید می باشد.

امروزه تمامی رسانه ها از محتواهای جاسازی شده استفاده می کنند به این صورت که محصول و کسب و کار آگهی دهنده در آن رسانه یکسان می شود و دلیل آن هم این است که رسانه های چاپی در انتقال کسب و کار از دیگر رسانه ها جلوتر هستند به همین دلیل درج رپورتاژ آگهی برای کمک به مشتریان سودمند می باشد.

فرم ثبت رپورتاژ آگهی رایگان

دکمه بازگشت به بالا