رپورتاژ آگهی رایگان

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,نحوه درج رپورتاژ آگهی رایگان
رپورتاژ آگهی رایگان در سایت بست فارسی

رپورتاژ آگهی رایگان در سایت بست فارسی

اکثر افراد با دنیای اینترنت آشنا هستند و مطمئناً مقالات زیادی درباره رپورتاژ آگهی مطالعه کرده اند. این نوع از تبلیغات در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی در تجارت اینترنتی باعث رونق کسب و کارهای اینترنتی خواهد شد. اگر از رپورتاژ آگهی درست استفاده شود مزایای خوبی برای کسب و کارهای اینترنتی خواهد داشت. رپورتاژ آگهی رایگان از خدماتی است که وب سایت های پربازدید و معروف، به وب سایت هایی که قصد دارند بازدیدکنندگان خود را افزایش دهند، می دهند. وب سایت هایی که در SERP در سطح بالایی قرار دارند شرایطی را برای وب سایت های دیگر فراهم می کنند تا آن ها آگهی های رپورتاژ خود را در وب سایت قرار دهند و بازدید کنندگان زیادی را برای خود جذب کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را ثبت رپورتاژ آگهی ارزان در سایت بست فارسی آشنا کنیم.

رپورتاژ به چه معنا می باشد؟

رپورتاژ یکی از راه های بروز بازاریابی می باشد که می تواند تأثیر مثبت و خوبی روی سئوی سایت شما بگذارد. توضیح در مورد رپورتاژ سؤال خیلی از کسانی است که به دنیای بازاریابی اینترنتی علاقه دارند که در این مقاله سعی نموده ایم رپورتاژ را برای شما به خوبی توضیح دهیم. رپورتاژ از کلمه انگلیسی ADVERTISEMENT REPORTING برگرفته شده  و  به معنی گزارش تبلیغاتی می باشد. اگر به لیست بهترین سایت های ایران که در صفحه اول گوگل قرار دارند دقت کنید خواهید فهمید که اکثر آن ها لینک های قوی از سایت های قدرتمند خبری کسب کرده اند پس می توان گفت که رپورتاژ یکی از دلایل مهمی است که برای رتبه گرفتن سایت مؤثر می باشد.

در واقع رپورتاژ آگهی به صورت خبر یا گزارش در سایت های خبری منتشر می شود به همین دلیل لینکی که در خبر وجود دارد توجه بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو گوگل را به خود جلب می کند. رپورتاژ از بهترین لینک هایی است که یک وب سایت می تواند داشته باشد به همین دلیل سایت های معروف از رپورتاژ بهره می برند. آگهی های رپورتاژی به صورت خبر ارائه می شوند و نویسنده با متنی که قرار می دهد ذهن بازدیدکنندگان را در مورد محصول درگیر می کند،

در سایت بست فارسی بهترین سایت های رپورتاژ آگهی را به شما معرفی کردیم که می توانید از آنها برای کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

فرم ثبت رپورتاژ آگهی رایگان در انتهای مقاله

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,درج رپورتاژ آگهی رایگان
راز رسیدن به صفحه اول گوگل

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی به نوعی از تبلیغات گفته می شود که به دلیل فرمت خاصی که دارد مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است حال می تواند هزینه دار باشد و یا مثل بست فارسی دارای رپورتاژ آگهی رایگان باشد. در رپورتاژ آگهی به دلیل اینکه شیوه تبلیغ غیر مستقیم می باشد بازدید کننده احساس می کند در حال خواندن یک گزارش بی طرف است به همین دلیل باعث می شود که اعتماد مخاطب جلب شود و آگهی را تا آخر بخواند. رپورتاژ آگهی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی است که بزرگترین برندهای جهان برای معرفی محصولات خود از آن استفاده می کنند. این نوع از آگهی برای همیشه در سایت باقی خواهد ماند.

جمله ای در تبلیغات معروف وجود دارد که می گوید بهترین نوع آگهی، آگهی می باشد که تبلیغ به نظر نرسد. اکنون اکثر اخباری که از رسانه ها پخش می شود با پیام بازرگانی به همراه هستند که گزارش های تبلیغاتی به حساب می آیند، دلیل آن هم تأثیر گذاری است که این نوع از تبلیغات به همراه دارند. آگهی های رپورتاژی به صورت خبر ارائه می شوند و نویسنده با متنی که قرار می دهد ذهن بازدید کنندگان را در مورد محصول درگیر می کند، برای آشنایی بیشتر با رپورتاژ یک سایت خبری را در نظر بگیرید که خبری در مورد تردمیل منتشر کرده است و در انتهای خبر بعد از گفتن مزایای و معایب تردمیل نام برندی را به عنوان بهترین فروشگاه تردمیل معرفی می کند به همین دلیل رپورتاژ یکی از روش های هوشمندانه برای برند سازی و جذب مشتری می باشد.

نمونه رپورتاژ آگهی در برنامه عصر جدید (شرکت به پرداخت ملت)

همان طور که در ابتدای مقاله توضیح دادیم رپورتاژ آگهی شباهت زیادی به تبلیغات چاپی دارد. در این روش از تبلیغات اکثراً افراد حقیقی و حقوقی برای معرفی محصولات و برند سازی محصولات خود یک گزارش یا مقاله آموزشی را تهیه می نمایند که بعد از آن این گزارش را برای انتشار به خبرگزاری ها، وب سایت های معتبر و سایت های پربازدید ارائه می دهند که بعد از آن وب سایت ها برای انتشار این مقالات مبلغی را دریافت می کنند و بعد آن مقاله را به صورت رپورتاژ آگهی منتشر می کنند اما باید توجه داشته باشید که

یکی از خدمات بست فارسی رپورتاژ آگهی رایگان برای معرفی بهترین سایت های ایران است و سایت هایی که خود را در میان بهترین ها می بینند می توانند به فرم ثبت رپورتاژ آگهی رایگان رجوع کرده و محتوای خود را بر اساس قوانین مندرج ثبت نمایند.

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد؟

همان طور که گفته شد رپورتاژ آگهی رایگان یا رپورتاژ خبری یکی از بهترین روش های معرفی محصولات و برند سازی اینترنتی است. به طور کلی رپورتاژ آگهی یک نوع خبر است که به صورت گزارش و یا مقاله در سایت های خبری پر بازدید قرار داده می شود که شامل یک تیتر جذاب و متن و عکس می باشد.

رپورتاژ آگهی یک نوع مقاله کامل برای معرفی محصولات شما می باشد در رپورتاژ خبری شما فرصت این را دارید که مواردی را به مخاطب آموزش دهید و به خوبی محصول خود را معرفی کنید حتی می توانید داستانی جذاب بنویسید که بازدید کننده فقط یک گزارش تبلیغاتی مشاهده نکند بلکه مطلبی را از شما دریافت می کند که علاوه بر جذاب بودن آن ها را به خرید محصول ترغیب می کند. از دیگر مزایای رپورتاژ آگهی این است که احتمال خوانده شدن آن بسیار زیاد می باشد. به این صورت که رپورتاژ آگهی در بین محتوای اصلی قرار می گیرد این، به این منظور است که حتماً رپورتاژ آگهی شما به چشم بازدید کنندگان می خورد. رپورتاژ آگهی باعث کسب اعتبار برای برند شما می شود، اعتبار چیزی است که کسب و کار اینترنتی شما برای رشد به آن نیاز دارد. اینکه مطلب و آگهی شما در بین مقالات رسانه های اینترنتی معروف قرار بگیرد مطمئناً اعتماد خوانندگان را جلب می کند و این برای اعتماد به محصول شما بسیار تاثیر گذار است.

رپورتاژ آگهی نسبت به تبلیغات دیگر هزینه کمتری دارد و حتی شما می توانید از رپورتاژ آگهی رایگان بست فارسی استفاده نمایید. به طور مثال اگر شما یک بنر را در یک رسانه خبری اجاره کنید حداقل باید چند میلیون تومان برای اجاره بپردازید؛ اما رپورتاژ آگهی خیلی کمتر از این هزینه است حتی شاید بتوانید با هزینه ای کمتر از یک میلیون تومان محصول خود را در رپورتاژ آگهی به نمایش بگذارید.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی
یکی از بهترین انواع رپورتاژ – رپورتاژ خبری

رپورتاژ خبری چیست؟

رپورتاژ خبری به شکلی از آگهی گفته می شود که به صورت یک گزارش در اختیار مخاطبان قرار داده می شود، در واقع می توان گفت همان تبلیغاتی هستند که به صورت گزارشی خبری در سایت قرار می گیرند و یکی از روش های برند سازی محصولات به شمار می رود.

چرا نوشتار رپورتاژ آگهی مهم است؟

رپورتاژها چون برای معرفی محصولات مورد استفاده قرار می گیرند باید به گونه ای نوشته شوند که توجه مخاطبان را به خود جلب نمایند. تیترهای رپورتاژ آگهی رایگان و غیر رایگان را معمولا باید مانند خبری بنویسید که برای دنبال کردن ادامه آن مطالب مورد توجه قرار گیرند. در پاراگراف های اول گزارش مقدمه ای در مورد محصول مورد نظر باید نوشته شود مواردی مثل اینکه محصول شما چه ویژگی هایی دارد و چه قدر اهمیت دارد باید همه به صورت گزارش خبری نوشته شوند. بعد از مقدمه و توضیحات نوبت به لوگوی برند شما می رسد و عکسی از محصولات که قرار است در رپورتاژ آگهی به نمایش گذاشته شود. به این نکته توجه داشته باشید که نوشته شما باید تا جایی که امکان دارد خبری باشد و حالت اغراق و تعریف در آن به کار برده نشود، امروزه مخاطبان باهوش تر از گذشته اند و اگر احساس کنند که به غیر از اطلاع رسانی آگهی شما جنبه تبلیغاتی و اغراق دارد گزارش شما را به صورت نصفه و نیمه رها می کنند و برای خواندن ادامه آن ترغیب نخواهند شد. سعی کنید متنی که قرار است بنویسید مختصر و کوتاه باشد تا کاربران از خواندن آن خسته نشوند.

به طور کلی می توان گفت رپورتاژ آگهی روابط عمومی شما در دنیای فروشگاه اینترنتی است پس بهتر است که این کار را به شرکت های معتبر و کارشناسان حرفه ای واگذار کنید تا مطالبی را برای شما آماده کننده که بازخورد بهتری برای شما داشته باشد. می توانید نمونه های مشخص رپورتاژ آگهی را در افراد مشهور ببینید که نماینده یک کسب و کار می شوند و درباره آن توضیح خواهند داد.

انواع رپورتاژ آگهی کدام است؟

تعداد زیادی از افراد فکر می کنند که رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه به صورت گزارش و قالب های متنی منتشر می شود، به صورت های دیگری هم قابل انتشار می باشد. نکته اولی که حائز اهمیت می باشد این است که باید بدانیم هر رپورتاژ آگهی را در کجا و چه زمانی به کار ببریم. علاوه بر قالب رپورتاژ آگهی رایگان ویسرت ویلیام رپورتاژ آگهی را به سه دسته تقسیم کرده است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

1. رپورتاژ آگهی تصویری

در رپورتاژ آگهی تصویری محتوایی که آماده شده است را درون یک عکس قرار می دهند که بیشتر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت هایی که قصد دارند محصولات خود را در وب سایت هایی به نمایش بگذارند یا تبلیغ کنند از این نوع رپورتاژها استفاده می کنند. این نوع رپورتاژ باید بگونه ای باشد که توجه کاربران و بازدید کنندگان را به خود جلب کند.

2. رپورتاژ آگهی دفاعیه

شرکت های معروف و شناخته شده بیشتر اوقات در معرض انتقادهای رسانه ها قرار می گیرند که در این مواقع این شرکت ها با استفاده از ابزارهایی تلاش می کنند که این بحران ها را کم کنند، یا آن ها را به نفع خود تمام کنند که با استفاده از رپورتاژ آگهی دفاعیه به راحتی می توانند این کار را انجام دهند و اذهان عمومی را تحت تأثیر قرار دهند.

3. رپورتاژ ژورنالیستی

رپورتاژ ژورنالیستی دقیقا برعکس رپورتاژ دفاعیه می باشد، شرکت ها در این نوع از آگهی ها نظر رسانه ها را به سمت خود جلب می کنند. هدف اصلی از استفاده از این نوع رپورتاژ جلب نظر مخاطبان برای نوشتن متنی در مورد شرکت و محصولات است. این نوع از آگهی های خبری که به دست ژورنالیست ها نوشته می شود ارزش بسیار زیادی دارد.

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,رپرتاژ آگهی رایگان
رپورتاژ و تاثیر آن در سئو

بازاریابی آنلاین و سئو

از مشکلات مهمی که اکثر سایت ها دارند این است که تمامی استانداردهای لازم برای سئو را رعایت می کنند و تولید محتوای مناسبی هم دارند اما دارای رتبه پایین در گوگل هستند. روشی که برای کمک به این مشکل وجود دارد رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و سطح بالا بهترین روش برای حل این مشکل می باشد؛ و به نحوی باعث می شود رتبه سایت شما بالا رود.

همه این موضوع را می دانند که بنرهای تبلیغاتی در سایت های پر بازدید به قدری زیاد شده است که مخاطبان توجهی به آن ها نمی کنند اما رپورتاژ خبری در اول صفحه قرار می گیرد و باعث می شود توجه و اعتماد مخاطب را به خود جلب کند و همین عامل بازدید کنندگان سایت را رو به افزایش قرار می دهد؛ که بهترین راهکار برای سئوی سایت می باشد. ماندگاری و نا محدود بودن رپورتاژ باعث تاثیر گذاری زیادی می شود. از دیگر روش هایی که توجه مخاطبان را جلب می کند معرفی کامل محصولات و برند مورد نظر وب سایت می باشد. در هنگام ثبت رپورتاژ آگهی چند کلمه کلیدی برای وب سایت شما نوشته می شود خبری که منتشر کرده اید علاوه بر نمایش در صفحه اول گوگل به یک آرشیو دائمی هم تبدیل می شود.

چگونه یک محتوای موثر بنویسیم؟

محتوایی که یک بازدید کننده قرار است در رپورتاژ آگهی خبری مشاهده کند بهتر است به عنوان یک خبر یا به صورت مقاله نوشته شود این موضوع به دلیل این است که اکثر مخاطبان مطالبی را دنبال می کنند که تبلیغ محصولات در آن ها به صورت غیر مستقیم نوشته شود، این روش باعث می شود که ذهن مخاطب کنجکاو شود و تاثیرات بهتری را برای خرید محصول تداعی کند.

تیتر مطالب یکی از مهم ترین نوشتار های متن آگهی می باشد با یاد گرفتن نوشتن این قسمت می توانید یک آگهی موفق را منتشر کنید تیتر باید به گونه ای باشد که بتواند مخاطب را برای خواندن مطالب ترغیب کند، همچنین باید این موضوع را بدانید که برندهای مشهور از تصاویر مرتبط با محتوا استفاده می کنند پس باید از نوشتن متن تکراری در آگهی خود داری کنید.

10 نکته جادویی تولید رپورتاژ آگهی تاثیر گذار برای وبمستران

رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی در ذهن مخاطب و تشویق او به خرید محصول و خدمت مورد نظر برندها و کسب و کارها دارد، بنابراین باید خیلی به آن توجه نمود. یک رپورتاژ استاندارد و تاثیر گذار رپورتاژی است که به تمام اصول نگارشی آن به طور کامل توجه شده باشد و شباهت بسیاری به مقاله داشته باشد.

رپورتاژ یا Advertorial با هدف قرار دادن نامحسوس و ناخودآگاه ذهن کاربران به معرفی برند مورد نظر خود می پردازد. رپورتاژ یکی از مهم ترین علل موثر بر سئو سایت ها است و لری پیج بنیان گذار گوگل نیز ایده راه اندازی موتور جستجوی گوگل را از بک لینک دریافت نمود. البته امروزه گوگل بسیار پیشرفته تر شده است و با دقت فوق العاده بالایی، بک لینک ها را مورد بررسی قرار می دهد اما با این وجود هنوز هم درج آگهی رپورتاژ آگهی مناسب ترین راه جهت دریافت بک لینک های دائمی طبیعی می باشد.

امروزه تمامی برندها و کسب و کارها به منظور پیشرفت و یافتن جایگاهی مناسب در بازار به مارکتینگ نیاز ویژه خواهند داشت. میزان کسب جایگاه اجتماعی و شهرت با روش های تبلیغاتی سنتی رابطه عکس دارند و به میزانی که نیاز به شهرت بیشتری داشته باشد کمتر می تواند از روش های سنتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده نماید.

مدتی است که تمامی کسب و کارها از انواع راهکارهای مارکتینگ برای موفقیت و کسب جایگاه بهتر استفاده می کنند اما در این میان ثبت رپورتاژ آگهی همچنان از قدرت و کارایی خوبی جهت تبلیغات برخوردار است. رپورتاژ ها از آن جهت بیشتر اهمیت دارند که موجب افزایش آگهی عمومی کاربران می شوند، به همین دلیل از آن ها به شکل ایمیل، پادکست، مقاله و …استفاده می کنند.

اگر می خواهید در کسب و کار خود از تبلیغات سنتی و معمول فاصله بگیرید و وارد دنیای رپورتاژ شوید به شما پیشنهاد می کنیم که متن زیر را با دقت مطالعه نمایید تا با حقایقی که در رابطه با رپورتاژ وجود دارد بیشتر آشنا شوید.

معرفی اصولی و توضیحات جذاب

رپورتاژ آگهی در واقع چارچوب خاصی است که به شکل ناخودآگاه در ذهن مخاطبان نفوذ می نماید و آن ها را با محتوای خود درگیر می کند. به عبارتی می توان گفت یک رپورتاژ استاندارد هرگز به شکلی مبتذلانه به معرفی یک برند نمی پردازد بلکه کلیه جوانب موضوع و کسب و کار مورد نظر را به صورت علمی و اصولی معرفی می نماید و خیلی ماهرانه کاربران را به استفاده از محصولات و خدمات تشویق می کند.

بر اساس تحقیقات انجام شده می توان گفت رپورتاژ نوعی جلب توجه مخاطب می باشد.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی
بهترین نوع رپورتاژ آگهی

رایج ترین نوع رپورتاژ : رپورتاژ اینترنتی است!

امروزه بستری فراهم شده است و اینترنت شرایطی را به وجود آورده که کلیه کسب و کارها بتوانند در مقیاس دلخواه به معرفی و تبلیغ برند خود بپردازند. در حال حاضر فقط کمپانی های بزرگ نیستند که می توانند رپورتاژ تولید نمایند بلکه هر کسب و کاری می تواند با توجه به نکات ریزی که در رابطه با نگارش رپورتاژ وجود دارد به تولید رپورتاژ آگهی بپردازد. در تولید رپورتاژ آگهی توجه داشته باشید که هرگز نباید از لوگوی برندتان استفاده نمایید بلکه باید از عناوین قوی و پر مفهوم و عکس های بسیار مرتبط و با کیفیت استفاده نمایید تا به یک مقاله واقعی شباهت داشته باشد.

تا کنون بیشتر به بررسی توصیفی و کیفی رپورتاژ پرداختیم و هدف ما آشنایی کاربران با کیفیت، کارایی و نحوه عملکرد Advertorial بود. اما در ادامه قصد داریم نکات ریز و دقیقی که در رابطه با تولید و ثبت رپورتاژ آگهی وجود دارد بپردازیم.

1. توجه داشتن به اقتضای تبلیغاتی

یک رپورتاژ گهی مناسب حتما باید تا حد بسیاری شبیه به مقاله باشد اما نباید هدف اصلی آن که معرفی و فروش می باشد را فراموش نمود و باید سر نخ هایی به مخاطب جهت خرید محصولات داد.

2. به کارگیری نقل قول

استفاده از سخنان بزرگان در هنگام ثبت رپورتاژ آگهی موجب می شود که بهتر بتوانید مطالب و مفهوم مورد نظر خود را به دیگران منتقل کنید.

3. استفاده از توضیح یا Caption برای تصاویر

تصاویر برای آنکه بتوانند کارکرد خوبی داشته باشند حتما نیاز به توضیح دارند.

4. در مطالب خیلی بلند از زیر تیترهای کوتاه تا حد ممکن استفاده نمایید

با نوشتن توضیحات کوتاه در زیر هر تیتر متن را برای مخاطب جذاب تر خواهید کرد و او بهتر می تواند آن را درک نماید.

5. برای رپورتاژ خود شروع و پایان در نظر بگیرید

یک مقاله یا رپورتاژ حتما باید مقدمه و جمع بندی داشته باشد تا بتواند موثر واقع گردد.

6. به تیتر توجه ویژه داشته باشید

انتخاب تیتر در جذابیت مقاله و تشویق مخاطب به خواندن مقاله بسیار موثر خواهد بود.

7. درج نام تولید کننده محتوا یا نویسنده

مقاله با ارزش، مقاله ای است که نشانی از نویسنده آن وجود داشته باشد، بنابراین حتما نام خود یا تولید کننده محتوا را بنویسید.

8. داشتن شناخت از سایت انتشارات مورد همکاری

به عنوان مثال ببینید که رپورتاژ شما قرار است در چه قسمتی چاپ شود، علاوه بر این سعی کنید که رپورتاژ تان تا حد امکان در قالب مقاله باشد.

9. توجه نمودن به سایز

رپورتاژ نباید خیلی کوتاه باشد و باید تا حدودی مشابه یک مقاله باشد. (بیشتر از 700 کلمه)

10. داشتن شناخت و اطلاعات کافی از انتشارات و پروسه چاپ و نشر

به این معنی که بدانید با چه کسی همکاری دارید؟ محتوای شما قرار است در چه قالبی چاپ و ارائه گردد.

رپورتاژ آگهی رایگان,رپورتاژ آگهی,رپرتاژ آگهی رایگان
قیمت رپورتاژ آگهی

قیمت رپورتاژ آگهی چگونه مشخص می شود؟

قیمت رپورتاژ آگهی تعرفه ثابتی ندارد و در سایت های مختلف قیمت های متفاوتی دارد. هر وب سایت طبق سیاست های خود هزینه ای را برای انتشار رپورتاژ آگهی در نظر می گیرد؛ اما در وب سایت بست فارسی انتشار رپورتاژهای خبری با یک لینک نوفالو به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

چه فاکتورهایی بروی قیمت رپورتاژ های آگهی تاثیر می گذارند؟

از نظر کارشناسان و متخصصان مهم ترین مسئله ای که روی قیمت رپورتاژ ها تاثیر می گذارد به کیفیت وب سایت ها بر می گردد. عواملی که با توجه به آن می توان تشخیص داد که کیفیت وب سایتی در چه اندازه است را در زیر شرح داده ایم:

اعتبار دامنه و اعتبار صفحه: این دو اعتبار در رتبه بندی صفحه گوگل بسیار مهم و مورد توجه هستند و عاملی برای تعیین قیمت رپورتاژ و کیفیت وب سایت به شمار می آیند. اعتبار دامنه و صفحه می توانند پیش بینی کننده رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجوی گوگل باشند، نتایج این پیش بینی اعدادی مابین 0 و 100 خواهد بود. توجه به اعتبار دامنه و صفحه از مهم ترین عوامل تأثیر گذار روی قیمت رپورتاژ آگهی خواهد بود.

اسپم اسکور: یک معیار برای مشخص نمودن اسپم سایت است که اعدادی مابین 0 و 100 می باشد. هر چه امتیازی که سایت در اسپم دارد به 100 نزدیک تر باشد هزینه رپورتاژ آگهی هم ارزان تر خواهد بود.

رتبه الکسا: یک سیستم امتیاز دهی است که به عنوان یکی از زیر مجموعه های آمازون مدیریت می شود و تعداد بازدید از وب سایت ها را محاسبه و بررسی می کند. هرچه تعداد بازدید کنندگان یک سایت بالا رود رتبه الکسا کم می شود و اگر تعداد بازدیدکنندگان یک سایت کم باشد رتبه الکسا بالا می رود پس می توان گفت هرچه رتبه الکسا کمتر شود ارزش سایت بیشتر می شود یعنی داشتن رتبه تک رقمی در الکسا یک مزیت محسوب می شود که می تواند روی قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر بگذارد.

تعداد لینک های فالو: یکی از نکات مهم در بهبود سئو سایت می باشد. هزینه رپورتاژ های آگهی را لینک های فالو آن سایت مشخص می کند.

چقدر لازم است تا برای رپورتاژ آگهی هزینه کنیم؟

این موضوع که چه اندازه باید برای رپورتاژ آگهی های خود هزینه کنیم بستگی به کسب و کار اینترنتی شما دارد، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که همیشه هزینه های زیاد به معنی موفق شدن در کار نیست، بلکه گاهی اوقات می توانید با هزینه های خیلی کمتری با منتشر نمودن رپورتاژهای آگهی موفقیت کسب و کار خود را دو چندان نمایید. مثلا می توانید در قالب رپورتاژ آگهی رایگان سایت خود را به عنوان یکی از بهترین سایت های ایرانی معرفی نمایید.

از مزیت های رپورتاژ می توان گفت:

اگر کسی که رپورتاژ آگهی شما را منتشر می کند دارای یک سایت معتبر و مشهور باشد باعث می شود که اعتبار برند و محصول شما بالا رود. همچنین رپورتاژ آگهی سئوی سایت را بهبود می بخشد و رتبه سئو را در موتورهای جستجو بالا می آورد. این نوع رپورتاژ به دلیل اینکه به صورت یک خبر بیان می شود اعتماد بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب می کند. با قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت ناخودآگاه حتی اگر حواستان نباشد به خاطر اینکه بازدیدکنندگان زیادی برای سایت شما به ارمغان می آورد و ترافیکی که ایجاد می کند باعث می شود رتبه الکسا وب سایت شما بالا رود. اگر نوشتن رپورتاژ آگهی خود را به نویسندگان حرفه ای بسپارید و خبری بودن آگهی را به خوبی بیان کند احتمال اینکه محصول شما در دیگر شبکه های مجازی اشتراک گذاری شود بسیار بالا می رود. یک نمونه رپورتاژ خوب به هیچ عنوان به صورت تبلیغ منتشر نمی شود بلکه در قالب یک مقاله به صورت کاملاً رسا و شیوا برند شما را معرفی خواهد کرد.

مثلا یک رپورتاژ آگهی رایگان معمولاً به صورت غیر مستقیم محصولات شما را تبلیغ می کند و باعث می شود که خواننده بخواهد درباره شما بیشتر تحقیق کند و همین موضوع کسب و کارتان را از رقبا جلو می اندازد. رپورتاژ آگهی در سایت های خبری معتبر سطح آگهی مردم از کسب و کارهای اینترنتی را بالا می برد.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان
چگونه رپورتاژ آگهی مناسب بنویسیم

ساختار رپورتاژ آگهی چه مواردی است؟

1. رپورتاژ آگهی قالب نوشتاری خاص خود را دارد.
2. رپورتاژ های حرفه ای غیر از متن اصلی.
3. عناوینی بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کلمه ای دارد.
4. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان مقاله هایتان معجزه می کند.

ثبت رپورتاژ آگهی دارای قالب خاصی می باشد، رپورتاژهای حرفه ای معمولاً غیر از محتوایی که در متن اصلی قرار می دهند عنوان هایی بین 130 تا 170 کلمه را دارند. استفاده نمودن از کلمات کلیدی در عناوین مثل یک معجزه برای معرفی مقاله شما خواهد بود. بعد از انتخاب یک سر تیتر مناسب که از بارزترین ویژگی های یک رپورتاژ حرفه ای می باشد، یک مقدمه مناسب را باید قرار دهید، این مقاله باید اطلاعات سودمندی از شما را نام ببرد و در متن اصلی به شرح کامل آن ها بپردازد. به هیچ عنوان محتوای مقاله خود را از سایت های دیگر کپی نکنید این کار باعث می شود که مخاطبان به شما اعتماد نداشته باشند و شما را فردی غیر خلاق نشان دهد.

خاص بودن چه در نحوه نوشتن مقاله و چه در کسب و کار و تولید محصولات، مشتریان متنوعی را برای شما رقم خواهد زد، زیرا با خلاق بودن خود را از رقیبان بهتر نشان می دهید. بعد از مقدمه می توانید ویژگی های محصول خود را بیان کنید و رپورتاژهای گوناگونی منتشر کنید تا بهتر شناسایی شوید. مثلا در نوشتن رپورتاژ آگهی رایگان باید با مخاطبان صادق باشید و از کلمات ترغیب کننده در متن به استفاده کنید و عکس هایی که برای محصول خود قرار است بگذارید را متناسب با مطالب انتخاب نمایید.

بالا بردن رتبه سایت با رپورتاژ آگهی

با رعایت کردن اصول و نکات گفته شده و خلاقیت داشتن در مورد رپورتاژ آگهی رایگان می توانید تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید و در بعضی مواقع ممکن است سایت های دیگر از مطالب وب سایت شما استفاده کننده و آن ها را بازنشر دهند که این کار باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در موتورهای جستجو می شود.

نوشتن رپورتاژ قواعدی دیگری هم دارد

در بالا قواعدی را برای ثبت رپورتاژ آگهی حرفه ای بیان کردیم که باید بگوییم استفاده از سه تا پنج کلمه کلیدی در متن ضروری می باشد و باید در آن کلمه کلیدی ها سایت شما لینک شود که مخاطبان بتوانند به وسیله آن لینک به سایت شما مراجعه نمایند. سایت های خبری پر بازدید دارای آرشیو آگهی هستند که این ویژگی به مرور برای شما سودمند خواهد بود به این صورت که وب سایت ها معمولاً رپورتاژها را در آرشیو آگهی های خود نگهداری می کنند و برای مدت زمان نا محدودی رپورتاژ شما روی وب سایت قرار خواهد گرفت. کلمه کلیدی هایی را که در متن خود استفاده می کنید بهتر است استاندارد باشند و لینک سایت خود را روی آن هایی که مهم تر هستند قرار دهید.

فرق های عمده رپورتاژ و دیگر روش های تبلیغاتی

در دنیای تکنولوژی امروزه رپورتاژ های خبری یکی از بهترین نوع تبلیغات اینترنتی هستند و همان طور که قبلاً توضیح دادیم این نوع آگهی تبلیغ غیر مستقیم محصولات شما را با ارائه عکس های مختلف در سایت های معتبر انجام می دهد، حتی علاوه بر اینکه توضیحاتی راجب شما و کسب و کارتان می دهد چند صفحه از سایت شما را لینک گذاری خواهد کرد به همین دلیل است که این روش از بهترین تبلیغاتی است که رتبه سایت شما در موتورهای جستجو بالا می برد. به طور کلی می توان گفت رپورتاژ آگهی با آگهی های معمولی تفاوت زیادی دارد، زیرا توجه این نوع از آگهی ها بر روی محتوا است که بیشتر به معرفی محصولات و کسب کار شما میپردازد، در مقابل بنرهای تبلیغاتی که هیچ گونه توضیحی در مورد محصول شما ارائه نمی دهند در فضاهای مجازی و وب سایت ها بسیار زیاد شده اند و معمولاً به چشم مخاطبان نمی آیند و برای مشاهده این آگهی ها ترغیب نمی شوند اما رپوتاژ آگهی در بست فارسی به دلیل اینکه به شکل خبری منتشر می شود و توضیح مناسبی برای محصولات ارائه می دهد در وب سایت های خبری مورد توجه زیادی از مخاطبان قرار می گیرد.

رپورتاژ آگهی و توانایی ارتقا سایت مد نظر شما

اگر شما هم برای کسب و کارهای اینترنتی خود وب سایتی را راه اندازی کرده اید و حتی کار تولید محتوا را برای سایت خود شروع کرده اید، اما باز هم بازدیدکنندگان زیادی ندارید به شما توصیه خواهیم کرد که از رپورتاژهای خبری یا رپورتاژ آگهی رایگان در بست فارسی، برای ارتقا دادن و بالا بردن رتبه سایت مورد نظر خود در گوگل استفاده کنید که به جرات می توان گفت یکی از بهترین روش های ارتقا رتبه سایت می باشد.

قیمت رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان, رپورتاژ آگهی
مزایای رپورتاژ آگهی

مزایای روش رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی

در این مقاله سعی نموده ایم که تمامی ویژگی ها و قابلیت های رپوتاژ آگهی را برای شما بیان کنیم، اکنون قصد داریم که این نوع روش تبلیغاتی را با روش های دیگر مقایسه کنیم و ببینیم چه مزایایی دارد.

نکته اول اینکه رپورتاژ خبری با توجه به اینکه به عنوان یک گزارش خبری در اختیار مخاطبان قرار می گیرد باعث اعتماد کاربران و مخاطبان می شود که این خود دلیلی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت می باشد.

مورد دیگر از ویژگی های تبلیغات رپورتاژی این است که در سایت های معتبر و مشهور قرار داده می شوند که باعث می شود سایت شما مورد توجه بازدیدکنندگان زیادی قرار بگیرد.

حذف نشدن رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید از دیگر مزیت های این نوع از تبلیغات می باشد به این صورت که آگهی شما برای مدت طولانی بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

از مهم ترین ویژگی های ثبت رپورتاژ آگهی این است که رپوتاژ شما در جستجو های گوگل به نمایش گذاشته خواهند شد که هیچ کدام از روش های دیگر از این مزیت بهره نبرده اند و این یک موضوع بسیار کاربردی و مهم برای سایت شما می باشد.

نکاتی در خصوص رپورتاژ آگهی

نکات زیادی در مورد رپورتاز آگهی وجود دارد که ما در این مقاله به توضیح چند مورد آن پرداخته ایم:

در محتوای رپورتاژ آگهی نمی توان به تمامی جزئیات محصولات و کسب و کار شما پرداخت، بنابراین باید مهم ترین نکته هایی که در کسب کار شما وجود دارد را فاکتور گرفت و به صورت یک مقاله خبری انتشار داد. گاهی اوقات ممکن است که منتشر نمودن رپورتاژ آگهی فقط برای بالا بردن رتبه سئوی سایت باشد و باید این نکته را در نظر بگیریم که تمامی مطالبی که قصد داریم قرار دهیم برای مخاطبان عادی است پس لزومی ندارد که خیلی به جزئیات توجه کنید کافیست که متنی عامیانه را منتشر کنید.

از موضوعاتی دیگری که در محتوای رپورتاژ مورد اهمیت قرار می گیرد این است که در نوشتن علائم نگارشی باید دقت بالایی داشته باشید همچنین در نوشتن فهرست، عنوان و پاراگراف بندی باید توجه زیادی داشت که بهتر است قبل از منتشر نمودن، هر رپورتاژ توسط ویراستار چک شود.

از تفاوت هایی که رپورتاژ آگهی با پست های مهمان دارد این است که متن پست مهمان مرتبط با سایت ارائه می شود ولی در رپوتارژ هدف از آگهی معرفی نمودن محصولات و کسب کار می باشد که به صورت یک گزارش خبری نوشته می شود بنابراین نباید پست مهمان را با رپورتاژ اشتباه گرفت.

در محتوای رپوتارژ از کلمات شیوا و رسا استفاده کنید با جمله بندی های طولانی باعث خستگی و گمراهی مخاطب نشوید. در محتواهای خود از مطالب به روز استفاده نمایید، مثلاً می توانید محصولاتی را معرفی کنید که امروزه بسیاری از مخاطبان به دنبال پیدا کردن آن هستند و نکته دیگر اینکه برای ثبت رایگان آگهی از سایت هایی استفاده کنید که بی طرف هستند و حتماً در متن آگهی مزایای محصول خود را درج کنید.

بر روی هر کلمه کلیدی می توانید یک لینک مرتبط بگذارید که باعث می شود رتبه بندی سئو سایت شما افزایش پیدا کنید، همین طور می توانید برای خلق ایده های بهتر از رپورتاژ های مختلفی که مرتبط به محصولات شما می شوند استفاده کنید.

رپورتاژ حرفه ای چگونه است؟

چگونگی نوشتن رپورتاژ و نحوه منتشر نمودن آن امری است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، هرچه بیشتر اصول رپورتاژ نویسی را رعایت کنید و جذابیت و خلاق بودن رپورتاژ خود را حفظ کنید باعث می شوید که بازخورد بهتری برای سایت خود به وجود آورید. در نوشتن متن رپورتاژ آگهی فقط جمع آوری مطالب مهم نیست بلکه نحوه نگارش و در جای مناسب به کار بردن آن مهم است که برای نوشتن یک آگهی مناسب و حرفه ای باید به کارشناسان حرفه ای مراجعه کنید.

انتشار رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان
در هنگام خرید رپورتاژ آگهی به این نکات توجه کنید

5 اشتباه رایج در خرید رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی در میزان رشد و بازدهی سایت بسیار موثر است اما باید دقت نمود که رپورتاژ را از چه سایت هایی و با چه متنی خریداری می نمایید که بیشترین تاثیر گذاری ممکن را داشته باشد. همچنین در خرید رپورتاژ آگهی زمان آن و دامین اتوریتی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

روش های مختلفی برای برند سازی کسب و کارهای اینترنتی وجود دارد که یکی از موثر ترین آن ها رپورتاژ می باشد. رپورتاژ در واقع نوعی روش تبلیغاتی می باشد که مانند رپورتاژ آگهی رایگان بست فارسی به معرفی کسب و کارها در برترین سایت های خبری، روزنامه ها و … می پردازد.

با توجه به تاثیر گذاری بسیار خوب رپورتاژ بر مخاطبین در مبحث برند سازی از آن به عنوان بهترین راه تبلیغات اینترنتی یاد می کنند. قرار دادن رپورتاژ آگهی در سایت هایی که دارای رنکینگ بالا هستند موجب می شود که مخاطبین دقیقا با کلمات کلیدی (انکر تکست ها) که مورد نظر شما است به سایتتان وارد شوند. از طرفی چون از طریق آن سایت پر بازدید مخاطبان به سایت شما راه یافته اند سئوی سایت نیز بیشتر خواهد شد.

برای دریافت بهترین نتیجه از رپورتاژ آگهی ها باید خرید آن ها را کاملا بررسی کنید و آگاهانه تصمیم بگیرید، در غیر این صورت کل هزینه شما هدر می رود. از این رو ما تصمیم گرفته ایم 5 اشتباه رایج در خرید رپوتاژ آگهی را به شما معرفی نماییم پس تا پایان با ما همراه باشید.

خرید رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان
نکات مهم در انتشار و خرید رپورتاژ آگهی

اشتباهات فراوانی در خرید و انتشار رپورتاژ آگهی ها وجود دارد اما در این میان برخی از آن ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. چه زمانی برای خرید رپورتاژ مناسب تر است؟

موتورهای جستجو و به ویژه گوگل که بسیار حساس و ریز بین هستند و رفتار و اعمال کلیه ی سایت ها را مورد بررسی قرار می دهند، از این رو در مبحث سئو باید خیلی دقت نمود که بتوان نظر موتورهای جستجو را به سایت خود جلب کرد. به همین منظور سایت ها رپورتاژ را با هدف دریافت بک لینک خریداری می کنند، زیرا با این تکنیک گوگل متوجه لینک سازی های انجام شده نخواهد شد و می توان گفت رپورتاژ برای یک سایت همانند دوپینگ می باشد. فرض کنید ورزشکار آماتوری قصد دارد دوپینگ نماید و در صورتی که دوپینگ کند باز هم احتمال کسب مقام و موفقیت چندانی نخواهد داشت در صورتی که اگر ورزشکاری حرفه ای تصمیم به دوپینگ بگیرد احتمال آنکه به مقام بالا دست یابد بیشتر خواهد بود.

زمان مناسب خرید رپورتاژ آگهی بسیار اهمیت دارد زیرا در صورتی که زمان مناسبی را انتخاب ننمایید شاید در نخستین روزهای پس از خرید رپورتاژ رشد و بازدید خوبی داشته باشید اما به محض اینکه موتورهای جستجو متوجه غیر عادی بودن این موضوع شوند با کاهش جایگاه سایت شما، سایتتان را پنالتی خواهند کنند. بنابراین انتخاب رپورتاژ آگهی و زمان خرید آن باید با تحقیق و بررسی های لازم انجام شود.

2. استفاده از متون تکراری ممنوع!

گوگل بسیار حساس است به طوری که اگر رپورتاژ آگهی هایی را با یک متن از سایت های مختلف خریداری نمایید تمامی آن ها را یکی تلقی می کند و برای سایت شما چندان بازدهی مناسبی نخواهد داشت، بنابراین نیاز است که برای هر رپورتاژ متن یونیک و سئو شده انتخاب نمایید. از طرفی متن رپورتاژ و جدید بودن آن خیلی در جذب کاربران تاثیر گذار خواهد بود، بنابراین باید در انتخاب متن رپورتاژ بیشتر دقت نمود.

3. تهیه رپورتاژ از سایت هایی که شبیه به هم هستند

محوریت و موضوع کاری سایتی که از آن رپورتاژ آگهی خریداری می کنید بسیار اهمیت دارد و باید حتما سایتی را برای خرید رپورتاژ انتخاب نمایید که باحیطه کاری سایت شما مرتبط باشد، زیرا در غیر اینصورت نمی توانید نظر کاربران هدف را به سایت خود جلب نمایید و کاربری وفادار داشته باشید. بنابراین حتما نیاز است سایتی را برای خرید رپورتاژ آگهی انتخاب نمایید که موضوعیتی مشابه شما داشته باشد.

4. بررسی دامین اتوریتی و Spam Score سایت آگهی دهنده

عمر و اعتبار دامنه سایت هایی که برای خرید رپورتاژ در نظر می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. علاوه بر این اسپم اسکور سایت ها نیز بسیار اهمیت دارد. زیرا ممکن است برخی از سایت ها از دامین اتوریتی بالایی برخوردار باشند اما چون لینک دهی های متعددی انجام داده اند دارای اسپم اسکور بالایی باشند. بنابراین در هنگام خرید رپورتاژ آگهی سعی کنید سایت هایی را انتخاب نمایید که اسپم اسکور آن ها بیشتر از 5 نباشد و دارای دامین اتوریتی بالای 20 باشند. سایت های دارای دامین اتوریتی بالای 40 سایت های ایده آل و بالای 50 سایت های فوق العاده عالی برای خرید رپورتاژ هستند.

5. رپورتاژ هایی که به صورت پکیج هستند را نخریم!

برای افزایش سئو سایت و بالابردن میزان بازدیدهای سایت باید صبر و حوصله داشته باشید و نباید عجولانه عمل نمایید. از این رو توصیه می شود که هرگز رپورتاژ آگهی ها را به صورت پکیج خریداری نکنید، زیرا موجب می شود که این پکیج ها ویژگی های زیادی را برای سایتتان داشته باشند و در بازه زمانی کوتاهی لینک های فراوانی به سایت شما داده شود.

پایان خوش رپورتاژ آگهی

منتشر کردن رپورتاژ آگهی متحمل زحمت های زیادی است و دارای مراحل طولانی می باشد به طور مثال قبل از اینکه شروع به کار نمایید باید اطلاعات مناسبی از محصول و کسب وکار مورد نظر جمع آوری کنید و توسط کارشناسان تولید محتوا آن را به عنوان یک گزارش خبری یا داستان بنویسید؛ اما باز هم با توجه به این زحمت ها دارای ارزش زیادی می باشد زیرا رپورتاژ آگهی برای همه مخاطبان، خوانندگان و آگهی دهندگان مفید می باشد.

امروزه تمامی رسانه ها از محتواهای جاسازی شده استفاده می کنند به این صورت که محصول و کسب و کار آگهی دهنده در آن رسانه یکسان می شود و دلیل آن هم این است که رسانه های چاپی در انتقال کسب و کار از دیگر رسانه ها جلوتر هستند به همین دلیل درج رپورتاژ آگهی برای کمک به مشتریان سودمند می باشد.

فرم ثبت رپورتاژ آگهی رایگان

  • بهترین سایت های سئو ایران,درباره سئو 24,سایت سئو 24

    سایت سئو 24

    درباره سئو 24 سئو 24 یکی دیگر از مجموعه وب سایت های 24 است که در قسمت های مختلفی از جمله طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت، بازیابی های اینترنتی، طراحی نرم افزارهای تحت وب فعالیت دارند که هدف…

    بیشتر بخوانید »
  • درباره روهای,سایت روهای

    سایت روهای

    درباره روهای شرکت استارتاپی روهای فعالیت های خود را از سال 1396 در زمینه های هاست و دامنه، طراحی سایت و اپلیکیشن آغاز نموده است. شرکت اسارتاپی روهای در مسیر ماموریت خودش با توجه به سطح دانش کارشناسان خود برای…

    بیشتر بخوانید »
  • بهترین سایت های سئو,درباره میهن لرن,وب سایت میهن لرن

    درباره میهن لرن میهن لرن یکی از بهترین سایت های سئو و یکی از مراکز آموزش آنلاین علوم کامپیوتر در کشور است که فعالیت های خود را از سال 1393  آغاز کرده است. در آغاز این وب سایت در زمینه…

    بیشتر بخوانید »
  • انواع رپورتاژ آگهی,تبلیغات اینترنتی یا رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی

    اکثر شرکت هایی که به دنبال یک روش مطمعن و به روز برای بالا بردن کیفیت سایت خود از طریق محتوای نوشتاری و تبلیغاتی هستند، می توانند از تکنیک هایی موثر و جدید مانند (رپورتاژ آگهی) استفاده کنند. برای اقدام…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا