سبک زندگی

۱۰ فایده لبخند زدن برای داشتن شادی بیشتر

افزایش بازدید در گوگل

فواید لبخند زدن به دیگران

لبخند زدن می ‌تواند روحیه تمامی افراد را تغییر دهد و رابطه مستقیمی بین طول عمر و لبخند زدن وجود دارد، اما شاید بسیاری از افراد اطلاعات زیادی در مورد فایده های لبخند زدن نداشته باشند به ‌همین علت در ادامه‌ مطالب قصد داریم ۱۰ مورد از فواید لبخند زدن را برای شما بیان کنیم.

۱۰. از بین بردن استرس با لبخند زدن

برای عده ای در خیلی از شرایط استرس زیادی پیش می ‌آید، بنابراین سعی کنید زمانی‌ که استرس دارید لبخند بزنید تا باعث کاهش استرس و اضطراب خود شوید.

۹. تغییر حال‌ و هوا با لبخند زدن

برای بسیاری از افراد گاهی بی ‌حوصلگی و ناراحتی پیش می آید که درصدد یافتن راهکارهایی برای رفع آن هستند. در این شرایط با لبخند زدن می ‌توانید حال ‌و هوای خود را تغییر دهید، بنابراین یکی از این تأثیرات خندیدن حقه زدن به بدن است که ناخودآگاه باعث شادی شما می ‌شود.

از فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن به دیگران

۸. جذابیت با لبخند زدن

افرادی که همیشه لبخند برروی لب‌ های خود دارند از جذابیت زیادی برخوردار هستند، بنابراین ما هم به سمت افرادی جذب می‌ شویم که همواره لبخند می‌ زنند، چرا که دوست داریم نسبت ‌به آن‌ ها به شناختی برسیم در نتیجه لبخند می‌ توانند باعث جذابیت شما شود.

۷. تقویت سیستم ایمنی بدن با لبخند زدن

لبخند زدن با توجه به این ‌که باعث آرامش می‌ شود، می ‌تواند عملکرد ایمنی بدن را هم بهبود ببخشد؛ بنابراین با لبخند زدن می ‌توانید جلوی سرماخوردگی و آنفولانزا را بگیرید.

لبخند زدن,از فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن

۶. جوان‌ تر نشان داده شدن با لبخند زدن

زمانی ‌که شما لبخند می ‌زنید عضلات صورت به سمت بالا کشیده خواهند شد، بنابراین نیازی نیست که برای جوان ‌تر شدن پوست خود را بکشید در نتیجه سعی کنید که همیشه بر روی لب لبخند داشته باشید.

۵. پایین آمدن فشار خون با لبخند زدن

از دیگر فواید لبخند زدن می‌ توان پایین آمدن فشار خون را نام برد، به این معنی که هنگام بالا رفتن فشار خون اگر لبخند بزنید به‌ راحتی فشار خون خود را کنترل خواهید کرد.

از فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن به دیگران

۴. مثبت اندیشی با لبخند زدن

زمانی‌ که شما لبخند می ‌زنید غیرممکن است که بتوانند به یک مسئله منفی فکر کنید، زیرا هنگامی‌ که شاد باشید بدن پیغام داشتن یک زندگی خوب را دریافت می‌ کند، بنابراین استرس، نگرانی و افسردگی از شما دور می‌ شود.

۳. لبخند زدن باعث آزاد شدن مسکن‌ های طبیعی بدن می ‌شود

محققان بسیاری اطلاعاتی را کشف کرده‌ اند که نشان می دهد با لبخند زدن می‌ توان بسیاری از دردهای بدن را ساکت کرد، چرا که مسکن‌ های طبیعی چون سروتونین و اندورفین با لبخند زدن در بدن آزاد می‌ شود.

از فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن,فواید لبخند زدن به دیگران

۲. موفق به نظر رسیدن با لبخند زدن

یکی از مزایا لبخند زدن این است که اعتماد به ‌نفس شما را بالا می ‌برد، بنابراین می‌ توانید در کارهای خود پیشرفت زیادی داشته باشید.

۱. انتقال شادی به دیگران

با توجه به این‌ که لبخند زدن مسری است می ‌تواند شادی زیادی را برای شما و اطرافیان به‌ همراه داشته باشد، چرا که هنگام رویا رویی با فردی زمانی‌ که شما لبخند بزنید طرف مقابل هم ناخودآگاه لبخند می ‌زنند در نتیجه از فواید لبخند زدن به دیگران انتقال شادی را می توان نام برد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا