سبک زندگی

10 راهی برای رابطه عاشقانه زوج ها

افزایش بازدید در گوگل

چگونه رابطه عاشقانه داشته باشیم

اکثر مردم این تصور را دارند که عشق واقعی از بین نمی رود و پایدار باقی خواهد ماند. گرچه مسئله تنها به خود عشق مربوط نمی شود بلکه به آدم ها و کارهایی که برای دوام رابطه خود می کنند بستگی دارد. در اوایل رابطه شاید فقط باهم بودن و عاشق بودن کفایت کند اما بعد از آن باید برای پیش برد تلاش کرد. در این مقاله بعضی کارها را به بیان میکنیم که زوج ها برای کیقیت بهتر ارتباط در هر مرحله از رابطه باید انجام دهند.

ترمیم رابطه عاشقانه,خلاقیت در رابطه عاشقانه,رابطه عاشقانه با همسر

۱۰. با هم قرار بگذارید

مهم نیست تازه باهم آشنا شده اید یا سال ها از ازدواج تان می گذرد. در هر زمانی با هم بیرون رفتن جواب می دهد. به خودتان برسید و با هم برای صرف غذا به رستوران بروید یا باهم برای تماشای تاتر بروید یا سینما یا حتی قدم زدن و پیاده روی در هوای آزاد هم می تواند مثمر ثمر باشد. اگر عشق شما واقعی باشد همیشه حرف های مشترکی برای زدن پیدا می کنید. از حرفای روزمره تا عمیق ترین عقاید و احساسات.

۹. با هم سفر کنید

سفر آدم ها را بسیار به هم نزدیک می کند. در سفر با چالش های جدید مواجه می شوید که باید با هم پشت سر بگذارید. برنامه ریزی می کنید و نقاط زیبا و چشم نواز را پیدا می کنید. و خاطره های بی نظیری می سازید که تا مدت ها در ذهن تان باقی خواهد ماند. با افزایش سن بهانه های سفر نکردن و یک جا نشینی بیشتر می شود و میل به گشت و گذار در زوج ها کاهش می یابد. از این زوج ها نباشید و سعی کنید برای شاداب ماندن روحیه خود و رابطه هر سال به جای جدیدی سر بزنید.

رابطه عاشقانه زوج,چگونه رابطه عاشقانه داشته باشیم,ترمیم رابطه عاشقانه

۸. کارها را باهم انجام دهید

اختصاص دادن زمانی برای خودتان از کارهای بسیار مهم است. فرقی نمی کند چه کاری را انتخاب می کنید ممکن است تماشای فیلم باشد یا آشپزی کردن، رقص یا پیاده روی، حتی ممکن است بخواهید تمام شب را بیدار بمانید و حرف بزنید. مهم است وقتی که با هم می گذرانید با کیفیت باشد و تمام توجه تان به هم باشد و از باهم بودن لذت ببرید.

۷. از سرگرمی های خودتان غافل نشوید

این که چقدر عاشق هم هستید در این جا اهمیت ندارد، انجام دادن تمام کار ها با هم گاهی بسیار مشکل است. اوقاتی را به انجام کارهای خودتان بپردازید و سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید. مثلا یک نفر بازی رایانه ای انجام بدهد و دیگری نقاشی بکشد. این کار باعث می شود دل تان برای هم تنگ شود و فعالیت رضایت بخش خودتان را نیز انجام بدهید.

ترمیم رابطه عاشقانه,خلاقیت در رابطه عاشقانه,رابطه عاشقانه با همسر

۶. رسم و رسوم خانوادگی داشته باشید

قسمت مهمی از هر جامعه کوچک یا بزرگ یا رسم و رسومات آن جامعه تشکیل می دهد. خانواده کوچک ترین گروه اجتماعی است که افراد در آن عضو هستند و رسم و رسوم در آن اهمیت دارد. رسوم متنوع است و می تواند بزرگ و کوچک باشد. مثل مهمانی دادن با اقوام برای مناسب ها و یا درست کردن شام خانوادگی در آخر هفته ها.

۵. کارهای کوچک برای هم انجام دهید

القای حس خاص بودن در رابطه بسیار ضروری است. از غافل گیر کردن و انجام کار های کوچکی مثل گل خریدن، هدیه های کوچک و حتی توجه های ظریف غافل نشوید. نامه های عاشقانه یا پیام های عاشقانه و حتی تحسین و توجه می تواند موثر باشد. در خوش حال کردن عشق تان خلاقیت به خرج دهید و فراموش نکنید این کار های کوچک نتایج بزرگ دارند.

ترمیم رابطه عاشقانه,خلاقیت در رابطه عاشقانه,رابطه عاشقانه با همسر

۴. هر روز هم دیگر را در آغوش بگیرید و ببوسید

زوج های شاد زیادی وجود دارند که هر روز هم دیگر را در آغوش می گیرند و می بوسند. روانشناسان معتقدند تماس های فیزیک زوج ها باعث ایجاد محبت بیشتر و صمیمت و از خود گذشتگی می شود. احساس امنیت را در آن ها تقویت می کند و حس اعتماد بیشتری به هم پیدا می کنند. نزدیکی و صمیمت به این شکل برای هر رابطه ای ضروری می باشد.

۳. تقسیم مسئولیت کنید و به هم کمک کنید

در عصری که مرد و زن دوشادوش هم برای تامین ثبات مالی تلاش می کنند باید وظایف خانه نیز تقسیم شود. اگر می بینید عشق تان بیرون است یا کار های خارج از خانه اش زیاد بوده و خسته می باشد، شما مسئولیت برخی از کارهای منزل را به عهده بگیرید. به هم کمک کردن باعث می شود فشار مضاعف از روی یک فرد برداشته شود و همچنین عشق و علاقه در زندگی شما بیشتر جاری شود.

ترمیم رابطه عاشقانه,خلاقیت در رابطه عاشقانه,رابطه عاشقانه با همسر

۲. همیشه صداقت داشته باشید

حقیقت حتی اگر خوشایند نباشد باعث می شود پایه های اعتماد تان به یک دیگر محکم شود. به همین خاطر همیشه راست بگویید. دروغ بی اعتمادی می آورد و بی اعتمادی از دلایل اصلی تفاهم نداشتن و فروپاشی روابط است. زوج های شاد برای صداقت ارزش ویژه ای قائل می باشند و همیشه با هم بی ریا و صادق هستند.

۱. عشق بازی کنید و در موردش صحبت کنید

پایه های یک رابطه را هم عشق احساسی هم فیزیکی تشکیل می دهند. هر دوی این اجزا در رابطه اهمیت زیادی دارند به همین خاطر سعی کنید مرتب رابطه جنسی داشته باشید و از چیزهایی که در تخت دوست دارید یا ندارید با پارتنر خود صحبت کنید. صریح بودن در این موارد مهم است پس سعی کنید بی پرده با هم حرف بزنید. گاهی کار های متقاوتی انجام دهید تا رابطه برای هر دوی شما جذاب تر و لذت بخش تر شود.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا