سبک زندگی

10 تصمیم برای بدست آوردن قلب همسرتان

افزایش بازدید در گوگل

راه های بدست اوردن دل همسر

همسران در طول زندگی مشترک خود همواره با حس های متفاوتی رو به رو می شوند، که ممکن است آن ها را به اشتباه کم شدن علاقه یا سردی روابط بنامند.

هر مرد و زنی در زمان شروع یک عشق رمانتیک ایده آل ها و نکات خاصی را مد نظر می گیرند، که شاید در مراحل اجرا به سرانجام نرسند و یا بیشتر از چیزی که انتظار دارید، موفقیت های بزرگی را کسب نمایید.

در هر صورت برای آنکه بتوانید با بیان جملات احساسی به همسر به سلطان قلبش تبدیل شوید، باید موارد ویژه ای را آموخته و مدام تمرین کنید. حال بیایید با بست فارسی همراه باشید تا برخی از ترفندهای طلایی عاشقانه زیستن را فرابگیریم.

بدست آوردن دل همسر,بدست آوردن قلب همسر,بدست اوردن قلب زن

۱۰. با همسرتان مشورت کنید

یکی از بهترین راه های بیان جملات احساسی به همسر، این است که او بداند چقدر برایش ارزش قائلید و نظراتش را در هر زمینه ای مطلوب و منحصر به فرد می شمارید.

تصمیم گیری در امور زندگی را به تنهایی انجام ندهید و بگذارید تا شریک عاطفی تان ایده ها و آرمان های خود را به راحتی ابراز کند.

مشورت گرفتن علاوه بر یافتن راه های ناب و تاثیرگذار، شما را به همدیگر نزدیک نموده و نمی گذارد که یک تنه بار تمام مسئولیت ها را بر دوش بکشید.

۹. به علاقه های همسرتان اهمیت دهید

هر فردی به صورت ذاتی و کاملا طبیعی علاقه ها و سلیقه متفاوت و فراوانی دارد، پس نباید متصور شوید که به عنوان یک همسر مختارید که به تنهایی در همه مسایل زندگی تصمیم گیری کرده و برای شخص مقابل نیز تکلیف تعیین نمایید.

برای بدست آوردن قلب همسر به صورت هفتگی یا روزانه و یا حتی ماهانه جلساتی را برای بیان نظرات و آنچه که دوست دارید، برگزار و به راحتی قلب و ذهن همسرتان را مملو از عشق و محبت کنید.

راه های بدست اوردن دل همسر,راهای بدست آوردن دل همسر,راههای به دست آوردن دل همسر

۸. استفاده از تلفن همراه را محدود کنید

تلفن همراه و تکنولوژی روز دنیا در ارتباطات را به منظور ارتقا و بهبود روابط انسان ها ساخته اند، درحالیکه خیلی از ماها با تفریط در استفاده از آن ها به عواطف و علاقه مندی های خود و اطرافیان صدمات جدی و جبران ناپذیری وارد می نماییم.

برای به دست آوردن دل همسر و یا بیان جملات احساسی باید کمی از عرصه فناوری فاصله گرفته و به امور حیاتی و مشترکتان بپردازد. چک کردن پیام ها و گشت و گذار در فضای مجازی را به ساعات پایانی روز و مواقعی که هیچ کار با اهمیتی ندارید موکول کنید.

۷. شیرین زبانی برای همسر

بدون شک یکی از بهترین راههای به دست آوردن دل همسر استفاده از شیرین زبانی و گفتارهای عاشقانه است.

هر فردی با شنیدن سخنان دلنشین امید فراوانی به زندگی پیدا کرده و قلبش لبریز از محبت و نشاط خواهد شد، پس بدون در نظر گرفتن هر قید و شرطی عشق بورزید و از نتایج بی نظیرش لذتی وصف نشدنی را به رابطه ی عمیق خود ببخشید.

بدست آوردن دل همسر,بدست آوردن قلب همسر,بدست اوردن قلب زن

۶. بی علت برایش کادو بخرید

هدیه دادن و هدیه گرفتن موجی از انرژی های مثبت را به دل و جان ما می بخشد، که می تواند به عنوان یکی از راه های بیان جملات احساسی به همسر از آن استفاده نمود.

بدون هیچ دلیلی برای همسر، نامزد یا شریک عاطفی تان کادو بخرید و اوج عشق و محبت را به او نشان دهید. شناخت علاقه های طرف مقابل نیز کمک شایانی برای تهیه هدیه مناسب خواهد کرد.

۵. با هم صحبت کنید

همسرانی که خیلی کم با هم حرف می زنند، معمولا از رابطه ای سرد و بی تفاوت نسبت به یکدیگر برخوردار می باشند. برای همصحبتی با همسر پیشقدم شده و به دنبال بهانه و شرایط خاصی نگردید.

حتی بیان حرف های روزمره، برنامه ریزی یک شام دونفره و یا خرید از سوپرمارکت نیز خواهد توانست در امتداد ارتباط کلامی، رابطه عاطفی و قلبی مناسبی را ایجاد نماید.

چنانچه ساعات طولانی از روز را به دلیل موقعیت شغلی از هم دورید، با یک تماس تلفنی و یا گذاشتن یک یادداشت کوتاه و محبت آمیزدر طرف غذا، جیب، آینه ماشین یا هر جایی که می دانید همسرتان آن را می بیند، موجی از عشق را به قلبش بکشانید.

بدست آوردن دل همسر,بدست آوردن قلب همسر,بدست اوردن قلب زن

۴. گوش شنوا داشته باشید

گوش شنوا داشتن از مهمترین مهارت های لازم در ایجاد یک رابطه عمیق و عاشقانه و یکی از راه های بدست اوردن دل همسر به شمار می رود، که معمولا از سوی برخی آقایان نادیده گرفته می شود.

بانوان به صورت ذاتی علاقه فراوانی به صحبت کردن و بیان اتفاقات روزمره خود دارند و چنانچه از سوی همسر این نیازشان برآورده نگردد، به پیله تنهایی و انزوا فرو رفته و زمستانی بی پایان را به خانه و کاشانه تان می آورند.

به همان اندازه که دوست دارید سخن بگویید حتما برای شنیدن حرف های همسر خود وقت بگذارید.

۳. مشکلات خود را با محبت و منطق حل کنید

هیچ زندگی و رابطه ای بدون مشکل یا تنش ها متفاوت نیست، حتی خوشبخت ترین آدم ها نیز در برخی امور اختلاف سلیقه دارند و نباید تصور شود که زندگی سرشار از آرامش به معنای تابعیت بی چون و چرای همسران از یگدیگر می باشد.

تضاد علاقه ها و تصورات گوناگون از ایده آل ها یک زن و مرد را در کنار هم به تکامل و تعادل می رساند. از مشکلات نهراسید و با همفکری، همکاری، محبت و منطق به مقابله با آن ها پرداخته و از سر راهتان بردارید.

بدست آوردن دل همسر,بدست آوردن قلب همسر,بدست اوردن قلب زن

۲. برخی مسئولیت های دشوار را به جای او انجام دهید

اگر به دنبال راهی مناسب برای بیان جملات احساسی به همسر و تصاحب قلبش هستید، گاهی اوقات برخی مسئولیت های دشوارش را به جای او انجام دهید. در میان اموری که زن یا شوهر به عهده گرفته اند، بگردید و مسایلی که می توانید از پسش بر بیایید، را انجام و او را غافلگیر نمایید.

هر فعالیتی که به ذهن تان رسید خواهد توانست اوج محبت شما را به همسر نمایان سازد، کارهایی مثل، پرداخت قبوض مصرفی، رسیدگی به نامه های بانکی یا بیمه، شستن ظرف ها، پهن کردن البسه  شسته شده در لباسشویی، حمام بردن کودک یا هر عملی که به زندگی مشترک شما مرتبط است.

۱. ابراز محبت بدون قید وشرط

به طور قطع بهترین راه بدست اوردن قلب زن، ابراز علاقه بدون هیچ قید و شرطی می باشد.

جملات محبت آمیز را در هر لحظه یا زمانی به شریک زندگی خود بگویید و از قدرت عشق در ایجاد خوشبختی لذت ببرید. حتی مواقعی که به مشکل برخورده اید و یا به دلیل اختلاف سلیقه کمی از هم مکدرید، از ابراز علاقه غافل نشده و با سخنان عاشقانه دوام ارتباط عاطفی خود را تضمین نمایید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا