مشهورترین ها

10 تا از مشهورترین و بهترین سریال های کره ای جهان

افزایش بازدید در گوگل

معرفی بهترین سریال های کره ای تاریخ

صنعت سینما در مراحل نخستینش ابتدا فقط به ساخت فیلم های کوتاه و بلند می پرداخت و بعدها ساخت مستندات حیات وحش را نیز در بخش های متفاوت تجربه نمود. در گام سوم از هنر فیلم سازی سریال ها نیز به دنیا سینما و تلویزیون پا نهادند. مجموعه های دنباله دار بسیار از سوی تماشاچی مورد استقبال قرار گرفت و کارگردانان زیادی حیطه اختصاصی خود را سریال سازی انتخاب کردند.

شبکه های تلویزیونی با استفاده از ماهواره ها پخش محبوب ترین سریال های دنیا را در برنامه کاری خود گنجاندند و بر مخاطبان شان افزودند. کشورهای مختلفی همچون کره، ترکیه، آمریکا و اسپانیا بزرگ ترین کمپانی های ساخت مجموعه های دنباله دار را در اختیار دارند و سالانه درآمد چشمگیری از فروش و پخش تولیدات خود به دست می آورند.

اکنون قصد داریم ۱۰ تا از بهترین سریال های کره ای جهان را به حضورتان معرفی نماییم لطفا همراهمان باشید. همچنین شما می توانید پس از انتخاب سریال مورد نظرتان آن را از بزرگترین سایت های دانلود فیلم تهیه نمایید.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۱۰. دکتر غریبه | Doctor Stranger

سریال کره ای دکتر غریبه محصول سال ۲۰۱۴ در ژانر عاشقانه در فضایی پزشکی به کارگردانی جین هوک و هونگ جونگ چان، با مدت زمان هر قسمت ۶۰ دقیقه یکی از بهترین سریال های کره ای دنیا به شمار می رود، که از سوی ۵۴ کشور برای دوبله و پخش خریداری گردید.

بازیگرانی همچون کانگ سورا، لی جونگ سون و پارک هائه جین در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند. داستان در مورد پزشکی است که به همراه فرزندش از سوی سازمانی در کره کره جنوبی ربوده شده و به فعالیت مشغول می گردد. با گذر زمان پسرش به تبحر پدر در پزشکی دست یافته و در جریان یک رابطه عاطفی اتفاقات جالبی را از سر می گذراند.

بهترین فیلم های کره ای دنیا,معرفی بهترین سریال های کره ای,معرفی بهترین سریال های کره ای تاریخی

۹. دوبونگ سون زن قوی | Strong Girl Bong-soon

سریال جذاب بعدی با نام زن قوی بونگ سونگ، محصول سال ۲۰۱۷ و کارگردانی لی هیونگ مین و بازی جی سو، پارک بویونگ و پارک هیونگ سیک، علاوه بر شهرت فراوان جوایز و افتخارات بیشماری را نیز برای بهترین بازیگران زن و مرد و کارگردانی از آن خود نمود.

داستان زنی قدرتمند را با نیروی خارق العاده به تصویر می کشد، که در جهت انجام کارهای خیرخواهانه و مثبت از انرژی خود استفاده می کند.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۸. پینوکیو | Pinocchio

سریال پینوکیو در ژانری عاشقانه و درام خانوادگی محصول سال ۲۰۱۴ با کارگردانی جوسوون، شین سونگ وو و ایفا نقش توسط کیم یونگ کیانگ، لی جونگ سوک و پارک شین هایه مهمان خانه های مردم کره و ۳۴ کشور دیگر شد.

سریال پینوکیو یکی از بهترین سریال های کره ای عاشقانه است، پینوکیو داستان زندگی پسری را به نمایش می گذارد که پدر آتش نشانش را طی سانحه ای از دست می دهد و از آن جا که خود را در مرگ پدر مقصر می داند به افسردگی دچار می شود. با گذر زمان با دختری آشنا می گردد که به سندروم پینوکیو مبتلاست و اگر دروغ بگوید دچار سکسکه های طولانی خواهد شد. رابطه عاطفی این دو جوان اتفاقات جالب و خنده داری را در پی دارد.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۷. جومونگ | Jumong

سریال جومونگ نامی آشنا برای همه ما می باشد. مجموعه ای تاریخی که در دو فصل مجزا ساخته و پخش گردید. داستان امپراطوری افسانه ای را به نمایش می گذارد که طی سالیان فراوان علاوه بر مبارزه با ظلم و ستم برادرش به کشورگشایی نیز می پردازد.

جومونگ با تشکیل کشوری متحد سعی در برقراری عدالت داشته و تا حدود زیادی نیز در این راه موفق می شود، این سریال از بهترین سریال های کره ای تاریخی در دنیا می باشد.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۶. باغ مخفی | Secret Garden

سریال مشهور بعدی با نام باغ مخفی محصول سال ۲۰۱۰ در ژانری کمدی و عاشقانه به کارگردانی شین ووچول، کوون هیوک چان و بازی یون سانگ هیون، هاجی وون و هیون بین، در مدت زمان هرقسمت ۶۰ دقیقه توانست خود را در لیست پرطرفدارترین سریال های کره ای دنیا قرار دهد.

داستان عشق مردی ثروتمند به دختری از طبقه کم درآمد همیشه از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد و حضور مادرشوهری سخت گیر بر جذابیت داستان خواهد افزود.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۵. کافه پرنس | Coffee Prince

سریال جذاب و متفاوت بعدی کافه پرنس نام دارد، که با ژانری عاشقانه و کمدی فضایی فانتزی و محبوب را برای تماشاگران ایجاد می نماید. این سریال محصول سال ۲۰۰۷ و با کارگردانی لی یون جونگ و ایفا نقش گونگ یو، یونگ اون های و یون یون های  می باشد.

قصه از این قرار است که دختری با ظاهری پسرانه برای امرار معاش مجبور به کار در یک کافه می گردد و در این میان با پسری پولدار آشنا و وارد رابطه ای رفاقتانه می شود.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۴. دفترچه زندان | Prison Playbook

ژانر کمدی سیاه سریالی خاص را با نام دفترچه زندان با کارگردانی شین وون هو مقابل دوربین برد، که به سرعت در بین هواداران و بینندگان جایگاه بالایی پیدا کرد. سریال دفترچه زندان یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای دنیا و محصول سال ۲۰۱۷ و بازی جونگ کیونگ هو و پارک هائه سو موفق به کسب جوایز زیادی از جشنواره های مختلف در کره و جهان گردید.

داستان فیلم در مورد محکومانی است که در فضای زندان زندگی خاصی را تجربه می کنند و بنا بر نوع خلافی که مرتکب شده اند در طبقات مختلف چالش های گوناگونی را تجربه می نمایند.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۳. ماشین تحریر شیکاگو | Chicago Typewriter

داستانی مربوط به دهه ۹۰ میلادی و زمان اشغال کره توسط ژاپن و خفقان ممنوعیت چاپ آثار نویسندگان را به تصویر می کشد.

زندگی نویسنده ای افسرده و پرتلاش سریالی به نام ماشین تحریر شیکاگو را با کارگردانی کیو چئول کیو و بازی سویونگ لیم، کیونگ پیوگو و آه این یو را به خانه های مردم کره و ۲۵ کشور دیگر کشاند. مجموعه از ساختار خوبی در طراحی صحنه و نویسندگی برخوردار می باشد.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۲. سریال منشی کیم چشه؟ | What’s Wrong with Secretary Kim?

سریال کمدی عاشقانه  با نام منشی کیم چشه؟ محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی پارک جون هوآ و ایفا نقش پارک مین یونگ و پارک سئو جون می باشد.

داستان رئیس شرکتی بزرگ و موفق که به بیماری خودشیفتگی مبتلاست و مهارت منشی خوبش را نادیده می گیرد. منشی که به مرور زمان احساس می کند نسبت به رئیسش علاقه مند شده تلاشش را برای عوض کردن اخلاق جناب رئیس به کار می بندد.

بهترین سریال های کره ای جهان,بهترین سریال های کره ای دنیا,بهترین فیلم های کره ای جهان

۱. سریال قلعه آسمان | sky castle

سریال قلعه آسمان با ژانری انتقادی و کمدی سیاه محصول سال ۲۰۱۸ نیز توانست نام خود را در لیست بهترین سریال های کره ای دنیا قرار دهد. کارگردان موفق کره جوهیون تک، با ساخت این سریال زوایای دیگری از هنر سینمایی خود را به نمایش گذاشت.

داستان مجموعه در مورد خانواده های ثروتمندی است که از جایگاه اجتماعی خود برای نفوذ در دانشگاه های معتبر استفاده می کنند تا کرسی های بهترین رشته ها برای فرزندانشان رزرو نمایند.

به نظر شما بهترین سریال های کره ای تاریخ کدام است؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

2 واکنش کاربران به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا