اعزام دانشجو

10 موسسه برتر اعزام دانشجو به خارج

پیشنهاد ویژه بست فارسی

اگر دنبال بهترین سایت برای اعزام دانشجو و مهاجرت به ترکیه می گردی بزن رو دکمه پایین

قیمت لیر ترکیهاعزام دانشجوتحصیل در ترکیهمهاجرت به ترکیه

بهترین موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج

با بالا گرفتن تب مهاجرت میان افراد مختلف جامعه به خصوص دانشجویان، آشنایی با موسسات برتر اعزام دانشجو به یکی از مهم ترین دغدغه‌های کاربران تبدیل شده است.

برای پیدا کردن بهترین موسسات اعزام دانشجو روی لینک کلیک کنید

این روزها تعداد موسسات فعال در این زمینه بالاتر رفته و همین امر انتخاب بهترین مورد را برای متقاضیان سخت تر کرده است.

پیش از آن که بخواهید به موسسات مختلف مراجعه کنید، باید بدانید عملکرد و اعتبار این موسسات به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد که باید آن ها را به درستی بررسی کنید.

اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,موسسات مجاز اعزام دانشجو

مهم ترین فاکتورها برای اعتبار سنجی موسسات اعزام دانشجو

زیر نظر وزارت علوم باشد

اولین و مهم ترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید این است که موسسه انتخابی شما باید در لیست موسسات مهاجرتی مجاز که هر ساله توسط وزارت علوم منتشر می شود، حضور داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که موارد نام برده شده در این لیست تنها برای اخذ ویزای تحصیلی مجازند و موسساتی که در زمینه اخذ اقامت فعال هستند، نیازی به حضور نام شان در این لیست ندارند.

حضور وکیل دادگستری

باید بدانید که مهاجرت بر پایه علم حقوق و قوانین بنا شده که این دو مورد در حیطه کاری وکیلان دادگستری می باشد. بنابراین چنانچه دفتر مهاجرتی مورد نظرتان وکیل دادگستری ندارد، باید به اعتبار آن شک کنید.

فراموش نکنید که یک موسسه مجاز و معتبر، دارای یک وکیل مهاجرت رسمی به همراه کد فعالیت و پروانه وکالت دادگستری می باشد و بدون این موارد نمی توان به خدمات آن ها اعتماد کرد.

داشتن پروانه فعالیت

بهترین موسسات اعزام دانشجو به خارج نیز مانند هر مرکز معتبر دیگری در کشور، باید پروانه فعالیت حقیقی یا حقوقی و مجوزهای لازم را داشته و تصویر این مدارک نیز در معرض دید مشتریان قرار بگیرد.

انجام کارهای مربوط به مهاجرت که تا حد زیادی قانونی هستند، بدون کسب پروانه ها و مجوزهای لازم امکان پذیر نخواهد بود و بهتر است که هیچ گاه به چنین موسساتی مراجعه نکنید.

داشتن هویت مشخص

یکی از مهم ترین فاکتورها برای اعتبار سنجی یک موسسه آن است که در مکانی ثابت واقع شده و دارای وب سایت معتبر، لوگوی قابل اطمینان و همچنین تلفن ثابت باشد.

به خاطر داشته باشید که یک موسسه چنانچه سابقه بالایی داشته باشد، به یک صفحه اینستاگرام یا یک تلفن همراه نامشخص بسنده نخواهد کرد.

اطلاعات به روز

هنگام انتخاب موسسات برتر اعزام دانشجو، توجه به سابقه بالای آن ها یکی از راه های اعتبار سنجی می باشد، اما باید بدانید که صرفا قدیمی بودن نمی تواند تضمین کننده کیفیت خدمات باشد.

امروزه قوانین و شرایط مهاجرت و همچنین وضعیت اقتصادی و شرایط مردم به سرعت در حال تغییر می باشند و موسسه مورد نظر شما نیز باید با هوشمندی کافی و آگاهی از به روزترین اطلاعات ممکن، خدماتش را به شما ارائه کند.

صداقت در مشاوره

معمولا بیشتر موسسات مهاجرتی، پیش از ارائه دادن خدمات شان جلسات مشاوره ای برگزار می کنند.

به خاطر داشته باشید موسسه انتخابی تان باید در مشاوره صداقت کافی داشته و به جای صلاحیت منابع مالی و موسسه خودشان، نیازهای مشتری را اولویت در نظر بگیرد.

برای انتخاب بهترین موسسه بهتر است که پس از انجام مشاوره آن را از نظر درست و اصولی بودن بررسی کرده و موارد پیشنهاد شده را نیز با شرایط تان بسنجید.

اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,موسسات مجاز اعزام دانشجو

چطور موسسات برتر در زمینه اعزام دانشجو را تشخیص دهیم؟

همانطور که پیش از این گفتیم؛ لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو هر ساله در سایت وزارت علوم منتشر می شود.

هرچند که شما با صرف وقت کافی و انجام تحقیقات لازم در این زمینه می توانید برای امور مهاجرتی اقدام کنید، اما اگر نیاز دارید که با موسسات برتر در این زمینه آشنا شوید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ۱۰ مورد از برترین موسسات مورد تایید اعزام دانشجو را به شما معرفی کنیم.

۱. موسسه GotoTR

سرمایه گذاری، مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور از مواردی هستند که این روزها چیزهای زیادی در موردشان شنیده ایم، اما با توجه به اهمیت آن ها متاسفانه موسسات زیادی وجود ندارند که به صورت تخصصی در این زمینه فعال باشند.

موسسه مهاجرتی GotoTR بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج است که دارای مجوز رسمی بوده و در تهران و سیدنی شعبه دارد. بنابراین اگر به دنبال یک موسسه خوب برای مشاوره یا امور مهاجرتی هستید، می توانید روی آن ها و خدمات شان حساب کنید.

۲. موسسه پیشگام

این موسسه دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران بوده و دارای مشاوران بین المللی خبره در اروپا و چین می باشد.

موسسه پیشگام با داشتن نمایندگی از دانشگاه های معتبر و معروفی مانند دانشگاه ساوتهمپتن انگلستان می تواند شما را در امور مهاجرتی راهنمایی کنند.

داشتن تجربه تدریس در محیط های آکادمیک و دانشگاهی از دیگر مواردی است که باعث شده تا آن ها بتوانند فرصت های تحصیلی مناسب برای شما را شناسایی کرده شرایط رسیدن به آن ها را برای تان مهیا کنند.

۳. موسسه مهاجرتی آریانا پارس

یکی از موسسات مجاز اعزام دانشجو در این زمینه موسسه مهاجرتی آریانا پارس بوده که دفتر آن در تهران واقع شده است.

این موسسه می تواند در زمینه مهاجرت اخذ پذیرش امور کاریابی اقامت از طریق سرمایه‌گذاری و غیره به شما کمک کند.

همانطور که پیش از این گفتیم؛ یکی از مهم ترین فاکتورهای اعتبار سنجی برای یک موسسه داشتن وکیل های مجرب می باشد. در این موسسه نیز چند وکیل پایه یک دادگستری حضور داشته تا امور مهاجرتی تان با اطمینان خاطر بیشتری پیش رود.

بهتر است بدانید که تمام فعالیت های این موسسه زیر نظر مجوزهای صادر شده از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و به غیر از محدوده اعزام نیروی کار و اخذ پذیرش تحصیلی از کشورهای مجاز، در امور دیگر فعالیتی ندارد.

۴. موسسه هرمس اپلای

همانطور که خودتان هم می دانید، مهاجرت پروسه ای است که طی آن افراد تمامی برنامه های مالی و زندگی شان را همسو با آن تظیم می کنند. بنابراین استفاده از موسسه معتبری که بتواند منافع تان را حفظ کرده و اعتبار کافی داشته باشد، اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

موسسه هرمس اپلای با دارا بودن مجوزهای لازمه زیر نظر مستقیم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بوده و با خدمات خوبش تلاش می کند تا در پروسه مهاجرت همراه تان باشد.

این موسسه تنها موسسه مهاجرتی در ایران به شمار می رود که قراردادهای افراد را با همکاری بیمه انجام داده و تمام هزینه های مربوط به کاریابی تحت پوشش بیمه ایران خواهد بود. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل تمام هزینه ها از بیمه دریافت خواهد شد.

اعزام دانشجو به خارج,بهترین موسسه اعزام دانشجو به خارج,موسسات مجاز اعزام دانشجو

۵. موسسه دانش پژوهان اورانوس

یکی دیگر از موسسات برتر اعزام دانشجو که با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت می کند، موسسه دانش پژوهان اورانوس بوده و اولین موسسه برای اعزام دانشجو در ایران به کشور اتریش به شمار می رود.

اهداف موسسه به طور کلی انتخاب و معرفی دانشگاه، رشته و همچنین انجام برنامه ریزی های مربوطه می باشد.

کارشناسان فعال در این موسسه نیز علاوه بر آن که از قوانین اعزام دانشجو و اخذ پذیرش آگاه هستند، به زبان آلمانی و انگلیسی نیز مسلط بوده و راحت تر با دانشگاه ها در ارتباط می باشند.

بهتر است بدانید در صورتی که سطح زبان متقاضی برای اخذ پذیرش مناسب نباشد، موسسه برای او کلاس های آموزشی گذاشته و یا او را به یک آکادمی معتبر خارجی معرفی می کند.

۶. موسسه مهاجرتی حامی مهاجر

شرکت حامی مهاجر از دسته موسساتی است که دارای مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم بوده و در زمینه انجام امور مهاجرتی دارای سابقه ای درخشان می باشد.

اگر می خواهید بدانید که با توجه به شرایط اقتصادی و خانوادگی فعلی تان می توانید به کدام کشورها سفر کرده و یا مهاجرت کنید، می توانید فرم ارزیابی موجود در این موسسه را پر کرده و پس از انجام بررسی های لازم از بهترین انتخاب ها آگاه شوید. بنابراین اگر شما هم در پروسه مهاجرت هستید و به مشاوره و همیاری احتیاج دارید می توانید روی خدمات موسسه حامی مهاجر حساب کنید.

۷. موسسه نیلوفر آبی (لوتوس)

یکی از قدیمی ترین موسسات مورد تایید اعزام دانشجو، موسسه نیلوفر آبی بوده که فعالیتش را در سال ۱۳۸۳ در تهران آغاز کرد.

این موسسه سال های زیادی است که به اعزام دانشجویان محترم زیر نظر وزارت خانه های مربوطه مشغول بوده و با داشتن سابقه ای طولانی، اعتبار و ارتباطات خوبی را در این زمینه کسب کرده است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های موسسه نیلوفر آبی، اخذ پذیرش برای تخصص پزشکی و مقاطع دکترا می باشد و چنانچه شما هم خواستار تحصیل در این مقاطع تحصیلی هستید، می توانید از خدمات شان استفاده کنید.

جالب است بدانید که موسسه لوتوس نه تنها در زمینه اعزام دانشجو به کشورهای پرتقاضا فعالیت دارد، بلکه در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی از کشورهای آسیایی نیز فعالیت می کند.

۸. موسسه مهاجرتی حلوی (ایرانتو سابق)

یکی از موسسات برتر در زمینه اعزام دانشجو موسسه مهاجرتی حلوی می باشد که سالهاست در زمینه مهاجرت به کانادا فعالیتی مستمر داشته است.

شرکت اصلی موسسه در کشور کانادا قرار داشته و با عنوان UNICAN IMMIGRATION به ثبت رسیده است.

بد نیست بدانید که برخی دیگر از دفاتر مهاجرتی در استان های دیگر نیز با موسسه همکاری داشته و تمامی فعالیت هایی که در شعبه ایرانی آن انجام می شود نیز زیر نظر شرکت اصلی و طبق قوانین ایران و کانادا می باشد.

از مهم ترین خدمات این موسسه می توانیم به ارائه خدمات مهاجرتی با روش های مختلفی مانند سرمایه گذاری استارتاپ، جاب آفر، اسپانسرشیپ همسر یا والدین، ویزای مولتی، تحصیلی و.. اشاره کنیم.

۹. موسسه شمیم دانش

این موسسه در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و تحت مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران فعالیت می کند.

از اصلی ترین خدمات ارائه شده در این موسسه می توانیم به مشاوره های رایگان به صورت تلفنی و حضوری، اخذ پذیرش در مقاطع تحصیلی متفاوت، مشاوره های لازم جهت اخذ روادید، انجام خدمات ترانسفر و همچنین خدمات مربوط به کرایه مسکن دانشجویی اشاره کنیم.

طبق مجوز اخذ شده برای این شرکت، موسسه شمیم دانش در زمینه اخذ پذیرش از کشورهای قبرس، مالزی و آلمان فعالیت می کند.

چنانچه شما از این موسسه برای اخذ پذیرش و مهاجرت استفاده کنید، می توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی بهره مند شده و همچنین در محیط پیرامون محل تحصیل تان خانه مناسب پیدا کنید.

۱۰. موسسه تعالی اندیش راه دانش

یکی دیگر از موسسات برتر اعزام دانشجو که در سال ۱۳۸۹ با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیتش را آغاز کرد، موسسه تعالی اندیش راه دانش می باشد.

این موسسه در حوزه کشورهای فنلاند، اتریش و ایرلند شمالی (بریتانیا) فعالیت کرده و همچنین در زمینه سایر کشورها نیز می تواند به علاقه مندان خدمات دانشجویی ارائه کند.

موسسه تعالی اندیش راه دانش پس از ۵ سال تلاش مستمر توانست اخذ پذیرش ۹۸ درصدی از فنلاند و ۹۲ درصدی از کشور اتریش را در کارنامه فعالیت هایش ثبت کند.

این موسسه در ابتدا تنها ۲۰ درصد از هزینه هر قرارداد را از فرد متقاضی دریافت می کند و این در حالی است که طبق قوانین تعیین شده از سوی وزارت علوم، آن ها می توانند در ابتدای هر قرارداد ۵۰% از مبلغ کل را دریافت کنند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا