عجیب ترین ها

10 تا از ترسناک ترین شکنجه های قرون وسطی (18+)

افزایش بازدید در گوگل

بدترین شکنجه های قرون وسطی

قرون وسطی یکی از آن دوران های تاریک در تاریخ به شمار می رود که تمام ایده های بشری برای ظالمانه ترین شکنجه ها استفاده می شده است به طوری که بیشتر شکنجه های دردناک شناخته شده به آن دوران باز می گردد.

در آن زمان مانند دنیای امروزی آزادی عقیده وجود نداشت و هر انسانی که مذهب یا عقیده متفاوتی داشت گناه کار و مجرم شناخته می شد و مانند سایر جنایتکاران سر و کارش به شکنجه های وحشتناکی می افتاد که در نهایت باعث مرگ می شدند.

در واقع مفهوم تفتیش عقاید یکی از یادگارهای قرون وسطی به شمار می رود که دیگر منسوخ شده است و جز در کتاب های تاریخی، در دنیا جایی ندارد.

این شکنجه ها از آزار های جسمی گرفته تا آسیب های روحی را شامل می شدند و طبق تعریف این واژه، شکنجه به هر عملی گفته می شد که باعث آسیب، درد و رنج در فرد شده تا در نهایت به اعتراف گیری منجر شود.

اگر روحیه حساسی دارد شاید بهتر باشد که از این مطلب گذر کنید، اما اگر از دسته افراد کنجکاو هستید، برای شناختن ترسناک ترین شکنجه های قرون وسطی با ما همراه باشید.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۱۰. شکنجه از نوع سلاخی و کندن پوست

حتی شنیدن اسم این نوع شکنجه به اندازه کافی وحشتناک و غیر واقعی به نظر می رسد اما متاسفانه باید به شما بگوییم که واقعیت دارد. در این نوع شکنجه پس از برهنه کردن، دست پای قربانی را به یک تخت می بستند و شکنجه گر کارش را شروع می کرد.

معمولا شکنجه با جدا کردن پوست صورت قربانی توسط چاقو شروع می شد و بعد از آن به ترتیب شکنجه گر به سراغ بقیه قسمت های بدن می رفت. متاسفانه این روش آنقدر دردناک و وحشتناک بود که همیشه قبل از آن که شکنجه گر به قسمت میانی و کمر برسد، قربانی جانش را از دست می داد.

شکنجه های دوران قرون وسطی,شکنجه های قرون وسطایی,شکنجه های قرون وسطی

۹. رنج با وزنه و الاغ اسپانیایی

شاید نام این نوع شکنجه در ابتدا وحشتناک به نظر نرسد اما دردناک تر از چیزی است که فکرش را می کنید. الاغ اسپانیایی وسیله فلزی و مثلثی شکل است که درضلع بالایی و محل نشستن آن، دارای تیغه ای برش خورده می باشد.

برای شکنجه، شکنجه گر دست و پای قربانی را بسته و مانند الاغ سواری، آن را به صورت برهنه بر روی این وسیله می نشانده است. برای دردناک تر کردن این شکنجه از وزنه های مختلفی استفاده می کرده اند و با وصل کردن آن ها به پاهای قربانی، شکنجه را سخت تر می کرده اند.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۸. گهواره یهودا؛ وحشتناک ترین شکل شکنجه

این روش شکنجه یکی از ترسناک ترین شکنجه های قرون وسطایی بوده است که بعید می دانیم به جز افراد دیوانه به ذهن فرد دیگری رسیده باشد. گهواره یودا در واقع صندلی مثلثی شکلی با هرم تیز بوده است که قربانی را پس از برهنه کردن بر روی نوک تیز آن می نشانده اند.

برای وحشتناک تر کردن این روش، پاهای قربانی توسط طناب به یکدیگر بسته می شده است، بنابراین با کوچک ترین حرکت یک پا، قربانی مجبور به تکان دادن پای دیگرش می شده است و همین حرکت باعث درد عمیق و غیرقابل تحملی بوده که گاهی تا مدت ها و برای روزها ادامه پیدا می کرده است.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۷. لوله تمساح؛ اعتراف یا مرگ

همانطور که از اسم این شکنجه مشخص است، وسیله ای شبیه لوله وجود داشته که دارای میخ های تیز و متعددی در سطح داخلی اش بوده است. قربانی از دهانه این لوله که تنها به اندازه بدن اش می باشد وارد لوله شده و تنها سر و پاهای او برای شکنجه گر مشخص بوده است.

دیواره های این وسیله به آرامی دور بدن قربانی تنگ تر شده و میخ های تیز مانند دندان های تمساح به بدن او فشار وارد می کرده اند. علاوه بر آن برای وحشتناک تر شدن شکنجه، شکنجه گر با استفاده از آتش لوله را داغ کرده و قربانی در نهایت یا مجبور بوده تا اعتراف کند و یا جانش را از دست می داده است.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۶. راک؛ شکنجه از نوع جا به جایی مفاصل

احتمالا زمانی که خسته هستید کش آوردن بدن تان بسیار لذت بخش است اما اگر بدانید که روش پیشرفته این حرکت برای شکنجه در قرون وسطی استفاده می شده است خشک تان خواهد زد.

در این مدل از شکنجه های قرون وسطی مچ دست و پای قربانی با طناب به وسیله ای بسته می شده که در چهار سمت آن غلطک هایی برای کشیدن طناب ها وجود داشته است.

با استفاده از این دستگاه هر یک از مفاصل بدن را در جهتی می کشیده اند تا قربانی مجبور شود اعتراف کند و یا در اثر درد ناشی از آن جانش را از دست بدهد.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۵. شکنجه از نوع گلابی غمگین

این نوع شکنجه یکی از ترسناک ترین و بدترین شکنجه های قرون وسطی بوده است که در گذشته استفاده می شده. در این نوع شکنجه از وسیله ای به شکل گلابی و دارای چهار پر استفاده شده که با استفاده از یک پیچ این پره ها قابلیت باز شدن داشته اند.

این وسیله در مقعد یا مهبل قربانیان قرار می گرفته است و شکنجه گر پیچ وسیله آنقدر می چرخانده تا بالاخره قربانی از شدت درد و رنج اعتراف کند و یا به نقص عضو راضی شود.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۴. شکنجه از نوع له کردن کله قربانی!

حتی اسم این شکنجه هم آنقدر ترسناک و دیوانه وار است که فکر کردن به آن هم غیر ممکن و و وحشتناک است اما متاسفانه در دوران قرون وسطی این نوع شکنجه ها کاملا عادی بوده اند.

با وجود تفتیش عقاید در آن زمان تنها کافی بود فکر، مذهب یا عقیده متفاوتی داشته باشید تا عاقبت کارتان با له کردن سر تمام شود!

در این مدل شکنجه های ترسناک قرون وسطی سر قربانی و چانه اش در بین دو صفحه قرار می گرفته اند که با استفاده از پیچ امکان تنگ تر کردن آن وجود داشته است. شکنجه گر با استفاده از این پیچ فاصله بین صفحات را به تدریج کمتر می کرده است.

در ابتدا به طرز وحشتناکی آرواره و فک قربانی له شده و چنانچه به مقاومت ادامه می داده، شکنجه تا له شدن سرش ادامه پیدا می کرده است.

اما طبیعی است بدانید که کار قربانی به آن مراحل کشیده نمی شده و پیش از آن از شدت درد و آسیب جانش را به وحشتناک ترین شکل ممکن از دست می داده است.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۳. شکنجه های دردناک با صندلی اسپانیایی

پس از الاغ اسپانیایی نوبت به صندلی اسپانیایی یکی از انواع شکنجه های قرون وسطی می رسد که هر دو به مانند صندلی هستند. معمولا در بیشتر شکنجه ها انواعی از صندلی های ترسناک وجود دارند که هرکدام از طریقی قربانی را مجبور به اعتراف می کنند.

یکی از دردناک ترین این وسیله ها، صندلی اسپانیایی می باشد که همه انواع آن ها پر از میخ های تیز و دردناک اند که تعدادشان از ۵۰۰ تا شروع شده و حتی گاهی تعداد شان به ۱۵۰۰ عدد نیز می رسیده است.

قربانی پس از آن که به شکل برهنه بر روی این صندلی نشانده می شده است، بسته به شدت شکنجه از وزنه های مختلفی استفاده می شده که با آویزان کردن آن ها به بازوهای قربانی باعث فرو رفتن این میخ ها در بدنش می شده اند.

در بیشتر اوقات قربانی از شدت درد هوشیاری اش را از دست می داده است اما قسمت وحشتناک ماجرا آن جاست که در برخی مدل های این صندلی سوراخ هایی در زیر وجود داشته است که شکنجه گر بتواند از طریق سوزاندن بدن قربانی این روند را ترسناک تر و غیر قابل تحمل تر کند.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۲. پوست کنی با استفاده از پرچه اسپانیایی

احتمالا پس از این مطلب هر وسیله ای که با پسوند اسپانیایی ببینید تداعی گر شکنجه های ترسناک قرون وسطی خواهد بود اما پیش از آن با یک نوع دیگر از این وسیله ها به نام پرچه اسپانیایی آشنا می شوید.

از این وسیله برای کندن پوست و ناقص کردن قربانیان استفاده می شده است و گاهی این کار وحشتناک را در فضای عمومی و در جلوی چشم مردم انجام می داده اند!

در این مدل شکنجه قرون وسطی قربانی برهنه را  می بستند تا توانایی هیچ گونه حرکت و یا دفاع از خودش را نداشته باشد، پس از آن با استفاده از این وسیله معمولا از قسمت پاها  شروع به شکنجه و کندن پوست و گوشت بدن قربانی می کرده اند.

انواع شکنجه های قرون وسطی,بدترین شکنجه های قرون وسطی,شکنجه های ترسناک قرون وسطی

۱. پختن قربانی در گاو برنجی

بالاخره به آخرین مورد از شکنجه های دوران قرون وسطی رسیده ایم که به قدری وحشتناک و دور از ذهن است که برای تان قبل هضم نخواهد بود. در این مدل شکنجه از وسیله ای به نام گاو برنجی استفاده می شد که درونش به اندازه جثه یک انسان فضای خالی داشته است.

شکنجه گر قربانی را در این وسیله قرار داده و شروع به حرارت دادن این ظرف می کرده تا رنگ آن به زرد تغییر پیدا کند. این کار به طرز وحشتناکی باعث پخته شدن قربانی می شده و او جانش را به دردناک ترین و ظالمانه ترین شکل ممکن از دست می داده است.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

1 دیدگاه

  1. واقعا خوشحالم که تو دوران قرون وسطی به دنیا نیومدم فک کردم این شکنجه ها منو میترسونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا