عجیب ترین ها

10 فرقه عجیب دنیا – خوفناک‌ ترین فرقه های مذهبی را بشناسید

افزایش بازدید در گوگل

عجیب ترین فرقه های جهان کدامند؟

دین و مذهب همواره جزء جنجالی ترین مقوله های تاریخ بشری به شمار می رود، که هر بار از سوی مقامات ادیان، حکام یا مردم به شیوه ای متفاوت خبرساز می گردند. در بسیاری از کشورها که قانون آزادی ادیان اجرا می شود، ظهور فرقه ها و عقاید خاص و عجیب به شکلی کاملا عادی و معمولی در آمده است.

خیلی از صاحبان و بنیان گذاران فرقه ها با فریب افکار و احساسات انسان ها شهرت و ثروت چشمگیری را برای خود فراهم آورده اند. ما در این مقاله ۱۰ تا از عجیب ترین فرقه های دنیا را گردآوری کرده ایم، و امیدواریم با مطالعه این مطلب سهمی هرچند کوچک در افزایش آگاهی و اطلاعات عمومی شما عزیزان داشته باشیم.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۱۰. فرقه آقوری | Aghori Sect

آقوری از جمله فرقه های عجیب هند است که بسیار عجیب و ترسناک هستند و که خود را مشتق از هندوهای ارتودوکس می دانند. اگر چه ارتودوکس های تمام دنیا آنان را منحرف و مرتد از دین می خوانند ولی همچنان با پیروان خود که تعداد کمی هم نیستند، در حال حاضر به زندگی و ترویج عقاید خود مشغولند. آن ها در قبرستان ها سکونت داشته و از گوشت انسان هایی که به تازگی فوت کرده اند، تغذیه می نمایند.

فرقه های عجیب,فرقه های عجیب جهان,فرقه های عجیب دنیا

۹. هیولای اسپاگتی پرنده | Flying Spaghetti Monster

طرفداران فرقه عجیب و مضحک هیولای اسپاگتی پرنده در کانزاس کلیسایی را تحت همین عنوان نیز تاسیس نموده و به تمام مدارس مذهبی اعلام نموده اند در کنار سایر تعالیم دینی این مبحث را نیز به دانش آموزان بیاموزند. موسس چنین فرقه خنده داری را فردی به نام بابی هندرسون می دانند و هنوز هم به طور کامل مشخص نیست انگیزه و هدف از ایجاد چنین مکتبی چه بوده است.

فرقه های عجیب هند,فرقه های عجیب و غریب دنیا,عجیب ترین فرقه های جهان

۸. فرقه آترئوس | Atreos

یکی دیگر از عجیب ترین فرقه های دنیا آتریوس نام دارد که توسط یک راننده تاکسی اهل بریتانیا شکل گرفته است. این افراد معتقدند که سیارات مشتری و ونوس بر سرنوشت آدمیان تاثیر گذاشته و روزی فردی با قدرت ماورایی و مجهز به سفینه و سلاح های فضایی از آسمان برای رستگاری شان خواهد آمد. آن ها تلاش می کنند، زمین را برای سیاره بعدی که حکم ارباب و ولی نعمت شان را دارد آماده سازند.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۷. معبد مردم | Temple People

فرقه معبد انسان ها به سرکردگی جیم جونز از اهالی ایندیانا اقدام به ساخت معبد یا کلیسایی بزرگ برای نجات جان طرفدارن شان کردند. آن ها با استفاده از آموزه های دینی مسیحیت موفق به جمع آوری پیروان فراوانی شدند.

رهبر یکی از فرقه های عجیب جهان با بیان نزدیک بودن یک جنگ هسته ای قریب الوقوع، طرفدارانش را به کلیسا می کشاند و بعدها از سوی برخی منتقدان مورد اعتراض قرار گرفت. طی یک اقدام عجیب وی به پیروانش اعلام کرد تا به خوردن سیانور دست به خودکشی بزنند و در طول تاریخ این تنها انتحار دست جمعی از افراد غیر نظامی به شمار می رود.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۶. فرقه فال ریوز | Fall Reus

یکی دیگر از فرقه های عجیب دنیا یعنی فال ریوز توسط فردی به نام کارل درو ایجاد گردید، که خود را فرزند شیطان می نامید و عقاید شیطان پرستی را رواج می داد. او مردی بی بند و بار بود که با استفاده از عقاید منحرفش به سوء استفاده از افراد به ویژه زنان می پرداخت.

کارل و طرفدارانش در ابتدا فقط به آزار و اذیت جنسی افراد و یا مصرف مخدر و مشوربات مبادرت می ورزیدند، اما بعدها با قربانی کردن زنان پا را از حد خود فراتر نهاده موجب رعب و وحشت بسیاری از مردم ساکن ماساچوست گردیدند.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۵. فرقه آمیش | Amish

آمیش نام یکی از فرقه های عجیب و غریب دنیا است که در آمریکا، انگلستان و آلمان با رهبریت فردی به نام  ژاکوب آمان می باشد، که به شدت زندگی به شیوه اجداد و نیاکان را محترم شمرده و معتقدند برای رستگاری باید از هرگونه تکنولوژی و ابزار ارتباطی نوین دوری جویند.

آن ها هنوز هم برای تردد از اسب و کالسکه استفاده می کنند، به کشاورزی می پردازند و لباس های مدل قدیمی بر تن می نمایند. هیچکس حق دریافت کمک های دولتی را نداشته و مردها به خدمت ارتش در نمی آیند.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۴. فرقه رائلیسم | Raelism

رائلیسم نام یکی دیگر از عجیب ترین فرقه های جهان با رهبریت فردی به اسم کلود وریهون می باشد، که پیروانش را رائلیان می خوانند. آن ها معتقدند که موجودات فضایی و ماورایی نظام زندگی و زمین را تعیین می کنند و همه ما تحت تاثیر انرژی های آنان قرار داریم. رائلیان بر این باورند که روزی موجودات پرقدرت فضایی بر زمین تسلط یافته و زمام امور را به دست می گیرند. بیشترین هوادارن این فرقه در پاریس به فعالیت مشغولند.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۳. آتیسم | Autism

آتیسم نخستین فردی بود که در دنیا عقاید محوریت بشر و تسلط بر سرنوشت را مطرح نمود. او معتقد است که هیچ موجودی قادر به تصمیم گیری و تعیین سرنوشت انسان ها نیست و این خود افراد هستند که زندگی آینده و یا حتی تولد خود را رقم می زنند. در بسیاری از کشورها طرفداران آتیسم را شیطان پرست می دانند، که البته درست نیست، آن ها اصلا به پرستش چیزی اعتقاد نداشته و می گویند، ستایش یک موجود ناشناخته و نادیده از تعقل خارج است.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۲. فرقه کارنی | Karni

فرقه کارنی نیز یکی از فرقه های عجیب و غریب دنیا و شاخه های شیطان پرستی به شمار می رود، که افراد هر ساله با برپایی کارناوال های باشکوه تقدس شیطان را ستوده و جشن می گیرند. ریختن خون و قربانی کردن افراد نیز باید در انتهای مراسم صورت پذیرد. اگرچه اکثر این کارناوال ها از سوی نیروهای نظامی برخی کشورها متوقف می گردد، اما باز هم به شدت ترویج عقایدشان را دنبال کرده و قربانیان فراوانی را به کام مرگ می کشانند.

عجیب ترین فرقه های جهان,عجیب ترین فرقه های دنیا,فرقه عجیب دنیا

۱. دروازه بهشت | Heaven’s Gate Sect

فرقه دروازه بهشت یا دروازه آسمان نیز از جمله فرقه های مذهبی عجیب دنیا به شمار می رود، که معتقدند زمین به زودی نابود خواهد شد و تنها افرادی که با ریاضت روح و نفس خود را پاکیزه کرده اند، وارثان نسل بعد از فروپاشی زمین خواهند بود. آنان بر این باورند که نیرو و انرژی های ماورایی بر کل کائنات حاکمند و روزی تمام جهان را فرا می گیرند، و برای رسیدن به این رستگاری عظیم خود را از هرگونه لذت های دنیوی محروم نموده و بدن شان را در شرایط سخت و طاقت فرسا برای پاکسازی روح قرار می دهند.

به نظر شما عجیب ترین فرقه های جهان کدامند؟ شما هم با فرقه دیگری آشنا هستید؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا