عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین مرگ های دنیا – مرگ بر اثر گرسنگی تا خبر خوش تولد

عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

مقوله مرگ به تنهایی از وهم خاصی برخوردار می باشد، و قطعا نمی توان منکر حس ترسی که با شنیدن نامش در انسان ایجاد می گردد، شد. آنچه در تمام دنیا به طور مسلم از سوی همه ما پذیرفته و قابل قبول است، فرارسیدن پایان زندگی برای تمام مخلوقات خواهد بود.

همه ما می دانیم از مرگ گریزی نیست و روزی همه باید از این مسیر ناشناخته بگذریم. علت مرگ در دنیا به چند بخش محدود تقسیم می گردد، از جمله مرگ طبیعی، مرگ بر اثر حادثه یا سانحه، مرگ به خاطر امراض صعب العلاج یا ناشناخته.

اما در کنار همه این موارد برخی مردن ها به گونه ای عجیب و غیر منتظره تر از یک مرگ طبیعی اتفاق می افتد، که کمتر کسی یافت می شود، بتواند چنین پایان های غیر عادی را پیش بینی نماید. امروز آمده ایم تا در بست فارسی ۱۰ مورد از عجیب ترین مرگ های دنیا را به شما معرفی کنیم.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۱۰. خبر خوش تولد فرزند

شاید به نظرتان عجیب برسد که چگونه شنیدن خبر خوش درباره تولد فرزند موجب یکی از عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا می شود.

باید بگوییم در جنگ جهانی اول فردی به نام “فرانسیس فیبر” زمانی که خبر تولد دخترش را از بیسیم توسط همسرش شنید با خوشحالی به بیرون از سنگر دویده و به هوا می پرید. در همین موقع از سوی نیروهای دشمن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

عجیب ترین مرگ های تاریخ بشر,عجیب ترین مرگ های دنیا,عکس عجیب ترین مرگ های جهان

۹. ورود نامناسب به میدان نبرد

کشتی گیر مشهور اهل کشور آمریکا به نام “اوون هارت” برای انجام فینالی نفسگیر خود را آماده می ساخت. جمعیت حاضر در ورزشگاه به حدی زیاد بود که مسئولین مسابقه نتوانستند از درب های ورودی به سالن بیایند.

به همین خاطر با استفاده از کابل شرکت کنندگان را از پشت بام ورزشگاه به وسط تشک می رساندند. متاسفانه موقع انتقال هارت کابل از چرخک انتقال رها شد و او با سقوط از ارتفاعی بالغ بر ۲۳ متر جان خود را از دست داد و به یکی از مرگ های عجیب تاریخ میدل شد.

مرگ های عجیب تاریخ,جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا

۸. تمرین عملیات فضانوردی

طی یکی از تمرینات روتین عملیات فضانوردی در بخش های شبیه سازی شده سفینه آپولو، یکی از قسمت ها با اشکال فنی مواجه گردید و اقدام به قفل اضطراری درب ها نمود.

سه فضانوردی که در محفظه سفینه بودند در آن گیر افتادند و آپولو شعله ور همچون تنوری گداخته جان هر سه نفر را گرفت. مرگی دردناک در راه علم که تا مدت ها سوژه مطبوعات و رسانه های تصویری قرار داشت.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۷. حمله میمون های عصبانی

کشور هندوستان از جمله مناطقی است که برخی جانواران وحشی همچون مار و میمون به وفور در محل زندگی افراد یافت می گردند. میمون ها به عنوان بخشی ثابت از اهالی شهرهایی که در نواحی جنگلی ساخته شده اند به شمار می روند.

شهر بمبئی در یکی از روزهای سال ۲۰۰۷ شهردارش را بر اثر حمله گروهی از میمون های عصبانی از دست داد. در یکی از جالب ترین مرگ های دنیا میمون ها بعد از کتک زدن شهردار آن را از طبقه چهارم ساختمانش به پایین پرتاب نمودند. این یکی بیشتر به صحنه های تخیلی فیلم های هالیوودی شبیه بود.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۶. ملخ هلیکوپتر بلای جان هنرپیشه

“ویک مارو” یکی از بازیگران دهه ۷۰ سینمای هالیوود برای ایفای نقش در فیلم گرگ و میش، در صحنه ای باید به اتفاق فرزندانش سوار بر هلیکوپتر جزیره اش را ترک می کرد.

مارو بد شانس در برابر دیدگان تمام عوامل تولید و با یک بدبیاری غیر قابل باور، زمان نزدیک شدن به بالگرد، مورد اصابت ملخ قرار گرفت و سرش از بدنش جدا شد. دو کودک همراه نیز نتوانستند از این حادثه جان سالم به در ببرند و تا مدت ها جامعه آمریکا و سینما داغ دار یکی از عجیب ترین مرگ های تاریخ بشر برای این سه نفر بودند.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۵. مرده قهرمان

سوارکار باسابقه و پر افتخاربه نام “فرانک هایس” که به جاکی شهرت داشت، در آخرین رقابتش بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد و به یکی دیگر از عجیب ترین مرگ های دنیا تبدیل شد.

او که بر اسبش نشسته بود، همچنان می تاخت تا از خط پایان گذشت، پس از اعلام پیروزی جاکی، دوستان و هم تیمی های او به نزدش آمدند و در کمال ناباوری با جسد بی جان او روبه رو شدند.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۴. مرگ بر اثر گرسنگی

دانشمند علم ریاضی و از فلاسفه به نام اتریش”کورت گودل” در سال ۱۹۷۸ زمانی که ۷۲ سال سن داشت، در منزل بر اثر گرسنگی زیاد جان خود را از دست داد.

او به بیماری اختلال حواس دچار شده بود و همسرش به دلیل بیماری باید مدت زیادی را در بیمارستان سپری می نمود، به همین دلیل کورت در تنهایی و فقدان همسرش در منزل از کمترین رسیدگی ها محروم گردیده و به خاطر ضعف ناشی از گرسنگی دیده از جهان فرو بست.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۳. همکلاسی خوش اشتها

“ایزی ساگاوا” دانشجویی که در کشور هلند به تحصیل مشغول بود، یکی از دوستانش به نام “رنه هارت ولت” را به منزلش دعوت نمود تا نقشه شیطانی و یکی از نفرت انگیزترین مرگ های دنیا را بر او اعمال نماید.

هارت از همه جا بی خبر هرگز گمان نمی کرد که با یک میهمانی ساده جانش را از دست بدهد. ایزی در شب میهمانی رنه را کشت و با گوشتش برای خود یک شام مفصل فراهم آورد. پلیس هلند ایزی را دستگیر و به کشورش بازگرداند تا طبق قوانین ژاپن با او برخورد شود.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۲. غرق شدن در آبجو

کارخانه آبجو سازی در لندن با ترکیدن مخزن یکی از محصولاتش جان ۱۰ نفر از کارگرانش را گرفت. مخزن آبجو که با یک ترک غیر قابل مشاهده آسیب دیده بود درست موقعی که کارگران برای سرکشی به آن وارد اتاقک نگهدارنده شدند، با انفجار دیگ مواجه گردیدند.

آن ها در حجمی زیاد از آبجو گرفتار و جان خود را از دست دادند. بعضی از کشتگان نیز بر اثر اصابت تکه های مخزن به طرز فجیعی زخمی و در جا جان باختند. این اتفاق یکی دیگر از جالب ترین مرگ های جهان است.

جالب ترین مرگ های جهان,جالب ترین مرگ های دنیا,عجیب ترین مرگ های اتفاق افتاده در دنیا

۱. اثبات مرگبار علم

دانشمند علم پزشکی به نام “جسی ویلیام لایز” طی یک اقدام غیر منتظره برای اثبات انتقال تب زرد از سوی پشه ها، خود را در معرض نیش یکی از پشه های ناقل قرار داد. اگر چه او موفق به ثبت این نظریه علمی گردید، اما متاسفانه جانش را بر سر علم نهاد.

نظر شما در مورد عجیب ترین مرگ های دنیا چیست؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا