عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین مردهای جهان – رفاقت با شیرها تا مرد عنکبوتی

افزایش بازدید در گوگل

مردان عجیب دنیا کدامند؟

بارها در مقالات، روزنامه ها، صفحات و شبکه های اجتماعی و یا خبرهای تلویزیونی مطالبی در مورد انسان های شگفت انگیز شنیده یا دیده ایم. شاید خیلی از این اخبار را شایعه و به دور از واقعیت بدانیم که افرادی در جهت کسب شهرت و درآمد از شبکه های اجتماعی اقدام به نشر آن ها می کنند. در کنار تمام موارد کذب، بعضی افراد با ویژگی های عجیب و غیر قابل باور وجود دارند، و توانسته اند نام خود را در کتاب گینس به ثبت رسانده یا با اجرای تلویزیونی مردم را شگفت زده نمایند. مردان و زنان اعجاب انگیزی که بیشتر به شخصیت های تخیلی فیلم های هالیوودی شبیه هستند. حال بر آن شده ایم تا شما را با ۱۰ مرد عجیب جهان جهان آشنا کرده، و اوقات سرگرم کننده و مفرحی را در کنارتان سپری نماییم.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۱۰. کوین ریچاردسون و رفاقت با شیرها | Kevin Richardson

کوین ریچاردسون یکی از رفتارشناس جانوران است که به طرز شگفت انگیزی با جانوران وحشی مانند شیر، ببر و پلنگ رفاقت و صمیمیتی غیر قابل باور دارد. او می گوید که زبان جانوران را فهمیده و می داند باید چگونه با آنان ارتباط برقرار نماید. این کار یک پدیده نادر و عجیب می باشد، و کوین ریچاردسون با استفاده از نیروی خارق العاده خود با تمام حیوانات درنده به سرعت دوست شده و از گزند آن ها در امان می ماند.

عجیب ترین مردهای دنیا,عکس عجیب ترین مرد جهان,عکس عجیب ترین مردهای جهان

۹. دنیل تامت، مغزی چند بعدی | Daniel Tammet

دنیل تامت نابغه ای که مغزی چند بعدی داشته و یکی از عجیب ترین مردهای دنیاست.  او قادر است در آن واحد حل یک معادله ریاضی، خواندن کتاب و همصحبتی با دو نفر و دو زبان مختلف را انجام دهد. دنیل یکی از نوابغ علم ریاضی نیز می باشد و توانسته نام خود را در کتاب رکورد داران گینس برای به خاطر سپردن مجموع ۲۲۵۱۴ عدد پی در ظرف ۵ ساعت به ثبت برساند.

۱۰ مرد عجیب جهان,عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان

۸. فرانک لنتینی، مردی با ۳ پا | Frank Lentini

فرانک لنتینی در سال ۱۸۸۱ و در سیسیل ایتالیا متولد گردید. زمان تولدش پزشک و خانواده اش با دیدن نوزادی با سه پا بسیار شگفت زده شدند. بعدها مشخص شد، که این پدیده زمانی رخ می دهد؛ که بدن خود را برای دو جنین آماده می کند اما فقط یکی از آن ها به رشد و تکامل می رسد و دیگری یا در همان ماه های اولیه سقط می گردد و یا به صورت عضوی اضافه در بدن جنین زنده مانده پیوند می خورد.

در کودکی بسیار مورد اذیت دوستان خود قرار می گرفت ولی در بزرگسالی موفق شد تا با به نمایش گذاشتن بدن عجیبش کاری پر درآمد در یک سیرک جهانگردی پیدا نماید.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۷. بن آندروود تات، نابینای مسیر یاب | Ben Underwood

بن آندروودتات پسری نابینا است که در زمان کودکی به دلیل سرطان هر دو چشمش را از دست داد. دو سال پس از نابینایی او به ویژگی منحصر به فرد در وجودش پی برد. بن می توانست با تولید یک صوت ارتعاشات و انعکاس آن را دریابد و به راحتی از موانع و خطرات مقابلش آگاهی پیدا کند. این رفتار در خفاش ها به صورت غریزی نهاده شده و با استفاده از انعکاس صدا راه خود را در حین پرواز می یابند. آندروود تات تنها کسی است که از این موهبت الهی برخوردار بوده و با وجود محرومیت از دو چشم هر روز با دوچرخه به محل کار خود می رود.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۶. کلودیو پانتو، چشمان از حدقه بیرون زده | Claudio Pinto

کلودیو پانتو یکی از اهالی برزیل و از عجیب ترین مرد های جهان می باشد، که چشمانی عجیب دارد. او قادر است چشمش را از حدقه تا ۴ سانتی متر بیرون بیاورد. زمانی که برای نخستین بار اقدام به چنین کاری کرد، کاملا اتفاقی متوجه توانایی خود شد و با تکرار و تمرین هر روزه توانسته نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۵. شی لیلیانگ، آواتار آب | Shi Liliang

شی لیلیانگ یکی از راهب های معبد شائولین می باشد، که توانسته با غلبه بر نیروی جاذبه مساحتی حدود ۱۲۵ متر را با دویدن بر سطح آب طی نماید. شی می گوید در اولین اقدام فقط توانستم ۵ گام بردارم و فهمیدم این توانایی به عنوان یک موهبت در بدنم نهاده شده، از آن پس تصمیم گرفتم آن را تقویت نمایم. او به آواتار آب یعنی کسی که آب را در اختیار خود در آورده شهرت دارد.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۴. جیوتی راج، مرد عنکبوتی | Jyoti Raju

مرد عنکبوتی هندی ها به نام جیوتی راج، نیز یکی دیگر از عجیب ترین مردان جهان محسوب می گردد. او قادر است بدون استفاده از هیچ ابزاری از صخره و کوه بالا برود. زمانی این اتفاق به یک خبر شگفت انگیز تبدیل شد که جیوتی به صورت کاملا برعکس از صخره یا دیوار صاف به بالا حرکت می کرد. وی کوه کارناتاکا را به شکل معکوس فتح نمود.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۳. تیم کرایدلند، مردی بدون درد | Tim Cridland

تیم کراید لند، مرد آمریکایی که بدنش به طرز عجیبی حواس عصبی ضعیفی دارد و درد را در مقایسی بسیار ناچیز درک می کند. البته این ضعف عصب در استحکام عضلات، استخوان و ایستادگی بدنش تاثیری منفی نداشته، و به راحتی می تواند یک سیخ را در بدن خود فرو ببرد بدون اینکه دردی حس کند.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۲. های گوک، مردی همیشه بیدار | Hai Kook

های گوک ویتنامی یکی از عجیب ترین مردهای جهان است که با وجود ۴۳ سال سن تاکنون نخوابیده و همیشه بیدار است. سیستم مغزی گوک فرایندی برای پردازش بخش خوابیدن ندارد و هرگز احساس خواب آلودگی و خستگی نمی کند. جالب اینجاست که با وجود بی خوابی فراوان عملکرد ذهن و مغزش کاملا نرمال و طبیعی می باشد.

عجیب ترین مرد جهان,عجیب ترین مرد های جهان,عجیب ترین مردهای جهان

۱. راج موهان نیر، بابا برقی | Raj Mohan Nair

راج موهان نیر عجیب ترین مرد جهان که قادر است با بدنش جریان الکتریسیته تولید نماید. او می گوید زمانی که ۲۰ سال سن داشت مورد اصابت رعد و برق قرار گرفت و پس از آن بدنش مانند یک مخزن تولید انرژی الکتریکی عمل می کند. بارها پزشکان و محققان آزمایشات گوناگونی را بر جسم راجموهان انجام داده اند، اما موفق به پیدا کردن جوابی قانع کننده نشده اند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

2 واکنش کاربران به این مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا