عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین فیلم های دنیا – ملک الموت تا عجیب الخلقه ها

افزایش بازدید در گوگل

عجیب ترین فیلم های سینمایی جهان کدامند؟

سینما در جهان به عنوان صنعت گویا در زمینه های مختلف همواره حرفی برای گفتن داشته است. کارگردانان با سکانس های منحصر به فرد، درد دل های جوامع انسانی را به چالش می کشند، و دریچه های جدیدی را به روی بشریت می گشایند. در سینمای جهان فیلم های بسیاری در ژانرهای متفاوت: کمدی، اکشن، تخیلی، علمی، خانوادگی، ترسناک و مفهومی به اشکال مختلف گیشه های فروش را درگیر کرده اند که می توانید برخی از آنها را از بهترین سایت های دانلود فیلم تهیه نمایید.

دوربین با ثبت صحنه های بی نظیر و داستان های گوناگون، نقش و شخصیت به یاد ماندنی را در اذهان عموم خلق می کند و یا با نگاهی منتقدانه به امور اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی می نگرد. سینما به عنوان روزنه ای به جهان دانایی وظیفه آگاهی رساندن و ارتقای سطح فکری مردم جهان را بر عهده دارد. در دنیا فیلم هایی ساخته شده اند، که با موضوعات و نوع کارگردانی به عجیب ترین فیلم های دنیا لقب گرفته اند، که ما در Bestfarsi شما را با آن ها آشنا می کنیم.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۱۰. برزیل | Brazil

فیلم سینمایی برزیل به کارگردانی تری گیلیام که در اروپا با اقبال خوبی رو به رو شد، محصول سال ۱۹۸۵ و با هنرمندی رابرت دنیرو می باشد. در این فیلم تصویری از آینده جهان را به نمایش می گذارد و با نگاهی تمسخر گونه پیشرفت صنعت و ناکار آمدی آن را به نقد می نشیند. در برخی سکانس ها می توان به این نتیجه رسید که نویسنده فیلم نامه، تحت تاثیر تفکرات جرج ارول نویسنده کتاب ۱۹۸۴ بوده است.

عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های سینمایی جهان,فیلم های عجیب دنیا

۹. ملک الموت | The Exterminating Angel

فیلم اسپانیایی ملک الموت از عجیب ترین فیلم های جهان است که با کارگردانی لوئیس بونوئل و با مشارکت سیلویا پینال و گوستاو آلسترید به سال ۱۹۶۲ می باشد. روزنامه نیویورک تایمز این فیلم را جزو برترین آثار سینما جهان به شمار آورده و از نگاه منتقدان نیز بسیار مقبول و قابل توجه به نظر می رسد.

داستان فیلم در مورد میهمان خانه ای به نام سینیور نوبیل است، که مسافران ساکن در آن به دلایل نا معلومی قادر به ترک میهمان خانه نیستند و گویی اراده و خواست قلبی خود را برای رهایی از این مکان از دست داده اند.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۸. عجیب الخلقه ها | Freaks

از جالب ترین فیلم های دنیا می توان به فیلم عجیب الخلقه ها اشاره کرد که محصول سال ۱۹۳۲ آمریکا با کارگردانی تاد براونینگ و بازی والاس فورد، هری ارلز و اولگا پاکلانوا می باشد. داستان فیلم در مورد افراد ناقص الخلقه ای هستند که همگی در یک سیرک به فعالیت مشغول بوده و زنی که سرپرستی سیرک را بر عهده دارد با ایجاد یک رابطه عاطفی غیر واقعی قصد کلاه برداری از شخصیت کوتوله داستان را دارد.

عجیب الخلقه ها در ابتدای اکران با استقبال خوبی مواجه نگردید و در برخی کشورها از اکران آن جلوگیری کردند. فضای فیلم نمایی ترسناک و نابهنجار داشته که بینندگان را تا مدت ها تحت تاثیر تصاویر ارائه شده قرار می دهد.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۷. کوه مقدس | The Holy Mountain

کوه مقدس نیز یکی دیگر از فیلم های عجیب دنیا و آثار سینمای اسپانیا در سال ۱۹۷۳ است که با کارگردانی آلخاندرو خودوروفسکی، ساختاری آمریکایی مکزیکی داشته و در کل فیلم نماد ها و کنایه های انتقادی جریان دارد. کارگردان مسائلی همچون دین، آزادی، اعدام، طبقات اجتماعی و اقتصادی و سانسور را به باد انتقاد می گیرد.

شخصیت اصلی داستان دزدی است که به عمد شمایلی شبیه به حضرت عیسی را برای او انتخاب کرده اند و در موقعیت های مختلف اجتماعی و مذهبی قرار می دهند. کوه مقدس از سه قسمت متفاوت اما به هم پیوسته تشکیل شده و در پایان یک سیر معنوی و عرفانی را به تصویر می کشد.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۶. ویدئو دروم | Videodrome

فیلم علمی تخیلی با ساختار پست مدرنیته و کمی ترسناک ویدئودروم با کارگردانی دیوید کرانبرگ و بازی سونیا اسمیتس، جیمزوودز و دبی هری در سال ۱۹۸۳ ساخته شد. این فیلم نیز از عجیب ترین های سینما جهان به شمار می رود، که با صحنه های متفاوت و مهیج خود موج شد در ابتدا از سوی مردم مورد اعتراض قرار بگیرد و در بسیاری اکران ها نیمه کاره رها شود.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۵. کله پاک کن | Eraserhead

کله پاک کن فیلمی به سبک سورئال به کارگردانی دیوید لینچ و بازی شارلوت استوارت، جک نانس، جودیت آنا رابرتس و جیب بیتس می باشد، که در سال ۱۹۷۷ ساخته شد. کارگردان و تهیه کننده فیلم در اواسط ساخت به دلیل مشکلات مالی مجبور شدند تا مدت ها ضبط را متوقف کنند و در نهایت با حمایت بنیاد فیلم آمریکا پس از ۷ سال آن را به اتمام رساندند.

داستان فیلم در مورد شخصی است که کودکی ناقص الخلقه دارد و در طول سکانس ها با رویاها و توهمات متفاوتی مواجه می گردد، که در نهایت بحران بزرگی را به وجود می آورد.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۴. ال توپو | El Topo

ال توپو به معنی موش کور نام فیلمی مکزیکی آمریکایی به کارگردانی آلخاندرو خودوروفسکی به سال ۱۹۷۰ می باشد. داستان فیلم در مورد مردی سیاهپوست که با پسرش در صحرا به راه افتاده و از شهری به شهر دیگر سفر می کند.آن ها در یکی از شهرها با صحنه قتل عام ساکنان شهر مواجه می شوند.

التوپو یا همان مرد هفت تیر کش سیاهپوست، به دنبال تبهکاران به راه افتاده و یکا یک آنان را به سزای عمل شان می رساند. در حین تعقیب و گریزها اتفاقات هیجان انگیز زیادی می افتد که برای بینندگان جذاب و عجیب می باشد. او بعدها به مردی مقدس برای افراد ناقص الخلقه ای که در غارها ساکن شده اند تبدیل می شود.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۳. ویزیتور کیو | Visitor Q

فیلم ویزیتور کیو و یا مهمان کیو به کارگردانی تاکاشی میکه و در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ژاپن و از عجیب ترین فیلم های دنیا می باشد و به نوعی کمدی سیاه و غیر عاقلانه به شمار می رود. داستان فیلم در مورد یک خبرنگار اخراج شده می باشد، که قصد دارد زندگی خود و هسر و فرزندانش را در قالب یک فیلم مستند بسازد.

در جریان زندگی متوجه می شود؛ که همسرش یک زن هر جایی و معتاد است، و پسرش از سوی هم شاگردی ها مورد آزار و اذیت قرار می گیرد و دخترش نیز از خانه فرار کرده است. تنش های این خبرنگار در برخی سکانس ها بسیار غیر واقعی و ناملموس طراحی شده که مورد انتقاد بسیاری از مردم واقع گردید.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۲. شبح آزادی | Phantom Of Liberty

شبح آزادی یک فیلم سورئالیستی در ژانر کمدی با کارگردانی لوییس بونوئل می باشد. این فیلم با سرمایه گذاری شرکت فرانسوی گرینویچ در سال ۱۹۷۴ ساخته شد. داستان فیلم حول محور مسایلی همچون کلیسا، خانواده، فقر، ارتش و تضاد طبقاتی می چرخد. کارگردان سعی کرده با نمایش مشکلات در قالب طنز نقدی مثبت به اتفاقات اجتماع داشته باشد.

جالب ترین فیلم های دنیا,دانلود عجیب ترین فیلم های دنیا,عجیب ترین فیلم های جهان

۱. دانی دارکو | Donnie Darko

دانی دارکو فیلمی علمی. تخیلی و به سبک درام با رگه هایی از ترس ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی ریچارد کلی در سال ۲۰۰۱ و محصول آمریکا می باشد. داستان فیلم در مورد نوجوانی به نام دانی دارکو است که با یک غول “انسان. خرگوش ” به نام فرانک رو به رو می شود. فرانک به او می گوید جهان در ۲۸ روز و ۶ ساعت و ۴۲ دقیقه دیگر نابود خواهد شد. اتفاقاتی که دانی در این ایام رقم می زند، در نوع خود جالب و آموزنده است.

نظر شما در مورد عجیب ترین فیلم های سینمایی جهان چیست؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا