عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین آدمهای جهان

نام یک ایرانی در لیست دیده می شود

افزایش بازدید در گوگل

عجیب ترین انسان های دنیا

شاید در طول روز، ماه یا سال به افرادی عجیب برخورد کنید که برای شما جالب باشند، با ما همراه باشید تا شما را با ده مورد از عجیب ترین انسان های جهان آشنا کنیم.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۱۰. میشل لوتیتو | Michel Lotito

این شخصیت از عجیب ترین انسان های جهان و دارای اصلیت فرانسوی می باشد. دلیل شهرت میشل لوتیتو خوردن چیزهای مختلفی مانند دوچرخه، آهن تا اسباب بازی های پلاستیکی می باشد. او حتی اشیای بزرگتر را نیز می خورد فقط برای این کار به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. به عنوان مثال دو سال طول کشید که او موفق شود یک هواپیما را به طور کامل بخورد.
این ویژگی به جهت دستگاه گوارشی و معده و روده متفاوت او می باشد که چندین برابر افراد عادی ضخیم تر است. همچنین اسید معده او به شکلی است که می تواتد بر تمامی فلزات اثر گذاشته و آنها را ذوب نماید.

عجیب ترین انسان دنیا,عجیب ترین انسان ها در دنیا,عجیب ترین انسان های جهان

۹. دیوید ایکه | David Icke

این شخصیت که از بازیکنان معروف فوتبال در سالیان گذشته در بریتانیا می باشد از عجیب ترین انسان دنیا به حساب می آید، چراکه اعتقادات عجیبی دارد و بر این باور است که دنیا در دست افرادی است که از نسل خزندگان باز مانده اند. او معتقد است افراد نسل خزندگان تمایلاتی شیطانی و کودک آزاری دارند و او سعی دارد که جهان را از دست چنین افرادی خارج نماید.
او در بیشتر کتاب های خود در رابطه با این موضوع صحبت کرده است و در یکی از کتاب های خود می گوید که الیزابت دوم و جرج بوش از همین افراد می باشند. دیوید ایکه توانست با سخنرانی بی نظیر خود برای دانَش آموزان نظر دانشگاه تورنتو را جذب نماید و مورد تشویق آن ها قرار بگیرد.

عجیب ترین انسان های دنیا,عجیب ترین انسانها در جهان,عجیب ترین های جهان

۸. یوشیرو ناکاماتسو | Yoshiro Nakamatsu

یوشیرو ناکاماتسو یک مخترع ژاپنی و یکی دیگر از عجیب ترین انسانها در جهان است که رکورد دار بیشترین اختراعات در جهان می باشد به طوری که توانسته است بیش از ۳۰۰۰ اختراع را به نام خود ثبت کند. از جالب ترین کارهای او عکس گرفتن از تمامی غذاهای می باشد که در ۳۴ سال گذشته خورده است. یوشیرو این عکس ها را تجزیه و تحلیل نموده تا بتواند با تغذیه مناسب عمر طولانی تری را داشته باشد.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۷. مهران کریمی ناصری | Mehran Karimi Nasseri

این فرد یک ایرانی است که سال های زیادی است در فرودگاه دو گل پاریس مشغول به زندگی است. او در واقع یک پناهنده می باشد که بسیاری از کشورها درخواست پناهندگی او را نپذیرفته اند. ماجرای زندگی او باعث شد که در سال ۲۰۰۴ فیلمی با نام ترمینال ساخته شود و بازیگری به نام تام هنکس به جای او ایفای نقش کند و یک مسافر را در گوشه فرودگاه به تصویر بکشد.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۶. تای انگوک | Thai Ngoc

از عجیب ترین انسان های دنیا می توان به یک مرد تایوانی اشاره کرد که ۷۷ سال سن دارد و تقریبا حدود ۴۳ سال است که هرگز نخوابیده. این بی خوابی او در اثر یک تب طولانی که در سال ۱۹۷۳ به آن مبتلا شد به وجود آمد . اما بی خوابی نتوانسته سلامت او را تحت تاثیر قرار دهد.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۵. سانجو باگات | Sanju Bhagat

سانچو از عجیب ترین افراد جهان و یک مرد هندی است که از عجایب علم پزشکی محسوب می شود زیرا او برادر دوقلو خود را بادار بوده است. او در واقع دچار یکی از استثناها در علم پزشکی شده است به این صورت که یک جنین پنهان در بدن خود داشت. سانجو هرگز نمی دانست که چنین مشکلی دارد بلکه فکر می کرد که توموری در شکمش در حال بزرگ شدن است اما با بررسی پزشکان متوجه بارداری او شدند و اعضای بدن یک انسان را از شکم او خارج کردند. در مواقعی که یکی از جنین های دو قلو در بدن قل دیگر قرار می گیرد توانایی رشد و نمو را به طور طبیعی دارد و این مسئله تا جایی ادامه میابد که می تواند زندگی و سلامت فرد را دچار مشکل نماید.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۴. شوی چی یوکوی | Shoichi Yokoi

این شخص یک سرباز ژاپنی  و یکی از عجیب ترین انسان ها در دنیا است که بالغ بر ۲۸ سال پس از جنگ جهانی دوم نیز همچنین سعی می کرده است خود را از نیروهای آمریکا مخفی کند. به طوری که حتی اطلاع داشت که جنگ به پایان رسیده است اما تا سال ۱۹۷۲ در یک غار جنگلی به زندگی خود ادامه داد.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۳. میتسو ماتایوشی | Mitsuo Matayoshi

او یک سیاستمدار ژاپنی است که تفکرات عجیبی دارد و خود را خدا و مسیح می داند و سعی دارد قوانین سازمان ملل را متحول سازد. میستو معتقد است که دین و سیاست یکی هستند و جدا از یکدیگر نیستند. او دفعات زیادی در انتخابات شرکت کرد اما نتوانست به هدف خود برسد.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۲. لال بیهاری | lal bihari

او یک شهروند هندی است که در سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۴۴ اعلام شده بود که مرده است. وی زمانی متوجه این قضیه شد که برای گرفتن وام به بانک مراجعه کرد و متوجه شد عمویش به دولت رشوه داده است تا گواهی فوت او را صادر کنند تا بتواند زمین های وی را به نام خود بزند. بیهاری ۱۹ سال با دولت جنگید تا توانست زنده بودن خود را اثبات کند و در راه اثبات زنده بودن خود بود که متوجه شد افراد بسیاری نیز همین مشکل را دارند.

عجیب ترین افراد جهان,عجیب ترین انسان جهان,عجیب ترین انسان در جهان

۱. دیوید آلن بادن | David Bawden

شخصیتی آمریکایی که چندین سال است تعدادی او را پاپی انتخاب نموده اند. دیوید و طرفدارانش اعتقادی به انتخابات واتیکان ندارند. از جمله افرادی که او را به عنوان پاپی قبول دارند والدینش می باشند. دیوید همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و قصد گسترش آن را دارد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا