عجیب ترین ها

10 تا از عجیب ترین حیوانات جهان عکس – زرافه گردن کوتاه!

افزایش بازدید در گوگل

عجیب ترین حیوانات کشف شده جهان که تا به حال ندیده اید

جهان هستی از ابتدای خلقت تا به امروز همواره پر از شگفتی و اسرار فراوان بوده است. بسیاری از موجوداتی که با پیدایش خلقت پا به کره خاکی نهاده اند؛ با گذر زمان دچار انقراض، یا تغییرات ژنتیکی خاص شده اند، به طور مثال کروکودیل ها و آفتاب پرست های غول پیکر بیابان های مکزیک و آمریکای جنوبی همگی بازماندگان نسل دایناسورها می باشند، که با عوض شدن آب و هوا و شرایط اقلیمی خود را سازگار نموده و تا به حال دوام آورده اند. در میان موجودات حال حاضر زمین، حیواناتی به چشم می خورند، که بسیار ناشناخته و شگفت انگیز هستند، و معمولا در بخش های غیر قابل دسترس انسان زندگی می کنند. بسیاری از حیوانات بر خلاف ظاهر ترسناک شان ، بی آزار بوده و یا علی رغم زیبایی بی نظیرشان خطرناک و کشنده می باشند.

ویژگی های ظاهری برخی دیگر به گونه ای باور نکردنی زیبا یا مضحک است. خیلی از حیوانات با قدرت استتار بالایی که دارند، خود را از دید بشر پنهان نگه می دارند، به طوریکه ممکن است شما بارها از کنار برخی از آنان عبور کرده باشید، اما اصلا متوجه حضورشان نشدید. حال با Bestfarsi پا به دنیای حیات وحش بگذارید تا با هم به دیدار ۱۰ تا از عجیب ترین حیوانات جهان که تاکنون ندیده اید برویم.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۱۰. لاک پشت سفید | White Turtle

یکی از عجیب ترین حیوان جهان و کمیاب ترین گونه های لاک پشت، که در دریای زرد چین رویت شده، لاک پشت سفید می باشد. این حیوان متاسفانه علی رغم محافظت های فراوان در خطر انقراض به سر می برد. بدن و لاک به طور کامل سفید بوده و در نوع نر آن نقاط صورتی رنگی بر جداره لاک قابل مشاهده است. مردم چین این لاک پشت را بسیار مقدس می شمارند.

عجیب ترین حیوانات جهان عکس,عجیب ترین حیوانات جهان که تاکنون ندیده اید,عجیب ترین حیوانات خانگی

۹. موش ستاره پوزه | Star-Nosed Mole

موش ستاره پوزه یکی از عجیب غریب ترین حیوانات جهان است که از خانواده موش های کور به شمار می رود؛ بومی مناطق آمریکا شمالی، مکزیک و کانادا می باشد. پوست این جانور جنسی خزمانند و ضد آب دارد. موش ستاره پوزه خوراک مورد علاقه جانوارنی همچون راسو، جغد و شاهین است.

عجیب ترین حیوانات دنیا عکس,عجیب ترین حیوانات کشف شده,عجیب غریب ترین حیوانات جهان

۸. سمندر مکزیکی | Axolotl

سمندر مکزیکی یا اکسولوتل، موجودی دوزیست و یکی از عجیب ترین حیوانات کشف شده است که در زیر زمین زندگی می کنند، بدنی بسیار بانمک و جالب دارد. این جاندار قادر است، ساعت ها بدون اکسیژن زیر آب نیز دوام بیاورد. خوراک مورد علاقه اش لارو وزغ، ماهی های کوچک و نرم تنان می باشند. نکته عجیب دیگر در مورد این گونه جانوری، قدرت ترمیم و بازسازی اندام آسیب دیده در اوست.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۷. ماهی حباب | Psychrolutes Marcidus

ماهی حباب یکی از گونه های جانوری روبه انقراض می باشد، که علاوه بر مجهز بودن به کیسه هوا، قادر به استفاده از آن نیست. بافت بدن این ماهی که از زشت ترین حیوانات جهان هم می باشد به گونه ای عجیب می تواند بدن آن را به سطح آب بیاورد. ماهی حباب را دراعماق سواحل استرالیا می توان یافت. گوشت ژلاتینی آن موجب می شود، چگالی بدنش از چگالی آب کمتر باشد و بدون کوچکترین تلاشی ساعت ها در سطح آب شناور باقی بماند.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۶. اژدهای دریایی برگدار | Leafy Seadragon

یکی از ماهیان بومی اقیانوس و از تیره سوزن ماهیان، که با زائده های برگ مانند، در نگاه اول شکل یک شاخه درخت را به تصویر می کشد. این گونه جانوری نیز همچون اسب دریایی نوع نرشان مسئول مراقبت از تخم ها هستند. آب های جنوبی و غربی استرالیا زادگاه و محل زندگی این ماهی عجیب است.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۵. هشت پا گوش دراز | Grimpoteuthis

هشت پا گوش دراز یا دامبو، با باله های دراز به شکل گوش که در قسمت فوقانی سرش قرار گرفته اند، از گونه هشت پاهای چتری می باشد. این هشت پا که از حیوانات عجیب در جهان قلمداد می شود در اعماق بیش از ۵۰۰۰ امان می ماند.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۴. خوک آهوی سولاوسی شمالی | North Sulawesi Babirusa

حیوانی عجیب از گونه طنابداران و تیره گرازان با ۴ شاخ در کنار بینی و دهانش ظاهری شگفت انگیز و کمی ترسناک دارد. این جاندار بومی جزایر اندونزی بوده که به دلیل خطر انقراض، شدیدا تحت حفاظت سازمان محیط زیست جهانی قرارگرفته است.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۳. دلفین نهنگی پوزه کوتاه | Irrawaddy Dolphin

این دلفین از گونه های آبزیان اقیانوسی است که در خلیج بنگال و جنوب شرقی آسیا زندگی می کند. دلفین نهنگی پوزه کوتاه با سری بسیار بزرگ و گرد، باله های پشتی کوتاه و باله های کناری پهن و بلند، و قدی به اندازه حدود ۲ متر و ۳۰  سانت و وزنی بالغ بر ۱۳۰ کیلوگرم از جمله موجودات عجیب جهان به شمار می رود.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۲. اکاپی | Okapi

زرافه گردن کوتاه یا اکاپی یکی از چهار پایان سم شکافته و در دسته زرافه ها می باشد که به جرأت می توان گفت از عجیب ترین حیوانات جهان که تاکنون ندیده اید می باشد. جنگل های مرطوب و بارانی کنگو زادگاه و محل اقامت این گونه جانوری به شمار می رود. حیوانی بسیار گوشه گیربوده و کمتر در تیر رس نگاه انسان قرار می گیرد. برخلاف سایر همسانانش به صورت انفرادی زندگی می کند.

حیوانات عجیب جهان,حیوانات عجیب در جهان,عجیب ترین حیوان جهان

۱. پانگولین | Pangolins

پانگولین یا مورچه خوار پولک دار، یکی دیگر از عجیب ترین جانداران جهان می باشد، که محل سکونتشان آفریقا بوده و به شدت در خطر انقراض قرار دارد. متاسفانه پوست درختی و تکه تکه ای آن ها را با قیمت های گزافی قاچاق می کنند. در برخی مطالعات گونه های جانورشناسی، پانگولین را شاخه ای از بازماندگان دایناسورها می دانند که با شرایط جوی و اقلیمی سازگاری پیدا کرده اند.

نظر شما در مورد عجیب ترین حیوانات دنیا چیست؟ چه موجودی را می شناسید؟

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا