عجیب ترین ها

 10 تا از عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا – استخدام یک سیلی زننده!

آشنایی با خدمات عجیب دنیا

شرکت های خدماتی در سراسر دنیا برای کمک رسانی به بشر در بسیاری امور تاسیس گردیده و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار می باشند. در این میان موسسات در جهت رقابت برای تصاحب شهرت و یا کسب درآمدهای بالاتر دست به ارائه خدماتی می زنند که در نگاه اول بسیار عجیب، غیرواقعی و مضحک می رسند.

کارهایی که یا توسط مشتریان عنوان می گردد و یا خود شرکت های خدماتی برای اینکه بگویند هیچ کاری نیست که از عهده اش بر نیایند، آن را در لیست خدمات شان قرار می دهند. شاید تا به حال گمان می کردید، که موسسات خدمت رسان فقط برای یاری رساندن به شما در امر نظافت کلی منازل و یا جابه جایی اساسیه به خانه جدید احداث شده اند، لطفا با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ تا از عجیب ترین خدمات دنیا آشنا کنیم. قطعا شنیدن این موارد خالی از لطف نخواهد بود.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۱۰. جاودانه کردن حیوانات خانگی

شاید با شنیدن چنین خدماتی ضمن تعجب کنجکاو شوید که چه ایده ای برای مشتریان خاصش در نظر گرفته است. افرادی که وابستگی شدیدی نسبت به حیوانات خانگی خود دارند، پس از مرگ شان دچار افسردگی شده و تا مدت ها سوگوار آن ها می نشینند.

شرکت های خدماتی با تاکسیدرمی کردن اجساد حیوان خانگی به شیوه انجماد، آن را برای همیشه در جمع خانواده نگه می دارد. این خدمت رسانی به شدت از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت و به یکی از پول سازترین بخش های شرکت ها محسوب می گردد.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۹. آخرین پیام ارسالی

روزانه در سراسر دنیا افراد بیشماری بدون اینکه بدانند آخرین دیدار خود را با خانواده دارند، از خانه خارج شده و بر اثر عوامل گوناگونی می میرند. این بخش از خدمات شرکت ها مربوط به ذخیره آخرین پیام ها، وصیت نامه یا توضیحات محرمانه اشخاص بوده، که پس از مرگ برای بازماندگانش ارسال می گردد.

فرد در زمان حیاتش به موسسه مراجعه کرده و با پر کردن یک فایل محرمانه تمام درخواست هایش را به ثبت می رساند، تا در صورت لزوم از سوی شرکت به خانواده اش تحویل شود.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۸. استخدام یک سیلی زننده

از دیگر موارد عجیب و باور نکردنی خدمات ارائه شده، استخدام فردی به عنوان سیلی زننده می باشد. این اشخاص از سوی فرد متقاضی برای جلوگیری از حواس پرتی در زمان استفاده از اینترنت بوده تا از اتلاف وقت در سایت های غیرکاری جلوگیری به عمل آورد.

تصور کنید موقعی که به جای کار در یک سایت آشپزی مشغول جستجو هستید، یکباره با درد سیلی در جای خود میخکوب شوید!

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۷. عذرخواهی کننده

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد، که در یک بحث یا دعوا شرکت داشته اید و پس از مدتی از نوع برخوردتان پشیمان شده  و یا متوجه اشتباه خودتان گردیده اید. در چنین مواقعی آیا می توانید به راحتی با دوست، همسر یا همکار خود تماس گرفته و عذرخواهی نمایید؟

شرکت های خدماتی افرادی را به منظور رساندن مراتب عذرخواهی از سوی متقاضیان برای افراد مورد نظرشان استخدام می کنند، تا آن ها به بهترین نحو شرمندگی خود را ابراز نموده و پیام بخشش طرف مقابل را به متقاضی برسانند.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۶. گرداننده حیوانات خانگی

نگهداری از حیوانات خانگی بسیار شیرین و پر از اتفاقات سرگرم کننده است، اما در عین حال مراقبت ها و مسئولیت های خاص خود را نیز دارا می باشد. از جمله خدمات عجیب دیگری که از سوی شرکت ها ارائه می گردد، ایجاد تفریح برای حیوانات و به گردش بردن آنان خواهد بود.

این اشخاص برای ساعت های متمادی هر نوع حیوانی که در اختیارشان قرار بگیرد را به بهترین پارک ها، استخرها، کافه های مخصوص جانوران و زمین بازی برده تا اوقات خوشی را در کنار سایر همنوعانشان سپری نمایند.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۵. پاک کردن صحنه جرم

زمانی که یک جرم اتفاق می افتد، پس از ورود پلیس سایر بخش های تحقیقاتی و نظارتی نیز به صحنه وارد شده و بررسی های لازم را در زمینه های مختلف انجام می دهند.

تا موقعی که تیم تحقیق در محل حضور دارند، اطراف آن را با امکانات مخصوص غیر قابل نفوذ می کنند و پس از اتمام وظایف صحنه را به حال خود رها می نمایند. در این بخش شرکت های خدماتی با فرستان نیروهای کاربلد خود اقدام به پاکسازی صحنه کرده و تمام اثرات به جا مانده را از بین می برند.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۴. به جای شما در صف انتظار

شاید بارها در موقعیتی قرار گرفته اید که علاوه بر کارهای ضروری باید مدتی نیز در یک صف برای پرداختن به امری واجب منتظر بمانید.

شرکت های خدماتی در چنین مواقعی به کمک تان آمده و با فرستادن افرادی در صف، شما را در انجام وظایف محوله یاری می دهند.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۳. ارسال پیام به افرادی که با آن ها رودربایستی دارید

ممکن است برخی از اطرافیان شما کارهایی انجام دهند که به نظرتان ناخوشایند بیاید و شما نتوانید به خاطر رودربایستی به او تذکر بدهید؛ شرکت خدماتی می تواند به جای شما موارد خاص را به اشخاصی که تعیین کرده اید پیامک بزند.

به طور مثال دوستتان به دلیل به موقع دوش نگرفتن بو می دهد و یا ظاهری نامرتب دارد، با ارسال پیامک بهداشتی مودبانه از سوی شما نکات ویژه را به او بیان می نمایند.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۲. زنگ آزاد سازی

به جرات می توان گفت این نوع از خدمات ارائه شده اگر چه عجیب است، اما بسیار پرکابرد خواهد بود. زمانی که در شرایط خاصی قرار دارید و نمی توانید با دوست، آشنا یا همسایه خود مدتی را به صحبت بگذرانید و از سویی دیگر روی نا تمام گذاشتن بحث را در خود نمی بینید.

شرکت خدماتی با یک زنگ آزادی بخش شما را از موقعیت رهایی می بخشد. آن ها طی یک تماس سوری شما را در حالتی می گذارند تا بتوانید با بهانه کردن یک کار مهم از دست همصحبت اجباری خود خلاص شوید.

خدمات عجیب,خدمات عجیب دنیا,عجیب ترین شرکت های خدماتی دنیا

۱. تابلو نقاشی از خاکستر افراد

کشورهای چین و ژاپن طی سال های اخیر در اقدامی عجیب برای نگهداری خاکستر عزیزان از دست رفته خود ایده ای عجیب ارائه داده اند. آن ها با کمک گرفتن از شرکت های خدماتی، می خواهند تا با ترکیب خاکستر افراد با رنگ روغن تصویری از فرد متوفی بکشند.

این کار علاوه بر نگهداری خاکستر یادبودی زیبا نیز از درگذشتگان برجا می گذارد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا