اینستاگرام

نحوه قیمت گذاری پیج اینستاگرام چگونه است؟

یکی از پر تنش ترین های پیج های اینستاگرامی که خریداران با آن ها مواجه می شوند قیمت گذاری هایی است که برای پیج ها انجام می شود.

محاسبه کردن قیمت پیج های فروشی اینستاگرام کمی دشوار و سخت است زیرا خدمات و فعالیت هایی که در زمینه خرید و فروش پیج وجود دارد دارای تفاوت ها و کیفیت های مختلفی هستند این بالا و پایین ها موجب شده است که محاسبه کردن قیمت پیج کمی پیچیده و سخت شود.

اگر شما نیز قصد خرید پیجی در اینستاگرام را دارید یقینا به دنبال یک نمونه با کیفیت بالا و قیمت نسبتا پایین و مناسب خواهید بود.

بهتر است با ما تا پایان مقاله همراه شوید تا بتوانید نحوه محاسبه کردن قیمت پیج اینستاگرامی را بدانید و با آن آشنا شوید تا با افزودن به دانش خود بتوانید یک خرید عالی و بدون ضرر را تجربه نمایید.

محاسبه کردن قیمت پیج های اینستاگرام به چه شکل انجام می شود؟

قبل از آشنا شدن با عوامل موثر بر قیمت پیج های اینستاگرام بهتر است بدانید که پیج ها در اینستاگرام به دو دسته تقسیم می شوند که قیمت گذاری بر روی هر یک از دسته ها به گونه ی متفاوت تری صورت می گیرد.

قبل از این که بخواهید پیجی را خریداری نمایید باید تصمیم نهایی خود را برای خرید گرفته باشید که آیا پیج با دنبال کننده واقعی برای خرید نیاز دارید یا پیجی با فالوور های فیک؟

بعد از تصمیم گیری و انتخاب یک موضوع مشخص می شود که باید چگونه قیمت گذاری بر روی پیج انجام شود و عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیج اینستاگرام بررسی می شود.

در ادامه قصد داریم به شما محاسبه قیمت پیج در اینستاگرام واقعی را یاد بدهیم و با آشنا شدن به این مسائل در ادامه نیز به بررسی قیمت گذاری برای پیج های فیک نیز خواهیم پرداخت.

همکاری کردن در فروش اینستاگرام و کسب در آمد از این راه

عواملی که بر روی قیمت گذاری پیج واقعی اینستاگرام تاثیر گذار است و باعث ارزشمند شدن پیج می شود بسته به تعاملی دارد که از سمت مخاطبین خود دریافت می کنند.

زیرا بررسی و محاسبه کردن مقدار تعامل دریافتی از سمت دنبال کننده های پیج کمی سخت و دشوار می باشد و انتخاب و تعیین قیمت این پیج ها به نسبت پیج های فیک نیز پیچیده تر می باشد.

انتخاب قیمت پیج های واقعی به عوامل مختلفی بستگی دارند که بعضی از این عوامل مهم بوده و در اولویت بالا تری نسبت به سایر موارد قرار دارند که مهم ترین عوامل که تاثیر زیادی بر روی قیمت گذاری پیج واقعی تاثیر دارند به شرح زیر هستند…

*نکته* مواردی که قصد داریم شما را با آن ها آشنا کنیم اطلاعاتی هستند که ابراز اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است.

شما می توانید قبل از خرید پیج اینستاگرام از فروشنده درخواست کنید تا یک اسکرین ویدیویی از این آمار ها برای شما ارسال کند تا بتوانید تصمیم درست تری برای خرید پیج بگیری.

قیمت گذاری پیج اینستاگرام,قیمت گذاری پیج اینستاگرام,قیمت گذاری پیج اینستاگرام,

1. تعداد فالوور های پیج

اگر بخواهیم برای بررسی در قدم اول مهم ترین مسئله را در نظر بگیریم باید بگویم که اصلی ترین موردی که تاثیر زیادی برای مشخص شدن قیمت پیج دارد تعداد دنبال کننده یا فالوور می باشد.

اگر تعداد فالوور پیج پایین باشد نمی توانید پیج کاری راه اندازی کنید و محصولی را به فروش برسانید.

نمی توانید در پیجی که فالوور ندارد تبلیغات انجام دهید و از این راه کسب در آمد کنید.

به طور کل هیچ کاری در پیجی که فالوور نداشته باشد نمی توانید انجام دهید به همین خاطر مهم ترین و اصلی ترین موضوع که باید در قدم اول به آن بپردازید بررسی تعداد فالوور ها می باشد.

تعداد فالوور های شماست که نشان دهنده قیمت و ارزش پیج شما را در دست دارد و هر چه بر تعداد دنبال کننده ها بی افزایید بی شک پیج خود را به قیمت عالی می توانید بفروشید.

*نکته کلیدی* در پیج های واقعی به دلیل این که قیمت پیج تنها به تعداد فالوور ها بستگی ندارد و نمی توانیم برای هر 5000 هزار فالوور قیمت مشخصی را در نظر داشته باشیم.

2. تعداد بازدید های پیج در یک بازه زمانی به طور کامل (lmpression)

آمار کل بازدید های پیج از طریق lmpression قابل مشاهده می باشد که بر گرفته از عواملی مانند پروفایل، پست ها و استوری هایی است که شما در طول یک دوره آن ها را در پیج قرار داده اید.

3. بازدید کنندگان یونیک پیج (Account Reach)

شما می توانید با کمک Account Reach تعداد بازدید کننده های یونیک پیج را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که اگر شخصی چند مرتبه یکی از پست های پیج شما را نگاه کند برای شما تنها یک بازدید کننده یونیک برای پیج شما در این بخش اضافه خواهد شد.

این بخش بسیار مهم می باشد زیرا شما تعداد واقعی فالوور های پیج خود را می شناسید و تعداد بازدید کننده های تکراری برای شما نمایش داده نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید
آنچه درباره اینستاگرام مارکتینگ هرکسی باید بداند!

پس توجه داشته باشید در هنگام خرید پیج به این موضوع نیز توجه ویژه ای داشته باشید.

4. بازدید کردن از پروفایل (Profile Visit)

یکی از بخش های مهم در اینستاگرام که از طریق الگو ریتم جدید اینستاگرام می توان آن را مشاهده کرد بازدید از پروفایل می باشد.

یکی از راه های رفتن پست های پیج به اکسپلور بالا بودن آمار بازدید از پروفایل می باشد که اگر پست های پیج راه ورود به اکسپلور را در بر بگیرد یک قدم مثبت نیز برای بالا رفتن آمار Profile Visit نیز می باشد.

اگر این چرخه برای پیج به وجود بیاید می تواند باعث افزایش بالای فالوور شود و یک راه پیشرفت خوب نیز طلقی می شود که همین امر باعث شده است در تعیین قیمت پیج اینستاگرام نیز به یکی از مهم ترین موارد به حساب بیاید.

5. تعداد اکانت های مختلفی که با پیج تعامل بر قرار کرده اند (Accounts Engaged)

در بخش Accounts Engaged تعداد تعامل هایی که اکانت های دیگر با محتوای پیج تعامل داشته اند مشخص می شود و شما می توانید به راحتی آن ها را مشاهده نمایید.

با کمک گرفتن از این قسمت به راحتی می توانید پی ببرید که به اشتراک گذاشتن محتوا هایی که در پیج قرار داده اید برای دنبال کننده های پیج شما جذاب بوده است یا خیر؟

اگر آمار در این قسمت پایین باشد به این معنا ست که محتوا های استفاده شده برای دنبال کننده ها از جذابیت بالایی برخوردار نبوده است و اگر تعداد آمار بالا باشد بیانگر این است که بسیاری از فالوور های پیج شما از موضوع استفاده شده لذت برده و آن ها علاقه مند هستند.

مطمئن باشید که این آمار نیز به افزایش یا کاهش قیمت پیج نیز تاثیر خواهد گذاشت.

اگر عددی که در قسمت Accounts Engaged وجود دارد از حد نرمال پایین تر باشد باعث کاهش بسیار زیاد قیمت خواهد شد.

*نکته* در قسمت Accounts Engaged باید به یک موضوع مهم توجه نمایید نموداری که به شکل دایره در این قسمت وجود دارد به دو قسمت Non followers و follower’s تقسیم می شوند.

این دو بخش نشان دهنده این است که چه تعداد از تعامل کنندگان جز فالوور های پیج شما هستند و چه تعداد از آن ها متعلق به پیج شما نمی باشند از این طریق می توانید بفهمید که آیا پست های شما به اکسپلور راه یافته است یا نه. اگر این چنین باشد یقینا قیمت پیج شما بالا می باشد.

6. شناسایی جذب و ریزش فالوور با کمک نمودار (Growth)

شما می توانید با کمک گرفتن از نمودار Growth روند ریزش یا جذب فالوور پیج خودتان را مشاهده و بررسی نمایید.

شما می توانی با کمک Growth اطلاعات بسیار خوبی را درباره پیج خود در اختیار داشته باشید و به راحتی در تعیین قیمت پیج اینستاگرام خود می توانید از آن استفاده نمایید.

دو روشی که می توانید در قیمت گذاری پیج خود از آن استفاده کنید به شرح زیر می باشند.

قیمت گذاری پیج اینستاگرام,قیمت گذاری پیج اینستاگرام,قیمت گذاری پیج اینستاگرام,

تشخیص فیک بودن یا نبودن فالوور ها:

در پیج های واقعی روزانه ریزش دنبال کننده ها کاملا عادی است و این ریزش با دریافت کردن دنبال کننده قابل جبران خواهد بود.

ریزش در پیج های واقعی معمولا تعداد مشخصی دارند برای مثال امکان دارد در پیج 200k روزی 200 فالوور از دست بدهید.

اگر در پیج های واقعی ریزش فالوور ها در یک یا چند روز بیش تر از روز های پیش باشد امکان این وجود دارد که در پیج فالوور فیک به کار رفته باشد و این ریزش ناگهانی به این دلیل است که اینستاگرام آن ها را شناسایی و اقدام به حذف آن ها کرده است.

پس نتیجه می گیریم قیمت این پیج ها در اینستاگرام پایین تر از حد معمول خواهد بود.

*نکته طلایی*

دقت کنید اگر متوجه ریزش بیش تر فالوور در یک روز خاص شده اید محتوایی که در این تاریخ به اشتراک گذاشته اید را مورد بررسی قرار دهید احتمال این وجود دارد که در این تاریخ یک محتوای نامناسب را در پیج به اشتراک گذاشته اید و یا امکان این وجود دارد به دلیل داشتن پیج های مشابه صفحه کاربری شما را آنفالو کرده باشند.

شناسایی کردن اکسپلور خور بودن محتوا هایی که در پیج قرار می دهید:

کاربرانی که به طور منظم و با برنامه ریزی دقیق در پیج شروع به تولید محتوا می کنند نسبتا روزانه تعداد ثابتی فالوور به پیج آن ها اضافه می شود.

اگر یک روز شاهد جذب بیش تر فالوور در پیج شده اید به احتمال بسیار زیاد پست و محتوایی که در آن روز در پیج قرار داده اید به اکسپلور راه یافته است و افرادی که پست را دیده اند پیج شما را فالو کرده تا بتوانند از محتوای پیج استفاده کنند.

این روند خوب می تواند باعث افزایش قیمت پیج را به همراه داشته باشد.

7. زمانی که شاهد فعالیت بیش تر فالوور هایتان شدید (Most Active Time)

شما می توانید در قسمت Most Active Time شاهد آنلاین بودن فالوور ها و فعالیت آن ها در ساعات مختلف باشید.

این مطلب را از دست ندهید
استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام

شما می توانید با شناخت این ساعت ها و فعالیت های کاربران پست های خود را در آن زمان در پیج خود قرار دهید این کار به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید زمان فعالیت فالوور های خود را بدانید و همین امر باعث شناخت فالوور های فیک و واقعی می باشد.

میزان فعالیتی که فالوور های شما در پیجتان دارند باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت پیج دارد.

یکی از مهم ترین و اصلی ترین امر در بالا رفتن قیمت پیج اینستاگرام فعالیت فالوور ها می باشد.

طبق گزارش هایی که طی مدت زمان به دست ما رسیده است حداقل فعالیتی که باید فالوور ها در پیج داشته باشند میانگین 50 الی 65 درصد می باشد.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که پیج هایی که فعالیت فالوور هایش بیش از 65 درصد است نسبت به پیجی که درصد فعالیت آن کم تر از قیمت بالا تری برخودار می باشد.

8. بازدید استوری پیج اینستاگرام (Seen story)

دیگر عوامل موثر در بالا رفتن قیمت پیج اینستاگرام که می توان نسبت به آمار آن  قیمت پیج را محاسبه کرد تعداد بازدید کنندگان استوری ها می باشد.

اگر توجه کرده باشید پیج هایی که ز فالوور فیک در پست خود به کار نبرده اند می توانند تعامل قابل قبولی از سمت آن ها دریافت کنند.

در تمامی پیج ها به طور میانگین بازدید از استوری ها 10 الی 15 درصد کل فالوور ها می باشد.

هر چه قدر تعداد بازدید کنندگان از استوری پیج به نسبت فالوور ها بیش تر باشد نسبت به همان افزایش بازدید در پیج قیمت آن نیز افزایش میابد.

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اگر بتوانید پست های پیج را به اکسپلور ببرید می توانید بازدید کنندگان زیادی را برای پست خود دریافت نمایید.

با رفتن پست به اکسپلور می توانید بازدید های پیج  خود را نیز بی شک بالا ببرید، معمولا با قرار گرفتن پست های پیج در اکسپلور افزایش بازدید از استوری نیز بین 45 الی 80 درصد کل بازدید کنندگان پیج می باشد.

برای مثال:

اگر پیجی دارید که 150k فالوور دارد و 15k سین استوری می خورد اگر پست های این پیج به اکسپلور برود به راحتی بازدید استوری هایش به 16k الی 18k خواهد رسید.

چند معایب و مزایا که برای خرید پیج مهم هستند را با هم مرور می کنیم

تفاوت زیادی بین تعیین قیمت پیج آماده اینستاگرام قیمت گذاری پیج های آماده با پیج هایی که فالوور فعال واقعی دارند وجود دارد که کار را برای شما بسیار آسان تر می کند.

در پیج هایی که فالوور واقعی وجود ندارد بحث نرخ تعامل مطرح نمی شود در نتیجه برای محاسبه قیمت نیز پیچیدگی به وجود نخواهد آمد.

برای معین کردن قیمت دو نوع پیج به طور کل دو عامل تعداد فالوور ها و کیفیت دنبال کننده ها مطرح می باشد.

برای آشنایی با این موارد زیر را مطالعه بفرمایید…

1. نوع فالوور از نوع فیک یا واقعی

در تمامی پیج های آماده از نظر کیفیت و کمیت چند نوع فالوور وجود دارند که این ها به طور کل به دو دسته اصلی تقسیم بندی و در میان افراد شناخته شده اند.

  • فالوور روح
  • فالوور فیک

در این دو گروه تفاوت بارز آن ها در نحو ساخت می باشد برای ساخت فالوور های فیک از ربات ها کمک می گیرند و معمولا برای ساخت این دسته از فالوور ها از ایمیل و شماره استفاده نمی کنند و برلی ثبت آن ها به یوزر نیم نیز احتیاج ندارند.

اما باید توجه داشته باشید که اینستاگرام بعد از مدت کوتاهی این فالوور ها را شناسایی کرده و حذف می کند.

اما فالوور هایی که به دست کاربران ساخته می شوند و دارای ایمیل و شماره تماس هستند را فالوور روح می نامند که این نوع فالوور ها از طرف اینستاگرام فالوور اسپم شناسایی شده و به دلیل دارا بودن شماره و ایمیل شناسایی می شوند اما حذف نمی شوند.

2. تعداد فالوور پیج اینستاگرام

دومین عاملی که در محاسبه قیمت پیج اینستاگرام نقش مهمی دارد تعداد فالوور ها می باشد.

به طور کلی هر هزار فالوور قیمت و تعرفه مخصوصی دارد و قیمت پیج ها بر اساس فالوور هایی که دارند مشخص می شود.

کلام آخر

یکی از مهم ترین اصل در هنگام خرید پیج اینستاگرام که تمامی افراد با آن درگیر هستند قیمت آن می باشد.

متاسفانه برای پاسخ گویی درباره این موضوع منبع مناسبی وجود ندارد به همین منظور برای شما در این مقاله عوامل موثر بر تاثیر قیمت پیج اینستاگرام را برای شما معرفی کردیم.

انشاء… مطالب گفته شده برای شما عزیزان مفید و جامع باشد و برای تمامی سوالاتتان در این زمینه پاسخ خوبی دریافت کرده باشید.

ممنون که تا پایان مقاله همراه ما بودید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت خرید فالوور اینستاگرام بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دکمه بازگشت به بالا