بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام
حواسم به بعضی از کسب و کار ها هست که دائم گلایه از کم فروشی دارن و کلی قسم و آیه میارن که بازار کساد شده و هیچ مشتری وجود نداره. به قول معروف پرنده پر نمیزنه!
اما آیا واقعا برای همه این شرایط برقرار هست؟! پس چطور بعضی از افراد فامیل و دوست ها و آشناها هر روز لباس و لوازم خانگی جدید میخرن و ماشین عوض می کنند و ….
به قول معروف چرا بازار برای اون ها کساد نیست و فقط برای ما اینطوره؟! نظر شما در این مورد چیه؟
حتی یه مثال خیلی بهتر از اینستاگرام بگم براتون که خیلی جالبه! بعضی از پیج هایی که تو کپشن هاشون قبل از توضیح دادن دستورالعمل و توضیحات لازم، اول کلی خواهش و تمنا می کنند که تورو خدا اول لایک کنین و بعد ادامه رو بخونین! اینجور پیج ها اتفاقا لایک و کامنت زیادی نمیگین مگر اینکه پست کاملا مفید و کاربردی گذاشته باشند.
اما بعضی از پیج ها هم برخلاف دسته اول، هیچی در مورد لایک و کامنت و ارسال به دیگران و … نمیگین اما کلی هم لایک و کامنت دارن!!! میدونید چرا؟! این یه راز بزرگ نیست! می تونید همین الان تلفن رو بردارید و از مشاوران دیجی فالوور این راز رو بپرسید. به همین سادگی!
بگذارید یک راز دیگه رو هم بهتون بگم که البته بیشتر راز موفقیت افراد موفق است. اینجور افراد در خط مقدم هر حرفه و زمینه کاری هستند و به قول معروف در هرچیزی حرف اول رو آن ها میزنند. افراد موفق به کم راضی نیستن! در هر موردی که با دقت نگاه کنین به هیچ وجه نمیگین خب تا اینجا کافیه! افراد ثروتمند در به کارگیری راه های اقتصادی، دانشمندان در کسب علم بیشتر، تجار موفق در تجارت بیشتر و …
پس مهم ترین تصمیمی که باید بگیرید اینه که به کم راضی نباشید و سعی و تلاشتونو در مسیر موفقیت بیشتر کنید. ( تلاش اینستاگرامی )
یکی از این تلاش ها برای موفقیت هم می تونه کسب و کار در اینستاگرام باشه. برای کسب و کار بهتر در اینستاگرام نیاز به جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام است. پیج هایی که در تلاش برای جذب مخاطب بیشتر و تعداد فالوور بالاتر هستند، تجربه گسترش کسب و کار و در نتیجه فروش بهتر را دارند.
اما در این میان، افراد موفق و فعال در خط مقدم، باز هم به کم راضی نیستند و گسترش کسب و کار و موفقیت را فقط منوط به جذب فالوور در اینستاگرام نمیدونند. حالا چرا فقط دارم از اینستاگرام می گم؟!
چون اینستاگرام دومین شبکه پر بازدید بعد از فیس بوک است و کاربران به طور متوسط ۵۳ دقیقه در روز برای بازدید از پست ها و استوری های اینستاگرام پیج های مختلف وقت می گذارند. حدود ۷۱ درصد از مشاغل آزاد از اینستاگرام استفاده می کنند.
حال اگر این آمار و اهمیت اینستاگرام شما را قانع کرده به ادامه مطلب بپردازیم. در غیر این صورت می توانید به سایت دیجی فالوور مراجعه کنید و مطالب سایت را بیشتر مطالعه کنید تا طرز تفکر و نگرش متفاوت تری رو تجربه کنید.
خب بریم سراغ راه و روش هایی که افراد موفق در این غول قدرتمند کسب و کار انجام میدهند. افراد موفق در اینستاگرام عبارت “انواع تبلیغات اینستاگرام” و یا ” راه اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام ” را الگو راهشان قرار داده اند.
البته این به این معنی نیست که هرکسی چشم بسته شروع به تبلیغات در اینستاگرام کند موفق خواهد شد! نه! در درون کلمه تبلیغات اینستاگرام یک دنیا حرف، سیاست و استراتژی نهفته است که باید گام به گام آنها را کشف کرد و با قدم های گاه آهسته و گاه سریع پیش رفت تا تمام سرمایه گذاری و انرژی گذاشته شده در این راه، پس از مدتی کوتاه، به صورت چند برابری برگشت داده شود. این به معنی واقعی کلمه موفقیت در کسب و کار است. چی از این بهتر؟
حال که تصمیم قطعی برای فروش چند برابری محصول و خدمات خود گرفته اید و بی صبرانه منتظر فهمیدن سیاست ها و استراتژی های تبلیغات در اینستاگرام هستید، همین الان می توانید با مشاوران دیجی فالوور تماس بگیرید، فروش چند برابری و کسب سرمایه بیشتر را به خود تضمین دهید.
پس وقت آن رسیده است که در مورد راه اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام بیشتر بدانید. فقط یک آمار کوچک می تواند اهمیت این موضوع را ثابت کند: ماهانه ۲ میلیون تبلیغ کننده در اینستاگرام وجود دارد که هر روز شیوه نوینی از تبلیغ را در اینستاگرام به اشتراک می گذارند و مخاطبان خود را شگفت زده می کنند. تبلیغات اینستاگرام می تواند به بیش از ۱.۲ میلیارد نفر یا به عبارتی ۲۰ درصد از جمعیت بالای ۱۳ سال جهان برسد. آیا این آمار شما را شگفت زده نمی کند!
دیجی فالوور مرجع اجرای بهترین استراتژی ها در مورد اینستاگرام از روزهای نخست این شبکه اجتماعی محبوب بوده است و با کسب تجربه ۶ ساله در این زمینه، توانایی های بسیار زیادی در این زمینه دارد. در ادامه مقاله می خوام ۸ گام مهم در راه اندازی مکپین اینستاگرام را با شما درمیان بگذارم که قطعا باعث تغییر در رویکرد کسب و کار شما خواهد بود.
به دنبال این راهکارها در دنیای فضای مجازی نباشید زیرا این راهکارها کاملا عملی و به صورت تجربی کسب شده اند. پس تا انتها با ما همراه باشید.
استراتژی های راه اندازی کمپین تبلیغاتی اینستاگرام
یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی را بدون استراتژی هدفمند راه اندازی نکنید. اگر ندانید تلاش های خود را کجا باید متمرکز کنید، در این صورت زمان و پول زیادی را به هدر می دهید.
در کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی، در همان ابتدای کار باید به چند کلمه، توجه ویژه داشته باشید و تبلیغات اینستاگرامی خود را به مجموعه ای واگذار کنید که پایبند این قوانین باشند. این کلمات عبارتند از : هدف، تاکتیک، جدول زمانی و کل هزینه.
کلمات کلیدی و مهمی که دیجی فالوور را به وسیله آن پیشرو در زمینه جذب فالوور و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی کرده است. می پرسید چگونه؟ در ادامه به توضیح هر کدام از این ۴ کلمه کلیدی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.
هدف از راه اندازی کمپین اینستاگرام
اول از همه، شما باید دقیقاً بدانید که امیدوارید با کمپین تبلیغات اینستاگرام خود به چه چیزی برسید.
اگر هدف شما این است که افراد بیشتری را به فروشگاه محلی خود برای بازدید از محصوات و ارائه خدمات خود، هدایت کنید، باید استراتژی کمپین خود را هوشمندانه انتخاب کنید. برخی از تاکتیک ها، مانند اجرای مسابقات یا هشتگ ها، می توانند نتیجه بهتری برای شما داشته باشند.
یا اگر هدف شما فروش مستقیم است، باید یک استراتژی برای دستیابی به مشتریان بالقوه ایجاد کنید. به طور مثال باید پست ها و استوری های شما نوعی فراخوان برای انجام اقدام خاصی باشند. در این مواع یک لینک از مشخصات محصول و یا خدمات مورد نظر، می تواند بازخورد خوبی را داشته باشد.
بنابراین می بینید که هدف شما، تعیین کننده نوع استراتژی انتخابی برای کمپین تبلیغات اینستاگرام خواهد بود.
تاکتیک
اگر می خواهید به مخاطبان هدف خود دست یابید، پس باید در مورد تاکتیک هایی که می خواهید استفاده کنید تصمیم بگیرید. شاید فکر کنید به تعداد بی شماری تاکتیک برای برای اجرای کمپین های اینستاگرام وجود دارد، بله کاملا درست است. اما همه آن ها کارساز نیستند!
برای اینکه بهتر راهنمایی کنم باید بگم داشتن یک ایده کلی برای رسیدن به هدف، یک تفکر کلی و هوشمندانه است. اما باید با جزئیات پیش روید وگرنه کار به جایی نمیبرید.
اگر می خواهید مسابقه ای برگزار کنید، باید برای بررسی کامنت ها و برقراری ارتباط بیشتر و نزدیک تر با فالوورها آماده شوید. برای اینفلوئنسر مارکتنیگ، باید فهرستی از افرادی که قبلا می شناسید یا می خواهید با آن ها کار کنید، تهیه کنید.
اما در بین تمامی این تاکنیک ها، یک کاری که درصد موفقیت را بسیار بالاتر می برد، اجرای کمپین با شرکت های متخصص این کار است. دیجی فالوور در این زمینه با توجه به سابقه طولانی و نتایج حیرت انگیزو تاثیر گذاری فروش فوق العاده ای که در پیج های مختلف دیده می شود، گواه این موضوع است.
جدول زمانی
ایده جذب فالوور به طور آهسته و پیوسته در بسیاری از پیج ها به صورت روال و پیوسته انجام می شود اما چند سال برای این موضوع باید صبر کنید؟!
یک راه برای جذب فالوور بیشتر، خرید فالوور ارزان از مجموعه معتبری مانند دیجی فالوور است. اما راه دیگر نیز راه اندازی کمپین های تبلیغاتی اینستاگرامی به طور خاص و منظم در بازه های زمانی مشخص است. استراتژی که این مجموعه متخصص آن را خیلی عالی برگزار می کنند. آیا می خواهید آن را امتحان کنید؟
کل هزینه
شما بودجه نامحدودی ندارید، بنابراین باید تصمیم بگیرید چه چیزی منطقی است که در کمپین خود سرمایه گذاری کنید.
اگر محصولی برای فروش دارید، توصیه می کنم فروش هایی را که از کمپین دریافت خواهید کرد پیش بینی کنید و استراتژی خود را بر اساس آن عدد قرار دهید.
اگر مطمئن نیستید که چه چیزی باید خرج کنید، توصیه می کنم با مبلغ کم شروع کنید، موفقیت کمپین خود را آزمایش کنید و در صورت نیاز افزایش دهید.
کل هزینه شما هر چه باشد، ایده خوبی است که از قبل برنامه ریزی کنید. بهترین مشاوره را می توانید از تیم متخصص دیجی فالوور بخواهید.
سخن آخر
برای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق در اینستاگرام، باید نحوه تعامل با مخاطبان را یاد بگیرید. فکر نکنید که همیشه احترام گذاشتن و مهربانی کردن به مخاطبان شما را میلیاردر خواهند کرد، گرچه این ها اصول اولیه ارتباط با مخاطبان و مشتریان هدف شماست اما همه چیز نیست.
در کنار اصول اولیه برای برقراری ارتباط بهتر، با تصاویر متقاعد کننده و یک استراتژی کامل، به راحتی می توانید کمپینی راه اندازی کنید که برای سال های آینده نتایج شگفت انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.
خب حال شما به این سوال پاسخ دهید، برای راه اندازی کمپین بعدی یا اولین کمپین خود از چه استراتژی هایی استفاده خواهید کرد؟ اگر هنوز به قطعیت نرسیده اید، دیجی فالوور در کنار شماست.