اینستاگرام

برای راه‌ اندازی کسب ‌و کار در اینستاگرام چه مواردی لازم است؟

چگونگی راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

اگر زمانی‌ که قصد دارید کسب ‌و کاری را در اینستاگرام راه ‌اندازی کنید تمام نکات پیش رو را مدنظر قرار دهید، بدون شک در مدت ‌زمان کوتاهی می ‌توانید درآمد خود را به چندین میلیون در ماه برسانید و سود مناسبی را از این طریق به دست آورید.

راه ‌اندازی کسب ‌و کار در اینستاگرام یکی از مهم ‌ترین دغدغه‌ های صاحبین مشاغل به شمار می ‌رود، چرا که این افراد در کنار مشاغل سنتی خود قصد دارند در بستر اینستاگرام هم مشتریان زیادی را به دست آورند، حتی بسیاری از افراد در صدد راه اندازی کسب و کاری جدید در بستر اینستاگرام است.

البته به این نکته توجه داشته باشید که موفق شدن در بستر اینستاگرام به‌ راحتی امکان ‌پذیر نیست، چرا که باید به‌ طور کامل با اصول و قواعد راه ‌اندازی کسب ‌و کار در پلتفرم اینستاگرام آشنایی داشته باشید. در ادامه مطالب اطلاعاتی را در مورد نحوه راه ‌اندازی کسب ‌و کارها در این بستر در اختیار شما قرار می ‌دهیم.

علت مهم بودن اینستاگرام برای راه ‌اندازی کسب ‌و کار

همان گونه که متوجه هستید شبکه‌ های اجتماعی امروزه توانسته ‌اند، جایگاه ویژه‌ ای را در زندگی افراد به دست آورند. در واقع اینستاگرام از اپلیکیشن‌ هایی به شمار می‌ رود که از بین تمامی شبکه‌ های اجتماعی توانسته محبوبیت زیادی را به دست آورد، به ‌نحوی ‌که در طول روز می ‌توان ۵۰۰ میلیون کاربر فعال را در این بستر مشاهده کرد.

این نکته را فراموش نکنید که مقام چهارمین برنامه پر دانلود را در ایالات‌ متحده آمریکا به خود اختصاص داده ‌است که هر روز بر تعداد این افراد اضافه می ‌شود، به ‌همین ‌علت کسانی که قصد دارند از طریق فعالیت خود به سود مناسبی برسند اینستاگرام را انتخاب می کنند.

با توجه به این‌ که اپلیکیشن اینستاگرام به ‌عنوان پلتفرمی بصری شناخته می شود، برای راه ‌اندازی کسب‌ و کارها بسیار مناسب می باشد؛ چرا که می توانید عکس و فیلم‌ هایی را از محصولات و خدمات خود تهیه کنید و آن ‌ها را در اختیار کاربران بگذارید، در نهایت تبلیغات شما تاثیرات بیشتری را بر روی کاربران می‌ گذارد.

از مزیت‌ های دیگری که هنگام استفاده از اینستاگرام می توان نام برد، موفق شدن در کسب و کارها می باشد، چرا که قابلیت‌ هایی که این برنامه دارد روز به ‌روز در حال آپدیت شدن هستند و الگوریتم‌ های پیشرفته ‌ای را ارئه می دهد؛ در نتیجه با ارائه‌ محتواهای خوب و باکیفیت می ‌توانید به دیده شدن کسب ‌و کار خود کمک زیادی نماید.

آموزش راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

بسیاری از افراد تصور می کنند که به ‌راحتی می ‌توان کسب ‌و کاری را در اپلیکیشن اینستاگرام راه‌ اندازی کرد، اما باید مراحلی را پشت سر بگذارید تا بتوانید به موفقیت های زیادی برسید. نکاتی وجود دارد که در ادامه بیان می ‌کنیم تا با توجه به آن‌ ها بتوانید در کسب ‌و کار خود موفق شوند.

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام,چگونگی راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام,راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

انتخاب نام کاربری مناسب

یکی از مهم‌ ترین مواردی که برای موفقیت کسب ‌و کار خود باید مورد توجه قرار دهید انتخاب یک نام کاربری مناسب می ‌باشد. در واقع باید از بکار بردن نام‌ های بی‌ معنی و طولانی پرهیز کنید، چرا که اگراسم برند خود را بی ‌ربط با کسب ‌و کار انتخاب کرده باشید، احتمال شناخته شدن شما خیلی کمتر می ‌شود.

هنگامی که در راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی می خواهید پروفایل خود را ایجاد کنید، ۴ بخش مهم پیش روی شما وجود دارد که شامل اسم، نام کاربری، لینک وب ‌سایت و بیو می ‌شود، هر کدام از این موارد می ‌تواند باعث جلب توجه هر چه بیشتر شما شود.

برای انتخاب اسم و نوشتن بیو مواردی کلی وجود دارد که با رعایت آن ‌ها هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد، اما در قسمت لینک وب ‌سایت حتما باید آدرس سایت خود را بنویسید.

منتشر کردن پست با وضوح تصویر بالا

همان ‌طور که در ابتدای مطالب هم گفته شد شبکه اجتماعی اینستاگرام بر اساس عکس و فیلم طراحی ‌شده است، بنابراین شما باید محتواهایی را ارائه دهید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند و بتوانند نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کنند.

پست‌ ها و فیلم‌ هایی که قرار است در پیج شما آپلود شوند باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند، چرا که محتواهای بی ‌کیفیت باعث از دست دادن مشتری ‌ها خواهد شد؛ به‌ همین‌ علت باید یک محتوا را با کپشنی مناسب و گیرا طراحی کنید.

توجه به چیدمان پست

پست‌ هایی را که قرار است در پیج خود منتشر کنید باید از چیدمان مرتب و منظمی برخوردار باشند دقت کنید برای انجام چنین کاری نیازی به یاد گرفتن فتوشاپ و دیگر برنامه ها نیست بلکه به‌ راحتی می‌ توانید با نرم ‌افزارهای ساده عکس ‌هایی را طراحی کنید.

به‌ عنوان مثال می‌ توانید از پس ‌زمینه‌ های ویژه‌ ای با توجه به فعالیت خود بهره ببرید، این کار باعث می ‌شود مخاطبان علاقه زیادی به پیج شما پیدا کنند و اگر فردی به‌ تازگی از صفحه‌ شما دیدن کرده باشد به دلیل چیدمان و طراحی موجود حس خوبی پیدا می کند.

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام,چگونگی راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام,راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

استفاده از هشتگ‌ های مرتبط

برای این‌ که در راه اندازی کسب و کار اینستاگرام خود موفق شوید باید راهکارهای زیادی را پشت سر بگذارید؛ در واقع توجه به نکاتی مثل استفاده از هشتگ ها می ‌تواند به دیده شدن پیچ شما کمک زیر زیادی  ‌کند. پست‌ هایی را که طراحی کرده‌ اید باید با هشتگ هایی در رابطه با کسب ‌و کار شما همراه باشند؛ چرا که بسیاری از افراد ممکن است از طریق هشتگ ها به جستجوی مطالب موردنظر خود بپردازند و از این طریق می ‌توانند فالوورهای بیشتری را جذب کنند.

از ویژگی ‌هایی که اینستاگرام در اختیار استفاده‌ کنندگان قرار می‌ دهد؛ استفاده از هشتگ‌ های زیاد است. به‌ عنوان مثال شما می ‌توانید در این اپلیکیشن حدود ۳۰ هشتگ را برای هر پست خود بکار ببرید، اما در پلتفرم‌ های دیگری چون توییتر افراد نمی ‌توانند از ۱۰ هشتگ بیشتر استفاده کنند، چرا که باعث افت دیده شدن آن ‌ها خواهد شد.

بررسی اینگجمنت اینستاگرام

اینگجمنت یکی از مواردی است که به شما نشان می ‌دهد مخاطبان تا چه اندازه با پست ‌های شما تعامل داشته ‌اند، بررسی میزان انگجمنت کمک می ‌کند که کمپین ‌های اثربخشی را برگزار کنید و برند تجاری خود را به افراد بیشتری نشان دهید.

از مواردی که روی اینگجمنت اینستاگرام تاثیر می ‌گذارد می‌ توان به تعداد فالوورها، تعداد لایک، تعداد کامنت، ویو، تعداد اشتراک ‌گذاری و … اشاره کرد که با توجه به این موارد نرخ تعامل بین ۱ تا ۳ درصد قرار می‌ گیرد، البته به این نکته دقت داشته باشید که به‌ صورت کلی انگجمنت  در اینستاگرام از ۰ تا ۱۰ درصد می ‌باشد.

استفاده از تبلیغات

یکی از راهکارهایی که بعد از راه‌ اندازی کسب ‌وکار در اینستاگرام به شما کمک می‌ کند که بازدهی بالایی داشته باشید؛ انجام تبلیغات می‌ باشد، اما بسیاری از افراد ممکن است از تبلیغات هراس داشته باشند به دلیل این که هزینه‌ های زیادی را برای آن ‌ها به ‌همراه دارد.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر استراتژی درستی را برای تبلیغات خود پیش بگیرید، می ‌توانید به بازده مورد نیاز خود دست پیدا کنید. به‌ عنوان مثال استفاده از کلمات مفهومی و روان‌ شناختی باعث می ‌شود که کاربران شما را بشناسند.

پیدا کردن مشتریان هدف

اگر قصد دارید که  کسب ‌و کاری را در بستر اینستاگرام راه‌ اندازی کنید باید حوزه فعالیت اختصاصی خود را مشخص نمایید و بر اساس آن مشتریان هدف خود را پیدا کنید، چرا که داشتن مشتری خاص می ‌تواند کمک زیادی در میزان فروش شما کند.

از طرفی هم داشتن مشتریان خاص که همیشه به پیج شما توجه دارند باعث افزای مشتری های شما می شود، چرا که مطمئنا پیج شما را به افراد دیگری هم معرفی خواهند کرد.

راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام,چگونگی راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام,راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام

خرید فالوور

برای این ‌که کسب ‌و کار شما از رونق خوبی برخوردار باشد باید یک پیج مطمئن و معتبر را راه‌ اندازی کنید که اولین ویژگی آن تعداد فالوورها می ‌باشد، به‌ عنوان مثال  شما قصد دارید خرید های خود را از پیج اینستاگرام انجام دهید حال محصولات مورد نظر شما در دو پیج متفاوت که یکی از آن‌ ها ۲۰۰ فالوور و دیگری ۲۰۰ هزار فالوور دارد قابل ارائه است، بدون‌ شک شما از پیجی خرید خود را انجام خواهید داد که فالوورهای بیشتری دارد، چرا که از نظر شما این پیج قابل ‌اعتمادتر می ‌باشد.

چه نوع محصولات و خدماتی را می ‌توان در اینستاگرام ارائه داد؟

در شبکه اجتماعی اینستاگرام شما می ‌توانید هر نوع کسب‌ وکاری را راه‌ اندازی کنید و محصولات و خدمات مختلفی را ارائه دهید، اما به این نکته دقت کنید که تعدادی از کالاها برای کسانی که قصد دارند توسط راه‌ اندازی کسب‌ و کار در اینستاگرام درآمدی را به دست اورند، مناسب‌ تر می ‌باشد.

به‌ عنوان مثال فروش لباس، فروش عطر، بدلیجات، فروش جوراب، فروش لوازم آرایشی بهداشتی، عینک آفتابی و … از مواردی است که می ‌تواند در موفقیت شما بسیار تاثیرگذار باشد و به درآمد بسیار بالایی خواهد رسید.

راهنمایی مخاطبان برای نحوه استفاده از محصولات

همان ‌طور که در مطالب قبل هم گفته شد شما می ‌توانید بعد از راه اندازی صفحه اینستاگرام کسب و کار هر نوع محصولی را در اینستاگرام به فروش برسانید که ممکن است برخی از آن ‌ها شیوه استفاده خاصی داشته باشد، حال برای ‌اینکه نتیجه بهتری از فروش محصولات خود داشته باشید؛ می‌ توانید از نحوه استفاده از این کالا و خدمات فیلم بگیرید و آن ‌ها را در اکانت تجاری خود به نمایش بگذارید.

از طرفی زمانی ‌که مشتریان وسیله‌ ای را از شما خریداری می ‌کنند از آن‌ ها بخواهید که از نحوه استفاده از محصول را فیلم ‌برداری کنند و برای شما ارسال نمایند، سپس این فیلم را با دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید با انجام این کار می‌ توانید اعتماد مشتریان زیادی را به دست آورد.

استفاده از آی جی تی ‌وی و استوری

از جمله ویژگی‌ هایی که در اینستاگرام وجود دارد قابلیت استفاده از استوری و آی جی تی ‌وی می ‌باشد که می ‌توانید از آن برای رونق دادن به کسب‌ و کار خود استفاده کنید، به‌ عنوان مثال در طی روز محصولات مختلفی را در استوری های خود به کاربران نشان دهید با انجام این کار می ‌توانید تعامل بیشتری با مخاطبان داشته باشید.

با استفاده از استوری بدون ‌شک مخاطبان زیادی برای شما پیام‌ هایی را ارسال می ‌کنند، شما در چنین شرایطی باید به تمامی پیام‌ های آن‌ ها پاسخ دهید؛ چرا که با انجام این کار به کاربران نشان می ‌دهید که برای آن‌ ها ارزش قائل هستید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا