خبری

10 شرکت برتر بیمه عمر کدامند؟

خلاصه نوشته
  • بهترین شرکت بیمه عمر و انتخاب آن امروزه به یکی از دغدغه های افرادی که قصد دارند در بیمه عمر سرمایه گذاری نمایند تبدیل شده است. امروزه شرکت های بیمه ای متنوعی در زمینه بیمه عمر فعالیت دارند اما در انتخاب مناسب ترین بیمه عمر باید معیارهایی مانند سطح توانگری مالی، سابقه و تنوع طرح های بیمه و ... توجه نمود.

بهترین بیمه عمر کدام است؟

امروزه شناخت بهترین شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر در ایران  بسیار اهمیت دارد. علت توجه و اهمیت این موضوع می تواند پی بردن به نقش مهم پشتوانه مالی در زندگی باشد که ایرانی ها چند سالی است بیشتر به آن توجه می کنند. به طوری که بر اساس آمار منتشر شده از سوی اداره کل بیمه مرکزی مقدار فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری در ایران در طی سال های ۸۸ الی ۹۳ افزایشی بالغ بر ۱۸۰ درصد داشته است که واقعا مقدار قابل توجهی می باشد. سهم خرید بیمه عمر در ایران در مقایسه با کشورهای توسعه یافته خیلی پایین تر می باشد، به طوری که این میزان در ایران ۱۴ درصد و در کشورهای توسعه یافته ۶۰ درصد می باشد. با شناخت بهترین شرکت های بیمه عمر و توجه به نقاط ضعف و قوت آن ها بهتر می توان از خدمات مفید و ارزشمندی که ارائه می دهند استفاده نمود.

یکی از سوالات اکثر افرادی که در دوره های آموزش فروش بیمه عمر شرکت می کنند این است که بهترین بیمه عمر برای کدام شرکت است؟ به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم که در ادامه به معرفی این شرکت ها بپردازیم. بیمه عمر می تواند یکی از بهترین پیشنهادهای سرمایه گذاری برای افرادی باشد که قصد دارند در دوران بازنشستگی یک پلن مالی کم ریسک داشته باشند. زیرا با استفاده از بیمه عمر بدون نیاز به ضامن و وثیقه می توانند وام هایی را به منظور خرید مسکن، جهیزیه، سفرهای زیارتی و سیاحتی و .. دریافت نمایند.

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

بیمه عمر چیست؟

پیش از آنکه به معرفی بهترین شرکتهای بیمه عمر و ویژگی های آن ها بپردازیم بهتر است نگاهی به بیمه عمر و خصوصیات آن داشته باشیم. بیمه عمر در واقع یکی از انواع بیمه ها می باشد که با انتخاب آن بیمه گذار با پرداخت مبلغ مشخصی به صورت ماهیانه یا سالیانه تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند. این بیمه نه تنها یک سرمایه گذاری سود آور در زمان حیات فرد محسوب می شود حتی پس از فوت او نیز می تواند نوعی حمایت مالی بسیار خوب برای ذینفعانش باشد. به طور کلی می توان گفت با خرید بیمه عمر می توان آینده خود را تضمین نمود و میزان دغدغه های خود را کاهش داد. علاوه بر این با خرید بیمه عمر افراد می توانند در زمان حیات خود از پوشش های بیمه ای متعددی استفاده نمایند.

بهترین بیمه عمر پاسارگاد,بهترین بیمه عمر کدام است,بهترین بیمه عمر کدومه؟

بهترین بیمه عمر از نظر شما کدام بیمه است؟

بهترین بیمه عمر از نظر افراد مختلف متفاوت است، زیرا هر فردی از انتخاب بیمه عمر اهداف و دلایل خاصی دارد. برخی از افراد با خرید بیمه عمر فقط قصد سرمایه گذاری بلند مدت و دریافت سود دارند اما گروهی از افراد با هدف استفاده از پوشش های بیمه ای قصد دارند در بیمه عمر شرکت نمایند. بنابراین با توجه به این مسئله نمی توان بیمه ای را به عنوان بهترین بیمه عمر به همه افراد معرفی نمود. اما به طور کلی برای انتخاب بهترین بیمه عمر باید پارامترهایی مانند سقف پرداختی، تنوع پوشش های ارائه شده، کامل بودن پوشش های بیمه ای، سهولت در دریافت هزینه ها توسط بیمه گذار در مواقع مورد نیاز، بالابودن نرخ سود قطعی پرداختی، سطح توانگری مالی شرکت، مشتری مداری و .. را در نظر گرفت.

فواید بیمه عمر

بیمه عمر می تواند فواید متعددی در زمینه های مختلف داشته باشد که از جمله آن می توان به استفاده از آن به منظور پرداخت خسارت در مواقعی مانند درمان بیماری خاص، آتش سوزی، از کار افتادگی، نقص عضو و … اشاره نمود. همچنین بیمه عمر می تواند نقش مهمی در گردش چرخه اقتصادی کشور داشته باشد، زیرا این شرکت ها با سرمایه گذاری در صنایع مختلف کشور با استفاده از حق پرداخت بیمه گذاران موجب می شوند که فعالیت های اقتصادی بیشتری شکل بگیرد و از طرفی سهم سود سرمایه گذار نیز به مقدار قابل توجهی افزایش یابد. علاوه بر این با سرمایه گذاری در بیمه عمر به راحتی و بدون وثیقه می توان وام های متعدد با توجه به میزان مبلغ سپرده گذاری شده دریافت نمود و به حل مشکلات خود پرداخت.

شرکت های خصوصی بیمه عمر انتخاب مناسب تری هستند یا شرکت های دولتی؟

یکی از دغدغه های اصلی اکثر افرادی که قصد دارند بیمه عمر خریداری کنند این است که آیا خدمات شرکت های دولتی می تواند مناسب تر باشد یا شرکت های خصوصی؟ از دیگر سوالاتی که ذهن افراد را مشغول می کند آن است که آیا تضمینی برای بازگشت سرمایه در صورتی که شرکت های خصوصی ورشکسته شوند وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ به این سوالات باید گفت تمامی شرکت های بیمه ای اعم از خصوصی و دولتی زیر نظر بیمه مرکزی هستند و دارای مجوز رسمی از بیمه مرکزی می باشند، بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد و بهتر است در انتخاب شرکت بیمه ای بیشتر به سطح توانگری و میزان سود دهی توجه نمایید.

بهترین شرکت ارائه دهنده بیمه عمر,بهترین شرکت برای بیمه عمر,بهترین شرکت بیمه

سابقه کاری شرکت بیمه چه اهمیتی دارد؟

قدمت و سابقه کاری شرکت های بیمه نمی تواند معیار مناسبی برای سنجش و ارزیابی آن ها باشد. اما برخی از افراد برای انتخاب بیمه ابتدا به سابقه بیمه  سپس به مهارت های فنی و کارشناسانه شرکت بیمه ای توجه می کنند. شرکت های بیمه متعددی وجود دارد که در دهه ۷۰ تا ۸۰ راه اندازی شده اند اما در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته اند رشد و موفقیت چشم گیری داشته باشند و دارای بیشترین میزان سود دهی هستند.

تعداد شعب و نمایندگی های بر محبوبیت شرکت بیمه چه تاثیری دارد؟

یکی از مواردی که برای مردم بسیار اهمیت دارد نزدیک بودن شعب و نمایندگی های بیمه است، برای آنکه بتوانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و سوالات خود را بپرسند. بنابراین می توان گفت شرکت های بیمه دارای نمایندگی های متعدد در میان مردم از محبوبیت و جایگاه بهتری برخوردار هستند و علاقه بیشتری برای سرمایه گذاری در آن ها دارند. این موضوع در زمان پرداخت خسارت اهمیت بیشتری پیدا می کند و می تواند تاثیر مستقیمی بر ادامه همکاری افراد با شرکت داشته باشد. با توجه به بررسی های انجام شده شرکت هایی که دارای پرداخت آنلاین یا نمایندگی در محل زندگی مشتری دارند از موفقیت بیشتری برخوردار بوده و اعتبار بیشتری در میان مردم دارند.

معیارهای انتخاب بهترین شرکت های بیمه

  • سرمایه شرکت بیمه و سطح توانگری مالی آن.
  • نحوه عملکرد شرکت بیمه عمر در بازار.
  • نحوه پرداخت خسارت به مشتریان.
  • عدم ابهام و شفاف بودن طرح های بیمه ای.
  • مقدار سود دهی.
  • سابقه و قدمت شرکت.
  • ارتباط و حمایت از نمایندگان بیمه عمر.
  • مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش.
  • میزان فروش بیمه عمر.

شرایط و نحوه پرداخت خسارت به مشتریان

بهترین شرکت های بیمه در زمینه های مختلفی مانند بیمه بدنه، شخص ثالث و … فعالیت دارند و بر اساس آمار سازمان بیمه مرکزی در طی ۵ سال بیش از ۴ میلیون فقره بیمه صادر شده است. اما توجه داشته باشید که ما قصد داریم در ادامه به صورت تخصصی رتبه بندی بیمه های عمر و سرمایه گذاری را بررسی نماییم.

بست فارسی در ادامه این مقاله قصد دارد تا به معرفی و رتبه بندی شرکت های بیمه عمر و سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۱ بپردازید. با ما همراه باشید.

بهترین شرکت بیمه عمر,بهترین شرکت های بیمه,بهترین شرکت های بیمه ای

۱. بیمه ایران

بیمه ایران اولین و بهترین شرکت بیمه ایران است که در سال ۱۳۱۴ راه اندازی شده است. سابقه ی کاری و قدمت فعالیت شرکت در پیشرفت و محبوبیت آن نقش بسیار مهمی دارد. شرکت بیمه ایران تنها شرکت دولتی بیمه است که علی رغم کاهش رتبه توانسته همچنان میزان سود دهی خود را حفظ کند و حدود ۲۰ درصد سود دهی داشته باشد. بیمه ایران دارای ۲۰۵ شعبه و ۴۲۵۶ نمایندگی در کل کشور می باشد.

از مزایای بیمه ایران می توان به دریافت وام پس از ۲ سال به میزان ۹۰ درصد اندوخته، پرداخت هزینه درمان بیماری های خاص، ارائه سرمایه از کار افتادگی، معافیت از پرداخت مالیات، امکان پذیر ساختن خرید بیمه عمر از زمان تولد تا سن ۱۰۰ سالگی، پرداخت سرمایه فوق تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و ۳۵ برابر حق بیمه سالیانه شرکت و … اشاره نمود.

بیمه ایران سود تضمینی برای دو سال نخست را ۱۶ درصد و برای دو سال بعدی ۱۳ درصد و پس از آن ۱۰ درصد مشخص نموده که میزان ۸۵ درصد از این سود را به خود بیمه گذار پرداخت می نماید. توجه نمایید که این بیمه در سال ۱۳۹۷ میزان ۲۴.۵ درصد سود داشته است.

خدمات بیمه ایران

  • بیمه مهندسی
  • بیمه کشتی، هواپیما و حمل کالا
  • بیمه های اتکائی
  • طرح های نوین بیمه
  • بیمه های اتوموبیل
  • بیمه های آتش سوزی
  • بیمه های اشخاص
  • بیمه های مسئولیت

این سایت با کلمه کلیدی “بیمه عمر” بیست و هشتمین سایت جستجو گوگل می باشد.

بهترین شرکت های بیمه عمر,بهترین شرکتهای بیمه عمر,برترین شرکت های بیمه ای

۲. بیمه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد نخستین شرکت بیمه خصوصی و بهترین شرکت ارائه دهنده بیمه عمر در ایران است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نمود. این شرکت دارای ۸۳ شعبه و ۳۳۴۴۱ نمایندگی فعال در سراسر ایران می باشد و از رتبه بسیار خوبی در میان شرکت های بیمه دولتی و خصوصی برخوردار است. علاوه بر این ۸۴۲۶ نمایندگی تخصصی بیمه عمر با این شرکت همکاری دارند.

شرکت بیمه پاسارگاد با توجه به میزان رشد در طی سال های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۲ از سوی سازمان مدیریت صنعتی رتبه اول را کسب نموده و در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران جایگاه ۱۰۲ را به آن اختصاص داده اند. بیمه پاسارگاد میزان سرمایه فوت طبیعی را ۳۶۰ برابر حق بیمه ماهانه به همراه سرمایه اصلی پرداخت می کند.

شرکت بیمه پاسارگاد از برترین شرکت های بیمه عمر در ایران محسوب می شود و خدمات نوینی مانند بیمه تکمیلی، پرداخت هزینه بیماری های خاص و … ارائه می دهد. میزان سود دهی بیمه پاسارگاد در طی سال های گذشته حدود ۲۳ الی ۲۵ درصد بوده است. افرادی که با سرمایه گذاری و خرید بیمه عمر با بیمه پاسارگاد همکاری می کنند مزایای دیگری از جمله پوشش آتش سوزی و زلزله به آن ها تعلق می گیرد.

خدمات بیمه پاسارگاد

  • بیمه اشخاص (بیمه عمر و تامین آتیه، بیمه های عمر، بیمه های درمان، بیمه حوادث)
  • بیمه اموال (بیمه های آتش سوزی، بیمه های اتوموبیل، بیمه باربری، بیمه مهندسی، بیمه ریسک های متنوع)
  • بیمه مسئولیت (کارفرما در مقابل کارکنان، سازندگان ابنیه، حرفه ای، عمومی، دریافت فرم های پیشنهاد)

این سایت با کلمه کلیدی “بیمه عمر” نهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۳. بیمه دانا

بیمه دانا با همکاری شرکت بیمه انگلیسی در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه بهترین شرکت بیمه خصوصی در ایران می باشد. خدمات متنوع این شرکت در زمینه های حیات، به شرط فوت و پس انداز است. حداقل زمان قرارداد بیمه عمر در شرکت بیمه دانا ۵ سال و حداکثر آن ۳۰ می باشد و در طی این مدت بیمه گذاران می توانند به منظور جلوگیری از کاهش ارزش پولی به حق بیمه قبلی خود هر ساله مبلغی را بیافزایند.

در حال حاضر بیمه دانا با وجود ۸۵ شعبه، بیش از ۲۰۰۰ نمایندگی، ۳۵ شرکت نمایندگی، ۱۱۵ نمایندگی فروش ویژه بیمه عمر، ۶۷۰ کارگزاری و سه دفتر فرعی با در دست داشتن حدود ۷/۷ درصد بازار بیمه کشور خود را به عنوان سومین شرکت بزرگ بازار بیمه کشور به همگان معرفی کرده است.

خدمات بیمه دانا

  • بیمه درمان گروهی
  • بیمه اتومبیل
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه مهندسی
  • بیمه انرژی و طرحهای خاص
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه باربری
  • بیمه عمر و حوادث گروهی
  • بیمه عمر و پس انداز

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۴. بیمه کارآفرین

بیمه کار آفرین از بهترین شرکت های بیمه و نخستین شرکتی است که در زمینه عرضه بیمه عمر به صورت مدرن فعالیت دارد. این بیمه میزان سرمایه فوت را ۲۵ برابر حق بیمه سالیانه پرداخت می کند. مجموعه بیمه کارآفرین در واقع با هدف تغییر و اصلاح ساختار سنتی بیمه به کمک ابزارهای کارآمد سیستماتیک در سال ۱۳۸۱ توسط جمعی از کارآفرینان تاسیس شد. شرکت بیمه کارآفرین اهداف مهمی را دنبال می کند که از جمله آن ها می توان به مشتری محوری و تکریم ارباب رجوع، حاکمیت شرکتی، آموزش کارکنان در تمامی سطوح،  بیمه گذاری با ابزارهای حرفه ای و خلاقیت و ابداع طرح های نو اشاره نمود. بیمه کار آفرین در حال حاضر دارای ۵۹ شعبه در مراکز استانها و ۲۶۷۹ نمایندگی در سراسر کشور می باشد

خدمات بیمه کارآفرین

  • بیمه های زندگی (عمر اندوخته دار امید، عمر و سرمایه گذاری، سوالات متداول بیمه عمر و سرمایه گذاری)
  • بیمه مسئولیت (مدنی، کارفرما، حمل و نقل)
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه های اتومبیل (بیمه بدنه، شخص ثالث)
  • بیمه های مهندسی (بیمه های مهندسی دوره احداث، بیمه های مهندسی دوره بهره برداری)
  • بیمه های اشخاص (بیمه در مان گروهی، بیمه عمر، بیمه حوادث، بیمه مسافرتی خارج از کشور، اتباع خارجی ورودی به ایران)

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۵. بیمه سامان

شرکت بیمه سامان هم از بهترین شرکت های بیمه ای ایران است که در سال ۱۳۸۳ با حمایت بانک سامان، صندوق بازنشستگی شرکت مس ایران، شرکت مس سرچشمه و چند ارگان مالی دیگر تاسیس شد. این شرکت در سطح ۱ توانگری مالی قرار دارد و از جمله شرکت های خصوصی است که دارای شفاف ترین سیاست های بیمه ای می باشد. مقدار سود دهی این بیمه در طی سال های گذشته رقمی متغییر بین ۲۱ الی ۲۵ درصد بوده اما با این وجود سطح توانگری مالی مناسبی دارد. شرکت بیمه سامان امروزه دارای ۳۱ شعبه در کشور و بیش از ۱۲۵۰ نمایندگی می باشد.

از مزیت های سرمایه گذاری در بیمه سامان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امکان برداشت از حساب اندوخته پس از پایان سال نخست.
  • امکان دریافت وام تا ۹۰ درصد موجودی در سال اول.
  • در صورت فوت ناشی از حادثه ای سرمایه ای ۳ برابر سرمایه فوت می پردازد.
  • پرداخت هزینه درمان بیماری های خاص و صعب العلاج تا سقف ۳۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال.
  • در صورت از کار افتادگی دائمی بیمه شده سرمایه ای برابر با سرمایه فوت هر سال می پردازد.
  • فراهم نمودن شرایطی که بیمه گذاران بتوانند با توجه به توان مالی خود حق بیمه بپردازند.

خدمات بیمه سامان

  • بیمه مسافرتی
  • بیمه تجهیزات الکترونیک
  • بیمه مسئولیت مدنی
  • بیمه حوادث راننده
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه
  • بیمه باربری صادرات – واردات
  • بیمه حوادث گروهی و انفرادی
  • بیمه سرمایه گذاری، مستمری، از کار افتادگی، سرمایه فوت

این سایت با کلمه کلیدی “بیمه عمر” چهاردهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۶. بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان از برترین شرکت های بیمه ای در ایران است که توسط بانک پارسیان راه اندازی شده و در سطح یک توانگری مالی قرار دارد. سطح توانگری مالی بسیار خوب و سرمایه ۳۰۰۰ هزار میلیارد ریالی موجب شده که این شرکت رشد چشمگیری داشته باشد. نزدیک به ۶ درصد از بازار صنعت بیمه کشور در اختیار بیمه پارسیان قرار دارد. بیمه پارسیان در ۶ ماه نخست سال ۱۳۹۷ توانسته ۱۲۶۳ میلیارد ریال فروش بیمه عمر داشته باشد.

از سهام داران اصلی بیمه پارسیان می توان به بانک و لیزینگ پارسیان، شرکت سرمایه گذاری تدبیر و صبا تامین پارسیان اشاره نمود. از خدمات بیمه پاسارگاد می توان به پوشش اتکایی تمامی ریسک های صنعتی با هر مقدار سرمایه و استفاده از تراز درجه بندی و اعتبار شرکت های بیمه ای دنیا اشاره نمود.

خدمات بیمه پارسیان

  • بیمه خودرو
  • بیمه عمر
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه باربری
  • بیمه حوادث
  • بیمه درمانی
  • بیمه مهندسی
  • بیمه انرژی

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۷. بیمه آسیا

شرکت بیمه آسیا در سال ۱۳۳۸ تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین شرکت های بیمه ای کشور می باشد. بیمه آسیا بالغ بر ۱۰۰ واحد فعال پرداخت خسارت در سراسر کشور دارد و در سال ۱۳۹۴ سازمان مدیریت صنعتی آن را به عنوان یکی از ۱۰۰ شرکت برتر انتخاب نمود. بیمه آسیا شامل بیش از ۶۵ شعبه و بیش از ۴۰۰۰ نمایندگی در کشور می باشد.

خدمات بیمه آسیا

  • بیمه اتومبیل
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه باربری
  • بیمه درمان
  • بیمه عمر و پس انداز
  • بیمه عمر و حوادث
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه مهندسی

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۸. بیمه رازی

بیمه رازی از نخستین شرکت های و بهترین بیمه های خصوصی کشور است که سابقه بالا، سطح یک توانگری مالی و همچنین رویکرد جدید عملکرد در طی سال های اخیر موجب شده که این شرکت روند روبه رشد و پیشرفت چشمگیری داشته باشد. بیمه رازی با داشتن ۱۴۰ هزار میلیارد سرمایه روز به روز در حال توسعه می باشد و از طریق همکاری با شرکت های بین المللی توانسته بیمه اتکایی را فراهم نماید. از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های این بیمه می توان به  مشارکت، مشتری مداری، خلاقیت و نوآوری، روحیه یادگیری مستمر و مسئولیت پذیری اشاره نمود. در حال حاظر بیمه رازی دارای بیش از ۳۵ شعبه و بیش از ۵۰۰۰ نمایندگی در سطج کشور می باشد.

خدمات بیمه رازی

  • بیمه زندگی
  • بیمه مسافرت خارجی
  • بیمه های خاص
  • بیمه اتوموبیل
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه باربری
  • بیمه مهندسی

این سایت با کلمه کلیدی “بیمه عمر” هشتاد و  نهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۹. بیمه سینا

شرکت بیمه سینا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نموده و در حال حاضر سرمایه آن حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال است. این شرکت در تمامی زمینه های بیمه فعالیت دارد و در حوزه بیمه عمر با نام بیمه عمریارمند سینا فعالیت می کند. بیمه سینا دارای بیش از ۶۰۰ شعبه و ۲۰۰۰ نمایندگی در سطح کشور می باشد.

بیمه سینا از محبوب ترین شرکت ها در زمینه بیمه های مسئولیت و آتش سوزی می باشد ولی در زمینه بیمه عمر نیاز به تلاش و ارائه خدمات خاص تری دارد که بتواند به رقابت با سایر شرکت ها بپردازد. بیمه گذاران می توانند از بدو تولد تا ۷۰ سالگی از بیمه عمر این شرکت بهره مند شوند و حق بیمه ماهیانه آن از ۵۰ هزار تومان به بالا می باشد.

از خدمات این شرکت می توان به پرداخت هزینه ای به میزان ۱ الی ۴ برابر سرمایه فوت به ذینفعان در صورت فوت ناشی از حادثه،  ارائه پوشش از کار افتادگی به افراد شاغل بالای ۱۸ سال که دچار نقض عضو شده اند اشاره نمود.

علاوه بر این بیمه گذاران می توانند با استفاده از ۲ پوشش از کار افتادگی در اثر حادثه کاری و معافیت از حق بیمه، حق مستمری دریافت نمایند و حتی ۱۰ سال از پرداخت حق بیمه معاف شوند. بیمه سینا مقدار سود تضمینی سرمایه گذاری برای دو سال نخست را ۱۶ درصد و برای دو سال بعدی را ۱۳ درصد در نظر گرفته است. یکی از ویژگی های بسیار خوب این بیمه  کمک به پرداخت های موقعه می باشد و در مواقعی که بیمه گذار نتواند حق بیمه را پرداخت نماید، از اندوخته ها و پس انداز او به منظور جبران این دیرکرد برداشت می کند. برخی ازبیمه های دیگر نیز دارای این امکان هستند.

خدمات بیمه سینا

  • بیمه اشخاص
  • بیمه های مسئولیت
  • بیمه های مهندسی و خاص
  • بیمه های اتومبیل
  • بیمه های باربری و وجوه
  • بیمه های آتش سوزی
  • بیمه های زندگی

این سایت با کلمه کلیدی “بیمه عمر” هجدهمین سایت جستجو گوگل می باشد.

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

۱۰. بیمه ملت

این شرکت با سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نمود. اما با تلاش بسیار و روند روبه رشدی که داشت توانست  میزان سرمایه خود را در سال ۱۳۹۵ به ۲۸۵۰ میلیارد ریال برساند. از اهداف شاخص بیمه ملت می توان به مشتری مداری، بکارگیری مدیران با سابقه و موفق، شفاف سازی در ارائه خدمات، پشتیبانی از خدمات تولیدی و اشتغالزایی و .. اشاره نمود.

شرکت بیمه ملت در طی ۶ سال گذشته با ارتقا سطح توانگری مالی موفق شده  که به سطح یک توانگری مالی برسد و به یکی از محبوب ترین شرکت های بیمه تبدیل شود. امروزه بیمه ملت دارای ۷ شعبه و بیش از ۱۰۰ نمایندگی در سطح کشور می باشد.

از افتخارات و مزایای بیمه ملت می توان به دریافت گواهی ISO 9001- 2015، گواهینامه های متعدد رعایت حقوق مشتریان و مشتری مداری، پرداخت بالاترین میزان سود قطعی ( ۲۵%) و دریافت مجوز قبولی بیمه اتکایی از بیمه مرکزی و همچنین پذیرش در بازار بورس اشاره نمود.

خدمات بیمه ملت

  • بیمه زندگی
  • بیمه اتومبیل
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه باربری
  • بیمه اتکایی
  • بیمه اشخاص
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه هواپیما
  • بیمه کشتی
  • بیمه مهندسی و انرژی
  • بیمه درمانی (بیمه درمانی خانواده)
  • بیمه نوآوریها (بیمه مستمری زنان خانه دار، پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث، بیمه تحصیل فرزندان)

برترین شرکت های بیمه ای,بهترین بیمه عمر,بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

نحوه خرید بیمه عمر

پس از کسب اطلاعات لازم در رابطه با بیمه عمر و شناخت بهترین شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن افراد به وجود آید چگونگی و نحوه خرید بیمه عمر می باشد. روش های مختلفی برای خرید بیمه عمر وجود دارد اما در این میان سریع ترین راه خرید بیمه عمر خرید اینترنتی می باشد. خرید بیمه عمر به صورت اینترنتی می تواند مزایای بسیاری داشته باشد که از جمله مهم ترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. امکان مقایسه بیمه های مختلف و شرایط آن ها
  2. صرفه جویی در زمان و هزینه و مقرون به صرفه بودن
  3. امکان دریافت مشاوره های تخصصی
  4. آشنایی و مطالعه تمامی انواع طرح های پوشش های بیمه ای

با وارد شدن به وب سایت بهترین شرکت های بیمه عمر و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز می توانید هزینه و تمامی شرایط بیمه نامه های عمر را مشاهده نمایید و سپس با کمک راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی بهترین بیمه عمر را خریداری کنید.

لطفا با نظرات خود و معرفی سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند ما را همراهی کنید.

به نظر شما بهترین بیمه عمر کدام است؟

مشاهده نتایج

Loading ... Loading ...

2 واکنش کاربران به این مقاله

  1. سلام مطالب عالی بود
    اما در مورد بیمه سامان باید بگم که بالاترین سود در بیمه‌های زندگی بیمه سامان داره و از سال ۹۵ هرسال افزایش سود رو داشته و همچنین بالاترین سود ثبت شده ۴۵درصد رو در سال ۹۸ داشته ، و مطالب شما این مقدار سوددهی رو بنظرم درست بررسی نکرده
    و البته که بالاترین سطح توانگری مالی هم برای بیمه سامان هست با توجه به اینکه تخصص اصلی شرکت بیمه سامان ، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری هست
    ممنون میشم اطلاعات کامل‌تری رو به اشتراک بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا