سبک زندگی

10 نکته مهم که هر روز صبح باید به خودتان بگویید

افزایش بازدید در گوگل

این ۱۰ چیز را هر روز صبح باید به خودتان بگویید

مهم ترین بخش هر روز را صبح است. اینکه صبح خود را با حسی سرشار از شادی و انرژی شروع کنید بسیار اهمیت دارد و بلعکس اگر از همان ابتدای روز با اوقات تلخی و احساسات منفی بیدار شوید، قطعا تا پایان روز حالی خوبی نخواهید داشت.

سوالی که پیش می آید این است که چه کنیم تا جلوی این موضوع را بگیریم؟ چه کنیم که روزهای مان را با حس و حالی خوب شروع کنیم؟ و یا چه چیزها و چه کارهایی می تواند به ما در شروع یک صبح دل انگیز کمک کند؟

در همین راستا و پاسخ به این سوالات با بست فارسی همراه باشید تا شما را با مهم ترین کارهایی که باید در شروع یک روز خوب انجام دهید را شرح دهیم.

برای شروع یک روز خوب,جملات انگیزشی صبحگاهی,جملات زیبای انگیزشی صبحگاهی

۱۰. امروز متعلق به من است و آن را به بهترین نحو می سازم

شما باید هر روزی که از خواب بیدار می شوید به گونه ای رفتار کنید که گویی آن روز متعلق به شماست و چیزی که به شما تعلق داشته باشد به هیچ وجه نباید خراب شود!

چراکه انسان همیشه مواظب تعلقات خود هست و همین سبب می شود که نه تنها در گفتار بلکه در عمل هم به آن پایبند باشید و جلوی هر گونه اتفاق بدی که موجب آزرده خاطر شدن تان می شود را بگیرید.

به طور کلی اگر به عنوان یک انسان عاقل و مستقل نتوانید روزهای خود را کنترل کنید، پس این روزها هستند که کنترل شما را بر دست گرفته و همه چیز را خراب می کنند.

۹. شکر گذار هستم که یک روز دیگر هم زنده ام و نفس می کشم

اصلا تا به حال از اینکه تا اینجای زندگی تان زنده اید و نفس می کشید خدا را شکر کرده اید؟ بسیاری از ما فکر می کنیم مرگ برای همسایه است و زنده بودن عادی!

در حالیکه باید هر لحظه ای که زنده هستید را معجزه بدانید و بابت آن خدا را شکر کنید. در واقع این یعنی شما بسیار خوش شانس هستید که یک روز دیگر هم فرصت زندگی کردن دارید و زمانی که در ابتدای صبح این موضوع را به خودتان یاد آوری می کنید، بیشتر قدر زندگی خود را دانسته و نمی گذارید مسئله ای روزتان را خراب کند.

شروع یک روز خوب,شروع یک روز شاد,شروع یک روز پر انرژی

۸. من می توانم!

مهم نیست که چه سختی هایی در طول روز در انتظارتان خواهد بود! در واقع برای گذر از موانع و حل کردن مشکلات باید پیش از هر چیز خودتان را باور داشته باشید.

باور داشته باشید که می توانید از پس هر چیزی بر بیایید و در این مسیر ممکن است بارها زمین بخورید و فراموش کنید که چه توانایی هایی دارید.

پس برای اینکه از همان اول روز با اعتماد به نفس کامل زندگی را شروع کنید، جلوی آیینه ایستاده و محکم و استوار با خودتان مرور کنید که “من می توانم” و هیچکس بهتر از من نمی تواند از پس این کارها بر بیاید.

یادتان باشد که بیدار شدن با احساس شکست و شروع روزی با افکار منفی، نه تنها تاثیری در زندگی تان نخواهد داشت بلکه ممکن است اتفاقات بدی را هم برای تان رقم بزند.

۷. من از چهره خود راضی ام و زیبا هستم

از خودتان راضی باشید نه آنقدر که همه شما را ازخود راضی و مغرور بدانند! اما دست از ایراد گرفتن و گله شکایت از چهره و هیکل و ظاهر خود بردارید.

چراکه مهم ترین عاملی که موجب بهتر شدن شروع یک روز پر انرژی می گردد، داشتن اعتماد به نفس است و بخشی از این اعتماد به نفس وقتی به دست می آید که ازهر آنچه که هستید راضی باشید و خودتان را زیبا بدانید.

هر روز صبح به خودت بگو,برای شروع یک روز خوب,جملات انگیزشی صبحگاهی

۶. اشکالی ندارند که شکست خورده ام!

فکر کردن به گذشته اصلا بد نیست اما اینکه شما صبح زود از خواب برخیزید و به این فکر کنید که در روزهای قبل در کارهای تان شکست خورده اید نمی تواند یک روز خوب را برای شما رقم بزند.

متاسفانه یا خوشبختانه از بین بردن عادت بد یک روز و یک شب اتفاق نمی افتد پس اگر شما عادت دارید که هر روز صبح به خاطرات تلخ و اتفاقات بد گذشته فکر کنید عادتی بدیهی است که نمی توان یک روزه آن را ازبین برد اما می توان آن را کنترل کرد.

برای کنترل چنین عادتی کافیست دیدگاه خود را تغییر دهید و حداقل کمی به خودتان تلقین کنید برای مثال اگر به یاد شکست های گذشته تان افتادید با خودتان مدام مرور کنید که اشکالی ندارد اگر شکست خوردم.

این را به یاد داشته باشید که حتی موفق ترین انسان هایی که می شناسید هم در کارشان شکست خورده اند.

مهم درسی است که باید از هر شکست گرفت این است که بتوانید از آن ها در راستای مثبت زندگی خود بهره ببرید بسیاری از افراد موفق و فیلسوفان و روانشناسان معتقد هستند که در واقع شکست یک راه بهتر برای یک بازگشت حرفه ای تر به مسیر موفقیت است.

۵. انتخاب هایم حاصل تجربه هایم است و از آن ها شرمسار نیستم

حیف نیست که شروع یک روز شاد خود را بابت پیش آمدهای گذشته و اتفاقات و انتخابات غلطی که انجام داده اید خراب کنید؟ اصلا چرا باید از این موضوع احساس شرم کنید؟ مگر غیر از این است که شما با هر انتخابی که در زندگی داشته اید، کلی تجربه به دست آورده و از آن ها درس های ارزشمندی گرفته اید؟

پس این موضوع را از همان ابتدای صبح به یاد داشته باشید که هر انتخاب شما درست یا غلط در شرایط خودشان الزامی بوده اند و هیچکس حق این را ندارد که به خاطر آن ها شما را سرزنش کند حتی خودتان!

برای شروع یک روز خوب,جملات انگیزشی صبحگاهی,جملات زیبای انگیزشی صبحگاهی

۴. گذشته ها گذشته!

گذشته ها گذشته هرچقدر هم که تلخ و سخت و غیرقابل باور باشد باز هم گذشته و شما در شرایط دیگری قرار گرفته اید!

این را به خاطر داشته باشید که فکر کردن به گذشته مانند دویدن به دنبال باد است شما در همان ابتدای صبح به گذشته فکر می کنید که امروز قدرت تغییرش را ندارید و زمان حال و آینده پیش روی شماست که قدرت تغییرش در دستان شما قرار گرفته تنها چیزی که باید از از گذشته به یاد داشته باشید درس هایی است که به شما کمک می کند انتخابات بهتری در زندگی تان داشته باشید

۳. من خوبم

کاش برای یکبار هم که شده دست از ایراد و اشکالاتی که بر روی خودتان می گذارید بردارید و یک روز صبح از خواب برخیزید و پس از شستن دست و صورت تان در آینه به خود نگاه کنید و خیلی محکم و قوی یکی از جملات انگیزشی صبحگاهی را استفاده کنید، مثلا به خود بگویید که من خوبم من به اندازه کافی خوبم یا نه من عالی هستم!

اصلاً تا به حال پیش آمده که خودتان را تحسین کنید؟ این یکی از بدترین ویژگی های و یا بهتر است بگوییم بدترین معایب هر انسان است که خودش را دست پایین بگیرد و اعتماد به نفسش را زیر سوال ببرد.

پس برای یک بار هم که شده خودتان را دست کم نگیرید چون در وهله اول، اولین کسی که باید به شما اعتماد بنفس بیشتری دهد خودتان هستید تا بتوانید در طول روز قدرت رویارویی با چالش های مختلف زندگی را داشته باشید.

برای شروع یک روز خوب,جملات انگیزشی صبحگاهی,جملات زیبای انگیزشی صبحگاهی

۲. نمی گذارم هر چیز بی اهمیتی روزم را خراب کند!

یک جمله بسیار کلیشه ای هست که می گوید برای مسائل و مشکلاتی که قطعاً آن ها را دو سال بعد فراموش خواهی کرد و حتی اگر به یاد بیاوری شان خنده ات می گیرد غصه نخور!

صبح زود از خواب بیدار می شوید به صفحه اینستاگرام خود می روید و متوجه می شوید که یک نفر یک کامنت منفی برای شما گذاشته و به خاطر همان کامنتی که اصلاً معلوم نیست برای چه کسی و حتی ذره ای شما را نمی شناسد کل روز را زهرمار خودتان می کنید.

بهتر نیست که برای شروع یک روز خوب توجه و تمرکز خود را روی مسائل مهم تری بگذارید؟ اصلاً ارزشش را دارد که برای مسائل پیش پا افتاده و بی اهمیت این همه اعصاب خودتان را خراب کنید و انرژی بد و منفی ساده کنید؟

اگر از همان ابتدای روز به خودتان یادآوری کنید که هیچ چیز قرار نیست شما را آزرده خاطر کند و روزتان را خراب کند تا پایان روز دیگر به هیچ مسئله بی اهمیت فکر خواهد کرد.

۱. من توانایی اش را دارم تا به هر چه می خواهم برسم

برای شروع یک روز پر انرژی این مسئله مهم است که شما هر روز به خودتان یادآوری کنید که می ‌توانید! حتی اگر شده هزاران بار در روز با خودتان این جمله دو کلمه ای را تکرار کنید:  “من می توانم”

فکر می کنید که تمام آدم های موفقی که می شناسید چگونه به اهداف شان رسیدند؟ بله درست حدس زدید آن ها صبح زود را با غر زدن و احساسات منفی شروع نکردند!

آن ها دستیابی به رویاهای شان را غیرممکن نشماردند بلکه هر روز صبح از خواب بیدار شدند و به فرصت های جدیدشان سلام کردند با شور و اشتیاق آن ها را ادامه دادند.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا