سبک زندگی

نکاتی درباره موفقیت که کمتر کسی در موردشان می گوید

افزایش بازدید در گوگل

آدمی به گونه ای خلق شده که از همان زمانی که چشم بر جهان می گشاید و زندگی خود را آغاز می کند و تا زمانی که خودش را می شناسد به دنبال رسیدن به موفقیت است و شاید بارها این جمله را شنیده باشید که می گویند: انسان با آرزوهایش زنده است. بله درست است رسیدن به آرزوها یعنی همان اهدافی که شما را برای رسیدن به موفقیت نزدیکتر خواهد کرد. حال ممکن است که یکی اوج موفقیت و خوشبختی زندگی اش را در قبولی کنکور ببیند و دیگری در ثروتمند شدن! به طور کلی باید بگوییم که “موفقیت” یک غریزه ذاتی در تمام انسان های دنیاست و برای تعریف آن هم نمی توان یک معنی کلی گفت، چراکه این پدیده در زندگی هر شخص معنی متفاتی دارد و هر فرد بنابر سبک زندگی که دارد در تلاش است که این غریزه بزرگ در زندگی اش را ارضا کند.

اما ممکن است که شما هم مانند بسیاری از افراد این جامعه تصوری کلیشه ای و چندان خوشایندی در مورد راه های رسیدن به شادی و لذت از زندگی داشته باشید! این را از زبان افراد زیادی می شنویم که هیچ اعتقادی به روش ها و کتاب ها و همایش های رشد فردی ندارند و گمان می کنند که تمامی این توصیه ها و روش ها در زندگی کار آمد نیستند، چراکه زندگی هر شخص با شخص دیگری تفاوت دارد و نمی توان بر اساس یک سری معیارهای کلی و هرم گونه بر روی زندگی همه تاثیر گذاشت! اگر شماهم چنین تصوری دارید در ادامه با ما همراه باشید و تا بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم.

آکادمی آموزشی پرنده,اعتماد به نفس,رشد و توسعه فردی

رشد فردی و تمرکز بر روی خودتان

مصلما زمانی که قصد آشپزی دارید از قبل تمامی مواد اولیه را آماده می کنید، مثلا چک می کنید که برای پخت غذا، گوشت در فریزر داشته باشید و سپس شروع به پخت غذا می کنید، شاید بگویید این مثال چه ربطی به موفقیت دارد؟ باید بگوییم که کسب موفقیت و رسیدن به حال خوب، تنها در این ختم نمی شوند که شما اهداف تان را بر روی یک کاغذ نوشته و در گوشه خانه بنشینید و یا همان زندگی و روال روتین همیشگی را داشته باشید! شما برای هر کاری باید پیشینه ای مهیا کنید مانند همان آشپزی ساده که آن را با موفقیت بی ربط می دانستید! حال شاید این سوال در ذهن تان پیش آمده که پیشینه موفقیت چیست و باید چه کار هایی برای رسیدن به آن انجام دهیم؟

رشد فردی اولین قدم برای آمادگی کسب موفقیت و رسیدن به حال خوب است. شاید خیلی از شماها با این واژه آشنایی نداشته باشید چه برسد به معنی آن. رشد فردی در بیانی ساده یعنی اینکه شما انرژی بیشتری برای خودتان بگذارید و از تمرکز بر روی مسائل پیش پا افتاده و موضوعاتی که حتی تا ۶ ماه دیگر به یادتان هم نمی آیند دست بردارید. رشد فردی یعنی آهسته و پیوسته قدم برداشتن به سوی بهتر شدن در مسیر موفقیت و در نهایت مسئولیت پذیری صد در صد زندگی تان را به عهده گرفتن.

موفقیت و رسیدن به حال خوب,آکادمی آموزشی پرنده,اعتماد به نفس

رشد و توسعه فردی، اهمیت بسیاری در زندگی دارد و یکی از مزایای آن این است که شما اعتماد به نفس بیشتری برای برداشتن قدم های بزرگتر در زندگی تان پیدا خواهید کرد و می توان گفت که عزت نفس تان بالاتر می رود. به طورکلی باید بگوییم شما برای رسیدن به هر خواسته ای در زندگی تان نیازمند به روح و روانی سالم و ذهنی آرام و عاری از هر گونه تشویش هستید.

شاید برای خوب شدن حال تان قدم های بسیاری برداشته باشید، برای مثال به کتابفروشی ها رفته و کتاب های مختلفی را در زمینه روانشناسی خریده و مطالعه کرده اید و یا در همایش بزرگترین افراد موفق شرکت کرده اید. گوش کردن به پادکست ها و مقالات و همایش های آنلاین هم از جمله کارهایی است که اکثر مردم برای کسب موفقیت و رسیدن به حال خوب انجام می دهند. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به سراغ مشاوره از بهترین افراد موفق بروید؟ اصلا آیا می دانستید که اولین قدم و پیش زمینه راه های رسیدن به موفقیت این است که رشد فردی داشته باشید و اول از دنیای درونی خودتان شروع کنید؟ تمامی این ها چیزهایی هستند که کمتر کسی در موردشان صحبت می کند و همین ها سبب شده که شما نظراتی کلیشه ای و تکراری در مورد روش های موفقیت داشته باشید! در این دنیا افراد بسیاری وجود دارند که هدف شان این است که انسان ها را به بالاترین نقطه قله آرزوهای شان برسانند و به آن ها بفهمانند که موفقیت کلمه ای پیچیده نیست و به دست آوردنش یک رویای محال هم نیست! یکی از این افراد هم میلاد پرنده است که با تاسیس آکادمی آموزشی پرنده توانسته قدم های تاثیر گذاری در زندگی افراد مختف بگذارد که در ادامه با این آکادمی و اهداف درخشان آن بیشتر آشنا خواهید شد.

آکادمی آموزشی پرنده,اعتماد به نفس,رشد و توسعه فردی

معرفی آکادمی آموزشی پرنده

آکادمی آموزشی پرنده به مدیریت میلاد پرنده فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز نمود. جناب پرنده در زمینه رشد و توسعه فردی فعالیت می کنند و هدف اصلی شان کمک به مردم برای شناخت بهتر خودشان است و به همین منظور آموزش رایگان رشد و توسعه فردی را نیز به کاربرانشان ارائه می دهند.

ایشان رزومه کاری بسیار فعالی در این زمینه دارند و تقریبا نزدیک به دو سال و نیم است که شروع به مشاوره در حوزه های موفقیت و سایر روش های رسیدن به آن آغاز کرده اند. میلاد پرنده دارای برترین مدارک بین المللی فن بیان، سخنرانی و استادی است و در همایش های بسیاری سخنرانی کرده است. او موفق به دریافت رتبه بهترین سخنران در مشهد، سخنران برگزیده از همایش های تالار تربیت مشهد و همچنین طراحی و برگزاری همایش های فن بیان و سخنوری می باشد.

دوره های برگزار شده در آکادمی آموزشی پرنده

  • دوره کسب و کار
  • دوره توسعه فردی
  • دوره مهارت های ارتباطی
  • دوره اینستاگرام

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا