آشپزی

۱۰ تا از بهترین رستوران‌ های شیراز

افزایش بازدید در گوگل

بهترین رستوران های شیراز که باید بشناسید!

بهترین رستوران های شیراز شامل رستوران بهرامی، رستوران سنتی صوفی، رستوران باغ راز، رستوران درب شازده، رستوران شاطر عباس، رستوران هفت خوان و … می ‌شود که هر کدام دارای ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد خود هستند.

در شهر شیراز شاعران و هنرمندان بسیاری زندگی می ‌کردند که با رفتن به آن ‌جا می‌ توانید علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی طعم غذاهای سنتی ایرانی را بچشید، همچنین رستوران‌ های بسیاری در آن ‌جا مشغول به فعالیت هستند که هر کدام غذاهای متنوع و بسیاری را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

رستوران های شهر شیراز را با خلاقیت تمام طراحی کرده‌ اند که می ‌تواند حس اصالت را برای شما القا کند. به همین علت در ادامه‌ مطالب قصد داریم بهترین رستوران شیراز را برایش معرفی کنیم.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۱۰. رستوران سنتی صوفی شیراز

اگر به ‌دنبال یک غذاخوری کلاسیک درجه یک در شهر شیراز هستید که مردم محلی زیادی از آن‌ جا بازدید می‌ کنند می‌ توانیم رستوران سنتی صوفی را به شما معرفی کنیم که دارای حال ‌و هوای بسیار عجیب است و غذاهای عالی را در اختیار شما قرار می ‌دهد.

زمانی ‌که وارد این رستوران می‌ شوید با فضای دنج و راحتی مواجه خواهید بود که ترکیبی از دکوراسیون سنتی را به شما نشان می ‌دهد و غذاهای عربی و فست فود را هم در منوی خود جای داده است.

بهترین رستوران‌ های شیراز,برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز

۹. رستوران پرهامی شیراز

رستوران پرهام که در کوچه‌ پس ‌کوچه های دل‌ انگیز شیراز واقع شده انواع غذاهای لذیذ را از تمامی نقاط ایران طبخ می‌ کنند و در اختیار شما قرار می ‌دهد، بنابراین اگر می ‌خواهید وعده ‌های غذایی خود را در رستوران‌ های بی ‌نظیری پشت ‌سر بگذارید.

پرهام جایی است که می‌ تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند. حال چه طعم تند غذاهای جنوبی را دوست داشته باشید چه طعم غذاهای ملایم شمال، پرهام می ‌تواند برای تمامی ذائقه‌ های شما غذای مختلفی را طبخ کند، بنابراین با رفتن به این رستوران می توانید یک وعده غذایی مناسب ذائقه خود میل کنید.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۸. رستوران هفت خوان شیراز

اگر بخواهیم در مورد یکی از بهترین رستوران ‌های شیراز صحبت کنیم باید رستوران هفت خوان را به شما معرفی نماییم که یک رستوران معمولی نیست بلکه با یک سرزمین عجیب از غذاهای مختلف رو به‌ رو خواهید بود.

این رستوران از طبقه‌ های مختلفی برخوردار است به نحوی که هر طبقه از آن غذاها و طعم های متنوعی را در اختیار شما قرار می ‌دهد. به‌ عنوان مثال یک طبقه غذاهای سنتی ایرانی را طبخ می‌ کند و طبقه ‌ای دیگر غذاهای فرنگی را از سراسر جهان ارائه خواهد داد. با ورود به طبقه دیگر فست فود های بی‌ نظیر و یک کافی شاپ دنج را خواهید دید، بنابراین این رستوران تنها به طبخ غذا بسنده نکرد بلکه هر طبقه ‌ای از سبک خاصی برخوردار است.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۷. خانه فرهنگ وکیل شیراز

با رفتن به خانه فرهنگ وکیل یکی از بهترین رستوران های شیراز می‌ توانید فواره‌ های خنکی را ببینید که حس و هوای خانه‌ های قدیمی را به شما القا می‌ کند و در آن‌ جا موسیقی‌ های زنده پخش می ‌کنند که می‌ تواند یک وعده غذای ایرانی خوشمزه با فضایی دلچسب را برای شما مهیا نماید.

از غذاهای بی‌ نظیر این مجموعه می ‌توان دیزی را نام برد که یک غذای کاملا سنتی است. در واقع خانه فرهنگ وکیل قبلا یک حمام قدیمی بود که امروزه بسیار پر جنب ‌و جوش است.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۶. رستوران شام ایرانی شیراز

اگر قصد دارید به شیراز شهر شعر و تاریخ ایران سفر کنید بهتر است حتما از رستوران ‌های سنتی و ایرانی آن‌ هم دیدن نمایید. در واقع رستوران شام ایرانی بهترین رستوران سنتی شیراز یکی از  مکانی بسیار فوق‌ العاده برای سرو غذای سنتی شیرازی است که محیط دنجی را همراه با موسیقی در اختیار شما قرار می ‌دهد، بنابراین برای گذراندن اوقات فراغت جای بسیار مناسبی است.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۵. رستوران باغ راز شیراز

باغ راز از بهترین رستوران‌ های شیراز به‌ شمار می ‌رود که در محله ای پر جنب‌ و جوش به اسم قصرالدشت شیراز واقع شده‌ که از معماری چشمگیری برخوردار است و محیط مناسبی را برای سرو وعده‌ های غذایی در اختیار شما قرار می ‌دهد.

این باغ زیبا حتی مجال لذت بردن از غذا خوردن را از شما می‌ گیرد و به ‌عنوان یکی از گران ‌ترین رستوران‌ های شیراز معرفی می ‌شود، بنابراین اگر می‌ خواهید کمی تجمل را تجربه کنید بهتر است به رستوران باغ راز مراجعه نمایید.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۴. رستوران شاطر عباس شیراز

هنگام راهی شدن به سمت شهر شیراز اگر به‌ دنبال رستوران ایرانی و معروفی هستید بهتر است رستوران شاطر عباس را انتخاب کنید که به ‌خاطر غذاهای خوشمزه و محیط سنتی و طراحی بی‌ نظیری که دارد زبانزد خاص ‌و عام است‌.

موردی که می ‌تواند این رستوران از رستوران‌ های دیگر متمایز کند آشپزخانه اپن آن است که مهمان‌ ها می‌ توانند هنر آماده ‌سازی غذا را هم ببینند. آشپزخانه آن دقیقا مقابل ناهارخوری واقع شده و انواع مختلف غذاهای ایرانی را برای شما طبخ می ‌کنند.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۳. رستوران کته ماس شیراز

اگر اهل شیراز هستید و قصد دارید غذاهای اصیل شیرازی را امتحان کنید بهتر است راهی رستوران کته ماس شوید که در درست کردن غذای سنتی ایرانی حرفی برای گفتن دارد.

در واقع این مکان را با کاشی‌ های آبی تزیین کرده‌ اند که فضای دنجی را ایجاد می‌ کند و شما می‌ توانید همراه با خوردن غذا از موسیقی زنده اصیل ایرانی هم لذت ببرید.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۲. رستوران شارزه شیراز

اگر دوست دارید در رستوران‌ های تاریخی  شهر شیراز غذای میل کنید بهتر است رستوران شارزه را انتخاب نمایید که بهترین کباب ‌ها را در اختیار شما قرار می‌ دهد. شما بعد از بازدید از ارگ کریم‌ خان می‌توانید راهی این رستوران شوید و یکی از وعده‌ های غذایی خود را در محیطی اصیل خنک و قدیمی میل کنید.

برترین رستوران‌ های شیراز,بهترین رستوران ها در شیراز,بهترین رستوران‌ شیراز

۱. رستوران درب شازده شیراز

تصور کنید در یک هتل قدیمی و جذاب قرار دارید که اقامتگاه بسیار زیبا و مناسبی برای استراحت شما می ‌باشد. در واقع این هتل خود از رستورانی برخوردار است که حال ‌و هوایی آرام و زیبا را به فضا القا می ‌بخشد و قدمت آن ‌هم به دوران سلطنت قاجاریان می‌ رسد که در قلب شهر تاریخی شیراز واقع شده است.

زمانی ‌که به رستوران درب شازده می‌ روید می‌ توانید بهترین غذاهای شیرازی را امتحان کنید. در واقع در آن ‌جا چیزی بیشتر از یک وعده غذایی در اختیار شما قرار می ‌گیرد، چرا که علاوه ‌بر خوردن غذا یک قدم به عقب بر خواهید گشت و طعم غذاهای اصیل شیرازی را خواهید چشید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام خرید فالوور ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا