سبک زندگی

10 رفتار و کارهای خانم ها که آقایان انتظار ندارند!

افزایش بازدید در گوگل

رفتارهایی که باعث می شود مرد از همسرش کفری شود

هر فردی در یک رابطه عاطفی باید فاکتورهای مهمی را برای استحکام زندگی زناشویی فرا گرفته و در جای مناسب به کار ببندد.

به عنوان یک بانو تا چه حد از قوانین ارتباط دوطرفه اطلاعات دارید؟ مردان در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسند اما برای خودشان قوانین ویژه ای در نظر می گیرند، و چنانچه مواردی از زنان با اصول و عقاید عاطفی آنها سازگاری نداشته باشد، به شدت کفری خواهند شد.

زن ها موجوداتی احساساتی، شکننده، پیچیده و گاها اسرارآمیز هستند که در شرایط مختلف واکنش های مختلفی را از خود نشان می دهند. حال می خواهیم ۱۰ نمونه از کارهای خانم ها که آقایان را کفری میکنند را به اختصار برای شما عزیزان بیان نماییم.

رابطه عاطفی,مدیریت روابط,رابطه عاطفی

۱۰. حسودی کردن بانوان

حسادت یکی از مهمترین ویژگی های بانوان به شمار می رود که به راحتی قادر است آقایان را کفری نماید. یک حرکت، اسم یا رفتاری به ظاهر ساده از جانب شما می تواند حس حسادت زنان را تحریک کرده و به وسط میدان جنگ روانی بکشاند. مردها در چنین شرایطی به شدت عصبانی شده و کنترل خود را از دست می دهند.

۹. رمزی صحبت کردن

یکی دیگر از شرایط خاصی که آقایان را به اوج عصبانیت می رساند، عدم بیان واضح سخنان و منظور بانوان است.

زمانی که زنان سئوالاتی از قبیل ” به نظرت چطوره؟” یا ” کدومشون بهتره؟” مردها را در موقعیت پنجاه پنجاه قرار می دهند، به راحتی یک آقا را به تنش و استرس اینکه چه پاسخی در جواب سئوال ها بیان نماید، دچار می سازد. همین نگرانی از واکنش زن در برابر پاسخ ها شرایطی است که مردان اصلا دوست ندارند در آن گیر بیوفتند.

رابطه عاطفی,مدیریت روابط,رابطه عاطفی

۸. بیش از اندازه احساساتی شدن

بدون شک احساسات قوی بخشی از خلقت و ذات بانوان به شمار می رود، اما زمانی که از حدش خارج شود برای مردان بسیار ناخوشایند و آزار دهنده خواهد شد.

اگر یک زن در هر شرایطی مدام گریه کند نه تنها نمی تواند دل آقایان را به دست آورد بلکه آن ها را از یک رابطه فراری می سازد.

زنی که روحیه ای بسیار شکننده داشته باشد، تکیه گاه عاطفی مناسبی محسوب نمی گردد.

۷. پیوسته صحبت می کنند

صبحت کردن از ویژگی های بازر بانوان می باشد، که برای مردان زیاد جذابیت ندارد. یک مرد به طور معمول تنها به مدت ۵ الی ۷ دقیقه توانایی و مهارت شنیداریش فعال می شود و پس از آن دیگر به هیچ وجه قادر به ادامه شنیدن حرف های شما نخواهد بود.

حس کلافگی و خستگی به راحتی آقایان را کفری کرده و ممکن است از کوره در بروند. خانم ها فراموش نکنید، موقعی که مردی از شما سئوالی می پرسد، تنها منتظر یک پاسخ کلی می ماند نه جزئیات کاملش.

رابطه عاطفی,مدیریت روابط,رابطه عاطفی

۶. آنقدر خرید می کنند تا از حال بروند

خرید فعالیت بسیار محبوب بانوان محسوب می گردد، که برای آقایان زیاد دوست داشتنی و جذاب نیست. سپری کردن ساعت های طولانی در پاساژها و ویترین مغازه ها از جمله اموری به شمار می رود که به راحتی مردان را کفری می کند.

کلا مقوله خرید برای مردها به تهیه غذا، خوراکی، تنقلات و مایحتاج روزانه خلاصه می شود و گذران وقت در بوتیک، زرگری یا فروشگاه های مختلف زنانه کاری خسته کننده برای شان است.

۵. از سایر خانم ها انتقاد می کنند

آقایان به صورت ذاتی مجذوب زیبایی ها و خصوصیات ظاهری بانوان می شوند، و زمانی که یک بانو ببیند که مردش از یک زن دیگر تعریف می کند، به شدت حساس و عصابی خواهد گردید.

زن ها سازگاری و هماهنگی لباس، آرایش و آکسسوار خانمی دیگر را درک می نمایند ولی مردان اصلا متوجه این اصول نشده و اگر از سوی بانو مدام اشکالات ظاهری فردی دیگر را بشنوند سریعا واکنش نشان می دهند.

رابطه عاطفی,مدیریت روابط,رابطه عاطفی

۴. تجاوز به حریم شخصی

زنان با توجه به ذات و غریزه ای که دارند علاقه مندند که به لوازم و وسایل مردها سرک کشیده و به نوعی آن ها را مورد بررسی قرار دهند، و این درست رفتاری است که مردان به آن واکنشی منفی نشان داده و تجاوز به حریم شخصی خود می دانند.

برخی خلقیات مانند چک کردن گوشی همسر از سوی بانوان نیز در زمره فعالیت های ممنوعه محسوب می گردد.

طبق بعضی تحقیقات کارشناسی در حوزه رفتار شناسی آقایان به این نتیجه رسیده اند که مردها به استفاده خانم ها از وسایل شخصی مثل ژاکت، ادکلن، حوله یا لباس های اسپرت بسیار شاکی بوده و این را تجسمی واضح از عدم احترام به حریم خصوصی خود می نامند.

۳. خود را نیازمند نشان می دهند

هر زنی به صورت معمول دوست دارد تمام نیازها و مایحتاجش را با تکیه به همسرش رفع نماید. اما مردها ذاتا زنان مستقل و خودساخته را می پسندند و از اینکه یک بانو همیشه نقش فرد محتاج به آن ها را ایفا کند به شدت کفری می شوند.

زنان وابسته و بی دست وپا از نظر آقایان افرادی نا مطمئن، سست و بسیار آسیب پذیرند، و شاید به همین علت همسران خود را محدود می کنند.

خانمی که به عنوان شخصی مستقل و متکی به خود در جامعه ظاهر می شود، شخصیتی با ثبات و امن را در نظر مردان به نمایش می گذارد.

رابطه عاطفی,مدیریت روابط,رابطه عاطفی

۲. از روابط جنسی به عنوان یک سلاح استفاده می کنند

روابط جنسی بخشی از نیازهای عاطفی و جسمانی انسان ها به شمار می رود، که نباید به عنوان حربه و ابزار در جهت برآورده شدن خواسته ها از آن بهره گرفت.

بسیاری از بانوان در شرایط خاص همچون در مضیغه قرار دادن مردها برای رسیدن به حوائج و یا تحت فشار گذاشتن برای منع یک فعالیت از روابط جنسی استفاده می کنند، که می تواند به راحتی آقایان را کفری نماید.

۱. خانم ها وانمود می کنند که پاک و معصومند

مردان تصوری کاملا معمولی از بانوان دارند و می دانند که هر زنی نیز متناسب با نوع زندگی خود به فعالیت های مختلفی همچون گشت و گذار در بازار، شرکت در مهمانی ها، گذراندن وقت با دوستان یا مشارکت در لذت های جمعی بپردازند.

و اگر بانویی خود را از تمام این مسائل مبرا بداند و وانمود کند که صاحب چهره ای پاک و بدون هرگونه خطا و اشتباهی هستند، به شدت از سوی مردان ترد شده و غیر قابل اعتماد خوانده می شوند. همین عدم اطمینان می تواند به شدت آقایان را کفری سازد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا