سبک زندگی

۱۰ نکته طلایی برای بار آوردن دختری با اعتماد به‌ نفس

افزایش بازدید در گوگل

چگونه یک دختر با اعتماد به نفس داشته باشیم؟

دخترها معمولا در زندگی خود انرژی زیادی دارند و کاملا اجتماعی هستند حتی می ‌توانند شاگرد اول کلاس باشند، اما گاهی اوقات ممکن است در مقاطع تحصیلی مختلف چون پیش ‌دبستانی فشارهای اجتماعی زیاد، انتظارات بیش ‌از حدی برای آن ‌ها به وجود آید که می ‌تواند باعث شود شوق خود را از دست بدهند، به عنوان مثال بسیاری از دختران ممکن است با حرف‌ هایی چون تلاشتو بکن، توجه افراد را به خود جلب نکن، زیبا بودن اولویت خانم‌ ها است و … مواجه شوند که انعطاف‌ پذیری آن‌ ها را برای سال ‌های پیش رو بسیار سخت می‌ کند به ‌همین علت در ادامه مطالب ۱۰ افزایش اعتماد به‌ نفس دختران را برای شما ارائه می‌ دهیم.

افزایش اعتماد به‌ نفس دختران,بار آوردن دختر با اعتماد به نفس,بالا بردن اعتماد به نفس دختران

۱۰. تشویق به رقابت دختران

یکی از راهکارهای مناسبی که می‌ تواند کمک کند دختران اعتماد به نفس زیادی را بدست آورند این است که برای انجام دادن تکالیف و کارهای آن‌ ها کمکی از خود نشان ندهید، حتی اگر از شما کمک خواست باید اجازه دهید که در چند دقیقه اول تلاش خود را انجام دهد و با اطرافیان خود رقابت کند.

۹. تعریف و تمجید خاص از دختران

زمانی‌ که می ‌خواهید به دختر خود بگویید که نسبت ‌به افراد دیگر باهوش است باید مثال‌ های خیلی خاصی را برای او به‌ کار ببرید و از کلمات تکراری استفاده نکنید. به‌ عنوان مثال بهتر است با او حرف بزنید و بگویید که از حافظه‌ خیلی خوبی برخوردار است یا اینکه آهای خانوم توی اینکار خیلی بی ‌نظیر هستی.

افزایش اعتماد به‌ نفس دختران,بار آوردن دختر با اعتماد به نفس,بالا بردن اعتماد به نفس دختران

۸. تحسین شما باید واقعی و سازگار باشد

بچه ‌ای که کلاس سوم را پشت ‌سر می ‌گذارد می ‌داند که نمی ‌تواند بهترین هنرمند روی زمین باشد یا بهترین موزیسین باشد، اما اگر پیشرفت او را در طی ماه تحسین کنید برای وی خیلی قابل احترام است  باعث افزایش اعتماد به نفس دختران می شود تا در آینده به‌ دنبال موفقیت‌ های بیشتر باشد.

۷. تشویق کردن دختران به ابراز وجود

به دختران خود یاد دهید که نیازهای خود را بگویند و از بزرگ‌ ترها برای ابراز نیازها خجالت نکشند، همچنین با همسالان خود از فضاهای شخصی برخوردار باشند یا اگر بچه‌ ای با او بد حرف زد بهتر است او را تشویق کنید که به دوستش بگوید با شیوه حرف زدن او موافق نیست و همیشه خواسته‌ های خود را اعلام کند.

افزایش اعتماد به‌ نفس دختران,بار آوردن دختر با اعتماد به نفس,بالا بردن اعتماد به نفس دختران

۶. برای او توضیح دهید که چرا باید بعضی از مواقع تنها باشند

گاهی اوقات ممکن است دختران شما به‌ دلیل این ‌که به جشن تولدی دعوت نمی‌ شوند یا این ‌که او همکلاسی های آن ها اجازه نمی ‌دهند که وارد بازی شوند احساس ناخوشایندی داشته باشد، بنابراین شما باید کاری کنید که متوجه شود در این شرایط هیچ توهینی به او نشده است و اگر بچه دیگری نمی ‌خواهد با او دوست باشد صرفا به علت مشکلاتی که دختر شما دارد نیست بلکه مربوط به اخلاق آن بچه می شود.

۵. تصویرسازی بدن سالم برای دختران

یکی از راهکارهای افزایش اعتماد به‌ نفس دختران این است که همواره ظاهر او را تحسین کنید، به عنوان مثال اگر از شما می‌ پرسد که من زیبا هستم با تمام انرژی به او بگویید بله تو فوق ‌العاده زیبا هستی و مواقعی که قصد دارید ظاهر او را تحسین کنید در کنار آن باید فعالیت‌ های او را هم پررنگ نمایید.

استفاده از کلماتی مانند توی انجام کارها بسیار عالی هستی یا این ‌که روی صحنه چشمات پر نورتر بود استفاده کنید باعث می شود فرزندان با اعتماد به نفسی داشته باشید، حتی دختران بالغ هم به شنیدن چنین صحبت‌ هایی نیاز دارند و باید به آن‌ ها نشان دهید مدل‌ هایی که بر روی مجلات از زنان و دختران می‌ بینند واقعی نیستند بلکه عکس ‌های آن‌ ها را با استفاده از فتوشاپ لاغر تر و بی‌ نقص نشان می‌ دهند.

افزایش اعتماد به‌ نفس دختران,بار آوردن دختر با اعتماد به نفس,بالا بردن اعتماد به نفس دختران

۴. او را تشویق به ورزش کنید

برای افزایش اعتماد به نفس دختر باید آن ها را حمایت کنید که خواسته های خود را دنبال کنند. معمولا علاقه زیادی به گزینه‌ های ورزشی مختلف دارند به‌ عنوان مثال دوست دارند فوتبال را انتخاب کنند یا این ‌که رشته ژیمناستیک را انتخاب نمایند، بنابراین باید به آن‌ ها اجازه دهید که از این بازی‌ ها استفاده کنند و یاد بگیرند که چه بازی هایی با توجه به توانایی آن‌ ها مفید می‌ باشد در نهایت نباید شما تصمیم‌ گیرنده انتخاب ورزش برای دختران خود باشید.

۳. فرضیه نساختن از نقاط قوت و ضعف دختران

هر بچه‌ ای که بدنیا می ‌آید با کاستی‌ ها و نقص ‌هایی مواجه است، اما این به معنی آن نیست که این فرد باید با نقص ‌ها و کاستی‌ های خود کنار بیاید و یا این ‌که آزمون‌ هایی را برای یادگیری بسیاری از مسائل طی کند، حتی بسیاری از دختران دوست دارند به ماهیگیری بروند یا این‌ که وارد لیگ کودکان شوند، بنابراین بهتر است اجازه دهید خواسته‌ های خود را دنبال کنند و نقاط قوت و قدرت آن ها را تقویت نمایید سپس باید بر روی ضعف‌ های خود کار کنند تا آن‌ ها را بهبود بخشند و به بالا بردن اعتماد به نفس دختران کمک کنید.

افزایش اعتماد به‌ نفس دختران,بار آوردن دختر با اعتماد به نفس,بالا بردن اعتماد به نفس دختران

۲. نشان ‌دادن نقش‌ های مثبت زن ‌ها در زندگی

بهتر است فرزندان خود را برای داشتن شخصیتی قوی و مثبت آماده کنید بر فرض مثال زمانی‌ که روزنامه ‌ای را مطالعه می‌ کنید یا اخبار می‌ بینید از شانس خود استفاده کنید و به فرزند خود  نشان دهید که زن‌ ها می ‌توانند مربیان ورزشی، دکتر و ورزشکاران حرفه ‌ای باشند.

به طور کلی زن ها هر کاری که می ‌خواهند می‌ توانند انجام دهند از طرفی کتاب‌ هایی که شخصیت زن‌ های قوی را بیان می‌ کنند در اختیار فرزندان خود قرار دهید تا بتوانید بدون سخنرانی ایده خود را به آن‌ ها منتقل کنید.

۱. آماده کردن دختران برای جنسیت گرایی

بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که دخترها می‌ توانند تمامی کارهایی که پسرا انجام می‌ دهند را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، بنابراین اگر دختران شما به تماشای برنامه‌ های تلویزیونی می پردازند که پسرها زندگی را حفظ می ‌کنند و دختران در پس ‌زمینه قرار دارند به آن‌ ها یادآوری کنید که چیزهای متفاوت ‌تری در زندگی وجود دارد و مسائل واقعی زندگی را به آن‌ ها نشان دهید تا باعث تقویت اعتماد به نفس دختران خود شوید.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا