سبک زندگی

10 قانون جذب عشق و همسری که دنبالش هستید

افزایش بازدید در گوگل

تکنیک های قانون جذب عشق و همسر

یکی از قوانین معروف در میان افراد معتقد به نظام مند بودن جهان هستی، این قانون است که واقعیت کنونی زندگیهر فرد، نمایشی از افکار درونی همان فرد است.

به اعتقاد این افراد، این قانون در تمام وجوه زندگی انسان، ازجمله زندگی زناشویی افراد اجرایی است.

به عبارت دیگر و از نظر این افراد قوانین جذب عشق، طلایی و مهم این است که اگر باور داشته باشیم که شایسته عشق نیستیم، بنابراین در زندگی واقعی هم به همسر دلخواه دست پیدا نمی کنیم.

این افراد بر همین اساس مجموعه ای از قوانین و آرمان ها را وضع کرده اند که به اعتقاد آنها پایبندی به این قوانین، شرط لازم برای خوشبختی در زندگی زناشویی به حساب می آید.

در این مقاله تلاش کردیم تا با فهرست کردن ۱۰ مورد از این قوانین جذب همسر، کمکیار خوانندگان در درک اصول زیربنایی زندگی موفق باشیم.

تکنیک های قانون جذب عشق,راه های قانون جذب عشق,قانون جذب

۱۰. ضمیر ناخودآگاه و قوانین آن در جذب عشق

یکی از مهمترین موارد در میان بندهای مختلف قانون همسرداری، توجه به ضمیر ناخودآگاه و اهمیت قوانین این ضمیر در جذب عشق است.

ضمیر ناخودآگاه مجموعه ای از قوانین ساده اما به شدت تاثیرگذار بر روند و کیفیت زندگی فردی دارد.

یکی از مهمترین این قوانین، استعداد ضمیر ناخودآگاه برای غلو در ابراز بخش خاصی از اطلاعات است.

برای مثال اگر قصد خرید یک خودرو از یک برند خاص را داشته باشید، به دلیل خاصیت غلو ضمیر ناخودآگاه ناگهان به نظر می آید که تعداد خودروهایی با این برند در شهر زیاد شده است.

همین قانون در نگاه به رفتارهای اطرافیان هم صادق است. یعنی اگر به دلیلی با کسی اختلاف داشته باشید ناگهان تمام حرکات آن فرد آزار دهنده می شوند و در مقابل اگر به هر دلیل از کسی خوشتان بیاید، اصلا متوجه رفتارهای ناخوشایند فرد نمی شوید.

توجه به این اصل در ارتباط با همسر باعث می شود تا احتمال بروز شیفتگی های ناگهانی و سرخوردگی های پس از آن به شکل قابل توجهی کاهش یابد.

۹. آگاهی از قوانین جذب

جذب دارای یک سری اصول و قوانین کلی است که آگاهی و اطلاع از آنها راهکار موثری در دستیابی به عشق و همسر دلخواه است.

یکی از مهمترین این موارد این است که به صورت کلی موارد مشابه به سمت یکدیگر جذب می شوند.

به عبارت دیگر اگر فردی دارای خصوصیات اخلاقی بدبینی یا نا امیدی است، نمی تواند انتظار نزدیکی به شخصی شاد و خوشبین را داشته باشد.

قانون جذب عشق,قانون جذب عشق از راه دور,قانون جذب عشق همسر

۸. تعیین محدوده و چارچوب زمانی برای دستیابی به خواسته ها

از دیگر اصول بسیار مهم در مجموعه قوانین جذب عشق، توجه به اهمیت محدوده و چارچوب زمانی در دستیابی به خواسته ها است.گ

افراد بسیار زیادی بر این باور هستند که شخص مناسب در زمان خود در سر راه آنها قرار می گیرد، اما این اعتقاد نوعی فرار به جلو وطفره رفتن از واقعیت ها است.

اما واقعیتی که باید به آن توجه داشت این است که اگر چارچوب زمانی مشخصی برای ذهن ناخودآگاه تعریف نشود، این ضمیر هم تلاشی برای دستیابی به خواسته ها انجام نخواهد داد.

البته لازم نیست که روز و ساعت به خصوصی برای ازدواج تعیین شود، اما تصمیم قطعی برای ازدواج ظرف مثلا یک سال، باعث می شود تا ضمیر ناخودآگاه تمام تلاش خود را بکند که در این محدوده زمانی با فرد مناسب روبرو شوید.

۷. عبارات تاکیدی برای جذب همسر دلخواه

از دیگر قوانین مهم و تاثیرگذار در مجموعه راه های قانون جذب عشق، نقش بسیار مهم و تاثیرگذار عبارت های تاکیدی در دستیابی به همسر دلخواه است.

به اعتقاد بسیاری از روانشناسان و مشاوران، این عبارت ها، همان حلقه گمشده در زمینه جذب همسر هستند.

از جمله این عبارتها می توان به مواردی مانند موارد زیر اشاره کرد:

  • من زیبا هستم و به صورت شگفت انگیزی زنان / مردان ایده آل را جذب می کنم
  • با گذشت هر روز، زیباتر و جذاب تر می شوم
  • من انسان شایسته ای هستم و بنابراین شایسته یک همسر ایده آل هم هستم
  • عجله ای برای ازدواج ندارم، زیرا می دانم در بهترین زمان با بهترین فرد روبرو خواهم شد.

تکنیک های قانون جذب عشق,راه های قانون جذب عشق,قانون جذب

۶. نگهداری از عشق

بسیاری از ما داستان هایی از افرادی را شنیده ایم که چون باور به ثروتمند بودن نداشته اند، حتی بعد از دستیابی به ثروت هم آن را از دست داده و دوباره به روال معمول خود بازگشته اند.

این بازگشت به عقب در این افراد ناشی از مشکلات موجود در باورهای کلی و کانونی است که باعث می شود دیر یا زود با شکست روبرو شوند.

در مورد ازدواج هم اگر باور به حفظ عشق وجود نداشته باشد، حتی در صورت ازدواج با بهترین گزینه ممکن هم دیر یا زود فرد شرایطی را به وجود خواهد آورد که باعث از بین رفتن ازدواج می شود.

افراد زیادی وجود دارند که در زمینه جذب عشق موفق بوده اند اما ناتوانی آنها در نگهداری عشق باعث شده تا بعد از مدتی موفقیت خود را از دست بدهند.

به همین دلیل باید به خاطر داشت که عشق هم مانند گیاه است و برای سرسبز ماندن نیازمند، مراقبت و توجه است.

۵. عدم توجه به باورهای محدود کننده در زمینه ازدواج و انتخاب همسر

یکی از اصول مهم در موفقیت و قانون جذب عشق همسر دلخواه، عدم توجه به باورهای محدودکننده و منفی در اینباره است.

این باورها که ممکن است به سادگی و در اثر یک شوخی در فرد به وجود بیایند، باعث می شوند که دید افراد نسبت به زندگی مشترک و شریک انتخابی منفی شود.

از جمله این باورها می توان به مواردی مانند “مردها همه مثل هم هستند، بنابراین به هیچکدام نمی توان اعتماد کرد” یا “زنها بعد از ازدواج محدود به همسرداری و بچه داری می شوند”، اشاره کرد

بر اساس قانون عدم توجه به باورهای منفی، اگر چنین باورهای ناخودآگاهی در ذهن شما وجود دارد، باید آنها را پاک کرده و در مقابل باورهای مثبتی را درذهن خود پرورش دهید.

تکنیک های قانون جذب عشق,راه های قانون جذب عشق,قانون جذب

۴. موارد محل تمرکز

اگر با موفقیت از مرحله قانون عدم توجه به باورهای منفی گذر کرده باشید، در این مرحله از قوانین مختلف قوانین جذب عشق، باید بر روی چیزی که از دنیا می خواهید تمرکز کنید.

یکی از راهکارهای مهم برای تمرکز بهتر بر روی خواسته ها، استفاده از تابلوی آرزوها یا Dream Board است.

از آنجا که تاثیرگذاری تصاویر بر ذهن بسیار زیاد است، استفاده از این تابلو باعث می شود تا ذهن ناخودآگاه در مسیر درستی قرار بگیرد.

برای مثال اگر آرزوی خرید یک خودرو با یک برند خاص را دارید، قرار دادن تصویر این خودرو در تابلو باعث می شود تا ذهن شما به صورت خودآگاه و ناخودآگاه به سمت این خودرو تمایل داشته باشد و تمام تلاش خود برای دستیابی به آن را هم انجام دهید.

۳. تجسمی از همسر ایده آل

یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ابزارها در رسیدن به خواسته ها و مکنویات ذهنی، تجسم خواسته ها است.

به یاد داشته باشیم که تجسم هر چیزی، آهن ربایی است که باعث می شود تا هرچه سریعتر مسیر دستیابی به آن چیز پیموده شود.

به همین دلیل برای موفقیت در این قانون باید فهرستی از مشخصات و خصوصیات و اولویت های یک همسر ایده آل تهیه شود.

نکته ای که در مورد این فهرست باید به آن توجه داشت این است که اولویت ها و خواست های هیچ دو نفری همانند هم نیست و بنابراین نمی توان از فهرست دیگران استفاده کرد.

به یاد داشته باشید فردی که بتواند پاسخگوی ۶۰ تا ۷۰ فهرست خواسته ها و الویت های فرد باشد، به صورت بالقوه همسر ایده آلی برای آن فرد است.

تکنیک های قانون جذب عشق,راه های قانون جذب عشق,قانون جذب

۲. جسارت عاشق شدن

یکی از مهمترین اصول در مجموعه تکنیک های قانون جذب عشق، داشتن جسارت و شجاعت عاشق شدن است.

شاید مشاهده شکست های اطرافیان در زندگی احساسی باعث کاهش شجاعت افراد در عاشق شدن شود، اما نکته ای که همگی باید به یاد داشته باشیم این است که مسیر زندگی احساسی افراد متفاوت است و آنچه باعث شکست یک نفر شده می تواند نقش موثری در پیروزی دیگری داشته باشد.

نگاه حسابگرانه و بیش از حد منطقی به موضوع انتخاب همسر هم از دیگر مواردی است که باعث از بین رفتن شجاعت در عاشقی می شود.

۱. آشتی با خود

یکی دیگر از بخش های قوانین جذب عشق اصل مهم آشتی با خود، یعنی توجه به ضعف ها و کاستی های فردی و تلاش برای از بین بردن این ضعف ها و کاستی ها است.

یکی از مشکلات رایج در میان همسران این است که بسیاری به امید دریافت آرامش از فرد مقابل وارد رابطه شده و به نقش و وظایف خود بی اعتنا هستند وکاملا فراموش می کنند که شاید فرد مقابل هم با همین امید وارد رابطه با آنها شده است.

به یاد داشته باشیم فردی که با خود سر جنگ دارد نمی تواند در ارتباط با دیگران به دنبال صلح و آرامش باشد.

اگه دنبال یه سایت خوب برای خرید فالوور واقعی میگردی؟ اگه میخوای با خرید لایک به اکسپلورر اینستاگرام راه پیدا کنی؟ حتما یه سری به سایت دیجی فالوور بزن

خرید فالوور ایرانی اینستاگرام 100K با 25% تخفیف خرید تیک آبی اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا